Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51401) Pro Koryak válasza Janaboy (#51397) üzenetére


Pro Koryak
addikt

A szövegkörnyezetből arra jutottam, kiakadt az árán. :D

#51398 Peterhappy
3-4000óráig elég egy izzó, ha ezt leosztod valóban filléres tétel. :U

(#51402) Peterhappy válasza Pro Koryak (#51401) üzenetére


Peterhappy
őstag

Igen, innen nézve valóban így van.

(#51403) Iludka


Iludka
tag

Sziasztok. Benq HD146X Mennyire lehet jó vétel Film/Játékra? 4 méterről vetítenék vele. Vagy egy használt W2000 jobb lehet?

(#51404) Morph76 válasza Iludka (#51403) üzenetére


Morph76
aktív tag

Én mindig a használt, jobb gépre szavaznék.

[ Szerkesztve ]

(#51405) péjé válasza Iludka (#51403) üzenetére


péjé
őstag