Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88551) pvt.peter válasza r0by (#88550) üzenetére


pvt.peter
őstag

akkor nem csak én járok ebben a cipőben :D
hihetetlen hogy mennyire egy f*stalicska ez a magyar posta...

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#88552) tonyrulez válasza Mr.Csizmás (#88546) üzenetére


tonyrulez
őstag

Úgy látszik posta panasznak volt értelme, ma újra kihozták, persze délben, remélem holnap reggel még ott lesz a postán :F

4 8 15 16 23 42

(#88553) sanyigtasa


sanyigtasa
csendes tag

Redeltem egy telefont a Teknistore nevezetű csodáról.
European direct shipping nevű szállítási módot kértem mert a leírásukban az szerepel, hogy nem kell áfát fizetni ezesetben mert átmegy a csomag egy eus logisztikai központon, erre direkt rákérdeztem emailben is, meg arra is hogy international version-e a telefon. Természetesen mindkettőre azt mondták hogy igen-igen. Hát nem így lett, jól rábszták az áfát, plusz chinese version telefont küldtek, nyomi kínai töltővel, és még a gyári bőrtok helyett is egy sima szilikon szrt adtak... :W

Ilyen esetekkel foglalkozik a paypal? Mire számíthatok? A telefon kell, nem fogom visszaküldeni de azért marhára oda akarok nekik cseszni.... Szerintetek először az eladót zaklassam vagy egyből paypal?

Egyébként sima holland postával jött Kínából.... Semmi logisztikai központ. Az ígért 10-16 nap szállítási idő helyett 32 nap lett hála a vámnak.

[ Szerkesztve ]

(#88554) gianni85


gianni85
veterán

Üdv.
Mik a tapasztalatok UK-ba postázással? eglobalcentral-nak küldtem vissza terméket garanciális javításra, és aggaszt, hogy múlt péntek óta nem mozdul a Heathrow Worldwide Distribution Centre-ből. Eléggé mérges lennék, ha elkallódna a ~270€-s termék :(

(#88555) vampire17 válasza pvt.peter (#88547) üzenetére


vampire17
addikt

sok...

En most igy allok... Kezd elszakadni mar.... Hihetetlen amit itthon muvelnek.... rendeles ideje amugy: Aug. 27 2018

SzállításKüldemény zsákba helyezése
2018.09.05. | 11:0260027
SzállításKimenő küldemény továbbküldése
2018.09.05. | 21:5560027
SzállításBejövo küldemény átvétele a kicseréloben
2018.09.12. | 21:54Nemzetközi Posta Kicserélő Központ
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
2018.09.12. | 23:54Budapest 1005
Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés / Under postal customs procedure
2018.09.19. | 12:13Budapest 1005
FeldolgozásA címzett részére értesítés készült
2018.09.20. | 09:16Postai vámeljárás
SzállításSzállítólevél átadása vámügynökségnek
2018.09.21. | 12:52Nemzetközi Posta Kicserélő Központ
Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása / Processing customs documents
2018.09.21. | 14:52Budapest 1005
FeldolgozásA NAV a beküldött vámáru nyilatkozatot elfogadta
2018.10.01. | 14:26Postai vámeljárás

(#88556) Chaser válasza gianni85 (#88554) üzenetére


Chaser
titán

Ha ilyen draga, gondolom ertekbiztositva kuldted

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#88557) gianni85 válasza Chaser (#88556) üzenetére


gianni85
veterán

akkor nem lennék mérges, ha elkallódna :)
Csomagként kellett volna akkor feladnom, és sajnáltam potom 12600 forintot fizetni érte.

(#88558) Chaser válasza gianni85 (#88557) üzenetére


Chaser
titán

( :
Ajanlott levelkent kuldted? Az is csak akkor er valamit ha tertivevenyes, belfoldre a feladasi dij 14*-ese az ertekbiztositas, kulfoldre nem tudom
A termek ertekehez kepest meg mindig eltorpul a 1x e ft, ezt bele kell kalkulalni nagy erteku kulfoldi vasarlasnal, nem veletlen mondom h _ne_, ilyesmit dhl-lel kuldenek, gyors, nem tudom mennyibe kerulne ertekbiztositva, a dijszabasuk nyilvanos
Sok szerencset:)

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#88559) gianni85 válasza Chaser (#88558) üzenetére


gianni85
veterán

Köszi, tudtam mit vállalok. Eddig nem volt gondom külföldi ajanlott levelekkel. Ha bebukom, ez van, de addig is hátha tud valaki tapasztalatot írni. Postázás gyorsasága... másnál is állt-e itt a csomag stb.

(#88560) femiki


femiki
tag

Tanácsot szeretnék kérni, vettem telefont bankkártyás fizetéssel a "coolicool" oldalon, 09.17.-én, de a mai napig nem küldték, pedig azt irták hogy készleten van. Irtam a supportnak, azt irta vissza hogy "out os stock". Erre irtam hogy oké, akkor kérem a teljes vissza téritést (full refund) . Erre viszont nem reagáltak. Van valami lehetőség hogy vissza kapjam a pénzem? Hova lehet még fordulni ez ügyben? A bankomat is kérdeztem, de azt mondták hogy ők nem tudják visszakérni az összeget. Segítsetek, milyen lehetőség van még?

(#88561) beg válasza femiki (#88560) üzenetére


beg
veterán

100x leírod gyöngy betűkkel tollal papírra, hogy "Soha de soha nem rendelek külföldről pláne kínából PayPal vagy AliPay védelem nélkül még egy kakasos nyalókát sem."

Utána bemész a bankhoz és chargeback eljárást indítasz erre a tételre. Nem lesz sétagalopp.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#88562) Bozek


Bozek
nagyúr

GearBest EU Priority Line rendeléssel van valakinek tapasztalata? TN-t már kaptam, de 10 napja semmi mozgás A TrackChecker-ben azóta is csak annyit van, hogy Track added. Mikor kezdjek el aggódni?

(#88563) femiki válasza Bozek (#88562) üzenetére


femiki
tag

Hát az biztos! Csak eddig tőlük nem vásároltam, és nem gondoltam hogy gond lehet. Aliról sokat vásárolok, és soha nem volt gond velük. Egyébként minden banknál van ez a "chargeback" eljárás? Csak mert nehogy úgy nézzenek rám mint egy űrlényre! Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#88564) Zeki válasza femiki (#88563) üzenetére


Zeki
nagyúr

Alin az alipay véd. Egyéb webshopokban a PAYPAL. Minden bankban van.

(#88565) gianni85 válasza gianni85 (#88559) üzenetére


gianni85
veterán

Na akkor tapasztalat tőlem :)
Már az eglobalcenternél a csomag, csak a royal mail tracking nincs a helyzet magaslatán. Korábbi küldeményeimnél nem volt ilyen gond.

(#88566) bigrob válasza beg (#88561) üzenetére


bigrob
őstag

Én már leírtam.. :DDD Illetve Gearbest fekete listás bármi mással szemben... Nagy nehezen amikor írtam nekik, hogy 1 napjuk van full refundot kezdeményezni különben megyek chargeback eljárást indítani végül meghozta az eredményt...

(#88562) Bozek
Priority Line-al nem volt gondom, egy 3D nyomtatóm tűnt el Railway priorityvel aminek az árát nem akarták visszaküldeni, mert nem fizettem extra biztosítást...
Csekkold 1tracking-en. De simán lehet, hogy még el se küldték, volt már nálam olyan, hogy később frissült egy új tracking szám vagy le van kreálva de még nem adták át...
A 3D nyomtatóm trackingje.

[ Szerkesztve ]

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#88567) Bozek válasza bigrob (#88566) üzenetére


Bozek
nagyúr

Mondjuk annak a 3D nyomtatónak a trackingje elég érdekes, ilyent még nem is láttam.

A sajátom meg hiába nézem meg máshol, akkor sincs semmi. Nem az a probléma, hogy megállt valahol, hanem hogy azóta is csak annyi van, hogy kikérték a trackinget. Még a DHL-es posta oldalán is.

De mivel Kínából jön előbb a németekhez, ezért ez nem is furcsa. A GearBestnél Shipped out van, a kérdés, hogy mennyi idő múlva él és a fajta tracking.

[ Szerkesztve ]

(#88568) pikkubee


pikkubee
tag

sziasztok,

kerestem a fórumon, de nem találtam választ, hogy az mrw spanyol szolgáltatóval feladott küldeményeket ki szállítja ki Magyarországon. Van valakinek tapasztalata?

(#88569) Beni2360 válasza pikkubee (#88568) üzenetére


Beni2360
félisten

Szerintem ha nem futár cég az a spanyol akármi akkor itthon a posta fogja kézbesíteni.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#88570) gabo91


gabo91
aktív tag

Gerbestről rendeltem, kaptam 9.30-án egy értesítést, nyitott ticketről.
"Your package for 18091900904612544468 has arrived and is awaiting collection, please contact your local post office or shipping company such as DPD to pick up your package.
Kindly collect your parcel as soon as possible, as they may not keep the package for long.
Please confirm the receipt of your delivery via your GearBest account.
If you have any further questions please contact our Support Center.
Best regards,
GearBest Customer Service"

Nyomkövetésen meg azt látom hogy szlovákiában dekkol 09.30óta.
Nyomkövetési szám (eredeti) is SK végű... megfoghatták vámoláson?
Valaki tapasztalt legyen szíves ránézni :)

[ Szerkesztve ]

(#88571) bigrob válasza gabo91 (#88570) üzenetére


bigrob
őstag

Posta.hu tracking mit mondd rá?

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#88572) cubix válasza gabo91 (#88570) üzenetére


cubix
tag

GB SKPost-os csomagot nem látod végig a szlovák postánál, 17track.net lesz a barátod a posta.hu mellett.

「시작이 반이다」

(#88573) gabo91 válasza cubix (#88572) üzenetére


gabo91
aktív tag

88571# bigrob köszönöm mindegyikötöknek a segítséget.


Ilyenkor már túl van a vámkezelésen/megúsztam?

(#88574) bigrob válasza gabo91 (#88573) üzenetére


bigrob
őstag

Szerintem igen.

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#88575) fecs


fecs
senior tag

Garanciális javításból érkezik egy mobil Kínából. Royal mail-lel adta fel a Spemall. 09.19 óta Célországban feldolgozva státuszban pihen. Ez még a tűrhető kategória? Nekem azért furcsa.
Ilyenkor ugye nem kell vámügyi dolgokkal foglalkozni... :F

Pixel 6a

(#88576) Zeki válasza fecs (#88575) üzenetére


Zeki
nagyúr

He nem volt visszaküldéskor valami ehhez kapcsolódó vémos papír kitöltve, akkor újravámolhatják.

(#88577) Beni2360 válasza fecs (#88575) üzenetére


Beni2360
félisten

Elvileg a Royal mail- az angol királyi postát takarja.
Szerintem ha Angliába ér akkor fog onnan EU-n belüli szállítással és a magyar postával érkezni.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#88578) gere01


gere01
csendes tag

Sziasztok,

Egy kérdésem lenne áfa + vámolással kapcsolatban.
Rendeltem Aliexpress-ről egy elektronikai terméket 36$ értékben szállítással együtt és a 1005-ös postai elosztóközpontban várakozi, kaptam egy SMS-t a Magyar Postától, hogy vámeljárás, alá veszik a csomagomat.
Kérik, hogy csatoljam a paypal-ot dolgokat (ami aliexpressen nincs is) , vagy valamilyen dokumentumot.
Milyen dokumentumot tudok kikérni, letölteni, amit elfogadnak ? Vásárlás utáni visszaigazoló email már nincs meg.

Illetve az értékhatár a Posta.hu alapján vám mentes, de áfa köteles, mert 22 euró feletti értékről van szó.
Interneten olvastam több olyan bejegyzésről melyek szerint hivatkozhatok erre a törvényre: 2017 évi CLII. törvény az uniós vámjog végrehajtásáról, melynek
162.§. (5) bekezdésében ezt találjuk:, ha az áfa nem haladja meg a 10 euró értéket, akkor ettől el lehet tekinteni.

Ezek alapján konkrétan nem kellene fizetnem semmit sem pluszban.

Köszi előre is a segítséget :)

(#88579) Mr.Csizmás válasza gere01 (#88578) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

alis képernyőmentések, emailok, banki kivonat. gyk minden ami igazolja hogy mit fizettél, elég a webbankról screenshot pl.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#88580) gere01 válasza Mr.Csizmás (#88579) üzenetére


gere01
csendes tag

Köszönöm szépen a segítséget ! :)

(#88581) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok!

Németországi rendelés esetén, ha az adott bolt nem szállít hazánkba, akkor milyen cégen keresztül lehetne megoldást találni rá?

Egyáltalán érdemes ilyesmibe belevágni, avagy már nem érné meg a rárakódó túl-költség miatt? :F

(#88582) Zeki válasza Dhampir (#88581) üzenetére


Zeki
nagyúr

Van futárcég ami akár házhoz is megy. De már passz. Év elején googlival találtam.

(#88583) Dhampir válasza Zeki (#88582) üzenetére


Dhampir
félisten

Értem, köszi.

(#88584) Dhampir válasza Dhampir (#88581) üzenetére


Dhampir
félisten

Időközben kaptam egy tippet a mailbox.de-ról, nem tűnik rossznak.

(#88585) Bozek válasza bigrob (#88566) üzenetére


Bozek
nagyúr

Most megnéztem az 1tracking-et (a GearBest oldala oda vitt, amikor rányomtam a Tracking-re). Ott azért többet mutat: "2018-10-01 15:00:00 Customs clearance processing complete". Viszont már ennek is 6 napja.

(#88586) bigrob válasza Bozek (#88585) üzenetére


bigrob
őstag

Aggódni akkor kell ha 40-45 munkanap alatt nem érkezik meg.
Addig úgysem csinálnak semmit! Korábban írtam én hogy jártam... 1 hétig meg azon szenvedtem hogy full refundot kapjak ne csak a felét az extra insurance hiánya miatt.. Soha többé paypal mentes rendelés gb-ről, de inkább átszokok banggoodra.

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#88587) Bozek válasza bigrob (#88586) üzenetére


Bozek
nagyúr

Mondjuk GearBest erre a szállítási módra 10-18 napot ír, szóval szerintem 20 nap után már problémázhatok. Nem akarok refundot, inkább küldjék újra, mert azóta már 15 dollárral drágább az ára a ThiEye Dr. X-nek, én még az elején rendeltem.

(#88588) Zeki válasza Bozek (#88587) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nem a Gearbest tehet róla, ha lassú a posta, ha sokáig ül a vámon a csomag.
Ja, és csak és kizárólag rosszabb lesz a helyzet!

(#88589) Bozek válasza Zeki (#88588) üzenetére


Bozek
nagyúr

Melyik vámon? EU Priority Line van, németekhez megy először, szóval a magyar vámosoknak ehhez nincs köze.

Egyébként nem is mondtam, hogy a GearBest tehet róla. Csak írtam, hogy mi a helyzet. Sokszor rendeltem már tőlük, máshonnan ritkán szoktam.

[ Szerkesztve ]

(#88590) KamuMazsola válasza Bozek (#88587) üzenetére


KamuMazsola
őstag

A szállítási módra egy számított értéket írnak, amit a világ megrendelőinek a feladástól a kézbesítésig eltelt idők átlagából határoznak meg, mint várható kézbesítési időt. Szóval szerintem nincs értelme még problémáznod. Az ebayen van az, hogy reklamálni kell az idő letelte után, de ott meg már most december eleje-közepe a határidő vége. Gondolom így akarják elejét venni az idő előtti reklamálásnak.

Üdv.: KamuMazsola

(#88591) Zeki válasza Bozek (#88589) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ahogy jönnek az ünnepek, úgy ami nem EU raktárból jön, az torlódni fog. Ha a németekhez megy is, akkor ott előbb.
A Black Friday-jel indul majd az őrület. Szóval most még nem igazán érthető miért lassú az EU prority. Ha csak már nem kezdenek torlódni...

(#88592) bigrob válasza Bozek (#88587) üzenetére


bigrob
őstag

Mondom miket fognak copy-pastelni:
1. "Please kindly note that this is peak season for the local post offices and shipping companies that may face a backlog with deliveries. We therefore warmly remind you to expect some delays during this time.

There may be delays before the tracking information is updated online as well." (szeptember 2 dátummal kaptam ezt)

2. "We're sorry to hear that you have not received your order yet.
For security please:
1) Contact the local post office, indicating your name and address.We will offer you a solution if the package did not arrive by this date."

3. "Thank you so much for your patience.
It's an international package, so it takes more time. Generally it usually takes 30-40 working days (from Monday to Friday) that it is going to arrive.
But there are some elements that could drag the time of delivery:
- Remote -Destination
- High season
- Holidays and holidays
-Delay Correspondence between customs operations and the post office.
You could wait patiently for a few days. If the package does not arrive until Sept 29, 2018, please contact us, we will solve it for you." (szeptember 14-én kaptam)

Majd ha már kifutottál a 40-45 munakapból:
"Your package seems lost, the shipping company is responsible for this situation. Unfortunately this is beyond our control.
Based on our company policy, we are unable to offer full refund or free replacement as it has not purchased insurance. (For this we recommend paying insurance).
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html"

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#88593) Alarikman


Alarikman
senior tag

Két rendelt termékemben is csörög valami, mint amikor belül letörik egy kis rész. Még jó, hogy rendben működnek. Elég sz@rul bánhatnak a csomagokkal. 😡 Dobálják őket? Pedig szépen volt csomagolva...

(#88594) Zeki válasza Alarikman (#88593) üzenetére


Zeki
nagyúr

Mindent dobálnak.

(#88595) Chaser válasza Alarikman (#88593) üzenetére


Chaser
titán

Keress ra yt-on pakolos kinai videokra:) nem veletlen csomagolnak atombiztosan a kinai eladok ( :

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#88596) gyulazsolti válasza Alarikman (#88593) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Csak hogy érezd, törődnek a csomagokkal. :) [link]

(#88597) Alarikman válasza gyulazsolti (#88596) üzenetére


Alarikman
senior tag

Köszi, ezzel nem nyugtattál meg. Sőtt. Valahol sejtettem, hogy ez van sajna. :W

(#88598) gyulazsolti válasza Alarikman (#88597) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Nem is az volt célom, hanem a felkészítés. :)

(#88599) szmyky válasza gyulazsolti (#88596) üzenetére


szmyky
aktív tag

Szerintem ez mindenhol így megy a világban...😀

Aztán amikor bekerül a elosztó központba:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#88600) NandorHUN


NandorHUN
addikt

Sziasztok!

Vámkezelés meddig szokott ülni egy csomagon?
Már 2 hete, hogy elküldtem emailben nekik a szükséges papírokat.

Vicc, hogy Japánból érkező csomag napok alatt itt tud lenni, de a Magyar posta hetekig nem képes kiszámolni hogy mennyi pénzzel akarnak lenyúlni még.

[ Szerkesztve ]

www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.