Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5751) #95590400 válasza paljani (#5749) üzenetére


#95590400
törölt tag

egyébként szerintem is érdemesebb jelenleg beruházni egy 100k körüli használt és megbízhatónak számító projiba, hozzá valami vászon, és marad pénzed, ha gond van.
mondjuk itt az eladó személyi is sokat számít, tényleg nem mindegy, h egy szakmai fórum apróhirdetésében (avfórum) szerzed meg, ahol azért az előéletét tekintve még talán igazat is mondanak, vagy épp olyan adja el, aki felújította, vagy valami expressesvaterás csencselőgép próbálja rádsózni a szarát.
ha minden jól összejön, mire széthullik a proji, lehet kapni majd normális ledes cuccokat, nem arany árban.

(#5752) hétalvó


hétalvó
addikt