Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64701) soultrapp válasza makkmarce (#64687) üzenetére


soultrapp
senior tag

Hello!

Hordozva lenne egy-két szobába,simán falra vetítve,meg néha kivinném,és telefonról lenne használva (Samsung s24ultra).

Úgy láttam,ennél van képernyőtükrözés és hasonlók,ami tetszik.
Fényerő elég lehet,mert inkább este lenne használva(csak videók alapján tudom ezt mondani,mert előben még nem láttam)

Tisztában vagyok a garancia ársávokkal,inkább arra irányult a kérdés,hogy ezek két év alatt tönkre mehetnek-e.

Samsungnál,akkor 15%helyett csak 10%-kal kuponozom le.
Kb. 12ezer lenne a különbség,de annyit még megérhet a +1 év garancia.

Vagy tudnál ajánlani 250-300ezerig jobbat?

(#64702) tompa torma válasza deexteer (#64700) üzenetére


tompa torma
kezdő