- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
jeromosi
aktív tag
Sziasztok.
Ezt most találtam
Mi a véleményetek erről?
https://emaki.hu/hecht-5125-akkumulatoros-roller -
zoltanz
nagyúr
Xiaomi M365 Tetszik. Sztem azért nyáron a 40 fokban emelkedőnek melegedni fog a kerékben lévő motor pedig én 75 kg vagyok. Most 20 fokban síkon kézmeleg 40-50 C.
-
f3rdzs0
senior tag
kugoo s1nél nektek nyöszörög a kormányrúd?
nekem most valamiért elkezdett recsegni ha előre vagy hátra húzom, ami nem túl szép hang kátyús úton
-
BITBOYS
addikt
Tegnapi nap izgalmas volt, pont jöttem haza mikor telibevert egy zivatar, ömlött az eső. Attól paráztam nehogy beázzon a roller, mert ugyan elvileg vízálló a kínaiak szerint, de azért helyén kezelem a dolgokat és szerintem nem az. Semmi szigetelés nincs a fellépő alatt.
Szerencsére nem ázott be, de amint lesz rá időm vízhatlanná teszem.
A motor elvileg nem tud beázni, vagy igen? [link] -
B-L-A-C-K
titán
Na úgy néz ki meg is lesz a hiba, csak nincs nálam a roller. Emlékeim szerint a motor csatlakozó tüske az egyik teljesen lent van, azt hittem ez direkt ilyen, de neten, illetve kértem pár képet ott nem úgy van. Szóval 2 perces meló és menni fog remélem.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
berobi78 #1685 üzenetére
Fingom sincs, mondhatnám én basztam el, mert kijelzőt teljesen átvariáltam, de ez motor hiba, szóval semmi köze ahhoz. Este még ment, reggel meg ez fogadott. Víz nem érhette elvileg, mert több hete már leszigeteltem a motort. Ha meglököm a kereket forog amúgy, de hangosabb is jóval, meg egy idő után letilt.
-
B-L-A-C-K
titán
Kugoo-m motorja megfőtt...
Pedig most lettem kész a teljes szigeteléssel, és kis dizájnnal...
-
Domonkos
addikt
válasz
Domonkos #1310 üzenetére
Vegul xootr mg lett.
Roviden: 2 hete van meg es boven hozza azt a minoseget, amit elvartam tole. Messze a legjobb roller, amit eddig probaltam. Nem is nagyon tudok egyik reszebe sem belekotni. Talan annyi, hogy egy picit alacsony, igy szeret itt-ott fennakadni, de nem nehez raerezni, hogy mikor kell megemelni az elejet. Meg meg az, hogy esoben a csatornafedeleken elegge el ki tudja tolni az orrat, ugyhogy azokon finoman kell menni, de ez talan nem is annyira egyedi problema.
A kormany amugy nagyon stabil menet kozben, siman lehet telefonalas kozben is hajtani, egy kezzel iranyitani. A rugozas hianya nem hatrany, de azert vannak olyan utcak, ahol nem szivesen megyek vele.
Amiota megvan, azota nem is BKV-ztam.Napi atlag 7-8km-t megyek vele es hatalmas elvezet. Eddig fel sem tunt, hogy mennyire nyomaszto a buszozas es metrozas. Mar majdnem megszerettem miatta munkaba jarni.
Koszi mindenkinek aki ajanlotta! Nekem nagyon bejott. -
zoltanz
nagyúr
Spartan Jumbo-t lecseréltem egy elektromos Xiaomi M365-re, kíváncsi leszek milyen a kisebb kerék, de ugye nem tömör hanem tömlős van ezen. (súlyra ua. mert ez repülőgép alumíniumból van, nem acélból)
-
djadji
senior tag
Nyet lenni problémá.
Köszi a képeket. A kerék full ugyanaz. A tengely sajna nekmm nincs (hogy a fene egye meg), ezért csinálnom kell. Azt meg tudnád esetleg mondani hogy azok a csavarok a két végén milyen vastagok? A tengely gondolom 8mm, az a két gyűrű a 2 végén támaszkodik a csapágyra. De a 8mmes tengelybe milyen vastag csavar megy?
És köszönöm a képet, sokat segített. -
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K #1670 üzenetére
ah, so! nekem teljesen megfelel igy is. egyedul a hatso kerekkel kell kezdenem majd valamit.
(#1672) B-L-A-C-K: eso ellen ezt sehogyse fogod tokeletesen leszigetelni. mondom, ra kell huzni egy szatyrot, az ala mehet be a kezed, es lehet iranyitani. kis esonel meg tokmindegy.
-
Tin
veterán
ja, hatra kell valami puhabb kerek mindenkeppen.
tegnap lattam ezt a videot, a srac kicserelte felfujhatora a hatsot, es eg es fold. szoval csak meg kell talalni a megfelelo kereket, aztan mindenki rendelhet belole. remelem majd olyat talaltok/talalunk, amihez nem kell esztergaltatni, egyszeruen plug and play. es kelloen elnyeli az uthibakat. en meg mindig a defektmentes lyuggatottra varok, hatha elokerul egy. az, hogy ezaltal csokken a sebesseg 1-2-vel, nem erdekel, ha cserebe nem raz.
-
djadji
senior tag
Hello! NA megjött a levegős hátsó kerék, de persze a tengely az nem oké, azt csinálnom kell. Remek, nem mondom hogy örülök neki.
Volt itt korábban valaki aki szintén vett levegős kereket, és kapott hozzá tengelyt is a kugoo-hoz. Nincs véletlenül egy kép arról a kapott tengelyről? kíváncsi lennék rá...MÁS: Nem pattog a kerék, ki mondta ezt? Csak hangos a térkövön, repedéseken és ez engem idegesít. De jól megy, azzal nincs baj. És hogy legyen M365? Olvass utána. Rengeteg baj van azzal, hogy a levegős kerék defektes, ha tömör kereket vesz hozzá, akkor meg szétrázza az akksikat, és eltörik a forrasztás. A Kugoo-n van legéscsillapítás, ami a konfortot nem növeli (az 70kg-mommal nem érzem) de a rázkódást csökkentheti.
Ha engem kérdez valaki akkor vagy Kugoo, vagy Ninebot. -
B-L-A-C-K
titán
-
Vertigo
aktív tag
Szerintem nem akart senki sem fikazni, mert az m365 egy nagyon jo kis roller, ahogy a kugoo is, de mindkettonel fel kell keszulni kompromisszumokra.
Kugoot mar kiveseztuk, de par objektiv dolgot leirok az m365rol is:
- az ara ~30k-val magasabb
- veszel meg hozza mehsejtes tomorgumit, amit meg fel is kell szenvedned
- mivel nincs lengescsillapito, ezert csokken a menetkomfort, ami nem katasztrofa, viszont mivel az akksi cellak pontforrasztva vannak szetrazodnak
- a pontforrasztott akksicellakat at kell drotozni/forrasztani
- ezen felul kevesbbe kompakt osszecsukva
- nehezebben maszik fel az emelkedokon
- kormanyoszlop illeszteseinel az elnyirodo kabelekkel is foglalkozni kell -
Tin
veterán
válasz
mekkGyver #1658 üzenetére
arra puhább gumit érdemes venni. amúgy a Xiaomi-ra is létezik tömör, de lyuggatott gumi, amive se defektveszély nincs, se a menetkomfort nem csökken akkorát.
BLACK, képzeld, a kugoo-m hátsó kereke nem teljesen kerek
oldalra fektettem, megpörgettem, szépen csendben pörög, a felni egyenletes, de a rajta lévő gumi széle ilyen 1-2mm-t "pulzál", ahogy forog. odatettem mellé fixen dobozt, és hol hozzáér, hol nem. eddig nem tűnt fel, nem is értem, hogy kophatott ilyenre. vagyis de, valószínűleg indulóban sem volt kerek...
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
Hyperion #1657 üzenetére
Még 110 felett vagyok, de most legalább van motiváció, hogy leadjak néhány kilót. A rossz út nem gödröket jelent, hanem olyan aszfaltot, ami sima, de nagy szemcsékből áll, meg van, ahol olyan beton szerű. Ezek váltogatják egymást sokszor, ott az illesztés miatt lehet kis zökkenő.
-
Hyperion
senior tag
válasz
mekkGyver #1656 üzenetére
Mekkora súlyt kellene cipelni?
Én kereken 100kg vagyok+cuccok. Ez elméletileg az M365 súly határa, de nem érzem hogy erolkodne.
A Netes tapasztalatok alapján az M365-nel a rossz út, nagy sebesség növeli a defekt veszélyt, szóval azzal számolj.Én csak hatotav tuningnak látom értelmét. Mennék ezek amúgy is mint a meszes.
P. S..: amúgy is a legjobb tuning, ha 80% fölött van a toltottseg. Akkor nagyon elemében van. -
mekkGyver
aktív tag
Én örülök a vitának.
De csak azért, mert bennem is vív a két oldal, és sajnos nincs lehetőségem kipróbálni mindkettőt, ezért muszáj észérvek alapján döntenem. "Műszaki" beállítottságú vagyok, ezért nem ijedek meg a barkácsolástól, és szerencsére ebben a kategóriában az ár sem annyira lényeges, bár 300-at biztosan nem adnék egy rollerért.
Jelenleg a Xiaomi áll nyerésre, de csak a saját szempontjaim miatt, mert nálunk az aszfaltozás elég gyatra, sok a repedés is, így a tömör kerék nem lenne jó. Csak max napi 10km-t kellene megtenni, ezért a hatótáv nem fontos, emelkedők nincsenek, de a súlyom miatt jól jön a turbó tuning. A fék viszont a kátyúk előtt fontos. -
Illesvik
csendes tag
Sziasztok!
Vettünk 2 db Toldisport Flex Pro roller. Mindkettőt nehéz összecsukni. Van valami praktika rá?Üdv Viktor
-
Tin
veterán
válasz
Hyperion #1651 üzenetére
koszi kimaradnek a turaztatasbol.
(#1653) Hyperion: ha valoban erdekelne, konstruktivan allsz a beszelgeteshez. egyebkent meg el lett mondva mar nem egyszer, hogy a rugozas hianya, a defektveszely, a zarlatos cellak, es igy tovabb. nyilvan tizezerszer tobb m365-ot adtak el, mint kugoo-t, es az is egy jo roller. nekem a legnagyobb ellenerv a defekt, es mert kinlodas kicserelni. akinek volt mar defektje barmivel (auto, bicikli, akar babakocsi), es megszivta vele, az utana mar szamitasba veszi annak eselyet is.
-
freddirty
senior tag
Ezt a defekt veszélyt nem tudom komolyan venni. Az es808-ba rakattam defekttűrő zselét tavaly tavasszal amikor megvettem. Semmi bajom vele, egy szezont használtam. De lehet zselé nélkül is tök jól ellennék, fillérekért vettem két belsőt ha kellene. Sokkal jobb egy levegős kerék. Én legszívesebben a fos kemény kerekű oxelo town7-9-eseimen is lecserélném ha lehetne, de túl vékonyra tervezték.
A lányom az oxelo rollerjével nem szeret térkőre menni mert szétrázza... -
Tin
veterán
korrekt, rendes forgalomban a Kugoo es a hasonlo rollerek fekje nem eleg. eleg, ha odafigyelsz, mindig vigyazol, es lassan haladsz mindenhol, ahol nem latod be az utat.
(#1646) Hyperion: nekem az volt az elso amit akartam, de utanaolvasva annyi panasz volt ra kozep-hosszutavon, hogy inkabb letettem role. aztan a ninebot es1 volt sokaig a kiszemelt, de a Kugoo egyszeruen mindenben jobb, olcsobban. ezert lett az. de ha hosszu tavra kene jo roller, azokbol valasztanek, amit fentebb linkeltem. viszont azok meg mar nalam az az arkategoria, hogy inkabb 2x annyiert elektromos kismotor.
(#1649) freddirty: persze hogy jobb a levegos kerek, amig nem szopsz be egy defektet. es azert nem kevesen irtak a xiaomirol mindenhol, hogy azzal ez nem olyan nehez mutatvany.
-
EnDaN
tag
válasz
mekkGyver #1641 üzenetére
Egy dolgot hozzátennék, ami mindig kimarad, pedig nekem kb. ez volt a legfontosabb szempont: fék.
Az S1 fékútja tárcsafék hiányában legalább kétszer akkora. Én napi 30km-t megyek, főleg délután nagyon nagy a forgalom, vannak is olyan helyzetek, amikor tuti nem álltam volna meg rendes fék nélkül - pedig ilyen helyeken max. 20-al megyek.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Hyperion #1644 üzenetére
Nem látom minden 2. hozzászólásba hogy a M365 helyet kugoot ajánlanánk. Én vásárlás előtt körbe jártam a köröket, és azért választottam a Kugoo-t, mert úgy voltam vele ár érték arányban nem rossz. Már ~200km mentem vele, és még mindig ezt venném. Ha leszigeteled normálisan, nincs annyi baj vele mint az M365-tel ha tetszik ha nem. De te már látom eldöntötted egy feka M365 veszel, csak akkor nem értem miért baj ha más mást ajánl. Te pénzed azt veszel amit akarsz. Viszont ha azt akarod ne legyen baja, ne kelljen hozzányúlni, szigetelgetni akkor nem 100 ezer alatt kell nézegetni, de még nem is 200 ezerig, hanem 300 ezer felett...
-
Tin
veterán
válasz
mekkGyver #1641 üzenetére
ha biztosra akarsz menni, akkor ne ezeket vedd. vegyel egy e-twow-t, egy boosted rev-et, esetleg egy nagy hatotavu ninebot es max-ot.
1000€ felett kezdodnek a minosegi peldanyok. ezen a 300€ koruli aron "csak" az ilyen kis hatotavu rollereket fogod tudni megvenni, es mindegyiknek van ilyen-olyan hibaja, gyengesege, problemaja.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
Hyperion #1640 üzenetére
"Minden szentnek maga felé hajlik a keze..."
Természetes, hogy aki már megvett valamit, az a sajátját fogja dicsérni, meggyőzve ezzel magát (is), hogy jól választott.Én még nem döntöttem el, hogy melyik legyen.
S1 vs M365
A pattogós keréktől tartok <-> a defekt esélye riaszt.
350W erősebb <-> tuninggal (akár) 1000W
alapból gyorsabb <-> tuning...
kisebb súly <-> masszívabb (precizebb) kivitel
gyenge csukó mech. <-> őőő.. gyenge csukó mech.Aszt hiszem az erős plusz az M365-nek, hogy sokkal elterjedtebb, és ... szeretek tuningolni
S1-et lehet?
-
-
Fishor
senior tag
Sziasztok!
Ha ez tényleg Xiaomi 365, akkor miért nem ilyet vesz mindenki? Ahogy olvastam, többnyire azért vesz mindenki Kugoo-t, mert olcsóbb mint a Xiaomi (meg erősebb, meg nincs defekt). Ha most így elérhetővé válik olcsón a 365, és tényleg ezáltal lesz hozzá alkatrész utánpótlás is, akkor ez lesz most a sláger a Kugoo után?
Üdv: Fishor
-
B-L-A-C-K
titán
Oké hogy koszos lesz, de úgy mint a kocsit vagy bármit ezt is kell tisztítani, vagyis én szoktam. Ha jó idő van meg nem lesz 1 nap után tiszta retek.
Engem nem zavar, mondjuk én 80%-ba jó úton megyek, hátsó kereket meg cseréld le E-twow hátsó kerékre, jó bele, és sokkal kényelmesebb. 15 ezer.
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K #1628 üzenetére
nem rossz de ahogy a kollega mondja, ha hasznalod, maximum koszos lesz, de szep nem. az enyem is tiszta por.
a menetkomforttal viszont nem vagyok elegedett. itt jok az utak, tehat nem a katyuk zavaroak, merthogy kb nincsenek is, hanem az, hogy meg az egyebkent csak érdes aszfalton is annyira erezni mindent, hogy hosszabb tavon egyszeruen kenyelmetlen. a tukorsima aszfalt az jo, ott nem erezni semmit.
gondolom ez a tomor gumi atka. mert a levegos kerek pont ezeket a minimalis egyenetlensegeket simitja ki. csak hat ott meg a defekt a veszely.
az elso kerek sokkal puhabb, a hatso nem tudom miert ilyen atomkemeny. plusz tenyleg lehetne szelesebb, meg akar ha kicsit vissza is esne a vegsebesseg.
-
Alwares
aktív tag
Valószínűleg az is. Alibabáról lehet rendelni nagyobb példányszámban M365-öket (elég filléres összegért, nem tudom nagyobb volumennél hogyan van a vám-elszámolás, nem vagyok kereskedő, de akkora az árrés a beszerzési és a lista árak között hogy komolyan elgondolkodtam rajta) és aztán annak olyan nevet adsz amit akarsz. Valószínűleg ez is egy olyan példány. [link]
-
B-L-A-C-K
titán
Kugoo S1 tulajok:
Nektek teljes töltöttségről azaz ~41.9V-ról milyen gyorsan esik be 40 alá? Nekem indulás után már elég hamar, mondjuk az elejétől ilyen, nektek is?
-
T95Z
csendes tag
Sziasztok!Valaki ismeri ezt a típust [link] Ez kinézetre tiszta Xiaomi Mijia M365. Ára viszont jobb.
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K #1621 üzenetére
hát el tudom képzelni
én most rendeltem rá griptape-et, be akarom borítani az egész fellépőt, plusz megcsinálom a szigetelést is majd valamikor, de szerintem teljesen a vezérlőt úgysem lehet leszigetelni, meg esőben én nem használnám, csak felveri a vizet a hátamra. szerintem lesz nálam egy nejlonszatyor, és amikor elkap az eső, akkor inkább egyszerűen ráhúzom a kormányra, és bedugom alá a kezem, az a tuti. de amíg itt nem lesz rendes engedélyezés, max kertek alatt fogom használni, örömködni úgy is jó, melóba meg tudok járni mással is, nekem kocsival is 15p, rollerrel is annyi, tömegközlekedéssel meg fél óra. én ezt inkább szórakozásra vettem, persze néha azért majd elmegyek vele dolgozni is, amikor tuti nem mond esőt.
-
D4M13N
aktív tag
Kugoo s1 téma óta olvasom a topikot. Nem bírtam ki, lengyel raktárból berendeltem a mai nap. A sok sok tippet pedig előre is köszönöm
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K #1611 üzenetére
ahogy mondod
miután múltkor beragasztottam mindenhol, észrevettem, hogy ez kimaradt, úgyhogy végigragasztottam ott is szalaggal a tetejétől, még hagytam is túllógni, majd az alját alul ráragasztottam. és mentem vele, nedves úton is. pont oda veri fel az első kerék is a dzsuvát.
amúgy ez a ragasztószalag ez ellen a kis eső vagy felvert víz ellen tökéletes. látom, hogy elkezd lejönni idővel, de bármikor pótolható egyszerűen.
esőt szerintem nem bírja ez. nem a kerék vagy bármi, hanem egyszerűen itt-ott befolyik a víz. megpróbálom azért majd szigetelni én is, de az átragasztott és időnként cserélt szalagban jobban hiszek mint a tömítésben.hogy oldottad meg a kijelzőt? kiszárítottad?
(#1610) berobi78: mielőtt megvettem, azon gondolkoztam, miért 10mp a tempómat bekapcsolása, és nem 3-5mp, mint a többin. pedig pont ez a tökéletes. még nagyritkán így is előfordul, hogy bekapcsolja, amikor csak rá akartam gyorsítani kicsit, de ha 3-5mp-enként csinálná, kiakasztó lenne, mert néha csak rányom az ember pár másodpercig, aztán hagyja kigurulni.
-
B-L-A-C-K
titán
Ma pont elkapott az eső féluton, kijelző szigetelése természetesen még nem 100as mert várom a fóliát, beázott az egész, se kép se hang. Azt hittem dobhatom ki, de 4 óra alatt sikerült megcsinálni. 2 helyen zárlat, természetesen egy darab biztosíték sincs benne. Nagy cumi volt, de jó lett.
-
f3rdzs0
senior tag
én se kifejezetten szeretnék barkácsolni, ezért gondoltam hogy kérdezek előtte. de black kolléga pont most tesztelte a másikat úgyhogy egy csöppet elkéstem a kérdéssel
igazából nekem a legnagyobb bajom vele, hogy kanyarban néha kicsit instabilnak érzem mikor az oldalán van egy picit (ez lehet hogy a kerék baja alapból, vagy a 8asé benne
)
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #1557 üzenetére
ránézésre van egy 8as benne (annyit nem néztem, lehet hogy csak az oldala kopott meg).
fb csoportban az etwow hátsókerekét ajánlották 15k-ért, amiért szerintem elég jó ár (kb alin is annyi lenne és elméletileg az van helyben raktáron). plusz az még nem felfújt kerék, de már gumi és nem ez a műanyag valami
-
Csabee.
nagyúr
Ennyire rossz a tömör gumi? Én ha vettem volna rollert, pont a defekt miatt a tömörgumis jött volna számításba. Akkor lehet nem a kugoo lesz az én favoritom. 30 év alatt ha nem volt defekted akkor nagyon szerencsésnek momdhatod magad. Nekem idènre jutott már egy. A sleim defektgátló folyadék valóban jó, de az is kb fél évet bír, utána belső csere. Ezekhez belsőt lehet venni külön?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z370 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX6600 8GB Cooler Master MB510L Chieftec 500W
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- Ne hagyd ki ezt a lehetőséget: Vadiúj Ryzen 7 5800X! Kamatmentes rèszletre is!!
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged