- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- eBay-es kütyük kis pénzért
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
berobi78
tag
Nem szokatlan a különböző piacokon a különböző elnevezés, az autóiparban rengeteg ilyet találni. A geekbuying oldalán is 6AH van, nem tudom hogy honnan jött a nagyobb érték a magyar bemutatóban. Fekete lesz, lábtartóért köszi, majd összevetem a videóban mért értékkel, most fejből nem tudom.
@gergo7311: az ABEC egy szabvány, nem márka.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
berobi78 #1096 üzenetére
Kicsit fura nekem ez a külön piacokra külön számozás, mindenesetre amit én kaptam, abban 350W-os agymotor lehet, mert megy 28-30km/h-t.
Az akku kapacitás meg 6AH, ha jól látom, szemben a 8.8AH-val, amit a napidroid állít.
A lábtartótért elnézést, lemértem.Szerk: kíváncsi vagyok, hogy tetszik.
Milyen színben? -
gergo7311
csendes tag
-
berobi78
tag
Már válaszoltak is. Egyébként azt, amit sejtettem, az S1 nem az S2 és az S3 elődje ami az orosz piacon van, hanem ezek továbbfejlesztése, amit az európai piacon S1 néven árulnak. Az egyik orosz videóban megtaláltam az általam kérdezett lábtartó méretet is. Igaz, hogy S2-t, de nem lehet köztük számottevő méretbeli különbség. Berendeltem én is egyet, remélem néhány nap és megkapom. Van még egy-két dolog amire kíváncsi lennék a rollerrel kapcsolatban, de ezeket hamarosan megtudom. Majd írok róla tapasztalatokat ha már használni fogom pár napja.
-
-
#92006144
törölt tag
Pár hete lettem es2 tulaj, és érdeklődnék, hogy kezdőnek van-e valahol valami általános írás ezekkel a szerkezetekkel kapcsolatban.
M365-öt nézegettem 2 évig, de akkupakk és defekt problémákba futottam bele olvasás közben, így inkább es2 lett a nyertes.
Szóval az es2-nél vannak ismer szériahibák, vagy egyéb dolgok amire figyelni kell?
Bő 1 km-es távon használom munkába menet és vissza, a rázkódós helyeken inkább tolom (utolsó 50m). Ha "nyél" gázzal megyek, akkor pont egy hétig bírja az akksi, szóval mondhatni ideális minden téren.
Milyen kesztyű javallott ezekhez a gépekhez? A menetszél szó szerint fáj egyéb okból, mezei kerékpár kesztyű megteszi? -
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Szeretnék venni a gyermekeimnek rollert és az lenne a kérdésem, hogy milyen jellemző alapján tudok tartós rollert venni (magyarán mik azok a tulajdonságok, amik biztosítják a választott roller hosszú távú használatát)?
A terep nagyon változó, a háztól az iskoláig a hepehupás földúttól a díszköves útig minden van. Emellett fontos lenne a könnyű hordozhatóság.A válaszokat előre is köszönöm!
KissA1026
-
berobi78
tag
válasz
pappmatyas #1089 üzenetére
Köszi, valóban nincs benne. Közben rábukkantam én is. De vajon amiben van, ott hogy oldják meg a tele akksi, lejtőn lefelé kérdést?
-
berobi78
tag
Szia, erre én is kíváncsi vagyok.
Megkérhetlek, hogy a lábtartó méretét megmérd? Ezt az infót nem találom sehol a neten.
Illetve még egy kérdés az elektromos fékkel kapcsolatban. Tölt is közben vissza? És ha igen, akkor tele akksinál is működik, le tudja kezelni a túltöltést?
Lejtős utcában lakom, vicces lenne, ha töltőről levéve a lejtőn lefelé nem lenne fék. Tudom, van rajta lábfék, de a manuáljában azt írják, hogy ennek használatát kerüljük.
Köszi! -
Skip
újonc
Sziasztok!
Beszerzési ár alatt eladnánk rollereinkre vásárolt 2 tárcsafékünket (csak maguk a szerkezetek eladók, a féktárcsa, bowden, kar beszerezhetők), gyári csomagolásban vannak, soha nem voltak felszerelve, ár: 2500 Ft/db. Oka: téves rendelés. -
Dr.Zoo
őstag
válasz
pappmatyas #1084 üzenetére
Szia!
Persze, amint nem fagyok le róla délután...
Egy friss angol nyelvű összehasonlítás videót az M365-el itt tudsz megnézni, ha érdekes lehet. (a csavarkulcsos összecsukásra a Kugoo-nál reagáltam egy rögtönzött home videóval, egyébként a leírásában külön fejezet van, az összecsukásra.)
Én a két modell között töprengtem, végül az első-hátsó rugós tag, illetve a végsebessége miatt döntöttem a Kugoo mellett. -
E.Kaufmann
veterán
válasz
sanyi122222 #1082 üzenetére
Én is keresnék hagyományost rollert, csak még egy picivel nagyobb terhelhetőségre. Nem kell nekem elektromos hajtás, az a fő, hogy buszon szálíthassam.
-
Dr.Zoo
őstag
Piedone ment, Kugoo S1 jött.
Még csak 2km mentem, de tetszik. Az első hátsó rugóstag álom, az úthibákat elnyeli.Miután megrendeltem, töprengtem el a fehér szín vagy nagy bukta lesz, mert közel 100 kilós kandúrként hülyén fogok kinézni, vagy nem.
Szerintem vállalható, szürkés fehér színű, nem világító hófehér.Szerk: Anyának is eltöprengtem, hogy veszek egyet, akkor a második fekete lesz.
-
sanyi122222
újonc
Sziasztok, tervezem egy roller vásárlását de sajnos nem találok megfelelőt ami kibírna. 125 kg vagyok, néztem drágább rollereket is de sajnos mindegyik terhetősége 100kg. Max 2km rt szeretnék megtenni vele, kerékpár sajnos elvetve. Esetleg egy drágább jobb minőségű roller kibirna e annak ellenére hogy 100kg van ráirva terhelhetöségnek. Pl oxelo 9EF V2. Sosem volt még rollerem.válaszokat előre is köszi.
-
Bobrooney
senior tag
válasz
HoaryFox #1079 üzenetére
Szia!
Szerintem bírni fogja, nekem igaz Spartan rollerem van és én voltam 117kg és még hátitáskát is megpakoltam szóval olyan 125kg lehetett rajta de nekem is bírta a gyűrődést, a kormány csapágy egyszer megnyekkent (de ezt inkább az úthibáknak tudnám be), illetve a kerék csapágyakat kellett újrazsírozni(?) - talán így mondják.
-
HoaryFox
őstag
Sziasztok!
Full laikusként jöttem eme topikba. Gondolkodtam azon, hogy egy manuális rollert vennék napi 2x1 km munkába járáshoz (lustaság ON
), meg esetleg ha elutazok valahova kocsival és kicsit messzebbre kell parkolnom, akkor legyen valami.
A gond ott kezdődik, hogy jelenleg ~110 kg a testtömegem, a rollerek nagy részére pedig ~100 kg terhelhetőséget írnak.
Adott a kérdés: vajon mennyire tolerálná pl. egy Oxelo Roller Town 7 XL ezt a terhelést?
Előre is köszi!
-
zsolty28
tag
Valaki kimert már menni vel a hóra vagy a jégre driftelni?
Mert az én rollerem ott szomorkodik egyedül a sarokban egy pár napja.
-
zombei
aktív tag
M365-el így téli viszonyok közt napi ~ 15-6 km teljesíthető ? ~85 kilósan, és az út során domb csak egy helyen van egy híd miatt.
-
Gabson730
tag
Helló
Razor 300S - most olvasom h a kormány magassága mindössze 65cm a gyártó szerint és egy eladó rollerről lemérték nekem , hogy 18cm a padlója és a kormánytartó távolsága.
Hogy a pékbe tudná használni egy magas felnőtt, ha így a kormánymagasság összesen 83 cm?
Kipróbáltam én a 185cm-el még egy 90cm magasat éppen elérek...
Nem tud valaki valamilyen kormány hosszabbításos okosságot?Köszi
-
Gabson730
tag
Heló Razor rollert vennék, de
1, Nem tudom hogy E200 vagy E300 kéne-e 10km távra
2, miért van az hogy a Razor oldala szerint 90!! nap gari van csak , míg magyar eladói oldalak 3 év garit adnak rá???3, Inkább a használt 2 éves E300-t vennétek vagy az új aksis de Kung Long aksis E200-t? (egyáltalán milyen a jó aksi márka ehhez?)
4, mennyire lehet ezt tolni ha nincs hajtása, nehezebb mint a biciklit?1000+1000 köszönet a válaszokért
Egy térdes. -
berobi78
tag
válasz
Viktoár #1066 üzenetére
Szerintem menjetek el egy dechatlonba, ott az összeset ki lehet próbálgatni.
Én elektromos rollert egy gyereknek nem vennék. Hagy mozogjon az a gyerek, legalább a rollerezéssel is sportol. Nálam is ez az egyik érv (az ár mellett), hogy ne cseréljem le a lábbal hajtós rolleremet egy elektromosra. Azt a kis mozgást is elvenném magamtól.
-
Fredo78
aktív tag
Sziasztok! Olvasgattam a topikot sok infót kaptam a vásárláshoz, csak még dönteni nem tudok
90 kilót kéne vinni napi 2x 1-2km-t. A jelöltek:
Oxelo 7xl 28e Ft első fék, elől lengéscsillapító, elég jó megítélése van
Toldysport Flexpro 20e ft első fék, elől lengéscsillapító, változó a megítélése
Micro 20e ft (használtan) svájci brand, nincs első fék és lengéscsillapító, jókat írnak róla minőségi szempontból -
Viktoár
addikt
Sziasztok
9 éves kisfiamnak szeretnék egy rollert venni karácsonyra mert nagyon szeret rolizni de a mostani már kicsi neki. Sajnos fogalmam sincs hogy milyet / mekkorát érdemes nézni. Jelenleg ~150cm és kb 44kg
Tudnátok tippet adni hogy merre induljak el? Láttam már vannak elektromos rolik is, abban is érdemes lehet gondolkozni?
-
Mephist0
újonc
Sziasztok, mostanság - tavaszig - szeretném megvenni első rollerem, és kissé tanácstalan vagyok hogy milyet lenne érdemes venni. Néztem teszteket a Xiaomi meg ES2-ről ileltve társairól, de nem biztos hogy első körben költenék rá annyit amennyibe ezek kerülnek.
Van valami belépő modell, amivel nem ülök két szék közé ha esetleg nem válik be?
Munkába járnék vele napi szinten, néhány kilométer naponta.Válaszokat előre is köszi!
-
thomasa
senior tag
Vettem az asszonynak egy Cavion go city elektromos rollert, 75e-ről 45e-re van leárazva egy népszerű hiperben, annyiért a hülyének is megérte, ajándék táskával. Tapasztalatok: 80 kg-ommal 16-ra tudtam felgyorsítani, az asszonynak 18-ig ment a mutató. Összecsukható kis 7,7 kg-os alu szerkezet,aksi a kormányrúdban. Tömör peres gumik, sima úton tökéletes. Gyorsan merül, de gondolom több ciklus lemerítés kell, hogy az aksi hozza a formáját. 3 fokozatban lehet sebesség határolót állítani. A fékezés bal tolókarral, vagy sárvédőre lépéssel történik, gáz jobb tolókarral. Led világítás elöl nagyon fényes. A közelben mászkálni tökéletes. 110 kg van a dobozon max.
-
helkin11
csendes újonc
Sziasztok.Eladó "Retro Roller".Magamnak kezdtem el építeni de idő közben kiagyaltam egy másik típust,ezért vált eladóvá ez,90%-os állapotban van,működőképes,esztétikailag vannak rajta javítani valók(lámpák,ha valaki szeretne rá fék ilyesmik)a váz nagy teherbírású,mindenhol meg van erősítve,2réteg alapozót és 2réteg festéseket kapott 1 réteg lakkal,jelenleg alacsony kormánnyal van szerelve,gumik,sárvédők,kormány új alkatrészek,magasabb embernek való kormányom is van hozzá megegyezés szerint,bővebben ha valami érdekel írj és megválaszolom a kérdésed,az építés folyamatáról is vannak képeim ha valakit komolyabban érdekel.Érdeklődni:helkin@gmail.hu
-
-
Fishor
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek a hátsó világításra valami bevált rögzítési formája? Nem szeretem, ha folyton magamra kell aggatni a lámpát, így a sárhányó környékén szeretnék valamit megoldani, esetleg a kerékfelfogató csavarnál, de kíváncsi lennék, hátha van már valami koforrott recept ott ahol nincs kialakítva a helye.
Üdv: Fishor
-
zsolty28
tag
Elismerem ez tényleg hasznos funkció, mert engem néha össze koszol a kerék amikor elfordul a kormány meg ugye tényelg nem tudom állítva szállítani stabilan. Ezért nem szeretem összecsukni a rollert mielőtt lemegyek a metróba. Pedig sajnos összekell csukni, mert már figyelmeztettek erre, mert azt mondják, hogy ha elesek lent a metrómegállóban a rollerrel akkor az a BKV felelőssége.
-
batagy
őstag
Bocs, nem úgy értettem, hogy önállóan megáll függőlegesben.
Ez sem áll meg önállóan, csak annyi, hogy összecsukva nem az első keréken áll, hanem ezen a talpon, így nem gördül ki a kerék és a kormány sem fordul el . Könnyebb megtámasztani összecsukva, nem csúszik ki. Felülről ugyanúgy fogni kell. -
batagy
őstag
válasz
zsolty28 #1047 üzenetére
Hát nézdoda, én fontosnak tartottam, hogy összecsukott állapotban meg lehessen stabilan állítani, ha pl. héven viszem. #985-ben már leírtam.
A 7 XL-et én elismerem, szerintem nagyon jó, de összecsukva nem áll meg a lábán és a kormány is elfordul. A 9 EF V2 az easyfold talpon áll.Ezt mondanám én különbségnek.
Viszont a fék beállítási kérdésre senki nem válaszolt.
-
batagy
őstag
Sziasztok!
Nálam van már egy Oxelo Town 9 EF V2-es. Rendelhető, vehető.
[kép1]
[kép2]
[kép3]
[kép4]Nagyon szexi meg minden, de egy kérdésem lenne, nem tudom mitévő legyek. A kézifék túl szorosan fog. Ha a kormány az alsó állapotban van, már pusztán a bowden szorossága miatt is befog a fék , a kerék nem pörög. Ha a kormány a felső helyzetben van, akkor hangyányit lazább a bowden, de a fékkaron így is csak nagyon kicsit kell húzni, hogy a fék fogjon.
Állítani ugye lehetne, de már maxra ki van engedve így is. A 4-es képen látszik valamennyire.
A túlsó végen állítani viszont nem tudok, mert nem lehet hozzáférni az egész szerkezethez.Hogyan tudnék a féken lazítani? Esetleg az alsó részen hozzáférek, ha kiszedem a kereket?
Vagy vigyem vissza hogy állítsák? (azt utálnám)PS: amúgy a kormányon a markolat is másképpen van megoldva, mint az 9 EF 1-es verzión. Itt nem kihúzni kell, hanem egy patent behúzása után le lehet hajtani a markolatot. Jópofa.
-
zsolty28
tag
Szia!
Én sajnos nagyot csalódtam ebben a rollerben!
Először is, mert közel sincs olyan lendület benne, mint egy tömör PU műanyag kerekű rollerben, ami abban nyilvánult meg, hogy ugyanannyi erőkifejtéssel jóval kisebb távot gurult. Ez azért kellemetlen mert így nincs annyi időd pihenni a rolleren a következő hajtásig.
Ami ennél is nagyobb csalódás, hogy az enyhén tojás formájú gumikerekek miatt érezhető, hogy a tök sík terepen hepe-hupázik alattam a roller, mint ha hullámos aszfalton mennék.
A pozitív az a kisebb méret és a könnyebb súly és az, hogy a baetonrepedéseken átlehet vele száguldani.
-
zsolty28
tag
válasz
#52469760 #1015 üzenetére
Szia!
Én Decathlon-ban vettem egy Oxelo Town 7 XL rollert, nekem bevált és egész jó, mert elől hátul van rugó ami csillapítja a rozoga út visszaütéseit. Azonban vigyázni kell vele, mert ha lassan haladsz, akkor egy kisebb repedésben is képes beállni mint a szög és akkor lehet szépen esni vele.
-
Fr0z3n
őstag
Van esetleg valakinek fali tartó a rollerhez? Nekem egy kis folyosón van és mindig kerülgetni kell, már unom.
-
korion
senior tag
Sziasztok!
vettünk egy Inmotion L6 ,de állt sokat és 7-8 km után kikapcsolt és nagyon meleg volt a motor (error 23)
60km van a rollerbe...
mi lehet a baja?
pár dolog már rozsdásodik!szerintetek visszavigyem,v megcsináljuk?
alkatrészt lehet hozzá venni?előre is köszi a váaszt!
-
pipóó
újonc
üdv vettem egy cygnus full suspension rollert, a következő a bajom let vele a szar út miatt vagy azért mert rugós az eleje, holt játéka van a kormánynak de csak egy irányban, mi lehet a baja neki rugó vagy csapágy vagy az a krva macska köves út?
-
motocoder
aktív tag
Az árukeresőn ezt irták róla:
Sajnos azt kell mondanom hogy elég nagy csalódás volt a roller. Nem is a roller maga, az jó lenne, hanem a hazai forgalmazó és az alkatrész utánpótlás megoldatlansága. Aki nem akar veszekedni és alkatrészhiány miatt a rollert szemétre dobni: inkább válasszon más terméket, ne Razort mert itthon semmi nem megoldott és viccet csinálnak a szervizelésből és egy közlekedési eszköznél ahol a mi bőrünkre megy a dolog ez nem olyan vicces.
Előnyök
Minden szimpatikus benne még mindigHátrányok
Viszont semmit nem lehet kapni majd hozzá PlayOn magyaroszág kizárólagos forgalmazó válasza szerint, sem kereket, se tengelyt, sem csapágyat, sem csúszásgátlót, semmit. És ezt írásba is adták így érdemes más után nézni, elkomolytalankodták a forgalmazói monopóliumukat... -
Doosa
aktív tag
Hosszas morfondírozás után megvetem a Razor A5 Air-t.
Több tömör kerekes rollert is kipróbáltam, azután először nagyon fura volt, alig akart gurulni. Elég macerás volt felpumpálni, így csak a gyárilag javasolt nyomásérték 80%-át raktam bele először a kerekekbe, ez volt a gond.
Nagyon rövid a szelepcsonk, úgyhogy inkább kivettem a kerekeket és valamivel kényelmesebben feltoltam 4,1 helyett 4,5bar-ra, időközben a csapágyak is bejáratódtak, most már nagyon jól gurul.(+)
Nagyon csendes
Össze vissza töredezett aszfalton, salakon is simán gurul, kb mint egy bringa.
Könnyű és végtelenül egyszerű felépítés
Masszív
Mivel könnyű és gumi kerekes, tök jól fel lehet ugratni a patkára
Nedves úton is használható(-)
Egy tömör kerekesnél valamivel nagyobb gördülési ellenállás.
Nagyon nehéz pumpálni, egy könyök elemmel ez valamelyest orvosolható, de attól még körülményes.
Alacsony a hasmagassága
Összecsukás, szétnyitás 2 kezes művelet, le kell tenni a földre kb 6-8mp
A fék nem gyenge, mert a kerék tapadása nagyon jó, de elég izmosan meg kell nyomni (nincs kézzel működtethető fék)
A kitámasztó tök jó, de működtetéséhez hajoldozni kell, nem lehet lábbal kihajtani.
Drága+Szerintem ezüst színben brutál jól néz ki
-
fogtunder
nagyúr
válasz
okezsoke #1036 üzenetére
full kamu az oldal, mikor visszamentem a home-ra, egy projektor volt pontosan ugyanennyiért, ugyanilyen akcióval. meg ugye nincs Paypal, mert ott vissza lehet kérni a pénzt...
de amúgy ez ökölszabály, ha valami túl jó ahhoz, hogy igaz legyen, akkor az majdnem mindig úgy is van.
-
okezsoke
tag
Ez vajon átverés?
Túl olcsó, túl jó adatokkal :S -
nyipp
csendes tag
Sziasztok,
édesapám keresne elektromos rollert unokakísérés céljára (10-12km/h fölötti tempóra nem nagyon kell számítani), kb. 4-5 km-es utakra. Ami fontos volna: legyen összecsukható, és lehetőleg ne legyen rettentő nehéz. Mi lehetne erre az ideális?
-
Ateszpapa
addikt
válasz
RedDevilFan #1032 üzenetére
Megelőztek.
Ott vitatják is, hogy mi számít bringának, mi nem jogszabályokkal megfűszerezve.
De sajna egyre több kerületből tiltják ki az elektromos rollereket is.
Az meg a kerület egyéni döntése, szoval sajnos nagy a katyvasz e téren. -
Dr.Zoo
őstag
Az a gond az elektromos rollerel, hogy egy joghézag.
Se nem bicikli, se nem segédmotor.
[Itt] boncolgatják. -
Ateszpapa
addikt
válasz
FireFox1996 #1030 üzenetére
Igen, rosszul.
Bringát tekerni kell, ezt nem.
Elég fura a jogszabály, itt is írták régebben. -
arcsin
senior tag
válasz
#52469760 #1015 üzenetére
Szia! Nekem több mint 1 éve van ez a roller. Szépen karban van tartva, nem ugratok le vele sehonnan, ha sáros akkor kefével letakarítom, stb.
Annyi problémája volt tavaly ősszel hogy az egyik önzárós anya kilazult de megoldottuk. Néha érdemes ellenőrizni őket amúgy is. Ketten párommal használjuk, igaz ő csak legurul vele havi 2x egy zsáknyi üveggel a szelektív kukáig 800m-re. Én suliba használom BKK-t kiegészíteni. Felállítva megáll, praktikus.
Az általad megjelölt árkategóriába beleesik, azért is ajánlottam.
-
lugoka
csendes tag
-
110kg vagyok, közel 200km alatt nem volt defektem, sem gumicserém vele.
ES2 rugós csillapítás (nem,, ez nem teleszkóp) és tömör gumis. Ráz mint az ökör. A fék egyenlő a nullával. Hordozhatóságban jobb, mert a kormányban van a súly. Semmi más pro érv nincs mellette, csak kontra pl kicsi kerék, lassabb.
-
lugoka
csendes tag
válasz
PapírVilla #1019 üzenetére
Hát nem tudom. Amiket találtam M365 ről az kicsit megingatott. Defektek, folyamatos gumi rendelés, stb. De majd utána keresek az ES2 nek is, úgyis csak jövő tavaszra tervezem leghamarabb.
-
Rats Nedlog
csendes tag
Sziasztok! Új vagyok a rollerek világában.
Szeretnék egyet venni kis segítség kellene,hogy ne valami egyszer használatos csodás sikerüljön beszerezni.
Amire szükség lenne, városon belül 5 km /nap,kb 100 kg vagyok jelenleg 173 cm magas.
Mondjuk 20-30 ezret szánnék rá maximum.
Előre is köszönöm a válaszokat. -
fogtunder
nagyúr
válasz
RedDevilFan #1016 üzenetére
van topikja, az összefoglalóban ott van, de ha beírod Google-be a Xiaomi M365 custom firmware varázsszavakat, az arcodba tolja.
-
RedDevilFan
csendes tag
Sziasztok,
tudna valaki egy összehasonlítást írni az M365 és az ES2-ről a lényegesebb szempontok alapján? (Hatótáv, sebesség, kerék, göröngyös talajon mennyire megy jól, stb.) Nem tudom eldönteni, hogy melyiket vegyem.
Egyébként az M365-öt hogyan kell módosítani, hogy gyorsabban is tudjon menni?
Köszönöm előre is.
-
lugoka
csendes tag
Sziasztok. Elektromos rolleren gondolkozom. Napi 3km mellékút - vonatra fel - 1.5km mellékutca + járda lenne a feladat oda, vissza. Tehát kb 4.5 - 5 km per nap. A 3km - be van egy felüljáró is. Ha kellene pl. télen, tudom tölteni melóhelyen is. M365 vagy ES2 merült fel eddig. Inkább ES2 vonz a + akku, meg a nem ballonos kerék miatt. Csak nem tudom lehet - e majd kapni hozzá kereket vagy gumit ha elkopna. Márpedig elkopna, mert napi használat lenne. Ja, és mindennel eggyütt közel ütöm a 100 kilót. Vélemény vagy tapasztalat?
-
fogtunder
nagyúr
válasz
RedDevilFan #1012 üzenetére
én simán megyek vele 30 felett, csak egy picit bele kellett piszkálni a fw-be. persze függ a terepviszonyoktól, a testtömegedtől és a tereptől is, hogy mennyi az annyi, meg ugye hogy mennyire akarod nyírni az akkukat. de egyébként ha nem full üres úton megyek, nem szoktam kivenni ECO módból, mert nem nagyon kell.
a 15km oda-vissza töltés nélkül viszont elég necces, a 2*5 az sima.
-
RedDevilFan
csendes tag
Hello,
tudnátok ajánlani egy jó, megbízható elektromos rollert városi közlekedésre? Szeretném, ha bírná a göröngyös talajt is (pl. út-/járdahibák). A Xiaomi M365-ösben gondolkoztam, de jó lenne, ha tudnék menni 30-35 km/h sebességgel is, és ez a Xiaomi tudtommal csak 25-tel tud. Maximum 150 ezert szeretnék rá költeni, de kicsivel több is beleférhet még. Napi 2x 5 km-t tennék meg vele, de ennél nagyobb távra is használnám (15 km). Ezenfelül jó lenne, ha összecsukható lenne és a súlya kb. 20-30kg lenne max, mert lépcsőn kéne felvinnem. (Amiket láttam ilyen nagyobb sebességű rollereket, azok 40-45 kg-sak is megvannak, és nem tudom, hogy mennyire lenne nehéz felcipelni 2x félemeletre.)
Előre is köszönöm a válaszokat.
-
nyipp
csendes tag
Rollere válogatja. A profi versenygépeknél a 40 km/h feletti sebesség benne van a pakliban (rövid távon), kutyával is láttam 40km/h feletti húzást, lejtőn meg 100km/h közelében van asszem a rekord. De ezek a gépek méretre inkább versenybicajok, mint ilyen kis városi gurigák.
-
salzdorfer
csendes tag
Sziasztok,
Szerintetek sík úton, ideális körülmények között(tesztpályán), sportos(futó) felnőtt által hajtva, mi a legnagyobb sebesség amit el lehet érni egy lábbal hajtós rollerrel?
-
válasz
FireFox1996 #1006 üzenetére
Simán vennék ilyet, ha feláldoznák ezt a portable hülyeséget és cserébe hosszabb lenne. 190cm-el elég béna sajnos... Pedig sokkal jobb mint egy roller.
-
Metacska
aktív tag
válasz
FireFox1996 #1006 üzenetére
De ez nem roller.
-
Metacska
aktív tag
Köszönöm a válaszokat az elektromos rollerrel kapcsolatban, külön köszi SP!T!. A Ninebot ES2 mellett a Xiaomi M365 is benne van a tarsolyban, gyakorlatilag azonos specifikációjuk van.
Egyébként a tényleges napi távom oda-vissza úton 18 km. Mindezt sík terepen és szinte végig bringa úton. Azért nem veszek robogót, mert van, és késő ősszel - télen nem használom, mert nagyon be kellene öltözni, hogy ne fázzak és ne vegye igénybe a menetszél az izületeimet. A rollerrel száraz időben télen is lehet közlekedni, mert nem "tudsz" vele olyan gyorsan menni, hogy fázz rajta.
Dr.Zoo Köszi, de ez már túl nagy méretű, emeleti lakásban lakom, illetve szempont, hogy a munkahelyemen be tudjam vinni az irodaházba. Az átalad vásárolt típushoz egy garázs kell.
Firefox1996 150e Ft-ból nem tlaálsz olyat, ami 1 töltéssel bírja a napi 28 km-et. A Ninebot ES2höz lehet venni kiegészítő akkut, mellyel a hatótáv 35-40 km. Az akkut valamiért nem szállítják Magyarországra a rollerrel ellentétben. De ha mindkettőt megveszed, akkor 165-170e Ft körül van a teljes vételár.
-
nyipp
csendes tag
válasz
UberMutant #998 üzenetére
10-es átlagot az Oxeloval szoktam menni
(Bár nem mentem még vele 25 km-t egyben
)
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
Metacska #997 üzenetére
Szia!
Nekem pár hsz-el ezelőtt lett linkelve a rollerem, egy Polymobil LME-1000 -es.
Ez tud elméletileg 30km/H feletti sebességgel, max 150kg terhelésig 30-35km egy töltéssel. De ez egy 60kg-os műszer. Azért írok elméleti sebességet, mert még lusta voltam lemérni gps-el.Szerk: én egyébként 198 cm magas vagyok és 95 kg jelenleg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Dell G15 5530
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest