Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Garasoskodás
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Tökéletes töketlenség
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
osszessegeben, barmilyen helyzetben alacsonyabb a homerseklete
Ugyan már: elindulás után "szobahőmérsékleten" rögtön orrbavág a különbség...De ha mondjuk mas a magnesszam
Linkeltem a képet, ránézésre ugyanaz a motor, nem állítottam a menüben semmit.Pro motor (30 mágnes):
Sima S1 motor (30 mágnes):baromi zavaro, hogy folyton kiemelten kell figyelned es lassitanod
Naná, én sem veszek többet mechanikus hátsó fék nélkül szerelt rollert...
Ezt meg (ha sikerül) feltuningolom összekerékhajtásúra, dupla lesz a fékerő is.IntelliSense: Sony AS200V
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott
Hát ennyit nem fogok baszakodni vele, az ziher... Ami nekem egyértelmű, hogy
a Pro motor minden helyzetben sokkal hatékonyabban (erősebbeket!) fékez. Igen,
ez kis tempónál, mondjuk egy lámpához kanyarodva okozhat akár pofára esést is,
mert sajna hiába kommunikálja a vezérlő a mindenkori fékkar állást 200 különböző
értékben (legalább), érzésre teljesen digitális a fék, azaz abszolút nem adagolható.De ettől függetlenül sokkal biztonságosabb vele közlekedni: rövidebbek a fékutak...
A hőmérséklet kérdés érdekes: szerinted foglalkozik vele? Éppenséggel lehetne...
Van egy szabad láb a csatlakozón, amiről én nem tudom, micsoda. De ugye kínai
cucc, nem hiszem, hogy érdekelné őket ilyesmi. Oké, a Xiaomit pont érdekelte.Szerk: amúgy ha csutka töltöttségről elindulok ugyanazon az útvonalon, akkor az
a legvalószínűbb, hogy ugyanoda eljutva ugyanakkora fesznél történik a fékezés...
(Kivéve akkor, ha szignifikánsan kevesebbet fogyaszt a Pro motor, de nem sikerült
ezt validálni: többet mentem vele, de nem sokszorosát, mindjárt nézem a felvételt.)[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
DigitXT
nagyúr
Az meglehet... Ám késsel nem igazán lehet odaférni a burkolat alá: még így
is, hogy nem volt ráragasztva, erősen feszegetős volt, hogy lejöjjön a fele.
A másik fele láthatólag meg volt ragasztva, azt nem sikerült szétszedni, bár
ha az egyik fele szétjött, már elég. Ha bármi javítanivaló lenne a ketyerén.Szerk: mindjárt kipróbálom, hogy mi a helyzet a motorral? Ha esetleg simán
működik ("kábelhekkelés" után), akkor nem szarakodok a Hall szenzorokkal,
ha viszont nem megy, kénytelen leszek méregetni őket... Az OBI-ban már
lassan törzsvásárló vagyok rollerrel (felismert a pénztáros): múltkor csavarok
a hátsó kerékhez, most FBS. Mindezt egy baszottnagy bevásárlókocsival!
Naná hiszen annak pont az a funkciója, hogy legyen hová tenni a rollert, LOL.Szerk: mondjuk Auchanba szoktam úgy bemenni (nincs jó tartójuk a kocsin),
hogy ráakasztom a kosarat a kormányra, úgy tolom. Eddig nem szóltak érte.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Az első mondat igaz (ezt használtan vettem). A második viszont nem, mivel eddig
ezzel semmi bajom nem volt, pedig mentem már vele ~300 km-t: nyilván korábban
ázott be, az amúgy korrekt első tulajnál, de nem azért adta el, mert szar lett volna.
A kijelzős vacakolás, korábbi kikacsolásos történetek egy másik rollerrel történtek,
ami tök új volt. Én mentem vele vizes úton, az első nap. (Nem esőben, vizes úton.)Reménykedem, hogy ilyen banális hiba (mint féklámpa kábel szakadás) okozhatta
a mostani kikapcsolós játékot, tapasztaltam már, hogy érzékeny az elektronika.
Pl. gondoltam, hogy majd a kék vezetékre rakom a telefontöltést, hogy csak akkor
menjen, ha be van kapcsolva a roller, de nem lehet, mivel ha ráterhelek a kékre, az
egész kikapcsol: az valószínűleg csak jelzés céllal van, és nem nagyon terhelhető. -
-
B-L-A-C-K
titán
Most ha kis esőbe vizes úton mész vele és nem tudja ezek érzékenyek erre honnan tudta volna? Látod még eladónál is ment, meg most nála több hétig/hónapig. Szóval nem hiszem tudta az eladó be van ázva az aksinál, és direkt azért adta el.
Az egy másik rollere volt ami szarakodott a kijelző, vett egy ugyan ilyet csak 15A vezérlővel. De majd kijavít ha rosszul emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Nem azt mondtam nem jobb, de amivel jobb, nálam nem mérvadó. Hogy miért?
+20km hatótáv? Egy nap 30at se nagyon megy egy ember, nem hogy 45 vagy 65-öt.
Gyorstöltés valóban jó, de nem hiszem csontra lemerítve dugnál rá egy Pro-t, reggelre meg simán feltölti ez is.
Ami valóban előny lenne a 10" gumi, de egy Pro-ra is csak egy 3D-s nyomtatott sárvédő emelő kell hátra, és mehet is rá a 10-es gumi (előre bemegy), semmi más mokolás nem kell.Árban meg ugye több mint 100 ezerrel többet kérnek érte, nekem abszolút nem érné meg.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
DigitXT
nagyúr
Elengedném én, de sajnos tényleg megnyertem a "hibás" ECU-t.
Így majd kiderül, hogy hibás-e jeligére... Legalább tesztelem a kütyümet.
Már beszereztem USB-s tápot. Csak még nem volt érkezésem tesztelni.
Mindenesetre barátja 36V-os tápfesz, s két szabvány USB kimenete van.
Egyik tölti az M5Stack-et, a másikról meg akár a telefonomat is tudnám:
aztán persze nem jutok el vele sehova, mert elfogy a kraft az akkuból.Szerk: főleg ha bekerül hátra a második motor. De ott meg az is lehet,
hogy a gyári BMS kapcsol le mindent, ha 2 motor egyszerre "rántja meg"
az akkut: ezért bosszantó a KCH-s akku: 30A-t tud, de a BMS csak 15ALátom a jövőt, ha fel akarok menni a hegyre kell a második akku is...
[ Szerkesztve ]
-
ultio
aktív tag
Értem én és teljes mértékben elfogadom és nem is vitatom!
Csak amikor azt tapasztalom, hogy pl. az aksi kivételéhez gyakorlatilag le kellene feszíteni?, vágni? azt a műanyag záró elemet, akkor megfordul a fejemben, nincs ez mégis jobban szigetelve, mint a korábbiak?Tegnap este úgy mentem le a rollerhez, hogy legalább az aksit kiszedem és szigetelem. Utánanéztem, hol kapok fbs-t.
De tényleg látható volt valamilyen szigetelő anyag és nem szedtem szét.rasti rusti
-
ultio
aktív tag
Na ebben hatalmas igazság van! Minden szavában.
Én már kezdem unni nagyon IntelliSense kálváriáját, melyet pontról pontról a lelki részével együtt megismertünk az utóbbi hetekben.
És tudom, nem kell elolvasni, csak mivel aktív és ELÉGEDETT használója vagyok egy ESŐBEN NEM HASZNÁLT Kugoo S1 Pro-nak, nehéz rögtön kiszűrni, miről is lesz szó és mire leesik, már elolvastam az újabb történést a Beázott Kugoo S1 Pro sagában.rasti rusti
-
#07746304
törölt tag
Tudod én eléggé érzékeny lelkületű vagyok. Mióta szívok vele, mélyen megrendített, lelki sérüléseim lettek, és hát persze felismertem, hogy üzletileg mi a jobb megoldás A hozzászólásodat meg dicséretként éltem meg
(#3274) DigitXT Nem akkor nem lehetett volna. Ha akkor valaki nyom egy kezdőlicitet, és rákattintok, hogy vége az aukciónak, akkor az övé. Gyorsabb voltam
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
Nem, a Model számra keresve nem adott ki semmilyen találatot a Google ami releváns lenne.
Látom, hogy itt két embernek nem állt még össze - nem baj, mindenhol vannak visszamaradottak -, hogy ez nekem ilyen gyakorló cucc. Bontogatom, hogy legyen ebben is rutinom, meg mert megtehetem.
Az akkunál fent szépen lejött a teteje, de azt feltételeztem, hogy kicsúsztatható a dobozból. Tévedtem, viszont ha már belekezdtem szét akartam szedni, hogy lássam szabad szemmel is, van e víznek nyoma.
Nem sérült, csak ragasztóval a rekeszt össze kell fogni, és kész. Már fent van Vaterán.
-
stellaz
veterán
Minden kizárólag a légellenállásról és a gördülési ellenállásról szól Ez az egyetlen limitáló tényező a végsebesség elérésben, ha eltekintünk a mechanikai szerkezetek belső súrlódásától, vagy a maximális fordulatszámtól/áttételi aránytól.
Ha nem így lenne, nem merülne gyorsabban 25-nél a roller, mint 18-nál. Vagy nem lenne fárasztóbb 30-al tekerni kerékpárt, mint 20-al.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
De limitált, mivel a kereket ha felemeled 35-tel nem fog pörögni, ezáltal sose fog tudni annyival menni sík terepen, csak ha kapsz egy nagy hátszelet max.
Illetve hogy a súrlódás nélküli kijelzett sebességhez minél közelebb kerülj, ott nem is a légellenállás a nagy befolyásolási tényező, hanem hogy hány kiló vagy.
Ultio:
"Szigetelést végül nem tervezem, esőben nem fogom használni."
Ez így oké, de ha mész haza, és leszakad az ég váratlanul mit csinálsz? Én is jártam így...
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
veterán
Ha most rólam van szó, akkor ismételem, ugyanakkora teljesítmény mellett (75W azt hiszem), a hagyományos kerékpár 18km/h-val tud haladni, az országúti kerékpáros 24-el, egy burkolt fekvő rekumbens 94-el. Pusztán az aerodinamikai jellemzőik miatt.
Ezután azt mondani, hogy nem számít a légellenállás ekkora sebességnél, az azt jelenti, hogy fogalmad sincsen róla. Ebből annyi az igaz, hogy a légellenállás a sebességgel négyzetes arányban nő.
A xiaomi roller nem azért nem fog gyorsabban menni, ha leguggolsz, mert semmit nem számít, hanem mert limitált a végsebessége. Ellenben megnőne a hatótávja, valszeg nem kicsit, ha tudnád ezt így tartani.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Mondjuk ez nem is egzakt mérés, csak ha elhisszük a kijelzett áramerősséget. Ha elhisszük, nekem 15A-t még soha semmilyen körülmények közt nem mutatott, a 42V meg gyakorlatilag azonnal esik, így (szerintem) abszolút csúcsban is 600W alatt marad... na nem mintha az nem lenne jóval több, mint a névleges 350W.
Amúgy sík haladásnál is van különbség, mert az áramerősséget sebesség-függően veszi vissza, s ha pl. nagyobb ellenállású hátsó kereket szerelsz fel (mint én), attól alapvetően nem lassabb lesz, hanem adott sebességnél többet fog fogyasztani. De tartja, ahogy tudja, akár 10-20%-kal nagyobb áramkorlát mellett: ne kérdezd mi van a szoftverében, fogalmam sincs, csak a kijelzőn látottak alapján tippeltem a dolgot!
Amit viszont egzakt módon össze tudtam hasonlítani (GPS), az a 11A-es vezérlő + gyári kerék, és 15A-es (14?) vezérlő + pneumatikus kerék... Utóbbi jobban gyorsul, több a vége is, a "hegymászó" képességeikben meg egyformák: nyilván a "legjobb" a 15A + gyári kerék, ha csak a gyorsulást nézzük, esetleg végsebességet is, nade kényelemben a pneumatikus egyszerűen verhetetlen. Én soha nem rakom vissza a gyári kereket, csak defekt esetén, vagy eladáskor, ha a vevő ragaszkodik hozzá.
-
Dr.Zoo
őstag
Pont ezt feszegettem pár hsz-el visszább, a gyárilag 250W-os motort nem tudom mennyire jó ötlet 400W vagy az fölé hekkelni. Nem erre van kitalálva a vas.
Szerk: most az M365-re gondoltam.
Szerkszerk: ameddig a motorban lévő tekercsek ki nem égnek. Esetleg a motorvezérlőben a FET-ek.
Valameddig persze elviseli csórikám, de ha maximális teljesítményen az akkumulátor kapacitás végéig, közel 100 kg-val van feszítve, valami el fog fáradni.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
djadji
senior tag
Nem aakrom elkiabálni, de én nem szigeteltem le. Tudom elkaphat egy eső.. de amint csepegni kezd beállok valahova és nem megyek sehova esőben és utána is csak ha nem áll a víz az úton. egyébként vettem egy OXELO táskát.. kicsit kicsit a Kugoo-hoz, de azért védi ha kell. Nálam van, ha esik beleteszem és megy gyalog-busszal akármivel...
Még nem volt gondom (lehet le kellene kopognom)http://djadji.fw.hu
-
B-L-A-C-K
titán
Kényelemre azt gondoltam az S1 Pro sokkal jobb lesz mint a sima, de kb ugyan az, csak kanyarba stabilabb, így én azt mondom egy S1 Etwow kerékkel a legkényelmesebb. Na meg igazából ott b@szták el az új Kugoo- kat hogy 15A vezérlőt lecserélték. Mikor megvettem a Pro-t azt mondtam nem nagy a difi, és tényleg nem az, kicsit gyengébb húzásra, végre azonos, viszont emelkedőn már a 95 kilóm alatt kevés. Margitszigeten ahogy jövök fel a bicikli úton az Árpád hídra, ott elég nagy az emelkedő, így viselkedtek a rollerek aladtam:
- Régi S1 15A vezérlővel simán felvitt 9-10km/h-val.
- S1 Pro nem bírt felvinni.
- M365 60-100% töltéssel felvisz 8-12km/h-val 60% alatt már nem bír (húzott fw-vel)
- Oxo-nak sima ügy értelemszerűen. -
CHIPman
nagyúr
Köszi mindkettőtöknek. A beázás ellen nincs valami elővigyázatossági praktika? Nem tudom előre, hogy hogyan fogom használni, bár esőben amúgy se nagyon szeretek kinn mászkálni.
hardverapro.hu/tag/chipman - keresek 1TB 2230 SSD-t, eladó 2x16, 2x8GB notebook DDR4, 2x500GB m.2 SSD
-
B-L-A-C-K
titán
-
#07746304
törölt tag
A németeknél elhiszem, hogy a biztonság miatt csinálják elsődlegesen. Nálunk meg a kasszandra (pénzszerzés a motiváció). Egyébként a rollerre hogyan teszel fel rendszámot?
A másik: akkor németben lehetetlenség olyat venni, mint a Kugoo S1, S1 Pro, Mi365, hogy az olyan komoly példányokról ne is beszéljünk, amik 1000+W-osak...
-
DigitXT
nagyúr
Elvileg sima S1. Az nekem is feltűnt, hogy a kijelző burkolata más. Lehet, hogy
már mind ezzel szerelik. Nem beszélve a nyitó mechanizmusról, ami gyengébb
volt anno (és láttunk már törést): valsz'eg megkapta a sima S1 is, mint upgrade.vegyél te is 10e-ért egy LCD és egy ECU vezérlőt, aztán kész.
Itt nem a 10K a baj (kereket is kész voltam venni 15-ért), hanem az, hogy nincs.
Berendelhetem, amit linkeltél, de 20-30 nap szállítási idő, végülis őszre ideér.
Amúgy meg elvből zavarna: ha garis és küldik, minek rendelgessek magamnak?
(A kerék nyilván nem garis, az csak szimplán szar, de majd veszek rá valamit...) -
#07746304
törölt tag
Berendelem az LCD + ECU pakkot szerdán. Mert megvárom azt a pár napot ameddig írnak. Ha küldenek Pakkot az 2-7 munkanap, rendelve, meg Estimated Delivery: 20-31 days. Kereket nem igen fognak küldeni, bár még az is lehet. A legrosszabb esetben nem küldenek semmit, én szerdáig várok, aztán bármit is írnak, megcsináltatom így vagy úgy.
-
DigitXT
nagyúr
Nem vagyok nagy spíler az akku építésben, de azért nem mindegy, hogy
1 db cellából akarsz 20-30A-t kihúzni, vagy 2(3) párhuzamosan kötöttből.
Utóbbi esetben a 15A eloszlik 2(3) felé - max. 7.5A(5A) lenne cellánként:
nyilván több, mint 5.5A(3.6A), de még nem a "felrobbanós nagyságrend"!Ui: ez nem tetszik amúgy az 50K-s pakkban, simán jó 30A-re, de azért a
BMS 15A-es, ami HA maxon hajtanád (első szériás, vagy moddolt!), pont
teljesen ki van terhelve: ez megint nem az igazi élettartam szempontjából. -
DigitXT
nagyúr
Hát ha az is olyan gyorsan jön, mint a kijelző, akkor roller nélkül maradok...
Kijelző nélkül még elvagyok vele (mert amúgy minden működik), de akku nélkül?
(Tudom, linkelted már, és el is raktam a kedvencekbe ezt, csak az ára a húzós.)Szerk: amúgy az M5Stack-kel fel lehet menni netre, aztán még órám is lenne.
Esetleg navi, de az már overkill.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
ami meg erdekes, hogy 42V-rol eljutni 37V-ig nem tart sokaig, kb 2-3km, es utana szinte vegig a 33-36V regioban tanyazik a roller
Szerk: azért kerestem rá, mert nekem meg az tűnt fel, hogy nem 42V-ról indul, ha sokáig rajta volt a töltő, és már lekapcsolt. Névleg ugye 36V a rendszer, tehát a 42V az csak a töltő fesz, azt nem fogja magától megtartani, és ez nem is baj. Elvileg. 39.4V körül mértem, a kijelzőn nem igazán látszik még... (Úton van az új.)[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
Most nézem ez tiszta Kugoo... jó értem, hogy a Kugoo koppintotta... akkor marad az az opció, hogy keresek egy szervizt, megcsináltatom, leszigeteltetem.
Oké: akkor új kérdés: Tudtok olyan hivatalos szervizt az országban, ahova küldhetem, becsomagolva MPL-lel, és garantáltan nem nyúlják le, meg meg is csinálják korrekten?!
Nekem ez lenne a legjobb... mert feltenném a robogóra, elmennék a postára, aztán feladnám ...
[ Szerkesztve ]
-
front3r
őstag
Tegyük hozzá(mivel nekem E-twow Booster V rollerem van), hogy ennek is az LCD-jét le kell szigetelni, mert befolyik a víz rajta(tapasztalat). Szerencsére nem ért elektronikát, de rögtön szétszedtem és leszigeteltem.
A roller többi része nem ázott be(többször mentem vele esős időben, 20km-t is).Ugye ez is IP54-es.
Amúgy már több mint 2000 km-t mentem vele április eleje óta, és az akksi kifogástalan továbbra is.
[ Szerkesztve ]
PS5 Pro - iPhone 14 Plus, Watch S7, MacBook Pro
-
#07746304
törölt tag
"Vagy add el az egészet olyannak, akinek van kedve szórakozni vele. Sajnálom, hogy ez történt, de itt sokat nem tehetsz szaktudás nélkül. Én kereket próbálnék gariban szerezni, mert az a drága. Az LCD és a motorvezérlő egyben nem vészes árú."
Két lehetőséget látok. Az egyik, hogy eladom (ez tűnik a legvalószínűbbnek), a másik, hogy Debrecenben keresek egy szervizt amelyik megcsinálja korrekten korrekt áron.
De a legszimpatikusabb, hogy a robogót is eladom, meg a rollert is, és veszek valami másik márkát. Itt két dolog jöhet szóba, vagy a Xiaomi M365 (ugyanúgy IP54 tehát előrébb nem vagyok vele ezen a téren) vagy egy drágább, védettebb rollert.
Adódik is a kérdés. Milyen roller van, ami drágább, és garantáltan nem kell utólag mókolni, szigetelni, ha jön az eső?!
-
#07746304
törölt tag
"Sokat segítene ha pontosan leírnád a hibát. Tehát feltöltődik, a kijelző és a gombok működnek, magyarul ki-be kapcsol a roller rendesen, tudod váltani a sebességet, ki-be kapcsolni a lámpát, szól a "csengő" is, igaz?"
Ez így van, de csak akkor ha szét van húzva. Amennyiben rádugom a motort, lekapcsol, és széthúzás után is csak akkor tudom visszakapcsolni, ha a töltőre ráteszem, ami egyből zölden világít.
Viszont ha egyszer bekapcsoltam a töltő segítségével és nincs rádugva a motor, a töltőt is kihúzhatom, és bármennyiszer ki és bekapcsolhatom.
"Mi a pontos probléma? Amikor gázt adsz, akkor ilyen nyöszörgő-kotyogó-rángató hangot ad a motor, mintha nem tudna elindulni, de amikor elengeded a gázt, abbamarad? Mi történik, amikor a féket nyomod meg?"
Amikor rádugom egy pillanatra a motor kiad egy hangot, mintha meg akarna ugrani, de le is kapcsol egyből. Ha le van húzva a motor, a kijelzőn működik a világítás, a duda, sebességváltás, a SET, mutatja az eddig megtett kilométerek számát is.
Tegnap amikor gázt akartam adni az esőben, akkor fékezett be. Előtte jelzett az ECU, aztán jelent meg az M betű is.
Csinálok ma videót is.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
veterán
Lehet, hogy siettek a szabályozással, hogy minél kevesebb olyan rollert vegyenek, amit később nem lehet majd legálisan használni. Ez most csak azzal kicseszés, aki már korábban beszerezte.
Mondjuk más kérdés, hogy Budapesten lassan semmivel nem lehet közlekedni. Nekem több tízezer letekert km után lett elegem belőle, hogy nettó életveszélyben kell nap-mint nap tekernem. Az elmúlt évtizedben alig volt érdemi infrastruktúra fejlesztés, és ami volt is, jobbára az is elcseszett, agyatlan módon került megvalósításra.
(#2635) B-L-A-C-K
Ezért írtam én, hogy erre azért kíváncsi leszek, hogyan kezelik, ez a karjelzés szerintem sem egy járható út roller esetén. Kerékpárral ha nem fogom a kormányt eltekerek bármennyit, 90 fokos kanyar, vagy a barátibb fekvő rendőr sem probléma, de rolleren az orromat sem szívesen vakarom meg
[ Szerkesztve ]
-
Patyesz
csendes újonc
-
djadji
senior tag
Pont ma kaptam egy defektet a felfújható kerékkel. A régi kugoo tömör kereket nem rakom fel, a felfujható milliószor jobb. De ez.így nem megy, mert sztem kidörzsölte a külső a belsőt. Ezért a kugoo pro lyukasztott kerekére.gondoltam vagy arra amit te mondtál. Az tényleg tömör és puha? Ami neked van nem eladó véletlenül? Márha rollered nincs, nekem meg előbb lenne mint az alliról.
http://djadji.fw.hu
-
f3rdzs0
senior tag
igen, mondjuk 11A is nagyon sokat eszik. igazából a gyorsulás nekem annyira nem bajom. a mögöttem levő bicikliseké de még a kugoo kerékkel is kicsit erősnek éreztem. most pont jó, kényelmesen indul
most azt tesztelem hogy átállítgattam a sebességeket.
az 1-esbe beleraktam azt ami eddig a 2-es volt 80% power-rel, a 2-es 90 a 3-mas meg maradt 100%
azt vettem észre hogy 80% azért mindig hozható és 20 km/h-ra mindig fel tud menni viszont a maradék pár km/h mindig szenvedés nagyon. így 20-nál visszaveszi a fogyasztást 90%-on de még hagy teret gyorsulni
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
nekem már 11A-s van (ugye pont akkor volt készletfrissítés mikor rendeltem geekbuyingéktól) és így kicsit jobban értem hogy miért volt annyi pozitív vélemény azért az etwow kerék mellé lehet örülnék én annak a 15A-nak emelkedőkön.
amúgy azt is észrevettem hogy 25kmh körül már visszaveszi magát 6-7A-ra mintha limitet érne el. próbálok a végsebességgel mókolni de inkább csak kíváncsiságból. 11A nagyon durván szívja az akksit sajnos, főleg az új hátsó kerék mellet.
más: egy hét alatt meg is jött a csere sárvédő. teljes szett a fém részt és a ledet is hozzácsatolták. semmi kérdés nem volt, kb azonnal küldték ki a hibás alkatrészt. elég pozitív ez a geekbuying oldaláról. mondjuk nem tudom hogy ha lesz még bajom vele akkor segítenek-e, azért gondolom náluk is van valami határ hogy meddig kedvesek
f3rdzs0
-
SirRasor
addikt
Ezt néztem, de 2 dolog miatt nem tetszik:
1. van benne valami rugó, ami valószínűleg 1-2 év alatt eltörik.
2. Alig drágább a felnőtt változat és csak minimálisan nagyobb. Rugó nélkül!Most Corby Scooter Alu 100 Mm van és nagyon gáz...persze használtan kaptuk ajándékba , de csörög-csattog, a kioldója el van törve és egy kókány csavarral van rögzítve, amitől baromi nehéz összecsukni/kinyitni, a kerekei olyan falat picik, hogy a legkisebb úthibában elakadnak, szóval....csere.
[ Szerkesztve ]
Make Love not war!
-
freddirty
senior tag
Egyetértek, ha valaha is lesz szabályozás az vszleg 20 km/hban fogja a maxot megállapítani, járdán meg nyilván ennél is kevesebb kb. 10 ami nem veszélyes bárhol a gyalogosokra.
A 20 egy kényelmes bicajos tempó, pár bicajost le is szoktam hagyni ennyivel rollerrel. Ennél gyorsabb járművön már csak sisakkal és nem egy kis nyamvadt kerekű cuccon hanem bicajon vagy robogón.fred
-
gizmoboy
csendes tag
Köszönöm, néztem már korábban, de az enyém nem érintett (16133/0018xxxx).
Fogok ma rendelni olyan erősebb kampót, de sokára fog megjönni, úgyhogy addig kéne még az a gyári csere, mert ezzel járok munkába, és elvből nem szívesen fizetnék érte, mert pont ilyen esetekre van a garancia
-
mekkGyver
aktív tag
Öcsém, nálad rendesen elgurult a gyógyszer! Csak hajtogatod a baromságodat, és ha valaki nem fogadja el a véleményed, akkor rögtön személyeskedsz, és sértegeted. Ellentétben veled tudom mit jelent az ár / érték arány, azért is írtam, hogy pont annyival SZ@ARABB, amennyivel olcsóbb. Ha nem így lenne, miért nem vesz mindenki olyat, te okostojás!? Az "ár" fogalma egyszerű, azt még te is érted, de az "érték" nem mérhető kilóra (sebesség, hatótáv, blabla....). Idézhettem volna az egész litániádat, a tényeken az sem változtat, hogy arrogáns vagy és előítéletes. Tökéletes példa erre, hogy egy 190 centis testépítőre te így látatlanban azt mondod, hogy dagadt!
Meggyőztél! Kugoot vegyen mindenki, csak az a jó!!! További szép hétvégét mindenkinek.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Nem keltem bal lábbal, én mindig ilyen vagyok. Nem a hozzászólásoddal van problémám, nem is kötekedni akartam, csak konkrétan a két (idézett) mondat szúrt szemet. Mint amikor autóvásárlás előtt állónak azt mondják, hogy "Franciát ne vegyél, az mind elektronika hibás, japánt kell venni, az sose romlik el!". Arra is ugrok, mert 3 francia autóm is volt, és egyikkel sem volt semmi olyan gondom, ami más típussal ne lenne. A legnagyobb baj a mai világban, hogy túl sok az információ, és nehéz kiválogatni belőle a valódi tényeket, akarva - akaratlanul mindig állást foglalunk valami mellett és akkor már nehéz pártatlanul véleményt mondani.
Mint a nemrég linkel nlc-s cikk az e-rolleresekről.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
"...a Kugoo S1 a legjobb, ezt nem vitatja senki..." Ez csak a te véleményed, és rajtam kívül még igen sokan vitatnák. Szerintem meg a Kugoo ár/érték arányban ugyan olyan, mint az m365. Amennyivel olcsóbb, pont annyival "silányabb". Lehet, hogy pehelysúlyban nem annyira érezhető, de én is 120kg körül vagyok, és amikor az m365 után kipróbáltam az S1-et végig azt éreztem, hogy széthullik alattam. Mintha a gyerek 5000Ft-os Tescós rollerével mennék.
"...de nagy, nehez, nincs lengescsillapitoja..." Nehéz? Kugoo: 11kg, m365 12,5kg. Az meg, hogy lengéscsillapító, vagy levegős gumi, az ízlések és pofonok. A gumi témába nem is mennék bele mert az olyan iPhone / Android vita lenne...Persze, mindenkinek a saját gyermeke a kedvesebb, de próbáljunk meg objektíven segíteni a kérdezőnek, előítéletek nélkül.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
madrac
senior tag
Persze, de én bármit el tudok képzelni Ha jól gondolom valamiért a sima S1-en lévő teli kerekek sem gumik voltak, azért ilyen rossz a komfortja.
(#2001) Dorian: én is erősen gondolkodom a megvételén. ennél jobb ár-érték arányú roller nincsen szerintem jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
djadji
senior tag
Figyu! Én nem értek hozzá, de az LPGt is tipusengedélyes cégek szerelik be. Ha nincs tipusengedély akkor is beszerelik csak kell utána műszakiztatni.
Vagyis sztem ha nincs tipusengedély, akkor attól még egyedileg lehet intézni,.ha megfelel a feltételeknek. Sztem ezt érdemes megkérdezni valami hozzáértő hatósági személytől. Jobb lenne mint eladni a fain cuccot bagóért..http://djadji.fw.hu
-
B-L-A-C-K
titán
Nekem se nagyon kell rá 1x használtam, viszont egy visszapillantó elférne, csak ezen a kicsin bénán néz ki, a nagyra már megrendeltem, remélem nem lesz gáz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest