Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6201) szaszlaci válasza csyo (#6200) üzenetére


szaszlaci
addikt

A kontraszt érték hivatalos adatát ne nézd, mert úgysem igaz.

Natív felbontást kell nézni, mert annyi lesz valójában. A max felbontás és hasonló elnevezésű csak azt jelentik, hogy mit tud fogadni, amit aztán leskáláz.

Az első Optoma csak SVGA.
HD200x nem rossz.
DW318 2500 Lumen, inkább 1500 közelében kellene lennie.
EH1020 meg 3000 Lm..
ES522 szintén csak 800 x 600.
HD65 is okés gép.

Állapota is sokat számít, főleg, hogy mondjuk teli van-e porral, mert ha kárt még nem okozott, de azt akkor is tisztítani kell. Az sem hátrány, ha minimális üzemóra van a lámpában.