- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
hito
nagyúr
Üdv! Néhány napja használom, nekem nagyon bejött.
Hátrányok:
- nincs BT, így okostelefonnal sem lehet párosítani
- nincs tempomatEgyeseknek hátrány lehet:
- kemény rugózás (nekem inkább előny)
- 23,5kg
- hátsókerék meghajtás (meg kell szokni)Előnyök:
- nagytestű rollerek között könnyűnek számít
- végsebesség, hatótáv korrekt
- igényes anyaghasználat, összeszerelés (Xiaomihoz képest)
- terepen elég jól muzsikálEzeket írom úgy, hogy sok összehasonlítási alapom nincs. Xiaomit váltott, ahhoz képest egyértelműen szint lépés, sőt inkább ugrás.
eFeMeR74: akkor ezzel sincs gond
-
Skynet258
veterán
válasz
eFeMeR74 #9548 üzenetére
Hát gyerekek ez a Pro 2 egy szopóroller, megint hátsó defekt.
Még ha nem figyelnék azt mondom ok, de kerülök mindent ami a földön van, azt mégis. Megjön a hátsó Monorim kerülnek fel a tömör gumik... vagy a tömlő nélküli is jó lehet, próbálta valaki?
Amúgy nem gyengén ereszt, rakok bele 4 bar-t és hallom ahogy süvít a levegő... ha minden igaz akkor a szelepnél.
Nem, nem rángattam rajta a pumpát.
-
eFeMeR74
senior tag
Ha valaki mindenképpen a súlyának megfelelő legjobb nyomást szeretne a kiskerekű 8,5-11 méretű (belsős)kerekekhez akkor a bűvős szám a 21
a súlyát ossza el vele és akkorára fúja a gumit 😀 -
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9541 üzenetére
A guminyomással kapcsolatban elsősorban azért figyeljétek a gumira ráírt psi értéket is. A max értéknél nem nagyon érdemes sokkal följebb menni! Én 105 vagyok, de ilyen 3.3 környékével megyek, és teljesen rendben van!
Félig meddig ehhez kapcsolódó kérdésem lenne. Kicsit kényelmetlen elővenni a nagy kompresszort mikor fújni kell a kerékbe. Ezért jó lenne egy kis Xiaomi is ami akkus nem pedig 12V-os. Ezekből a kis kompresszorokból van olyan aminek a vége nem menetes? Hanem olyan mint egy normál levegőpisztolynak? Tehát nem rá kell tekerni a szelepre, hanem csak simán rádugom és kész? -
FlashR
tag
Üdv mindenkinek,
Kugoo G2 Pro-ról kérnék véleményeket tapasztalatból, mik a gyenge pontjai vagy hátrányai. Nem kezdő gépnek, van már 3-4000 km mögöttem.
bár az se sok, csak most egy kis szintet lépnék.
-
eFeMeR74
senior tag
-
-
PociAti
őstag
válasz
Skynet258 #9535 üzenetére
Majd csak ma próbálom ki teljesen feltöltve, így most még érdemben nem tudok nyilatkozni a változtatásokról.
Nem volt cél a max sebesség elérése, ami Xiaomi Mi 1S modellnél kb. 31-32 km/h (tömeg függő), hanem szerettem volna kicsit jobban testre szabni a rollert, a biztonságot és élettartamot figyelembe tartva. Ha a max sebesség kell, akkor a YT videókban lévő beállításokat kellene lemásolni.
Nálam az Eco mód sajnos még mindig megáll 5km/h-nál, ezt nem sikerült megoldani.
A napokban kijött 2 frissítés az apphoz, így lehet az is befolyásolná a beállításokat.Beállításaim:
Max speed: 33, 25, 17 km/h.
Sport mode: 30A, max: 60A. (App szerint Nominal: 420W, Peak 840W.)
Drrive mode: 19A, max: 40A (Előző próbálkozásnál itt 23A és 48A szerepelt, de ez már túl dinamikusnak bizonyult. Arra ott a sport mód, ez jó lesz nyugodt közlekedésnek védett szakaszon.)
Eco mode: 15A, 30A
Throttle current raising coefficient: 500 (alapérték 300, YT videóban 1200-1500-at javasolnak).
Throttle mode: Default/Speed-based
Motor start speed: 4.0 km/h
Cruise control delay: 3 seconds
A többi paramétert gyárin hagytam.Tölteni kikapcsolt állapotban töltöm, valószínűleg ehhez nem nyúltak. A töltő ledjét nézem, de nagyjából lehet tudni mikorra tölti fel. Okos a vezérlés, ezzel amúgy tudtommal nem kell foglalkozni, rajta lehet hagyni a töltőn akár egész estére.
-
Skynet258
veterán
válasz
PociAti #9533 üzenetére
Mennyivel megy így az 1A-ed? Nálunk is van egy itthon és feltenném arra is, nekem Pro 2 van, azon 34 a max (illetve érdekelnének az 1S beállításaid, System Voltage, Current Limit, ilyenek, hol mennyit adtál meg).
Töltésnél kiírja ugyanúgy épp mennyin van vagy van bármi eltérés a gyári firm-hez képest?
-
PociAti
őstag
válasz
Játékos #9532 üzenetére
Az M365 tool kiírja, hogy milyen fw van rajta.
A #9402-es hozzászólásban említettem, hogy én is visszatettem az fw-t.
Én NINJA Angryxiaomi leírásait használom, Downgrade Pro 2 / 1S. Két appot említ, DownG, és Xiaoflasher, elvileg mindkettővel működik.
Nekem Xiaomi Mi 1S rollerem van, úgy kezdtem, hogy lefrissítettem a Xiaomi Home appban a fw-t (hiba volt), de engedte még bekapcsolni a cruise controlt. Alábbi verzió futott ekkor nálam: DRV/ESC: 225, BLE: 132, BMS: 128.Aztán Ninja videói alapján Xiaoflasher-rel első lépésként visszaraktam a DRV-t 221-re, utána megpróbáltam a BLE-t visszarakni 129-re, de nekem sem sikerült (ahogy sok más hozzászólónak sem. Ez talán a mobil BT verziójától függ, de nincs jelentősége, csak az a fontos, hogy a régi DRV felmenjen).
Utána szintén Ninja YT videója alapján készítettem egy custom fw-t a ScooterHacking Utility applikációval.
Azóta eltelt majdnem 2 hét, pár órája készítettem egy újat, kicsit finomítani próbáltam az előző beállításain.
Az új fw előtt visszatettem ugyanezzel a SHU-val az original 221-es DRV-t. (Ez a lépés valószínűleg felesleges, talán az előző cfw-t is felül lehet íratni újjal, de inkább biztosra mentem.)Van valaki Magyarországon, aki foglalkozik téglásított Xiaomi rollerek életre keltésével? Még nem aktuális, de soha nem lehet tudni, mikor fut valami félre (mert pl. meghal a teló akkuja frissítés közben).
-
PociAti
őstag
válasz
Játékos #9530 üzenetére
Próbáld meg a hivatalos alkalmazásban, a Xiaomi home-ban engedélyezni. Nekem úgy sikerült.
Egyre több országban biztonsági okból gyárilag kikapcsolták a tempomatot, és hagyományos módon be se tudod kapcsolni.
A Xiaomi home app lehet felajánlja a firmware frissítést, de soha ne fogadd el, mert egyre gyakoribb hogy letiltják a tempomatot. (Biztos volt pár balfék, miattuk jobbnak látták kikapcsolni.)Sokkal könnyebb tempomattal baleseted szenvedni, mert ha valaki nem figyelt rá hogy be van kapcsolva, gázkart elengedve várná a lassulást (csak az nem következik be). Át kell szokni rá, hogy minden alkalommal picit meg kell pöccinteni a fékkart. Könnyű megtanulni.
-
Játékos
addikt
válasz
Játékos #8922 üzenetére
Sziasztok!
Időközben teszteltük a gépet (Mi Pro2), de idő hiányában összesen 30 km-t ment a kislányom az akksitöltés óta, és most mutat 65%-ot maradéknak. Nekünk a 60km tökéletesen elég lenne, amit szerintem kényelmesen teljesíteni fog. Ezt a 30-at Sátoraljaújhely és Sárospatak környékén teljesítette, ahol bőven előfordul dimbes-dombos terepviszony.
Ami viszont kellemetlen: nem tudjuk sehogy aktiválni a "tempomat"-ot, és hosszú távon elég fárasztó tartani a kart. M365 Tools szerint be van kapcsolva, de a gép nem ért ezzel egyet.
Van valami más módszer az aktiválására esetleg?
Előre is köszönöm a segítséget. -
Reggie0
félisten
válasz
mézespálinka #9527 üzenetére
s1 plus-nal mar hibatlanul jott az elso szeria is
-
hito
nagyúr
válasz
mézespálinka #9527 üzenetére
Persze, az újak már az upgrade-elt kormányoszloppal jönnek, a régieknek pedig gariban cserélik.
-
hito
nagyúr
válasz
mézespálinka #9525 üzenetére
Hogyhogy erre a G2 változatra? Én most a G2 Pro-ról írtam
Ennek nem tudom hogy hány változata van.
-
hito
nagyúr
válasz
mézespálinka #9523 üzenetére
Kormányoszlop hegesztés repedéséről tudok, amit garanciában cserélt a gyártó. Az enyémben már cserélve van. Nem jó rugózás az nagyon szubjektív. Számomra ez a tökéletes. Ha ettől puhább lenne, nem tetszene. Feszes, sportos érzést nyújtó rugózása van, ami tény, hogy van akit (Citroen tulajok hátrányban
) esetleg zavarhat. Ki kell próbálni, hogy neked mennyire jön be, nekem nagyon.
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
A héten vásároltam egy Kugoo M4 rollert, de annyira nyeklett-nyaklott (a kormány része), hogy inkább el is álltam a vásárlástól. Ez volt az első Kugoo amit élőben láttam/próbáltam, de nagyot csalódtam benne.Most elgondolkoztam egy G2 Pro-n. Mennyivel jobb konstrukció mint az M4? Számíthatok ott is hasonlóra? -
hito
nagyúr
válasz
mézespálinka #9517 üzenetére
Én használtan vettem. De van egy srác, FB marketplace-en hirdet. Rakat rollere van, köztük 269ért G2 Pro is
-
hito
nagyúr
válasz
mézespálinka #9514 üzenetére
Kugoo G2 Pro? Én tegnap óta használom, egy álom
Xiaomi M365 Pro-t váltott. Egész más kávéház és az ára sem vészes. Persze nem is 15kg önsúly kategória, 23kg. Mondjuk nyilván nem a hátán cipeli az ember, 1-2 rövid szitu erejéig (vonatra felcuccolás, vagy pár emelet) meg ássa el magát az ember, ha nem birkózik meg ilyen súllyal.
Csak ajánlani tudom!
-
BLC
tag
Szisztok!
Egy Kugoo S1 plus birtokosa lettem. Arra, hogy a rollerezés ízére rákapjak pont jó. Messze nem teljesíti azt amit a “tesztek” írnak. Sem teljesítményben sem hatótávban. Talán a töltésre merem azt mondani hogy korrekt.
Esetleg tud valaki valami általános kombináció, hogy az ODO-métert nullázzam, vagy a gyári beállításokat előcsaljam?Válaszokat előre is köszönöm.
-
mézespálinka
senior tag
Köszi a válaszokat! Az valós infó, hogy a lime 350w? Igazából csak azt próbáltam ahhoz tudnék viszonyítani.
Igazából a célnak megfelelne az a teljesítmény is itt, ahol használnám. Ezért gondoltam, hogy az nagyon nagyon kompromisszumos, akkor egy 500w-ossal ellennék. Megnézem a köv szintet, ha jól láttam 600 ill 800w. A mantis kategória nem játszik, az ára miatt. -
jozsi252
veterán
válasz
mézespálinka #9511 üzenetére
Én 105 vagyok és mondjuk egy normál emelkedőn a Mantis Dual 34-36km/h környékével visz fel 1 motoros módba ami 1000W-ot jelent, csúcson pedig 1600W-ot (elvileg).
Te egy kicsit nehezebb is vagy, plusz ha egy komolyabb emelkedőt fogsz ki akkor megszívod.
Szóval így már nagyjából tudsz viszonyítani hogy mekkora teljesítmény kell. -
DigitXT
félisten
válasz
mézespálinka #9511 üzenetére
Ha emelkedőn 110 kg-mal 20 km/h-val akarsz menni, szerintem
nagyon kevés lesz az 500W. Persze, tudjuk, hogy a névleg 500W
motorok azért csúcsban sokkal többet is leadnak, de ugye érted.Joyor F5S+-t próbáltam, 160K lett volna alig használtan, de nem
győzött meg igazán, valahogy nem éreztem, hogy nekem ez kell.
(Pedig a tulaj korrekt volt, és olyan nagyon szarul se ment, de pl.
a hátulja gyakorlatilag egyáltalán nem rugózott, az eleje meg túl
könnyű volt: összességében furcsa volt. De hát mindegyik más.) -
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Rollert szeretnék venni. 110kg vagyok. A Lime-ot próbáltam, teljesen jó volt, kivéve az emelkedő. Az a súly miatt necces volt. Ezért 500w-os motorral nézem őket. (A lime ha jól láttam 350w).
Hatótávnál olyan 40-50km-t nézek, arra számítva, hogy az egy 25kmt csak tud..
Sebességnél 30+-t nézegetek, de nekem teljesen elég lenne a 25, emelkedőn a 20. Talán ha papíron tudja a 30+-t, valóságban mrgy a 25, emelkedőn 20.Tudnátok ajánlani típust? Illetve van, amit kerülni kell?(láttam pl. Egy szimpatikus joyor márkájút, de google alapján "full kínai"- nem tudom, ez rollereknél baj-e.)
Itthon venném, árban 220k körüli összegre gondoltam. -
Orient84
aktív tag
válasz
Dark197405 #9474 üzenetére
Neked mennyi ideig toltotte le ezeket a pdfeket vagy miket?
-
jozsi252
veterán
válasz
Reggie0 #9507 üzenetére
LANGFEITE T8 60V 67.2V 3.5A XVE LI-ION 67.2V 3.5A CHARGER FOR EUC AND ELECTRIC SCOOTERS E BIKE
Na erre azt mondom hogy még szállítással együtt is jó ár nagyon, és ugyanaz az XVE töltő. Németországból jön, ha minden igaz akkor erre már áfa nem jönne rá. -
jozsi252
veterán
válasz
Reggie0 #9504 üzenetére
Nem értem én sem. De az a vicc hogy alin is alig olcsóbb valamennyivel ez a típusú töltő! Áfával meg már drágább is.
Nagyrészt mondjuk elég a gyári töltő is, de néha néha azért jól jönne ha gyorsabban feltöltődne. Nagyjából 10-11 óra a gyári töltővel feltölteni. De ugye nem 0-100%-ra töltöm, hanem mondjuk 30-70 vagy 30-80-ra. Itt már azért érezhető lenne a dupla akkora töltési áramerősség. -
jozsi252
veterán
Nézegettem a "gyors" töltőket és rájöttem hogy igazából kintről rendelve se jövök ki sokkal olcsóbban. Főleg hogy most már az áfa is rájön.
XVE 60V 4A gyorstöltő (Mantis, Wolf Warrior, Vsett, Dualtron)
Bár nem tudom miért 4A-t írnak, miközben 3.5A-t tud. Jó hát így is fele annyi idő alatt feltölti mint a gyári.
Viszont kiszámoltam és elvileg cellánként még így is csak 500mA jut ami még bőven kímélő töltésnek számítana. -
Reggie0
félisten
Hat, fogalmam sincs mi lehet az oka, de nem kicsit taknyolt, nezni is rossz volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- AliExpress tapasztalatok
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Kolink KL 500W
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- LG UltraGear Gaming Monitorok: ÁPRILIS MADNESS -30%
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest