Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Én és a számítógép
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Ha hosszabb távon kell mondjuk biciklisávban haladni, nem baj, ha megy 30-at!
Mondjuk az enyém nem megy sehova, mert lerohadt, és mostanában amúgyse
ment annyit, de az elején még igen: egy gyári M365-öt végsebességben előzött.
(Gyorsulásban persze nem, mert nehezebb voltam vagy 20 kilóval a kollégánál.) -
syler123
veterán
Látom van ez a speed hack Xiaomi M365 Pro-ra. Ha jól olvasom, akkor nem érdemes firmware-t update-elni, ha ilyenben gondolkodom? Kárt tehet az akkunak vagy bárminek? Egy 30-al azért jó lenne ha menne, bár még a 25-öt sem tudom milyen érzés
Holnap adják csak fel.
-
berobi78
tag
Mindenki - tisztelet a kivételnek - túl misztifikálja ezt a tömítés dolgot. Ha motort kivesszük a képletből, kb 5 perc megcsinálni mindenhol. Motor tényleg macerás , mert a mágnesek miatt "kicsit" nehéz szétszedni. De ez legyen+15 perc. Én már megáztam egy párszor és (lekopogom) még semmi baja. Most jelenleg pihen, mert manuálissal járok, de ahogy jön a rossz idő (hideg, eső, hó) előveszem, mert pont ezekre a körülményekre vettem.
Szerk: eső alatt a csepegő esőt értettem, nem vagyok mazohista, a szakadó esőt elkerülöm
-
ultio
aktív tag
válasz
DigitXT #3792 üzenetére
Miért nem így csináltuk?
Elnézést, nem igazán neked címeztem, általánosságban írtam.Megnéztem most a korábban általam készített képeket, simán körbe lehet nyomni az fbs-el és nem is lehetne látni, mert nincs szem előtt.
Ez a kérdés azért izgat, mert kiszedtem az aksit félig, de nagyon nehezen tudtam visszarakni a szivacsot és a kábeleket. Nagyon szorosan volt minden, a megbontással nem biztos, hogy sikerült jól visszarakni, arról nem is beszélve, hogy remélem nem törnek meg a vezetékek. Összességében jobban jártam volna, ha száraz időben alaposan tesztelem, hogy működik-e a roller és szétszedés nélkül körbenyomom a szigetelővel.Most már mindegy, de talán ezt is lehetne javasolni az új tulajdonosoknak, nem pedig a fullra szedjük szét, majd rakjuk össze szigetelve módszert. Ez nyilván nem minden részre igaz, de az aksinál igen.
Ha hibás a gondolatom, írjátok meg! -
DigitXT
félisten
Miért nem így csináltuk? A magam nevében tudok nyilatkozni. 1) nincs időgépem.
2) az új rollert úgy vettem át, hogy rögtön gurultam vele, mert szükségem volt rá...
Meg is úsztam az esőt, viszont a vizes utat nem, a kijelző halt meg másnap: fura!
3) a használt roller már az előző tulajnál kapott vizet, nálam eddig nem, viszont a
tegnapi napon beszoptam, és úgy néz ki mégiscsak "meghalódott" az ECU. Faja.
Ronda hanggal, szabályozatlanul hajtja, terhelve megáll és ECU hibát is dob. IJB.Szerk: de legalább akku lesz majd.
Dear DigitXT,
Thanks for your message.
We will arrange the reshipment for a new battery shortly.
Please allow 2-7 working days for the processing time to get the new tracking number.
Thank you for your understanding and patience.
Más kérdés, hogy ott még nem tartunk, hogy adjam meg a címet, lehet, hogy az
előző tulaj fogja kapni automatikusan az előző megrendelés szám alapján? LOL! -
ultio
aktív tag
válasz
DigitXT #3788 üzenetére
Ugyanígy jártam. Engem is elkapott az eső, de nem állt meg a roller. Mikor nagyon esett, fedett részre álltam.
De kiszedtem végül az aksit. Szigetelés volt, de nem elég. Nem volt víz sehol, igazából nedvesnek volt csak mondható az aksitaró rész eleje.
Kinyomom majd én is fbs-el, viszont elég nehezen tudtam visszarakni a műanyagot a szivaccsal és a kábelekkel.És azon gondolkoztam, hogy az is jó megoldás lett volna még az elején, ha nem szedem szét, de körbenyomom az fbs-el.
Egy ilyen megoldás jó lehetne? Miért nem így csináltátok? Tudom, hogy a profi megoldás a szétszedés, de ha új a roller, működik, soha nem kapott vizet, simán körbe lehet nyomni és nem megy be a víz. És nem órákat kell szerelni, hanem megvan pár perc alatt.
-
DigitXT
félisten
Hazafelé elkapott az eső. A roller egy ideig bírta, aztán ledadogott ECU hibával,
annak rendje és módja szerint.Mondom, velem nem baszol ki (akkor is haza
fogok jutni (elaludt a LED), de csak zörgött gázadásra: kicsit ráhajtottam lábbal,
teszt, fék oké. 1-esen próbáltam a rásegítést, zörgött, majd magához tért: végül
az utolsó 200-on simán ment nyélen 3-asban. Lehet, mázlim volt a pechemben,
ha nem lesz más baja ezek után? A franc se gondolta volna, hogy még esni fog.
(Az elején még csak vizes volt az út, azzal nem is volt gond, aztán rázendített...
Igen fasza élmény volt, hogy sárhányó híján a mocskos levet a lábamra nyomja!)Mindenesetre, egy ilyen záporos történet a legszebb nyári napon is előfordulhat,
szóval egyenesen botrányos, hogy ennyitől tönkremehet. Mit tegyen az ember?
Persze, nem indul neki esőben, nem hülye, de ha menet közben kapja el, nos?
(Az a vicc, hogy itt az FBS ragasztó, csak nem nyomtam vele körbe, mert még
a garit akarom intézni, és hülyén venné ki magát, ha összevissza van ragasztva;
persze az is hülyén veszi ki magát, ha közlöm, beázott és kérek alkatrészeket.) -
DigitXT
félisten
osszessegeben, barmilyen helyzetben alacsonyabb a homerseklete
Ugyan már: elindulás után "szobahőmérsékleten" rögtön orrbavág a különbség...De ha mondjuk mas a magnesszam
Linkeltem a képet, ránézésre ugyanaz a motor, nem állítottam a menüben semmit.Pro motor (30 mágnes):
Sima S1 motor (30 mágnes):baromi zavaro, hogy folyton kiemelten kell figyelned es lassitanod
Naná, én sem veszek többet mechanikus hátsó fék nélkül szerelt rollert...
Ezt meg (ha sikerül) feltuningolom összekerékhajtásúra, dupla lesz a fékerő is.IntelliSense: Sony AS200V
-
Tin
veterán
válasz
DigitXT #3778 üzenetére
Fogalmam sincs, lehet, hogy melegben jobban visszavesz, hogy ne melegedjen tul. Lehet, hogy a Pro kerek a lyukacsos gumi miatt jobb hutessel rendelkezik, ezert osszessegeben, barmilyen helyzetben alacsonyabb a homerseklete. Fogalmam sincs.
De ha mondjuk mas a magnesszam es at kellett allitanod, akkor lehet, hogy beallitas kerdese, es ha tovabb allitanad, meg durvabb lenne a fek.
De felesleges talalgatni, orulok, hogy sokkal jobb a fek. Nekem amugy az a fura, hogy az S1-nel sosem ereztem igazan kevesnek a feket, par fentebb irt szitut leszamitva. Oke persze, ra kell keszulni, es nagy sebessegnel nagyobb a fektav is, de kiszamithato uton kozlekedve sose volt gondom vele.
Viszont a kovetkezo rolleremen tuti lesz masodik fek is, mert hosszu tavon azert baromi zavaro, hogy folyton kiemelten kell figyelned es lassitanod. -
DigitXT
félisten
kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott
Hát ennyit nem fogok baszakodni vele, az ziher...Ami nekem egyértelmű, hogy
a Pro motor minden helyzetben sokkal hatékonyabban (erősebbeket!) fékez. Igen,
ez kis tempónál, mondjuk egy lámpához kanyarodva okozhat akár pofára esést is,
mert sajna hiába kommunikálja a vezérlő a mindenkori fékkar állást 200 különböző
értékben (legalább), érzésre teljesen digitális a fék, azaz abszolút nem adagolható.De ettől függetlenül sokkal biztonságosabb vele közlekedni: rövidebbek a fékutak...
A hőmérséklet kérdés érdekes: szerinted foglalkozik vele? Éppenséggel lehetne...
Van egy szabad láb a csatlakozón, amiről én nem tudom, micsoda. De ugye kínai
cucc, nem hiszem, hogy érdekelné őket ilyesmi. Oké, a Xiaomit pont érdekelte.Szerk: amúgy ha csutka töltöttségről elindulok ugyanazon az útvonalon, akkor az
a legvalószínűbb, hogy ugyanoda eljutva ugyanakkora fesznél történik a fékezés...
(Kivéve akkor, ha szignifikánsan kevesebbet fogyaszt a Pro motor, de nem sikerült
ezt validálni: többet mentem vele, de nem sokszorosát, mindjárt nézem a felvételt.) -
Tin
veterán
válasz
DigitXT #3776 üzenetére
Amig nekem megvolt a sima S1-em (15A-os), en eszrevettem, hogy nem mindig volt ugyanolyan hatekony a fekezes. Volt, hogy elindultam, es az elejen siman akkorakat fekezett, hogy kapaszkodni kellett a kormanyba, de hazafele, 35V korul mar hiaba nyomtam a feket, meglepoen alig lassult a gepezet. Szoval en nem vagyok biztos benne, hogy nem hasonlo helyzetbe estel bele, vagyis hogy valamitol fugg (homerseklet, toltottseg, akarmi), hogy az ECU mekkora fekerot visz a kerekre.
Ennek lemeresere meg ugye egy megoldas van: kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott, ugyanolyan helyzetben megnezni mindket motorral, hogy melyik hogyan fekez.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3767 üzenetére
Sokkal jobb a fék, pont: azt ne kérdezzétek, miért!
Konkrétan meg tudtam
állni(!) a Lágymányosiról lefelé még a zebra előtt(!), pont ugyanonnan kezdve
a fékezést (a hivatkozott kis fától), ahonnan a sima S1 motorral lassulni sem
sikerült eléggé s így a kanyarban egy szépen kivitelezett rollerről leugrás jött.Persze még egy kérdés felmerül, vajon ugyanakkora volt-e a lendület? Szvsz
igen, de megvan a GPS log is, meg a kamerafelvétel, majd átnézem őket.
(Az akku is jobban bírta és a tempó is nagyobb volt a kaptatón 1-2 km/h-val.) -
Darellus92
aktív tag
válasz
DigitXT #3773 üzenetére
Uhh. Mivel meg így meg vagyok róla győződve, hogy a jeti testem alatt nem bírná sokáig a kis spanyol roller, lemondtam és rendeltem egy lentebb említett mercane widewheelt. Beléptem az USA userek facebook csoportjába és kiderült hogy nálam jóval kövérebb emberek hajtják gond nélkül hónapok óta. A padkákat erősen ajánlották kerülni, de egyébként hegymenetben is jól teljesít azt írják. Illetve ehhez tele van az Ali alkatrészekkel ha para lenne vele. A másikat spanyolba kellett volna postázgatni gariztatni. Nem olyan drága de idő meg macera.
Elvileg 7-14 nap -
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K #3768 üzenetére
Nos igen, így már csak két opció van vagy a Xiaomi (de az is jövőre, amikor repkednek a mínuszok egyrészt az ember fagy le róla, másrészt meg az akkumulátor sem arra a hőmérsékletre van tervezve) vagy megvárni az új generációt a pálcika rollerekből. Mivel nekem pálcika kell, ami lehetőleg nem 30 kg, ugyanis Buszra fel, Buszról le... más nem jön szóba. Itt a városban az elektromos robogó elég.
-
DigitXT
félisten
válasz
Darellus92 #3772 üzenetére
Jó is meg nem is: jó, mert nemigen kaphatsz durrdefektet, ami autóval is
baromi veszélyes, pláne kétkerekűvel. Rossz viszont, mert a belső sokkal
olcsóbb. Ha valami csak kiszúrja, nem kell kidobni (ill. javítgatni) a külsőt.
Cserébe, ha sérül a felni, elszökhet a levegő, míg belső használatával nem
kell a külső guminak légtömören illeszkednie a felnire, utóbbit viszont ki is
szokták használni csóró megoldásként: belsőt raknak a tubeless külsőbe.
Így vettem a motorom, mikor leeresztett vissza akartam alakítani normális,
gyári állapotra, de nem vállalták a felni javítását. Végül újat kellett vennem.
(De azóta nincs baj a felnivel, csak ésszel kell használni - mint mindent.)
ON: meg kell nézni, mennyit ír a gyártó, mindig annyira kell felfújni.
Érdekességként a motorba csak 2/2.2 bar kell, viszont ha nagyon meleg a
helyzet, eléggé megemelkedhet: ezért szokták versenypályán csökkenteni.
(Akkora terhelést kap, hogy forró lesz, a túlnyomás meg rontja a tapadást:
cserébe, amíg hideg, megint nincs megfelelő tapadás... Szerencsére roller
témában nem igazán szempont a pályázás, szóval jó az az előírt nyomás.) -
DigitXT
félisten
válasz
Darellus92 #3770 üzenetére
A legtöbb autó- és motorgumi ilyen "tubeless", azaz belső gumi mentes, ám
ez nem egyezik a tömör gumival, természetesen fújni kell ezekbe is levegőt. -
Darellus92
aktív tag
Ezekbe a "tubeless" gumikba is kell fújni időnként? Most láttam egy videót hogy hiába nincs benne belső, mégis van a gumin szelep. Nem is értem.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3766 üzenetére
Most olvasom, ezt a cikket még nem láttam:
"Az ES2-nek elméleti hatótávja 25 km. Ezt tökéletes úton, normál módban és kb. 60 kilós személlyel közelíti csak meg. Ha nehezebbek vagyunk, rossz minőségű úton, teljes gázzal megyünk és sokat fékezünk, ez akár a harmadára is csökkenhet."
Azért ezt a Kugoo eddig ütötte. 9x kiló vagyok, és bőven 20 felett voltam vele...
"A motorféket a legerősebb fokozatra állítva a roller erőteljesen fékezhető. Ez 25 km/h-nál még jól használható, 30 km/h-nál már jól jönne egy mechanikus kormányfék."
Tehát ezen sincs mechanikus."A rollert vígan használom esős úton és szemerkélő esőben is. A tapadása jó, a széles és puha gumik jól felfekszenek az útra. Profilmagasságuk nem olyan nagy, így becslésem szerint kb. 1000-1500 kilométerenként cserélni kell. Ez sajnos a motor szétszerelésével is jár, de erről találni remek videókat a Youtube-on."
Az első része biztató némileg, mondjuk az engem elkapott eső sajnos nem szemerkélt. Ugyanakkor 1000 km, az nagyjából csak 5x annyi, mint amennyit én beletettem a nyáron úgy, hogy 1 hónapot sem használtam.
Viszont ez a kiegészítő nagyon ott van a szeren."
Gyakori hibák
Nem kell hozzá sokat menni, hogy a roller fellépőjét és kormányrudat elválasztó kis gumibak elvesszen. Ez jelenleg nem kapható, így érdemes azzal kezdeni, hogy a helyére ragasztjuk. Ha már elvesztettük, akkor könnyen tudjuk pótolni benzin vagy szélvédő mosó gumicsővel. De bármilyen gumi a két fémlap közé ragasztható.
Előfordul még a 14 és 15-ös hibakód, mely a fék és gázkarban található kis mágnes elmozdulására utal. Ez akkor gyakori, ha nagyon rossz minőségű úton közlekedünk és sokszor csattan fel a teleszkóp. Szerencsére könnyen javítható, a Youtube videó alapján otthon is elvégezhető a kis mágnesek visszaragasztása. Nem is kell nagyon szétszedni hozzá a rollert (nálam 350 kilométer alatt még nem jelentkezett).
Szintén tipikus, hogy a roller gumikormánya (ES2) rácsúszik a fék és a gáz karra. Ekkor szintén 14 vagy 15-ös hiba jelenik meg a kijelzőn. Ekkor csak visszább kell húzni, hogy maradjon egy kis rés köztük (hetente érdemes ellenőrizni).
Sajnos van a rollernek egy típushibája is. Ha lámpát is használunk, akkor egy idő után tönkremegy a kontrolleren az elektromosan resetelhető biztosíték (resetable fuse). Ha piros sport módban vagy extra akkumulátorral használjuk, akkor ez hamarabb bekövetkezik. Normál módban, extra akksi nélkül később. Nálam kb. 150-200 km után jelentkezett, csak piros sport módban és extra akksival használtam. Ekkor a roller a lámpa felkapcsolásakor erősen visszavesz a teljesítményből, akár 5 km/h-ra. Lámpa nélkül tökéletesen megy. Bár az első, nem túl erős lámpát nem sajnálom, a hátsó fény viszont hiányzik, ezért otthon javítottam. Ki kell venni hozzá a vezérlőt a kormányból és egy sima forrasztásos átkötéssel megoldódik a probléma. Erről szintén vannak fent Youtube videók. Egyszerűbb megoldás kikötni az első lámpát. Ekkor csak egy csatlakozót kell lehúzni.
Nem tudni, hogy mikori szériák érintettek, a nyáron rendeltek nagy valószínűséggel igen. A rollerből több verzió jött ki, 1.0, 1.1, 1.2, jelenleg 1.3-nál tart az alaplap. A szoftverét is folyamatosan frissítik.
Összességében elmondható, hogy ez a roller sem tökéletes, de a hibái kiismerhetőek és javíthatóak. Szerencsére ahogy terjed, úgy egyre nagyobb tudásanyag épül fel és alkatrészből is egyre több kapható.
Én nagyon szeretem, szinte minden nap használom. Annak ellenére, hogy nem kímélem, jól bírja a strapát. A hasonló kategóriájú rollerekhez képest pedig kiemelkedő az ereje."
Ez is kuka... jó, hogy nem rendeltem be, mondjuk most nem akarok már az új szezonig ügyködni nagyon, reggel robogón sem volt melegem, kabátban, sisakban.... -
DigitXT
félisten
Ezek közt (Pro vs. S1) látsz különbséget? Azon kívül, hogy a Hall szenzorok
vezetékei el vannak tolva?Megcsináltam* a Pro motort, holnap tesztelek.**
Miután megvolt szétkaptam a sima motort is, összehasonlítás végett. Ebben
aztán tényleg nem volt semmi szigetelés (nem volt beragasztva a másik fele).
Valami hangyafasznyi fehér pacsmagolás nyoma látható. Aztán ennyi volt.
Viszont meglepően jól pörögtek azok a csapágyak, jobban, mint a Pro-nál.**: elöljáróban, hogy mi érdekel főleg 1) lemérve is kisebb a kerülete (60.5 cm),
mint a simának (62.8 cm), nem véletlen kell(ett) átállítani a kalibrációs értéket,
2) kérdés, hogy tényleg kevesebbet fogyaszt 2) és továbbra is jobban fékez-e?
(Ugyanúgy fogok menni, felveszem kamerával, lesz +2 GPS log, meglátjuk.)
*: a szenzoroknak kutya baja nem volt, a tüskét kellett pótolni, és el is múlt a
motorhiba üzenet és rögtön indult gázra. Sajna a sok szerelgetés közben egy
lepkefing vastag hézagoló alátét elfáradt, remélem ezzel még együtt lehet élni. -
DigitXT
félisten
-
#07746304
törölt tag
Azt mondjátok meg, hogy miért nem a dupla akkumulátor Ninebot ES2 a topic sztárja ?
-
syler123
veterán
válasz
B-L-A-C-K #3758 üzenetére
Köszi! Nézelődök, ezeket a pár dolláros védőgumikat, kijelzővédőt stb... tuti berendelem, aztán majd meglátom.
Mondjuk 3d nyomtató van a cégnél, szóval...Szétnézek thingiverse-n
4,5 bar? A elég soknak tűnik a leírások alapján. A 4-et is csak 90 kiló fölött írják. Mondjuk defektet nem akarok.
Wine:
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
syler123 #3757 üzenetére
Nekem is ez van, amiket én elvégeztem rajta:
- Kormány szélesítés (kimondottan erre gyártott 3D-s toldó), 2-2 cm-rel lett szélesebb így stabilabb kicsit a roller.
- Sárvédőre merevítő (szintén 3D nyomtatott)
- Kormány rúdra kis akasztó táskának (szintén 3D nyomtatott)
- Talp részre 3D nyomtatott logót raktam
(Ezeket a 3D nyomtatott dolgokat tőle betudod szerezni jó áron.)
- Kijelzőre esővédő kupak
- Fékkarra gumi
- Támasztó aljára gumi
- Talp rész szélére végig raktam gumi borítást.
- Kábelek kilógtak, gumival összefogtam.
- Zavart hogy az első keréken van körbe egy piros csík, hátul nincs, ezért hátra is megcsináltam ugyan úgy.Még amire várok, egy nagyobb féktárcsa, plusz komolyabb fékrendszer.
Pluszban nekem van 2 belső külsőm, de ha 4,5 bárra fújod a kereket nehezen kapsz defektet, én is ennyin használom.
Illetve ami még fontos szoftvermódosítást kapott, alapból 25-tel megy, 32-33-ig fel lehet tornázni.
Árban jelenleg a 150 reális, ennyi kintről.
-
syler123
veterán
Sziasztok!
De jó hogy ilyen topic is van
Ma reggel berendeltem egy Xiaomi M365 Pro-t. Ahol dolgozom, ott át kelll néha járkálnom másik telephelyekre (3 - 4km). Arra lesz használva, hogyha jó idő van, akkor nem indítgatom ilyen távolságok miatt az autót.
Elvileg pénteken megjöhet, majd kiderül, hollandiából jön.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van valami amit érdemes lenne rendelnem hozzá?
Tartalék belső?
Most 149500ft volt, ez jó ár, vagy szokott ennél olcsóbb lenni? -
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K #3755 üzenetére
Tartalekba ne tartsd meg, csak all benne a penz. Latod, en is egybol eladtam, mert barmikor lehet masikat venni, de ezek onmagaban az allasban is csak vesztik az ertekuket. Es amugy is itt az osz, nincs szezon. Tavasszal viszont en is benevezek majd valamire, addigra letisztul az itteni piac is, hogy mit erdemes.
-
B-L-A-C-K
titán
-
DigitXT
félisten
Az meglehet... Ám késsel nem igazán lehet odaférni a burkolat alá: még így
is, hogy nem volt ráragasztva, erősen feszegetős volt, hogy lejöjjön a fele.
A másik fele láthatólag meg volt ragasztva, azt nem sikerült szétszedni, bár
ha az egyik fele szétjött, már elég. Ha bármi javítanivaló lenne a ketyerén.Szerk: mindjárt kipróbálom, hogy mi a helyzet a motorral? Ha esetleg simán
működik ("kábelhekkelés" után), akkor nem szarakodok a Hall szenzorokkal,
ha viszont nem megy, kénytelen leszek méregetni őket...Az OBI-ban már
lassan törzsvásárló vagyok rollerrel (felismert a pénztáros): múltkor csavarok
a hátsó kerékhez, most FBS.Mindezt egy baszottnagy bevásárlókocsival!
Naná hiszen annak pont az a funkciója, hogy legyen hová tenni a rollert, LOL.Szerk: mondjuk Auchanba szoktam úgy bemenni (nincs jó tartójuk a kocsin),
hogy ráakasztom a kosarat a kormányra, úgy tolom. Eddig nem szóltak érte. -
DigitXT
félisten
Innentől nem értem, hogy mitől harapósabb a fék, ugyanazzal a vezérlővel.
Hidd el, én sem értem, de a tények ezt mutatják. Azóta visszaszoktam a hosszú
féktávokra, szóval tudok vele közlekedni, mondhatni biztonsággal, de csak akkor,
ha nagyon előre gondolkodok. Volt egy necces szitum, bicikliútra rákanyarodóval,
hiába van előnyöm, ha nem adja meg, de szerencsém volt, mert megadta, csak a
szitu volt elég szar, mert neki takarásból jöttem, és viszonylag lendületesen. Nem
sokat tudtam lassulni, mert nem készültem rá, valószínűleg elbambulhattam...Szerk: fordulatszámmérőt most fizettem ki. Remélem a héten megérkezik...
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #3740 üzenetére
Ez is csillagba van kötve, fehér felirat melletti vastag fekete zsugorcső alatt.
Innentől nem értem, hogy mitől harapósabb a fék, ugyanazzal a vezérlővel.A fordulatszámmérőt találtam az Alin, de az utolsó előtti csomagommal megszívattak, 2 hónapot utazott.
Köszönöm szépen a felajánlást, ha tényleg szükséged van rá, és veszel egyet, akkor élnék a lehetősséggel. -
DigitXT
félisten
Ez egy vadiúj Pro motor, B-L-A-C-K kapta gariban: félig szigetelve van, a
kábelekkel átellenes felén rá van ragasztva a rotorra, szóval azzal* nincs
teendő. (Nem, nem ütöm szét l'art pour l'art, nem azért szedtem szét.)
*: a kábeles feléről viszont simán beázhat. A másik oldalon a csapágynál
talán, de azt meg azért nem ütöm ki, mert attól simán tönkre mehet. -
ultio
aktív tag
válasz
DigitXT #3742 üzenetére
Mikori ez a roller?
Már nem emlékszem, ez Pro?Csak azért kérdezem, mert korábban írtam, hogy szét akartam szedni szigetelés miatt. De teljesen úgy tűnt, valamilyen szinten szigetelve van, ezért nem erőltettem.
És ha belül kicsit jobban szigetelték, hátha a többi helyen is.Tegnap én is olyan szélben mentem haza, hogy ma reggel izgultam, beérek-e. Ugyanis nem vittem haza a töltőt. De behozott, igaz a végén 22 km/h max sebességet mutatott és 34 körüli v-t.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3741 üzenetére
És ez a fele szerinted miért nem akarja az igazságot? (Rögtönzött stator puller
használatával kiszedtem a közepét, viszont a rotor teljesen rá van gyógyulva a
másik oldalra, és nem jövök rá, miért pedig ugye azt is szigetelni kéne majd.)
Hacsak mégis helyes félig az elmélet, s ez már ragasztva van gyárilag: gyanús!
Szerk: na most már kvázi biztos vagyok benne, más magyarázat nincs. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3710 üzenetére
Ja, hogy az nem műanyag burkolat, hanem csapágyazott fém.
Jelentem, az elmélet megdőlt, basztak gyárilag szigetelni. Simán csak
szorosan volt rajta, picit feszegetni kellett (két oldalról megtámasztva).Szerk: de ha már szét van pattintva, a gumi nagyon könnyen legjön.
Hónapokkal ezelőtt nekem nem is volt ilyen rollerem, azt olvastam tőled,
hogy könnyű szétszedni a kereket, ehhez képest, kicsit erőlködés volt.
Ha jól emlékszem neked meg egy mágnes is megsérült gumicserénél.Azért gondoltam, hogy esetleg idő közben gyárilag is megragasztották...
-
zoltanz
nagyúr
Táskaméretre összecsukható elektric roller (mondjuk a kis kerékméret meg a magyar utak nem barátok)
[link] -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3735 üzenetére
Hazafelé olyan szembeszelet kaptam, hogy a fél kapacitás sem volt igaz.
De legalább így sikerült lencsevégre kapni a lehalás folyamatát. Majdnem
hazavitt. Ha esetleg a kínaiaknak kellene a felvétel, belinkelem... Állítólag
48 órán belül mondanak vmit: a Geekbuying csak sablon levelet küldött..."We sincerely apologize for the inconvenience caused by our product.
We have reported the issue to our suppliers and expect them to reply
within 48 hours.
At which point, we will contact you immediately for resolution.
Thanks for your patience." -
DigitXT
félisten
Amikor az emberben felmerül, hogy GPS alapján kalibrálja be a jelzett sebességet,
akkor tök jó, hogy van GPS a telefonban, mér valamit, elvileg jó az, örömbódogság!
Ám ha van egy akciókamerád, aminek (úgy tudod, hogy) pontos a GPS-e, erre egy
szimultán mérés folyamán totálisan más eredményeket kapsz, akkor mit csinálsz?
Amúgy a felvételt azért csináltam, hogy lássam, amikor az akku megdöglend...
Behozott a céghez, de tényleg nagyon ki volt centizve kb. fele a kapacitás sajnos.Szerk: ja ez amúgy a Lágymányosi hídra való felhajtás: majdnem lehalt az akku.
De ahogy csökkent az emelkedés, s visszavett a terhelésből, magához tért a fesz. -
nmy1212
tag
válasz
B-L-A-C-K #3730 üzenetére
Csak emlegetni kellett, ma félúton le is eresztett az első, tolnom kellett melóba.
Ez az én balfaszságom volt most, mert hagytam masik belsőt rakatni bele.
Innentől csak a gyári (vagy ahhoz hasonlót) rakok bele.
Most megint megy a matek, hogy kicseréljem.
Amúgy fateromnak van kompresszoros, az csak ilyen "rácsíptetős", nem ereszt el sok levegőt. -
Dr.Zoo
őstag
Nincs valakinek kölcsön egy ilyesmi fordulatszám mérője?
Kíváncsiságból az egyik hoverboard motort átkötöttem csillagról deltára, fülre/szemre sokkal gyorsabb, a hall szenzorokat ki kellett kötnöm, mert fogta teljes gázon a motort, de gyorsabb az biztos, mint gyárilag.
Már csak arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel.
A szabályozhatóságot nem vesztette el, lehet finoman adagolni a gázt, a vezérlőn kell majd "A" mérnem. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3730 üzenetére
Hát ez érdekes lesz, nekem van többféle elektromos pumpám, de eddig annyira
nem voltam velük megelégedve. A gagyi áruházival azért, amiért (tényleg gagyi),
a fasza digitális mérős Black&Deckerrel meg azért, mert az akkuja nem bírja.
Pedig az elején tök fasza volt, feltölt, kivisz: kocsit is felfúj, mind a négy kereket
akár nulláról is! Aztán valahogy elfáradt az akku és most már alig használható...A kompresszor a tuti, csak azt nem tudod magaddal vinni: ez a kis gyösz jónak
néz ki hordozhatóság szempontjából, remélem nem vérzik el az akkumulátorán.
(Na meg a roller kerékbe messze nem kell annyi levegő, mint egy autókerékbe.) -
B-L-A-C-K
titán
válasz
nmy1212 #3729 üzenetére
Sokan már ott elrontják amúgy ezt a bar témát, hogy 4.5re felfújják, de mire kicsavarozod a pumpát a szelepből, kb 1 bar el is távozik, így lesz benne 3,5 ami nem jó. Én 5,2re szoktam fújni, és úgy húzom le. Illetve most rendeltem egy ilyet, ez elvileg elég jó cucc, kitekerésnél egyből visszazár, így alig megy el levegő.
-
nmy1212
tag
válasz
B-L-A-C-K #3723 üzenetére
A multkor a defekt utan csereltettem a hajtaspajtasnal gumit, es hagytam meggyozni magamat arrol hogy amit ok javasoltak belso az jobb lesz.
Teny hogy eddig semmi baj vele es a szelep is jobban hozzaferheto. Viszont itt a problema. Felfujtam ma 3,8 bar korulire az elso gumit erre a szelep pont annyira kerult kijjebb, hogy utotte a muanyag burkolatot. Szoval most majd cserelhetem ki a gyari belsore a mostanit, vagy megvarom amig defektlek ezzel...fszom...
egyebkent a tomor gumi kerekek nagyon szrok? Reddit tele van ezzel...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Darellus92 #3726 üzenetére
Szerintem simán, egy erős 3D nyomtatott 2cm-es toldó csak, szerintem az összes rollerbe át lehet tervezni, de lehet M365é is lehet belemegy pont abba, mert elég sok hasonlóság van.
-
B-L-A-C-K
titán
M365-ösök is jók már, volt 3-4 generációja már. V1, V2, V3 (lehet volt V0 is passz), nekem M365-ból V2 volt, már az is teljesen okés, megerősített kormányszerkezet, V3-ba annyi hogy a tárcsaféken lévő tárcsa kicsit jobb. Persze kis módosításokat érdemes elvégezni ezeken is, de ezek filléres cuccok:
- Kormány szélesítés (3D-s nyomtatott toldó 500-1000Ft egy ilyen).
- Sárvédő merevítő (ha nincs a hátsó sárvédő rezgése kikezdi a hátsó lámpa kábelét, és zárlathoz vezethet)
- Szigetelése jó, egyedül a kijelző rész a gyenge pontja, de oda is lehet venni ilyen kijelző védő kupakot, így védve van az esőtől.
- Kormány összezáró szerkezethez be kell rakni egy kis direkt erre kapható gumit, vagy fóliát, mert kicsit nyöszörög menet közben, de ha ezt megcsinálod, semmi hangja nem lesz.Illetve alapból 25-tel megy, de szoftveresen ~29-ig feltolható biztosságosan.
Pro meg kicsit jobb, kicsit jobban megy, nagyobb a hatótáv, meg pár apróság...
-
Wine
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #3723 üzenetére
Az m365 pro, vagy sima m365 ből is van, amelyik a gyermekbetegségektől mentes ? Mert ha szétesik alattam a kis francia lehet én is xiaomira váltok, de ha van sima 365 már jó, lehet nem is kéne pro. Amúgy a street motionnal az a bajom hogy kicsi kerék, tömör gumi, szétráz, amúgy jó. Nem vagyok szenilis amúgy, úgy emlékszem ami van nálad, sima m365, pótrollerként, de lehet mégis szenilis vagyok..
-
B-L-A-C-K
titán
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3710 üzenetére
No kici kínaiak válaszoltak ?:
Igaz volt, hogy nekem is 3 nap múlva reagáltak.
Más: Valahogy most elkezdtem vonzódni a Ninebot ES2-höz, a tömör gumi, és a dupla akkumulátor {utóbbi akkor lenne príma, ha Hajdúszoboszlóról nemcsak Ebesig vezetne kerékpárút (ott van mondjuk fogorvosom), hanem Debrecenig, illetve Hajdúszoboszlótól Berettyóújfaluig, akkor megadná az abszolút szabadság és gazdaságosság felemelő érzését) okán, na meg a külsőség is jó nála, csak aggasztó ez a minden gyártó minden évben, mint az informatikában, új generációt dob a piacra trend. Nyilván a kerék, meg az akkumulátor amiből nem bánnám ha lenne utánpótlás, mert ha beválik, akkor a @com sem akar minden évben váltani. Én ezzel a Kugooval is hosszú távra terveztem (volna), azért robogót, és kerékpárt sem váltunk évente. Nem az a baj, hogy fejlesztik, csak legyen visszafelé kompatibilis.
-
B-L-A-C-K
titán
Na megvolt az M365 Pro szoftveres végleges finomhangolása. ~1 óra folyamatos csonton járatás volt, közte igaz volt egy hosszabb telefonálás, de így is elég jó adatokat kaptam. Nem melegedett túl, 31-32-es tempót 40%-ig tudta, de utána is csak 29-ig vett vissza, és hatótáv is teljesen okés így nyélgázon.
Átlagsebesség 28 felettire jött ki:
Illetve kapott ez is kormány szélesítőt, 2-2cm-t, így hogy a sima M365-nél hosszabb a kormánya, nagyon stabil, 1 kézzel simán lehet fogni (persze nem akarom, de ha úgy adódik ezzel simán meglehet). Stabilitást még lehetne fokozni 10-es kerekekkel, de ezt kihagyom, mert veszítene sebességből.
Még egy jobb fékrendszert rakok bele, és teljesen kész is lesz.
-
Wine
csendes tag
A széles kerék menetstabilitást biztosít, viszont úthibákra a nagyobb kerékátmérő talán jobb. Mondjuk az se kicsi ennél a rollernél. Jól néz ki.
-
Darellus92
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #3717 üzenetére
Hát jó nyilván mindenre rá van hagyva valamennyi plussz mint a szavatosságnál, de azért inkább maradok specifikáción belül. A bérelős lime rollerek is 100kg-ig vannak és egy halom kövér csávót látni velük menni, viszont azoknak csak pár hónap az élettartama általában.
Ezen a rolleren én is meglepődtem amúgy, kétlem hogy a dual suspension meg a dual motor ne bírna elvinni nehezebb embereket.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Darellus92 #3715 üzenetére
Amúgy amire 100 max van írva, nyugodtan terelhető 120-ig is...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
4nt4ur1 #3713 üzenetére
Tudok 1-2 embert akinek van, de csak fecebook csoportokból látva. Nem láttam még élőben ilyet. Szigetelésük nem a legeslegjobb, illetve a kereket hogy ilyen vastag szokni kell, de stabil vele a roller, egyedül a kátyúkat kell kerülni, de ugye melyikkel nem. Alapjába véve elvileg vehető cucc.
-
4nt4ur1
csendes tag
Sziasztok,
A keresőt használva nem láttam, hogy felmerült volna, így itt kérdezem inkább. Van tapasztalata valakinek a Mercane Wide Wheel (widewheel) rollerről? A nagyobb aksis / motorossal szimpatizálok mostanság. Jó árban van és egész meggyőző az adatlapja alapján.
LINK: Aliexpress
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3711 üzenetére
Biztos, hogy szétszedhető, hiszen pont a műanyag alatt kell szigetelni.
De nekem valamiért nem megy: azért is tippeltem esetedben arra, hogy
esetleg már gyárilag ki lett nyomva FBS ragasztóval, s azért nem megy,
ezzel elkerülve a motor beázását és a sok felesleges gariztatást...Szerk: igen, a sima motorral nem igazán lehet megállni. Még kis tempó
esetén vicces, hogy simán hagy begurulni a kereszteződésbe... Tudom,
hogy ez elvi kérdés ilyen örvényáramú fékezésnél (vagy ez mi a tököm),
viszont mechanikus fék nem jár hozzá, ám a Pro motor sokkal jobb volt!
Igen, azzal konkrétan fejre lehetett állni kis tempónál is. True story LOL. -
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3710 üzenetére
Na látod, én amikor elkezdtem szétszedni pont így jártam, azt hittem ,hogy szétszedhető. Egyébként meg akartam nézni, hogy van e benne víznek nyoma. De mindegy, mert küldtek másik motort, amivel persze ugyanúgy nem vagyok kint a vízből, és ha kint lennék, leírtad, hogy szar a fékhatása.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3709 üzenetére
Ki ne dobd, még jól jöhet!
Ha kicsit magához tért a vas, össze tudunk futni.
ON: akksit garban szeretnék kapni.Mondjuk kivételesen szerintem járna is...
(Venni inkább csak azért lenne jó, mert gyorsabb + ha duplamotor lesz egyszer...)Szerk: a másik kérdésre nem válaszoltál (lehet, nem olvastad, szerkesztve volt):
hogy kell leszedni a műanyag burkolatot a motorról? Nem akarom eltörni, és úgy
néz ki, hogy hiába csavarom ki a csavarokat, mintha rá lenne ragasztva, vagy mi. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3707 üzenetére
Nem lekaka, meg van csillagozva, hogy majd válaszolok.
Amikor olvastam, hirtelen nem tudtam rá mit írni, ám jobban
belegondolva, most sem tudok. Egyelőre ugye szarakodik a
rollerem, még csak elmenni se tudnék vele a cuccért...Ha az mondanád, hogy akkud van eladó (occóért) rohannék!
Most adtam fel ticketet a Geekbuyingon, leírtam szépen, de
csak a videó jelent meg, a szöveg elveszett. Leírtam megint.
Pöppet fárasztó ez így, de remélem jövő héten válaszolnak...
(A törött hátsó sárhányót nem is írtam meg újra, pedig emitt
olvastam, hogy valakinek azt is küldtek garban: nekem is az
egyik csavar veszett el. Valószínűleg azért tört le a retekbe.)De hogy ne OFF-oljak itt. Hogy a tökömbe lehet szétszedni
a motort? Imbuszok kijönnek, a műanyag burkolat ottmarad.
Tisztára mint egy bizonyos fél órás videóban anno. -
DigitXT
félisten
Szerintem olyan nincs, hogy nem lehet cserélni, max. nem házilag, és/vagy
nem kapható a piacon hozzá belevaló akkupakk. Ilyet el tudok képzelni...
Építeni viszont bármit lehet: megfelelő felszereltséggel már otthon is. Biztos
vagyok benne, hogy a kormányban ugyanolyan (kutyaközönséges) 18650-es
cellákból álló akku van, mintha a taposóban lenne, csak más elrendezésben.
Elvileg a miénk is Samsung cellákból áll, lásd pl. IntelliSense: "akkubelezés"Szerk: egy ilyen kormányoszlopban a 10S3P elrendezés jól elfér hengeresen.
(Nagyon vékony elrendezésben kb. 65 centi hosszan, szélesebben meg akár
20 centin is, bár akkor elég kövér lesz a végeredmény, de valamit valamiért...)Szerk2: fene tudja, hogy tényleg Samsung-e, mindenesetre zöld, lásd innen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 4
- Google Pixel topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óvodások homokozója
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3318
- Bontott, vadiúj, SKY BLUE MacBook Air 13.6" M4 10C/8G 16GB 256GB 13 Gar.: 1 év APPLE világgarancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2133
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest