Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63201) Atomgeszi válasza proci985 (#63185) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Nem mindent húztam le, azt mondtam, hogy vannak fos tartalmak... Az nem zárja ki, hogy nincs jó is.:F

A Stranger Thingsrol vagy akár a Better call Saul.. Mind képi, mind tartalmilag remek gyártmány.

[ Szerkesztve ]

(#63202) Atomgeszi válasza Q (#63199) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Bingó... Főleg a fényerősítettnél. Amit 99% elfelejti..

(#63203) -KP- válasza Q (#63199) üzenetére


-KP-
addikt

Ez inkább alr vásznaknál van így, sima fehér vászon flexibilisebb. Ott ilyen 0.1-0.2 körüli értékeket szoktam olvasni.

(#63204) Chosen válasza Vhiktor (#63070) üzenetére


Chosen
addikt

Megcsináltam a kalibrálást vele végül, nem volt gond, be is írom az eredményeket hamarosan. :)