Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6101) yodamastah válasza Plutor (#6100) üzenetére


yodamastah
őstag

Nem az legyen sotet ahova vetit, hanem minden mas :)

Minden a szobaban amirol ujra a vaszonra verodik vissza a feny az rontja a kepet.

(#6102) Plutor válasza yodamastah (#6101) üzenetére


Plutor
aktív tag

akkor nincs gond,minden más sötétebb.
csak a kép helye matt fehér.kb:109"

(#6103) Vikthor


Vikthor
nagyúr

Sziasztok!

Ez megéri a pénzét? ACER H9500BD vagy inkább gyűjtsek egy kicsit az Optoma HD87-re?

~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~

(#6104) yodamastah válasza Vikthor (#6103) üzenetére


yodamastah
őstag

Itt egy teszt [link]

Kicsit gyenge lett a 9500BD. HD87 2D-ben mindenkeppen jobb. De ilyen 600-900e magassagaban nem annyira a DLP a nyero mar.