Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51301) Morph76 válasza cinemazealot (#51300) üzenetére


Morph76
aktív tag

+1 a dlp-re.Azzal jobban jársz. Főleg a statikus képek nézegetésénél, sokkal élesebb képet ad a dlp.

(#51302) olajecset válasza cinemazealot (#51300) üzenetére


olajecset
tag

cinemazealot
Morph76
Köszönöm a válaszokat, akkor DLP-t nézek.

(#51303) kyle_


kyle_
tag

Sziasztok

Kis segítséget kérnék
Volna egy Benq Mp61 5p-es tipusú projektor, amelynél a hibajelenség, hogy kb 10 percig villog a kép, majd mikor bemelegszik tökéletesen működik
táp áramköri vagy izzó probléma lehet?
köszönöm a segítséget

Ha már írok neked, ne legyél már bunkó és tisztelj meg egy válasszal hogy te paraszt, már nem aktuális!!!

(#51304) Márton válasza Márton (#50764) üzenetére


Márton
nagyúr