Pár nap múlva megérkezik hozzám és kiderül.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Pár nap múlva megérkezik hozzám és kiderül.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Mindenkepp szamolj be rola.
(#1999) D4M13N: pont arra jo, meg a durvabb aszfaltra. nem is a hangja miatt, hanem inkabb az apro remegeseket nyeli el, azert jo. es teljesen plug and play, 2 csavar, es a helyen van.
(#2000) madrac: szerintem ez mar gumi. nem tudom, PU-bol hogy csinalnak meg rugalmasra, az sokkal ridegebb anyag.
Persze, de én bármit el tudok képzelni Ha jól gondolom valamiért a sima S1-en lévő teli kerekek sem gumik voltak, azért ilyen rossz a komfortja.
(#2001) Dorian: én is erősen gondolkodom a megvételén. ennél jobb ár-érték arányú roller nincsen szerintem jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Az elso gumi. Az a poen benne, hogy a Kugoo S1 elso gumija RISINGSUN markaju, csak a hatso volt muanyag (PU - poliuretan). Az E-TWOW hatso kereke viszont szinten gumi, es mit ad isten, RISINGSUN markaju. Szerintem a Kugoo-nal ezzel is sporoltak 1$-t. Plusz ugye a PU gordulesi ellenallasa sokkal kisebb, igy picit gyorsabban es tovabb tud elmenni, es a piaci bevezetesnel gondolom az volt a cel, hogy a specifikacioja jobb legyen.
A Kugoo S1 Pro-ba 25%-al nagyobb kapacitasu akku kerult, megis ugyanaz a sebesseg es a hatotav. Ennyit vehet le a gumi. Cserebe a menetkomfort fenyevekkel jobb lehet.
[ Szerkesztve ]
igen, ebben inkább attól félnék hogy ha ez a gumi nem jó, akkor se elől se hátul nem az
f3rdzs0
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok a témában.
Gondolkodom egy elektromos rollerben.
A cél az, hogy az időjárási körülményektől függően kiváltsam vele a BKK bérletemet.
Vidékről vonattal járok a Keletibe, majd onnan 2es metróval a Kossuth Lajos térig.
Kérdésem, hogy erre a célra megéri egy roller?
Ha igen, én a minél olcsóbb, használt példányokat néztem. Mivel máskülönben teljesen hidegen hagy a téma, így nyilván nem fordítanék rá sokat.
De mint mindenben, gondolom azért itt is vannak buktatók. Pl. azért nyilván fontos a terhelhetőség, a maximális sebesség, akku kapacitása, annak töltési ciklusa, illetve max hányszor lehet feltölteni, hordozhatóság (a vonat végett pl.)
Száraz tömegem 65kg.
Szóval szerintetek ez kivitelezhető-e erre a célra, illetve hogy vajon ezek az eszközök vajon megfelelnének?
Köszönöm válaszaitokat előre is!
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Nem éri meg, metrónál nincs jobb.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Szia,
Tisztán csak azért hogy kiválts vele egy bérletet nem éri meg. Azt azért tudni kell hogy bár tökjó dolog a rollerezés (én is alig várom hogy eljöjjön a szezonja), de nem teljes alternatíva. Hátrányok:
- Pici kerék a vacak járdákon. Akármilyen jó felfüggesztés mellett akármilyen jó fújt kerékkel is ráz,
- Rendes járdaszigetre felmenni nem lehet csak ha megállsz. Kivéve ha újabb és lejtős kialakítású vagy nagyon alacsony a járda.
- Időjárás. Mivel elektromos nem izzadsz szarrá még a mostani 35 fokban sem, tehát nem kell öltöző/zuhanyzó a mhelyen. De ha várható kis eső a munkába jövés menés idején akkor vizes leszel de nagyon. Tehát mégis kell megfelelő mhelyi öltöző... Ua. probléma mint a biciklin. Illetve nem akarnék késő ősszel, télen,kora tavasszal rendszeresen rollerezni. Van aki biciklizik is persze, de ezek kivételek, az emberek többsége nem ilyen. Mentem persze én is januárban száraz időben párszor vele én is, de ennyi elég is volt.
Tehát ez egy fun eszköz, közepesen gyors és nagyon mobilis városban, de nem úgy kell elképzelni, hogy akkor én most puff innentől nem szállok bkv-ra és dögöljön meg aki tömegközlekedést kitalálta.
Számomra ami bevált: Az év cirka 10 hónapjában autózom, nyári szünet idején leteszem az autót és átváltok rollerre. Kivéve ha mégis furikázni kell a gyerekem valahova reggel v. délután illetve látom az időképen hogy reggel vagy du. eső várható (és volt júniusban elég)
így is megunom a rollert nyári szezon végére, és szeptemberben már szívesen autózom inkább.
Tehát a roller nem igazán valaminek az olcsóbb alternatívája, inkább egy, az utóbbi években töredék árra bezuhant (kína ugye) luxuscikk és fun eszköz. Nem több nem kevesebb.
fred
Szóval akkor ez inkább szórakozás...
Nagy kár, pedig már nagyon unom a bkv-t. Nah mindegy. Köszönöm szépen az infókat.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Nekem nem szórakozás, hanem melóba járás, és hobbi, de az nem is 30 ezres kategória.
Nem szeretnék több százezret ilyenre költeni. Ennyit nekem nem ér meg. Nem is szívesen cipelném a vonaton az ennyire drága rollert.
Engem annyira hidegen hagy a téma, hogy meg s fordulna komolyabb tételt kifizetni erre.
Főleg ha be sem válik a dolog.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Ezzel vitatkoznék. Nekem teljes mértékben munkába járás. Télen nyáron, esőben hóban. Egy sima rollert váltottam le februárban egy Kugoo-ra. Itt a távolság a kulcs. Gyalog lenne kb 20-25perc, elektromossal 7-10. És nem izzadok meg közben. Ez főleg télen érdekes, mert ha felöltözöm, akkor sima rollerezés közben nagyon le lehet izzadni.
Akkor el kell engedni.
Érdekes, nekem meg pont az volt a bajom az elektromossal, hogy fáztam rajta. Ezen túl kell öltözni, a simán meg alul a bkv-hoz képest
nah tegnap beszereltem hátra egy etwow kereket a kugoora és igazán érdekes az eredmény
39V 27perc 5,2km egy régi kerekes utam
38,5V 27perc 5,5km volt a ma reggeli az újjal (teljes 5 bart mutatott mindkettőnél az aksi)
a menetkomfort szerintem érezhetően jobb. nem világmegváltó, de kényelmesebb. ami inkább előny hogy nagyon stabil. ez is be-be akad dolgokba de nem annyira mint a régi/eredeti. plusz nem érzem azt hogy ki akarna alólam csúszni kanyarban, hanem rendesen tapad.
viszont lassabb tőle a roller. 1kmh-t vesztettem szinte biztos, és talán egy picit többet eszik (tegnap hegynek fel nagyon leszívta magát). ez viszont annyira nem gond, mert így végig 3masban tudom hagyni, és indulásnál nem ránt túl nagyot, hanem teljesen korrektül (bár kicsit talán lassan) gyorsul.
szerintem pont emiatt nincs nagy időkülönbség, mert egyrészt a régi kerékkel se nagyon tudtam teljes sebességgel menni a megálldogálások miatt, viszont mivel ez stabilabb, ezért bátrabban merek kicsit gyorsabban menni egyes helyeken. plusz gyalogosoknál se kell annyira lassítanom, mert ez nem veri fel annyira a köveket mint a régi (az azért ijesztő tudott lenni)
meglátom még hazafelé, hogy hogy teljesít hídnak fel. az azért egy kicsit tempósabb út szokott lenni.
f3rdzs0
Én is így indultam neki, de sajnos 100e alatt nem sok alternatíva van. Az olcsóbb rollerek szinte mind kefés motorral szerelt savas akkus régi modellek, azok összes nyűgjével. erre jön még, hogy használtban még a gyenge aksival is számolnod kell. Ha ilyen kategóriából választasz, garantáltan örökre elmegy a kedved tőle. Szerencsére én megtehettem, hogy 100-150e forintot kiadjak ilyesmire (m365), és nem bántam meg, tökéletesen megfelel rendszeres munkába járásra is. Pedig sosem csíptem a rollert, és a nagy testemmel vicces is vagyok rajta, mégis ezt egyből megkedveltem, imádok vele menni.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
Rá tudok költeni én is ennyit, nem ezzel van a gond. Csak nekem az egész "rollerezés", ami másnak "életérzés (szerűség)", nálam csak egy használati tárgy/eszköz, ami kiváltaná a BKV-t. olyan eszközt képzeltem el, amivel nem igazán kell foglalkozni a feltöltéseken túl. Tehát minden extrát mellőznék és csak a menethez szükségesekkel foglalkoznék.
100 ezerért inkább veszek egy 50cm3-s dio-t vagy jog-ot itthonra vidékre. Mégis komfortosabb/gyorsabb/minőségibb stb stb., mint egy roller, igaz ezzel még a BKV helyettesítése nincs megoldva
V
Az akkuk mennyi töltést bírnak? És egyáltalán cserélhetők? Illetve biztos hülyeséget kérdezek, de ha az akku már nulla, akkor nem lehet őket emberi erővel hajtani ugye?
[ Szerkesztve ]
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Keletiből Kossuth térre metró helyett teljes hülyeség lenne rollert venni, ezt felesd el.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Azt értem, és magam is tudom, hogy nem nagy táv, plusz ott van a metró, ami a legjobb bkv-s eszköz. De már a tömegközlekedéstől egyszerűen hányingerem van. Meg a velük közlekedő emberektől. Tisztelet a kivételnek.
A MÁVot sajnos nem tudom kikerülni. Ezért néztem volna egyéb alternatívát.
De valószínűleg nem fogok rá beruházni.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Időjárás. Mivel elektromos nem izzadsz szarrá még a mostani 35 fokban sem, tehát nem kell öltöző/zuhanyzó a mhelyen.
az izzadás a napon tartózkodó felhevült testet nem kíméli. Minden tömegközlekedő is megizzad. Azok is fürgyenek le?
[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
Sajnos 100 ért meg nagyon nincsen olyan roller, amit csak tölteni kell. Az inkább kb 3-4szer annyiért indul.
Egyébként ez szemelyfuggo ki hogy bírja a meleget, én nem tudom ilyen időben használni már a rollert, 25 fok még kellemes, de melegebb időben dől rólam a víz. Nem megyek olyan hosszú szakaszon nagy sebességgel hogy a menetszel segítsen, aluljáróba levinni padkara fel le rakni, a tömegben lábbal hajtani nem esik jól melegben. Kb tavasszal és ősszel lehet kényelmes, amikor épp nem esik 🙂 legalábbis aki annyira klímafuggo mint en
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Sziasztok!
Látom megy a BKV kiváltásra mennyire jó téma, nekem is erre kellene, munkábajárásra. A Google maps a "legyőzendő" távot autóval 6,0 Km-nek írja, kerékpár távot nem ad meg rá. Szerintem amúgy kevesebb, mert tudnék olyan helyen is menni, ahol kocsival nem, de maradjunk a 6-nál.
100-105 Kg vagyok, plusz ruha, táska, tehát legyen durván 110-115.
Kiszemelt roller Xiaomi M365, sima. Többen is írták itt, meg Youtube kommentekben teszvideók alatt, hogy simán elvannak 120 kilósan ezzel a géppel. A kérdésem az, hogy megéri-e ez a roller pl. a Kugoo S1-hez képesti 35%-os felárat, illetve mennyire gondozásmentes? Nem ilyedek meg egy kerékcserétől vagy ilyesmi, de azért ne kelljen állandóan szarakodni vele valamit.
Ha jól emlékszem anno olvastam itt valamelyik típusnál, hogy be tud ázni. A Xiaomi mennyire kényes ebből a szempontból? Tehát ha pont elkap valami brutál nyári zápor, akkor cseszhetem vagy kibírja?
Illetve ha valakinek van hosszútávú 4 évszakos tapasztalata, hogy milyen egy rollerrel BKV nélkül az élet, akkor azt is megoszhatná.
Előre is köszi!
Mindegyik be tud azni, es ebben a kategoriaban akarmelyiket veheted, kb. ugyanazt tudjak. Ar-ertek aranyban a Kugoo S1 a legjobb, ezt nem vitatja senki, foleg az uj modellje, a Pro/Plus, amivel a menetkomfort is javult, plusz nagyobb aksit is kapott. Legkonnyebb, legkisebbre osszecsukhato, akkuja 5p alatt cserelheto, de minosegben az a leggyengebb. Hosszu tavon a te sulyodhoz mar inkabb ajanlott egy masszivabb darab, szerintem.
A Xiaomi elonye, hogy masszivabb, de nagy, nehez, nincs lengescsillapitoja, cserebe millio firmware van ra es millio alkatresz hozza.
Talan meg a Ninebot ES1/ES2 johet meg ide, az is massziv, kiprobalt darab, de a leggyengebb a 3 kozul. Viszont talan a legjobban megepitett.
[ Szerkesztve ]
Azért ebbe az útvonal is beleszólhat vagy annak hiánya. Én a Rákóczi utat kizárnám a roller használatának lehetőségéből, mert totálisan alkalmatlan rá..
Alkotmány u. nem tudom milyen építkezéses állapotban van, de Nagymező u. és Wesselényi/Dohány úttesttel nem lenne rossz.
Revolut meghívó pü-ben
Én is gondolkozok már egy ideje ezen a közlekedés kiváltáson. Bringát kellene kiváltani, mert a vonaton már alig lehet elférni vele. De arra jutok én is már többedjére, hogy nekem nem alternatíva sajnos. Napi 4+1.5km oda és uannyi vissza, lenne a feladat télen-nyáron, de annyira xar az út a 4km-es részen, meg ugye az időjárás... A Fiidonak az összecsukható bringája már talán jó lehet, de az meg ugye nem roller.
Így van, sajnos a roller nagyon út minőség függő. Nekem szerencsém van, 2.2 km, 70% bicikli út, a többi széles, egész jó minőségű járda. Így teljesen ki tudja váltani a BKV-t.
Erre a távra esetleg egy hagyományos rollerrel is próbálkozhatsz (elektromos helyett én visszaváltottam rá), csak abból is jót érdemes venni (Decathlonban érdemes nézelődni), de az se igazán nagy költség és kiforrott, egyszerű technika. Esetleg tudod bérlettel kombinálni, hogy szar időben vagy fáradtan fel tudj rá szállni. Kb annyira izzasztó, mint ha sétálnál, ha nem hajtod teljes erőből. Gyakorlati tapasztalatom, hogy sima roller úgy 0-5 km sík távra ideális a mindennapi közlekedés során, de eső (csúszik, csapágy) emelkedő, és a szembe szél nem barátja.
Én amúgy nagyon szeretem, nagyon sok telet is átbringáztam, tízen évig kiváltotta szinte teljesen a bkv-t, de a roller a legrugalmasabb és rövid távon a leggyorsabb eszköz (nincs speciális ruha, cipő, nem kell lakatolni, kocsi, vonat, BKV ok, kisfiam is rá tud állni, nem kell gyerekülésbe bekötni, stb).
[ Szerkesztve ]
"...a Kugoo S1 a legjobb, ezt nem vitatja senki..." Ez csak a te véleményed, és rajtam kívül még igen sokan vitatnák. Szerintem meg a Kugoo ár/érték arányban ugyan olyan, mint az m365. Amennyivel olcsóbb, pont annyival "silányabb". Lehet, hogy pehelysúlyban nem annyira érezhető, de én is 120kg körül vagyok, és amikor az m365 után kipróbáltam az S1-et végig azt éreztem, hogy széthullik alattam. Mintha a gyerek 5000Ft-os Tescós rollerével mennék.
"...de nagy, nehez, nincs lengescsillapitoja..." Nehéz? Kugoo: 11kg, m365 12,5kg. Az meg, hogy lengéscsillapító, vagy levegős gumi, az ízlések és pofonok. A gumi témába nem is mennék bele mert az olyan iPhone / Android vita lenne...
Persze, mindenkinek a saját gyermeke a kedvesebb, de próbáljunk meg objektíven segíteni a kérdezőnek, előítéletek nélkül.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
Témához szólva: 200-300 ezer alatt belépő alap elektromos rollereket lehet venni, amivel lesz gond úgyis. Jók ezek is, de 100-150 körül csodákra nem kell számítani. Viszont pl a Kugoo egyik nagy előnye hogy van hozzá alkatrész, és nem is dràga.
Látom bal lábbal keltél fel. Olvasd végig amit írtam meg egyszer, aztán rájössz, hogy leírtam ugyanazt amit számon kérsz.
Nem keltem bal lábbal, én mindig ilyen vagyok. Nem a hozzászólásoddal van problémám, nem is kötekedni akartam, csak konkrétan a két (idézett) mondat szúrt szemet. Mint amikor autóvásárlás előtt állónak azt mondják, hogy "Franciát ne vegyél, az mind elektronika hibás, japánt kell venni, az sose romlik el!". Arra is ugrok, mert 3 francia autóm is volt, és egyikkel sem volt semmi olyan gondom, ami más típussal ne lenne. A legnagyobb baj a mai világban, hogy túl sok az információ, és nehéz kiválogatni belőle a valódi tényeket, akarva - akaratlanul mindig állást foglalunk valami mellett és akkor már nehéz pártatlanul véleményt mondani.
Mint a nemrég linkel nlc-s cikk az e-rolleresekről.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
Én módszerem az, h sosem várok tökéletességet, elég a 80%. Így sokkal könnyebb és gyorsabb a döntést meghozni és használat közben sem basznak fel az apróbb "hibák".
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
de ki mondta hogy ne vedd a Xiaomit?
1) ár-érték arány: arra mondják, hogy a kapott szolgáltatásokhoz képest milyen áron kapod meg a terméket. sebességben, hatótávban, szolgáltatásokban a Kugoo S1 a legjobb ár-érték arányban. vitatkozhatsz, de egyszerűen így van. itt a speckót nézi az ember, meg a tapasztalatokat, mert ez nem szubjektív vélemény, hanem egy objektív mérce alapján történő összehasonlítás.az idézeted rögtön megbukik, mert bár hatásvadász, de vagy a gondolatot idézed, vagy nem idézel, de félmondatod a lényeg fele nélkül idézni csak azok szoktak, akik igazat akarnak maguknak. helyesen így volt a gondolat: "Ar-ertek aranyban a Kugoo S1 a legjobb"
2) "Amennyivel olcsóbb, pont annyival "silányabb". Lehet, hogy pehelysúlyban nem annyira érezhető, de én is 120kg körül vagyok..." értem, tehát ha te dagadt vagy (igen, dagadt, de még én is, pedig 25 kilóval vagyok könnyebb nálad), akkor hozzád mérjük a rollereket, mert biztos az egész világ dagadt. nem. a Xiaomi 100 kg-ra, a Kugoo 120 kg-ra van írva, de a te súlyod már mindkettőnek az extrém végén van.
"kipróbáltam az S1-et végig azt éreztem, hogy széthullik alattam" - sokan érzik így, aztán rájönnek, hogy kilazult az anya a kormányon, és azt meghúzva masszívan egyben van a jármű.
DE. írtam egy ilyet is: "de minosegben az a leggyengebb. Hosszu tavon a te sulyodhoz mar inkabb ajanlott egy masszivabb darab, szerintem." ezért is nem értem, mit kötekedsz. az erősen túlsúlyos (bocs, I. fokú elhízásnak hívják) embereknek nem ajánlottam ezt. de mondjuk a Xiaomit sem. nem azért, mert masszív, hanem mert kinyírja a csapágyakat, gumikat, minden mást.
ja, amúgy írtam ilyet is: "A Xiaomi elonye, hogy masszivabb" így aztán végképp nem értem, mi a bajod.
3) "de nagy, nehez, nincs lengescsillapitoja" - nem igaz? nem nagyobb? nem az a legnehezebb a 3 közül? nem nagyra csukható? vagy most mi a bajod ezzel?
4) "Az meg, hogy lengéscsillapító, vagy levegős gumi, az ízlések és pofonok." - igen, de nem igaz? nincs lengéscsillapító, és ott a defektveszély. persze van, aki szeret bűvészkedni, de sokan nem. vagy cserélik eleve utólag a Xiaomi kerekét is tömörre, akkor viszont végképp hátrány, hogy nincs csillapítás. értem én, hogy neked ez jön be jobban. de ez objektív?
"Persze, mindenkinek a saját gyermeke a kedvesebb, de próbáljunk meg objektíven segíteni a kérdezőnek, előítéletek nélkül."
szerintem is. és most olvasd el a te válasz-kortesbeszéded a Xiaomi mellett, a Kugoo-t fikázva, és aztán újra az én hozzászólásom. ja, és nem kívánom folytatni ezt a gyerekes vitát.
Öcsém, nálad rendesen elgurult a gyógyszer! Csak hajtogatod a baromságodat, és ha valaki nem fogadja el a véleményed, akkor rögtön személyeskedsz, és sértegeted. Ellentétben veled tudom mit jelent az ár / érték arány, azért is írtam, hogy pont annyival SZ@ARABB, amennyivel olcsóbb. Ha nem így lenne, miért nem vesz mindenki olyat, te okostojás!? Az "ár" fogalma egyszerű, azt még te is érted, de az "érték" nem mérhető kilóra (sebesség, hatótáv, blabla....). Idézhettem volna az egész litániádat, a tényeken az sem változtat, hogy arrogáns vagy és előítéletes. Tökéletes példa erre, hogy egy 190 centis testépítőre te így látatlanban azt mondod, hogy dagadt!
Meggyőztél! Kugoot vegyen mindenki, csak az a jó!!! További szép hétvégét mindenkinek.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
Ha a Kugoo pro a gumija miatt kevésbé ráz, az M365 viszont csak tömörrel megbízható, akkor nem látom miért M365
(ha nem érdekelnek az apró tuningolási lehetőségek).
Praktikusabb a K.
Esetleg pl az ülés kiegészítő hiánya. Látott már valaki hozzá ilyet?
[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
Mondjuk a cikknek tényleg igaza van abban, hogy a rolleren nem lehet karjelzést használni, ezért (kerékpár vagy autó) úton tényleg veszélyes használni önmagában emiatt is. A balra fordulás nekem is kihívás volt, pedig van rutinom kerékpárral.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok! A héten eltört a Xiaomi M365-ös rollerem kormányrúd-rögzítő fém kampója. Nem teljesen lepett meg, mert pont néhány napja láttam eBay-en ilyen alkatrészt, amihez azt írták, megerősített. Szóval emiatt sejtettem, hogy gond lehet vele, de reménykedtem, hogy én nem járok így. Még haza tudtam vele menni, csak mindig tolnom kellett előre a kormányt, hogy kimerevítsem, és persze a szokásosnál óvatosabban mentem. Egyébként 700 km van a rollerben.
Nem olvastam vissza alaposan a fórumot, tudja esetleg fejből valaki, hogy nagyságrendileg hányan jelezték már itt ezt a problémát, és el tudták-e intézni ezt garanciában? Pénteken beszéltem a hivatalos szervizzel (WayteQ), és egy gyökér volt a vonal másik végén. Először azt mondta, hogy ő ilyenről még nem hallott, meg biztos túlságosan meghúztam, és erre nem vonatkozik a garancia, aztán pár mondattal később már azt, hogy kettőről már hallott. Ez rohadtul nem kopóalkatrész, se nem akkumulátor, úgyhogy nem látok rá okot, hogy ezt ne kelljen ingyen kicserélniük. Viszont az az érzésem, hogy az élő fába is bele fognak kötni, ha elviszem hozzájuk. Szerencsére teljesen gyári a roller, és még hónapok vannak a gariból. Tudtok tanácsot adni az ügyintézéshez? Köszönöm előre is: gizmoboy
Esetleg megpenditeném, hogy a fogyasztó védelemnek emlited a hibát és hogy a netes infók alapján ez elég gyakori. Mivel balesetveszélyes hibáról van szó, elvileg a forgalmazását is megtilthatják, ha bebizonyosodik mondjuk egy tervezési hiba.
A hiba ismert, és elég gyakori, lehet kapni erősített (vastagabb) kapcsot többféle anyagból is. Azt viszont nehéz megállapítani, hogy tervezési hiba, anyagfáradás, vagy nem megfelelő használat (csimpaszkodás) okozza. Szerencsére a bizonyítás terhe a forgalmazón van, tehát neki kell szakértő által dokumentáltan megállapítani, hogy nem garanciális hiba. De még ezt sem vagy köteles elfogadni, te is kérhetsz fel szakértőt, ha így alakul.
A sorrend: meggyőzés -> fenyegetés -> vásárlók könyve -> békéltető testület -> bíróság.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
első körön ellenőrizd, hogy érintett-e a visszahívásban.
ha nem garizzák, rendelj pótalkatrészt, kétlem, hogy drága lenne. sajnos ezek az olcsó rollerek mind ilyenek, a Xiaomi kormánya, gumija és akkuja szokott beszarni, a Kugoo váza a vezérlőnél törik el néha, a Ninebot ES1/2-nek meg a vezérlője melegszik néha túl és adja meg magát.
ez nem a minőségi kategória. az valahol 1000€ környékén kezdődik. ez például elég masszív (de az ára is). de az e-twow is bírja a strapát.
[ Szerkesztve ]
Én lábbal próbálok jelezni. Kirakom balra vagy jobbra. Eddig ahányszor használtam, megértették. Kicsit tanulgatnom kellett, bár tény hogy autóutat eléggé kerülöm. A bicajosok meg simán elengednek, nem kirekesztőek, nagy meglepődésemre. Autósok se dudálnak le, hagynak helyet,ha olyan autóút melletti kerékpárúton megyek. A legjobb az idős korosztály,simán kacagnak amikor megyek el mellettük. De beszélgettem múltkor egy idős nénivel, miközben mellette mentem. Tetszett neki ez a rollerezés,így hogy nem kell hajtani. De a gyalogosok sokszor simán elémugranak a bicajúton, vagy direkt elállják az utat. Én eddig pozitívan csalódtam a forgalomban. Mondjuk nem vadulok, és tudom,hogy én vagyok a legsérülékenyebb az úton,tehát úgy is próbálok viselkedni(menekülök az életemért ).
Köszönöm, néztem már korábban, de az enyém nem érintett (16133/0018xxxx).
Fogok ma rendelni olyan erősebb kampót, de sokára fog megjönni, úgyhogy addig kéne még az a gyári csere, mert ezzel járok munkába, és elvből nem szívesen fizetnék érte, mert pont ilyen esetekre van a garancia
Kerékpárral is messze a legtöbb konfliktus a kerékpárúton lévő gyalogosokkal van.
Igaz, bringázok is roller mellett. Vicc az egész ami az úton folyik, de nem offolok.
Megjött a Kugoo S1 Pro. Tök fasza, a parkolóban a kollégákkal már megjárattam
Így elsőre kifejezetten minőséginek tűnik, sztem jobb, mint a kolléganő E-twow rollere.
Még ismerkedés van bőven, nem is tudom pontosan mi a pontos specifikációja.
Tök jók a kerekek, van rajta több helyen index, stb.
Most olvasom, hogy jelenleg 25 km/h-ra van limitálva, de max 60-ra is beállítható?
Persze számla nem volt a csomagban, meg sehol...
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Probald ki es irj majd rendes beszamolot legyszi. Foleg arrol,hogy milyen ez a lyuggatott gumi.
az indexek ossze vannak kötve és a kijelzőn is látni ha indexelsz? (sima s1nek ugye ott a led)
elméletileg ugyanaz a motor mint az s1 szóval 30 a vége (kerekek miatt szerintem az is necces)
igazából mindent össze vetve szerintem elsőre jobb vételnek tűnik mint a sima s1, kíváncsi vagyok hogy neked mi lesz a tapasztalatod ezzel
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
(#2048) Tin:
Hosszú beszámolót ne várjatok tőlem, nem az én műfajom, de szívesen válaszolok mindenre.
Valószínűnek tartom én is, hogy elírás az a 60. Jobb is, mert 30-nál többel menni ilyenekkel elég veszélyes, de tudom, hogy ha lehetne megtenném
Céges parkolóban térkő van, csak 2-3 kört mentem, de teljesen jó menetkomfortot éreztem.
Kijelzőt meg funkciókat még nem is néztem, majd megismerkedem vele.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!