Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vertigo
aktív tag
Ne hulyeskedjetek, 2x5km-re (plane minimalis szintkulonbseggel) villanyroller...
Egy hagyomanyos rollerral iranyonkent kb. 20 perc kenyelmesben es meg sem izzadsz, 5-od aron.Ninebotnal amugy hajlik valamelyest a platform, igy nem teljesen "rugozasmentes", egyebkent mind2 jol ossze van rakva, m365-nel jogos a defekttol valo tartas (altalaba gyorsan lecserelik mehsejtesre a tulajok a tomlos kereket), illetve idonkent figyelni kell az aljara (plusz a ponthegesztett akksikra a kerekcsere utan), de a ninebotnak meg kenyelmetlenebb a sulyelosztasa...
Probald ki a lime-ot, az nagyon ninebitra hajazo cucc, amugy meg sz@rd le es 5-5km-re kis emelkedokkel vegyel egy hagyomanyosat
-
B-L-A-C-K
titán
Én is a súly miatt is vettem inkább Kugoo S1-et, 120 kilóig bírja, elöl hátul lengéscsillapító, tömör gumi, és már ~90 ezerért tiéd úgy hogy pár nap alatt itt van. Elég laikus vagyok még a témában, enyém is péntek óta van meg, de eddig nagyon bejön. ES2-vel mentem egy kört hétvégén, annál nekem jobban adja, pedig azt akartam venni előtte.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
Én úgy számoltam ki a megtérülést, hogy a havi BKV bérlet illetve a helyi kis büdös járat árát összeadva kb. 6 hónap alatt visszahozza az árát, utána konkrétan minden hónap ajándék.
Villanyból minimális a fogyasztása, amikor csak tudom cégnél töltöm, itthon pedig alkalmazotti tarifa miatt nem releváns a fogyasztását számolni."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
Nem akarlak meggyőzni, csak leírtam nálam a matekot.
Akkor van cumi, ha a beválasztott típus, nem bír ki fél évet sem, és teszem azt kínából jött "lábon".
A Kugoo-nál ugye Lengyel raktárból jött, oda 1 éven belül vissza tudom küldeni, nem kokain áron...