Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5851) szaszlaci válasza kazan23 (#5850) üzenetére


szaszlaci
addikt

Az SD az a nagy videókazetta? Olyan volt (van) nekünk is, vállra akasztható videómagnóval :)

A szoftvertől függ ugye. Bár a fésűssé eső kép javítását leszámítva kb mindegy ekkora képen, mert nem ez lesz a gyenge láncszem.

20$? Azért az már nincs épp ingyen. Meg amit kapsz hozzá távirányítót, kb semmire nem jó..

Hangsugárzó: hibákat látok csak, én már ilyen vagyok :D

[ Szerkesztve ]

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#5852) szaszlaci


szaszlaci
addikt

A világ első 4K felbontású, 3D-s házimozi-projektora a Sony-tól.

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#5853) JEEMBO


JEEMBO
aktív tag

m3D
Végre! Kircsi! Lehet 3D kísérletezni :C