Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5201) yodamastah válasza HungryGoblin (#5196) üzenetére


yodamastah
őstag

Mozira ebbol az arkategoriabol egyiket sem. Egyszeruen a kepminoseg nem eleg jo. Es ez nem a led miatt van, hanem mert ezek alpvetoen kompakt mindenes projektorok, nagyon alap optikai motorral, gyenge kontrasztttal es pocsek szin pontossaggal.

(#5202) WARZ válasza HungryGoblin (#5196) üzenetére


WARZ
tag

Szerintem még amit megnézhet az a LG HW300Y!
Youtubon van egy csomó videó teszt róla mikor össze vetik az acerrel, Qumi és szerintem az lg a nyerő a videókon keresztül :)

[ Szerkesztve ]

(#5203) HungryGoblin


HungryGoblin
csendes tag

És ha nem ragaszkodom a LED-es dologhoz akkor mit ajánlottok? én ezt néztem ki: