Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5451) jamdom


jamdom
csendes tag

Eladó egy hibátlan SONY VPL AW15 720p projektor .860 óra lámpaidővel.

Ár: 110.000Ft

linderman@citromail.hu

(#5452) Szuri.L


Szuri.L
csendes tag

Sziasztok! Projectort szeretnék venni, amin alapvetően sportot néznék (TV) Találtam egy D9H9 Pro (OLey) LED projectort, tud valaki gyakorlati információkat erről a készülékről?

Szuri

(#5453) yodamastah válasza Szuri.L (#5452) üzenetére


yodamastah
őstag

Roviden: Kinai hulladek. Felejtsd el.

(#5454) Ed Parker


Ed Parker
nagyúr

Sziasztok,

Projektort szeretnék venni nappaliba 20nm, tehát kb 3-4m-ről néznénk.
Honnan érdemes már nézelődni, mi a legalja ezeknek, ami már elfogadható képet ad mozira és ehhez milyen vászon passzolna?