Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- juhi11: Karácsony esély, hogy észrevegyük: mások is valakik - még Isten is
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
Na vettem egy másik rollert is, kicsit komolyabb mint a Kugoo....
Tin: Na akkor csak rendbe van a tiéd is.

-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1589
üzenetére
na délelőtt lemértem egy sík szakaszon jó burkolattal.
valóban megy alattam is 26-27-et, ha kicsit összehúzom magam, 28-at is 3-as fokozatban, amikor még rendesen fel van töltve az aksija. közepes töltésnél már inkább csak 25-öt megy, ezért emlékeztem erre. 2-esben 22-23, 1-esben 17 körül megy alattam, feltöltve, és párral kevesebbet közepesen merült akkuval. szóval tévedtem.
eddig a deknin leghátra álltam, ha középen állok és emiatt ott a súlypont, kb. 1-el többet megy. valószínű ennyit számít a súlyeloszlás is.
ma végig csak 3-as fokozatban csapattam, délelőtt 10-kor még nem járkáltak kint sokan, és fenntartom, amit korábban mondtam: ez túl sok. egyszerűen zavar a huzat a füleimnél, ami 20-nál még nem vészes, teljesen tolerálható, de 5-el többel menve már baromi zavaró. arról nem is beszélve, hogy 2-esben sokkal kevésbé kínozza az aksit is. és biztonságosabbnak érzem a rollert is.
gps-es telós alkalmazással is lemértem az egyes fokozatokat, hosszú kifutással, hogy pontos legyen a mérés. tényleg minimálisan csal, felfelé, nagyjából 3/4 km/h-t. ez lehet simán kerekítés is. hosszra egészen pontosan 12.2 km-t mutatott a roller, miközben gps alapján 11.8 km-t mentem. 3%-ot csal tehát felfelé, ez 25-nél pont 3/4 km/h. elég jól be van lőve!
-
djadji
senior tag
Bár nekem csak tervbe van a hátsó fújt gumi, de én is úgy tippelem, hogy valamit lassítani fog rajta. Nyilván, nagyobb a tapadása, mint a tömör "kőkerék"-nek. A járdán ha van ilyen vakokat segítő csíkozás, ami kidudorodik a járga síkjából.. az megvan? ha azon akarsz átmenni kis szögben, úgy csúszkál a hátulja a kemény tömör gumival, mint a fene. DE félelmetesen csúszkál azon a sárga térkövön is, ami sima. Ha kicsit nedves, csúszik a hátulja mint állat. Eleje nem annyira, az a gumi valahogy puhább.
Én úgy számolom (összevonva a sebességes hozzászólásokat is), hogy ha 28 helyett (nekem ennyi volt a max) csak 25-tel, esetleg 23-mal megy, de nem zörög, nem csúszik, (és nem rázza a akkupakkot se) akkor az nekem simán belefér.
Defekt: Én bringázok vagy 30 éve, de egyszer se volt defektem. Hazaérve, másnapra leeresztett, de nem az úton fújt ki alattam, akkora lyukat még nem kaptam. Másrészt, az első defekt után (terveim szerint) rakok bele defektgátló szalagot. Az nagyon jól működik álítólag. Ja és vannak a defekt megelőző folyadékok is. PLusz az a cucc, amivel a kocsi defektet is meg lehet oldani... (még nem kellett használnom.. de elvileg az is működik...)
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1593
üzenetére
értelek, de nem ez a lényeg, ez egy tök más gondolkodás. autópályán amúgy mehetsz 300-al is... a törvény még nem lépett életbe, de elvileg típusengedély is kell majd a rollerre, remélem a gyártó megszerzi (nyilván meg fogja), meg biztosítás is.
kiszámoltam, nem egész 4 km nekem melóba az út, 2p-et nyernék rajta 25-el, ha végig lehetne annyival menni. de nem lehet, mert az emelkedőn nem tudja, plusz lassítás, stb. az, ha nem csak annyira a szél, és biztonságosabban érzem a haladást-fékezést, többet ér, mint az a(z elvileg) két perc.
-
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1589
üzenetére
á nem, még így is kemény, dehogy akarok még keményíteni rajta. főleg, hogy itt a limit 20km/h, és nem hiszem, hogy lakott területen többel akarnék menni. van pár hátsó bicikliút ami jól belátható, ott lehet gyorsabban menni, de többet ér a komfort, mint a sebesség. majd lemérem a napokban sík terepen rendesen mennyit tud, és ha nem lesz jobb, írok az eladónak, hogy wtf.
-
B-L-A-C-K
titán
Én néztem telefon GPS sebességmérővel, elég reálisat mutat, szóval jól mér. 350 ezer forintos E-twow viszont sokat csal mint írtam, de ez tényleg nem.
Igen, nem az a + kiló nálad a bibi. Próbáld meg hogy a rugókat sokkal feszesebbre veszed hától (az anyát kell csavarni a rugó felé), mivel ha 100 kilóval ráállsz semmi rugózása nem lesz hátul, mivel egyből csontig lemegy, ha feszesebbre veszed meg gyorsulhatsz is, én ezzel nyertem 1km/h-t.
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1587
üzenetére
arra is gondoltam még, hogy lehet, hogy simán megy annyit a roller, csak a sebességvisszajelzése nem az igazi, ezt persze max gps-el tudom ellenőrizni, és fogom is legközelebb. mert semmi nem utal arra, hogy lassú lenne, viszont az tény, hogy 15, 21 és 26 a plafon sebességem a 3 üzemmódban, és mindenki szerint többnek kéne lenni. és frankón 100 kiló vagyok, tehát nem a +5 kg miatt.
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1585
üzenetére
felemelve a kereket nekem is 33-at megy, de terhelve csak 25-26-ot. szerintem egyszerűen ennyit tud, lehet, hogy az enyém akkujai nem olyan jók, viszont amúgy bírja a távot. a hozzá adott manualban benne van minden infó. a közepe felé. de innen is letöltheted.
(#1587) B-L-A-C-K: én is ezt gondolnám. de mint látod, mégis. próbáld meg lejjebb venni, hogy lassul-e

-
B-L-A-C-K
titán
-
Tin
veterán
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1581
üzenetére
tudom, én meg mondjuk 100 kiló vagyok ruhában, de nekem az első pillanattól nem megy 25 fölé.
na meg is van, manualban leírtak szerint. bekapcsolod a rollert, majd a két baloldali gombot lenyomva tartod 3 mp-ig, menübe belépsz. balról a második gombbal tudsz lépkedni, a 02-es érték nekem 25 km/h. neked mi?
(kilépni a bal oldali gombbal lehet)
-
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1577
üzenetére
enyém nem megy annyit, óra szerint. nekem az 1-es 15, a 2-es 20, a 3-as 25 km/h. 3-asban néha 26-al is megy, persze vízszintesen, lejtőn megy többet is. de emelkedőn nem.
amúgy ma 20-21 fok volt, tehát ideális, 16 km-t mentem vele, nagyrészt 2-es fokozatban, mert nekem valahogy ez kényelmesebb, meg ugye itt ez a limit, és nem akarom megszívni. valahogy 20-nál még nem zavaró az ellenszél, 25-nél már zajosabb, zavaróbb. és időben elhanyagolható a különbség, viszont 2-esben a fék is stabilabb. néha, amikor jól belátható hosszú egyenes volt, mentem 3-asban is. a végén 35.7V-al tettem le, 2 kocka volt még az akku visszajelzőn. szerintem simán elmegy így 20 km-t, de akár felette is. arra jöttem rá, hogy sokszor egyszerűbb hagyni kigurulni, főleg lejtőn, mert egyrészt vissza is tölt, másrészt lendületből sokszor simán ugyanúgy megvolt a 15-20km/h rásegítés nélkül, viszont távot lehet így nyerni szépen.
a felfújható gumi jó ötlet LENNE az első defektig. viszont ha valaki rendelne ilyen lyuggatott gumit, majd számoljon be róla. talán ez finomabb mozgást tesz lehetővé, mint a gyári, de még sincs defektveszély.
(#1579) mandras81: na, közben írtam a hsz-t, de akkor nem csak én gondolom így. én is sokkal biztonságosabbnak érzem az úttesten és bicikliúton (itt csak ott szabad) közlekedést 20-al. így még simán lehet reagálni ha történik valami.
-
Dr.Zoo
őstag
Nem bírtam ki, beszereltem.
A tengely egy sapka kaki, a hozzá adott csavar nem jó semmire.
Csináltam pár videót.Kb. 5 bar-ra kellett fújni, hogy ne legyen lapos, a sebességből kicsit vissza vesz.
Cserébe megszűnt a hátsó kerék pattogása, nagyon kényelmes.
Új tengelyt fogok esztergáltatni bele. -
Tin
veterán
szerintem ez ketté fog válni hamarosan, már most látszik a tendencia. az egyik súlyra és hordozhatóságra menő könnyített, 6-7 kilós, karbonvázas modell lesz kis hatótávval (10-15 km max), ami gyakorlatilag a tömegközlekedéshez kínál alternatívát. például
a másik pedig a kocsival bemész a városhatáron vagy kerülethatáron lévő P+R parkolóig, kiveszed, szétnyitod, és begurulsz a melóhelyre, majd vissza a kocsihoz. vagy akár otthonról egyenesen melóba és vissza. itt a hatótáv és a sebesség a fontosabb, a hordozhatóság és a szuperkicsire csukhatóság nem annyira. nekem pl. tök jó hogy összecsukható, de itt van lift, szóval tök felesleges csukogatni, még melóban is be tudom állítani az irodába úgy, hogy nincs útban. erre meg példa ez a ninebot es max (ami amúgy a Xiaomi tulajdona) -
djadji
senior tag
Erdekes ez a ninevot max. Ugy fest mint egy xiaomi. Ezek szerint a ninebot is eldobja a kormanyba rakott akksi megoldasat? Igy mar nekem nem tetszik annyira.
Nekem az tetszik ebben a olcso rollerban higy hordozhato. Ha nagyobb, nehezebb az mar inkabb robogo. Nem tudom bevinni a kocsmaba, nem tudom folvinni a lepcson, stb. Szoval en ugy erzem az mar tul nagy lenne nekem, fizikailag, a suly, merete... sztem ez pont jo nekem. Persze kinek mire kell...
-
Tin
veterán
na éppen ma szavazták meg németországban az engedélyezést: 14 éves kor felett, járdán tilos, max 20 km/h, nem kell jogsi vagy sisak, de típusengedély és biztosítás igen. úgyhogy ez itt most rövid úton legalizálódik és gondolom elözönlik az utcákat itt is a rollerek.
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1566
üzenetére
láttam már ennek valami klónját amivel a csávókám 100-al repesztett, de ezek már 30 kilósak.
amúgy azt mondod, hogy kevés a 25 km/h, pedig az rohadt sok. egyszer tanyálsz vele, vagy nem tudsz lefékezni, és nagyon súlyosan meg lehet szívni. ez nem bicaj, azon is nagyobb az esélyed. nem véletlenül itt is 20km/h-ra tervezik a limitet, és szerintem bőven elég az is.
értem, hogy a nagyobb sebesség nagyobb flash, de szerintem a 15-20 is bőven elég. ahova nem, mert akkora a táv, oda meg már eleve egy robogó kell. kb az is ennyi, csak százszor kényelmesebb.
-
Tin
veterán
érdemes megnézni a következő modelljüket. nem éppen hordozható, de sokkal kényelmesebb.
(#1564) B-L-A-C-K: korrekt. kínai gyártás, anyaghiba lehet. amúgy nem hiszem, hogy komolyabban előfordulna ez. de mondom ha évente rendelsz egyet 300€-ért, ugyanott vagy, mint az 1000€-s. és 3 évnél tovább az se hiszem hogy bírja.
-
B-L-A-C-K
titán
Váza nem biztos ugyan az, pl napokban volt aki rendelt, és eltört neki, bár az anyaghibás volt.
Nekem a következő olyan lesz ami minimum 35-40nel tud menni valósan, mert amúgy nincs értelme lecserélni.
djadji: Nekem már kevés a 28, kereket biztos nem cserélem le, engem nem zavar, az viszont idegesítene ha defektet kapnék, amúgy az E-twow sokkal komfortosabb ebből a szempontból, teljesen más a gumija.
-
djadji
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#1560
üzenetére
Auert a kugoocal 28cal.nyomulva egy kicst se erzem azt, higy barcsak gyorsabb lenne... sztem eleg ez egy rolleren. Autoval is alig a duplaja megengedett (50).
En vettem.felfujhato kereket hatra mert sztem az a razas-zakatolas - macskakoszivas legfobb oka, higy jatso lerek kokemeny es keskeny. De meg nem.jott meg. De ki akarom cserelni en is a hatso fakereket...
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1560
üzenetére
nekem a kugoo 290€ volt, az etwow meg 950€ szóval itt nem igaz a négyszeres ár, de teljesen mindegy is, főleg hogy aliexpresst hasonlítasz hivatalos garival.
a lényeg, hogy nem annyival jobb. viszont ha a váza ugyanaz, érdekes lehet, vajon mitől kerül sokkal többe? merthogy ha megnézed, az első-hátsó kerék, az akkupakk és a vezérlők külön-külön megcsíphetők 200€ körül, de akkor az ember már nem tököl, vesz egy újat.
most már tényleg kíváncsi vagyok, miben tudhat annyival többet az etwow.amúgy gondolkoztál esetleg a harmadik testvéren, a zoom stryderen? tőlem ez 999€-s áron van ingyenes szállítással, de elvileg magyarországról 2 hete még valami 209e Ft volt ára. és ez elvileg minőségi darab.
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1558
üzenetére
köszi a leírást, főleg a kugoo-hoz hasonlítva. amúgy csak 3x annyiba kerül.
szóval azt tudja, amit a kugoo, csak nem esik szét. érdekes. ezen sem hiszem, hogy szerkezetileg esne szét, veszel újat, akkor is 3 év után tartasz ugyanott. azt hittem, az etwow olyan mint az álom, kényelmes rugózás, nagy nyomaték, hasít mint az állat, és a világból kimegy....
-
B-L-A-C-K
titán
Volt alkalmam az előbb kipróbálni egy E-twow Booster V-t, ami ugye az én Kugoo S1-em eredeti változatát.
A Kugoo az első rollerem, 120km-t tettem bele eddig, szóval nagy viszonyításom rollertémában nincs. Ez az E-twow azért érdekelt nagyon, mert úgyis váltok majd jövőre komolyabbra, és jó alternatíva lehet.
Minőségben tényleg lehet érezni az eltérést, de nem annyira egetrengetően. Az E-twow-nak is lötyög kicsit a kormánya úgy mint a Kugoo-nak, viszont menet közben semmi hangja nincs, enyémnek azért kis motorhang hallható + kis nyikorgás, de ott tényleg semmi. Míg a tulaj elmondása szerint 35km-t simán elmegy az E-twow, enyém csonton 18km-t. Szóval már ebben is nagy előny, viszont van akinek ez nem számít, mint pl nekem sem, mivel 5-5 km-t megyek vele naponta, és melóhelyen is tudom tölteni. Ami nekem igazán lényeges lett volna, az a sebesség, videókat néztem 35-36tal tud menni az E-twow, ami az én 28km/h-ámhoz képet azért már nagy előny. 93 kg vagyok jelenleg és 36-ot alattam is ment, viszont az a 36 valójában nem 36 a Kugoohoz képest sajnos... Mikor 28-cal ment az enyém, az már 34-et mutatott, szóval sokat csal az órája, azaz 2-3km/h-val tud csak többet, ami azért nem nagyon számottevő. Illetve a Kugoo jobban is gyorsul...Az már viszont más téma hogy a Kugoo lehet szétesik hamar majd, az E-twow meg ~10 ezer km-eket eltud menni nagyobb gond nélkül, de így első benyomásra nekem csalódás volt, 4x-es árat számomra jelenleg nem ér. Egy szezont lepróbálok még nyomni a Kugooval, de ha nagyobb baja nem lesz, szerintem nem az E-twow lesz az utód, de ki tudja...

-
f3rdzs0
senior tag
ti tudtok valami olyan hátsó kereket a kugoora ami jó, nem csak a gyári? xiaomi kerék például odaférne (akár a gyári akár a nem felfújható)
-
B-L-A-C-K
titán
Én ha megjönnek a fóliák szétszedem az egész hátsó részt, lezsugorcsövezem végig a kábeleket, plusz a lámpa kap egy ilyen csatit (ez is full zsugorcsöveze lesz), úgy akarok megcsinálni hogy ne kelljen már hozzányúlni többet.
-
Tin
veterán
na tegnap lejartam a kugoo-val a melos utamat rendesen, elkerulve a macskakoves reszeket. odafele fele uton emelkedo van, 1-2 reszen eleg durva szintkulonbseg rovid tavon, ott labbal rugtam rajta parat, egyszerubb, de a 10-15% koruli emelkedoket siman vette. visszafele az ut elso fele annyit lejtett, hogy azt figyeltem, hogy a tempomat is felesleges, egyszeruen ha hagyom kigurulni, siman 15 felett megy ugy is. es ahogy neztem, kigurulasnal is van minimalis visszatoltes.
a fekje tok erdekes. egyreszrol nagyot harap, es tenyleg nem a legjobban adagolhato, de nagyobb sebessegrol azert boven kell neki fekut. lejton pedig gyakorlatilag meg se lehet allitani, de szerencsere egesz jol lassithato. figyelni kell forgalomban nagyon, szerintem egy elem ugro gyerek vagy egy kifordulo ajtonal nem igazan lehet veszfekezni. a labfeket nem probaltam mondjuk.BLACK, leragasztottam ilyen foliaszalaggal en is a roller elejet, a hatso lampa vezeteket, a vezerlot a toltocsatlakozonal, hogy a froccseno viz ne jusson be konnyen. en mondjuk alul a hatso rugonal keresztbe is ragasztottam a szalagbol, igy most a rugo is majdnemhogy "zart", igy szerintem esoben nem lesz nagy gond, persze a rendes szigeteles jobb, de sima froccseno viz ellen ez is boven ved. azt figyeltem, hogy az enyemen hatul mar ki volt nyomva szigetelovel, gondolom a vasarloi visszajelzesek alapjan jobban odafigyelnek a gyartasnal.
ami meg erdekes, hogy 42V-rol eljutni 37V-ig nem tart sokaig, kb 2-3km, es utana szinte vegig a 33-36V regioban tanyazik a roller, neha amikor megallok, kicsit feljebb kuszik, amikor nagyobbat fekezek, vissza is tolt, van, amikor meg olyan, mintha nem is merulne, pedig siman nyelgazon megyek sik talajon.
tegnap is kerek 13 km-t mentem, 3.5 ora alatt toltotte fel teljesen a rollert. valoszinu elmenne tobbet is, de nem akarom kinozni, meg igazabol felesleges is, nem jarok annyit vele.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
B-L-A-C-K
#1535
üzenetére
Meg persze, ragasztva van, én szikével szedtem szét, a csavar tartó részei törtek le, szivaccsal kitömtem ideiglenesen, és szigetelővel oldalt összeragasztottam. Várok sötétített fóliát, akkor akarom normálisan megcsinálni majd. Szivacsot kiszedem majd, szilikonnal beragasztom, és összeragasztom vele, illetve a kábelre csatlakozót teszek majd, ne kelljen szétvagdosni a kábelt megint majd ha baj van vele.
-
Noorbert
csendes tag
Sziasztok!
Egy SPARTAN KICKBIKE 20/16-al szemezek. Ismeri valaki ezt a típust?
Leginkább az első 20-as kerék keltette fel az érdeklődésem. Állítólag az első villasaru távolság 70mm, de nekem ez nem tűnik reálisnak. Aki ismeri, meg tudja erősíteni ezt az infót? Köszönöm.
-
Fishor
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#1531
üzenetére
Sziasztok!
Sima hagyományos minden rugó nélküli tömör és már kopott 200-as kerekű Aldis rollerem van és elvagyok vele. Ráadásul valamiért a gurulása sem túl jó, hamar megáll a kerék. A csapágy se gyors, pedig sokfélét kipróbáltam, és valamiért a gumi is a talajon surrog, mintha levegős lenne. Azért egyszer remélem sikerül kipróbálnom egy teleszkópos meg egy elektromos rollert is.

De alapvetően elvagyok, csak néhány térkőfajta bizsergeti meg a kezem zsibbadásig, de nem sokszor járok olyan helyen.Üdv: Fishor
-
válasz
B-L-A-C-K
#1529
üzenetére
Xiaomi M365 szarabb, tapasztalatból mondom

1 hetet használta asszony kb, mert neki vettem de ment eladásra kis bukóval szerencsére és helyette vettem egy ilyet neki, ez mondjuk bevált teljesen.
Kipróbáltam én is 121kg-val és úgyment alattam 46km/h mint a huzat...teljesen jól veszi az úthibákat is, bár szerintem egy nagyobb kerék jól jönne rá de majd meglátom..
egyelőre nincs rá panasz. -
Tin
veterán
válasz
f3rdzs0
#1538
üzenetére
teljesen jo lett, ezt majd en is meg akarom csinalni, mert kozepen az a kis csik keves szerintem. meg azt is, amit BLACK csinalt, hogy leragasztani szeles szalaggal a sarvedo alatt es az egyeb helyeken a reseket, a froccseno viz miatt. lehet jobb is, mint a szigeteloanyaggal szorakozni, a nagy reszehez ez is eppen eleg.
szerintem az akku visszajelzese nem sokat jelent, nekem volt, hogy egy komolyabb emelkedo utan 1 kockat jelzett, mintha ures lenne. a feszultseg sokkal megbizhatobb szerintem, irta valaki korabban, hogy hany voltnal jar a vegen a toltottseg (berobi78 es Vertigo irta le).
tehat 42V a 100%, 33V-nal meg 5 km maradt, 30V-nal nagyon visszavesz, 1-2km maradt, 29V-nal ures, kikapcsol. en tegnap asszem 33-34V korul voltam, amikor lement a 13-14km.
amit meg meg akarok csinalni ez alapjan a leiras alapjan, hogy valahogy atallitani az 1-es sebesseget 10km/h-ra, mert meg az is tul gyors azokon a helyeken, ahol nagy visszaforditok es emelkedok vannak az utamon. a 2-es kb jo utazosebesseg, ha forgalom van (nalam olyan 20km/h korul), a 3-as pedig a no limit, nekem is 25-26km/h.
-
f3rdzs0
senior tag
hát nem lett valami szép, de legalább kényelmes

[kép]
még maradt bőven griptape, úgyhogy ha nagyon kezd szétjönni a vágásoknál, akkor majd megcsinálom normálisan is, de tegnap csak annyit akartam hogy ma működőképes legyen.amúgy meglepően jól bírta nekem az akksi. kedden hazavittem 5km-t és most vissza, és 36,5V-on egy kockát vesztett csak a töltöttségből 10km alatt. én meg most bruttó 100kg vagyok, a cuccokkal mindennel együtt szerintem bőven 110. így mondjuk csak 26km/h-t tud (bőven sok), de emelkedőn is felhozott szépen 10-15-tel (Lágymányosi hídra)
-
B-L-A-C-K
titán
Többen írták már fórumokon a Kugoo S1-nél hátulról jön valami kis zörgés, enyémnél is jelentkezett, ez az oka.
-
Tin
veterán
válasz
f3rdzs0
#1532
üzenetére
ja majd en is applikalok ra valamit, de egyelore jo lesz igy ahogy van. probalom majd nem nagyon lemeriteni, mert az kinyirja az akkut viszonylag gyorsan, Li-ion aksikat nem celszeru 20% ala meriteni, de tegnap is kijott nekem 10 fokban 13-14 km, es volt benne emelkedo rendesen, szoval az boven eleg. jobb idoben tudhat 15 km-t is, tobbre nincs is szuksegem.
(#1533) freddirty: majd szokom. felfujhatot semmikepp sem akartam. itt jok az utak, bicikliut is van dogivel, azt a par kisebb katyut es padkat meg kibirom siman. tegnap mondjuk direkt toltam macskakovon, terkovon, foldes-kavicsos uton is kiprobalni, hogy ha szet kell esnie, inkabb most essen szet. oda jobb lenne a jobb csillapitas, de kisebb kerulokkel es parhuzamos utcakkal siman elkerulom azt is. csak azert kerdeztem, hogy ez normalis-e hogy ilyen, mert furcsallottam. de akkor normalis. azert majd fujok a telokhoz olajspay-vel, hogy kicsit jobban csusszon, meg lehet, hogy engedek majd a hatso telon kicsit (bar pont az nem veszes).
-
freddirty
senior tag
-
f3rdzs0
senior tag
én oxeloról váltottam (analóg/manuális), és azon elméletileg ugyanilyen a rugó setup de ez sokkal de sokkal kényelmesebb mint az volt (szerintem csak mert nagyobb az első kerék). hosszútávon lehet érdemes nézelődni valami nagyobb hátsó kerék ügyben, mert azzal voltak nekem gondjaim (be-be akadt dolgokba).
most elkészültem a griptape applikációjával (tanulás helyett...). nem lett túl szép, nem igazán volt erőm méregetni úgyhogy van ahol két három darab lett egymásmellé rakva és csak átdörzsöltem őket

holnap tesztelem, de lehet hogy még majd át kell smirglizni hogy ne tapadjon túlságosanviszont a roller logó nélkül szerintem jobban néz ki (elöl leragasztottam fényvisszaverővel)
-
Tin
veterán
hát srácok ez valami durva király
ruhában kb 100 kiló vagyok, de ez megy mint a veszedelem. kipróbáltam, elmentem melóhelyileg meg vissza, odafele van 2 komolyabb emelkedő (azon a biciklisek is kidöglenek), csont nélkül vette, még a legkeményebb részen is felmászott 7-8 km/h-val. hazafele meg ugyanez ugye lejtő, ettől féltem, de a motorfékkel jól kordában lehet tartani.nálam sík terepen 25-26 km/h a maximum, igaz, itt 10°C van. toltam neki végig, fékezgettem is, tényleg tölt visszafelé, összesen olyan 13-14 km között mentem, így a végén 33-34V között volt, ez olyan 30% körüli aksi lehet? érezhetően még nem vett vissza a sebességből, csak olyan 2-3 km/h-t,
két dolog nem tetszik:
- a fék nem adagolható igazán jól, de megszokható. jó lenne, ha jobban adagolható lenne
- lengéscsillapító ide vagy oda, a csillapítása szar. mentem földes-kavicsos úton, többféle méretű térkövesen, rázaz első villán végképp szar a csillapítás, kb amikor alacsony padkáról lejövök vagy kisebb úthibába belemegyek, olyan, mintha egyáltalán nem lenne elöl rugózása. mondjuk nem is igazán tudom lenyomni a teleszkópot.
-
Vertigo
aktív tag
Lehajolsz es valladdal a kormanyoszlopot elorefeszitve (labbal a fellepo hatuljan ellentartva), huvejkujjal konnyen oldhato a lila pocok es csukhato a roller, fal nelkul. 👍
-
f3rdzs0
senior tag
nekem még falhoz támasztva nem is sikerült összecsukni
eleinte próbálkoztam mindenhogy, aztán ráéreztem hogy az előrelökdösősdi hogy megy.mondjuk kicsit olyan mint az oxelo rollerek, csak nehezebb, és lehet lábbal is kiakasztani (bár szerintem az oxelon meg segített ha lehajol az ember, akkor vállal meg lehet tolni pont jó irányba)
én rendeltem egy olcsó biciklis kulcsot majd a szétszereléséhez, nem árt ha van. de addig megy simán. holnap már remélem tudok azzal munkába jönni. addig még felrakok otthon rá extra grip tapet a deckre
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#1522
üzenetére
megy minden, sajnos nincs imbuszkulcsom megnezni, hogy minden csavar rendesen meg van-e huzva, de masszivabbnak tunik, mint kepekrol. meg toltodik, remelem nem fog esni, es ki tudom probalni meg ma.
az elso telojarol nem tudom megmondani, hogy csillapit-e valamit, mert nagyon nehey lenyomni, a hatso telo csillapit, de szerintem igy is eleg kemeny. az osszecsukast kemenyen gyakorolni kell, nem konnyu. falnak nyomva konnyebb, de szerintem "csak ugy" nem lesz egyszeru.
szoval nincs semmi amire oda kell figyelnem meg most, nehogy mar az elejen elhagyjak valamit?
ja igen, azt jol latom, hogy az osszes csavarhoz ugyanaz az imbuszkulcs kell, fel centis?
-
Tin
veterán
na megjott a kugoo nekem is. vasarnap rendeltem, kedden adtak fel, ma, szerdan itt is volt.
kibontottam, bekapcsoltam, kicsivel 40V alatt volta toltottseg (tehat a frankon 80%-on ahogy a Li aksikat tarolni kell). a kijelzojen nekem mar folia is volt.
mit erdemes elso koron atnezni rajta mielott utcara viszem?
-
#07746304
törölt tag
Rollerhez milyen telefontartót ajánlotok?
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#1517
üzenetére
közben én is látom, hogy fel lehet szedni elég könnyen. majd veszek valami jobbat és az egész decket beborítom vele (még nem tudom hogy felvagdosom-e vagy se).
egyelőre az nem tetszik hogy nagyon érzékenyek a karok. mondjuk néztem videót hogy a fék később gyengébb lesz, aminek nem biztos hogy örülnék.
a tempomatot ki lehet valahogy kapcsolni? nézegettem a beállításokat de nem találtam. lehet később jó lesz használni, de egyelőre inkább szeretnék én irányítani, és nem random sebességben ragadni
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#1504
üzenetére
nah végre 8 munkanap után nekem is megjött
még nem tudom hogy lesz-e bátorságom ebben az időben hazamenni vele vagy az irodában éjszakázik.B-L-A-C-K: mennyire volt nehéz leszedni az alsó feliratos matricát? gondolkodom hogy leszedem én is, és rárakok valami normális griptape-t a helyére az egész alsó részre.
-
#07746304
törölt tag
Erről vélemény? Kell rá jogsi? Illetve milyen tapasztalatok vannak vele?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Csabee.
#1507
üzenetére
Ha valami elromlik rajta küldenek alkatrészt elvileg, ha nagyobb a hiba akkor nekem kell visszaküldeni, de majd megmondom én azt is küldhetik...

Pont azt szeretem, csavarokat is gondoltam lecserélem feketére de az marad, meg még hátra kellene egy tárcsaféket eszkábálni.
Valaki87: Szerintem ezt senki se fogja ellenőrizni jó dorabig, szóval ott mész vele ahol akarsz, sisak meg te érdekedben lényeges, mert 45-tel nem jó esni fejre.
-
Üdv All!
Olvasgattam a neten de nem igazán jutottam dűlőre, gondoltam megkérdezem itt hátha tudja valaki azt hogy : ha egy roller 1000w/48v és 46km/h tud akkor kötelező a bukósisak? Járdán lehet közlekedni vele ?
-
B-L-A-C-K
titán
Kijelző:
Alá sima telefon kijelző fólia, fölé a vágott üveg, köré vékony sziló, és ment rá M3 ragasztó szalag.
Rugó: Ruhába táskával 95 kiló vagyok, ráálltam utána alig rugózott, így keményebb, de nekem jobb.
Kormány: Szerintem megvan, csak nem fértem hozzá...Ha a kereket és kormányt leszeded, közte van egy rúd amit meglehet húzni, a 2 rúd végén anyák vannak, hogy meghúzd mind2 az egyiket meg kell ugye fogni, és alul olyan kicsi a lyuk, hogy nem tudok mivel ráfogni, 10-es anya van benne, de minden szerszámom szélesebb mint a lyuk, szóval nem férek oda.
-
B-L-A-C-K
titán
Elvégeztem még egy pár módosítást a Kugoo S1-en.
- Leszigeteltem a vezérlő részt.
- Leszigeteltem a hátsó rugó alatti részt.
- Leszigeteltem a hátsó sárvédő alatti kábelt.
- Első sárvédő mozgott, hosszabb csavarokkal oda fogadtam.
- Leszedtem a talp részről a Kugoo matricát, alatt lévő fém színű csavart befestettem feketére. Illetve még kormány összehajtó résznél két oldalt kis részen fém színű volt, azt is feketésre festettem, és a kormány záró pöcköt is.
- Hátsó rugót keményebbre állítottam, így nyertem +1 km/h-t.
- Támasztót feljebb kellett fúrni mert mindig eldőlt.
- Kijelzőbe üveget vágattam, majd leszigeteltem.Még amit akarok majd:
- Karbon fóliázni az egész kijelző részt, és az első-hátsó sárvédőket.
- Fekete üvegfóliával lefóliázni az első-hátsó lámpákat
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Xbox tulajok OFF topicja
- Path of Exile 2
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Hobby rádiós topik
- Macska topik
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 Pro Fly More Combo RC 2 távirányítóval/ Új 2 Év Garanciás
- Szinte új, ABUS AirDrop MIPS sisak (szürke-zöld) L-XL eladó!
- DJI AVATA GYÁRI AKKUMULÁTOR ELADÓ
- DJI Neo 2 Digital Transceiver/ Új, Garanciás Eladó
- Dji Goggles 3 garanciával/ Neo2, Neo, Avata2, Mini 4 Pro, Air3 / Dji Beszámitás lehetséges
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060TI 8GB Rampage SHIVA ADATA 650W
- Apple iPhone 15 Pro 128 GB 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Dell Vostro 3425 6magos Ryzen 5 5625U 8GB RAM 256GB SSD
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,12 hónap garanciával
- Sony WH-1000XM5 zajszűrős fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



azt azért tárolásban tényleg nehezebb megoldani.






