Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51651) spiky03 válasza proci985 (#51649) üzenetére


spiky03
veterán

Én az F22vel játszok és az is teljesen jó. Legalábbis nekem. :)

Amúgy most van egy pár eladó az AVXen, ha valakit érdekel. :)

[ Szerkesztve ]

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#51652) lemmy9 válasza spiky03 (#51651) üzenetére


lemmy9
őstag

Valamiért szórják ki őket.

Szerintem!

(#51653) Pro Koryak válasza lemmy9 (#51652) üzenetére


Pro Koryak
addikt

Ja van egypár eladó, szinte hetente van 1-2 újabb eladó példány, mert annyira jók ... :F

(#51654) cinemazealot válasza Pro Koryak (#51653) üzenetére


cinemazealot
addikt