Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #51096 üzenetére
En ezt pakoltam ma be [link]
A parameterei alapjan es 4350K vs 5000K,szoval hidegebb fenyunek kellene lennie. Nem is a hatotavolsag, inkabb a szinho erdekelne, hogy az hogy a verbe lehet
Kedden megyek gumizni, majd csinaltatok egy merest hozza, kivancsisagbol.
Viszont kellene majd burat is takaritanom valahogyan, kezd belul latszani a por. Nem tudom hogy valahol magasnyomasuval kifujjak e, vagy hazilag pl szivargyujtos kis kompresszorral
-
félisten
Mióta hidegebb van kicsit mintha többet tekerne reggelente a jármű, belső világítások is villannak párat.
Nyáron semmi gond nem volt, de már tavaly télen is ilyen volt a -20 fokban, akkor még többet tekert.
Ez akksi vagy lehet más is?
Kint áll az utcán, és nem csak reggel hanem munka után 8 órával később is ilyen általában.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #51103 üzenetére
Azért a nyári 40 fokhoz képest jócskán lehűlt az idő, ami hatással van az akkumulátorra is. Mérés nélkül nem mondanám, hogy haldoklik az aksi, inkább azt tanácsolom, hogy hidegindítás előtt villants néhányat a fénykürttel, hogy "átmozgasd" az elektronokat, így könnyebben fog indulni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
ChiliChili
tag
Sziasztok, egy 2007-es 1,8ES-t (4D, FD7) használtam, immár tíz éve nagy megelégedéssel, de elképzelhető, hogy itt a vége szegénynek, belénk jöttek, a diagnózis méltatlan vég egy ilyen remek társnak; gazdasági totálkár. Nagyon nézegetem az új gépet és méltó utódja lenne idős bácsikájának. Van már a topikban 10 gen tulajdonos?
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #51102 üzenetére
Néhány napja pont erről írt Qru.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
ati888
senior tag
Hello!
Valakinek van itt 8. generációs 2.0 benzines Accordja? Lenne egy kérdésem vele kapcsolatban.
Köszi
Ati
-
ati888
senior tag
válasz Aladdin #51109 üzenetére
Lenne egy olyan kérésem, hogy ha nem gond meg tudnál nekem nézni valamit a motortérben? Nevezetesen a hűtő alatt van keresztben egy nem túl vastag, fekete lemez elem. Látszik jól ha benézel. Amit néztem benzinesen, azon volt két elég csúnya hegesztés is ott. Félek, hogy törve lehetett. A tiéden látszik valami?
Köszi
Ati -
Bibby
addikt
Civic 8genre milyen/mekkora kerékanya kell? És hol vegyek?
Ελευθερια η θανατος
-
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #51061 üzenetére
Bocs, elfelejtettem válaszolni.
Szóval egy szabványos Honda alkatrészes ládának az alján lévő, kukázott, kb. 10 mm vastag, kb. 550x300-as méretű, nagy sűrűségű szivacs lap. Fekete színű, hajlékony, de mégis elég merev, zártcellás, vagyis nem szívja fel a vizet, könnyen tisztítható. Szóval ezt a lapot szoktam betenni felülről, leveszem a hűtőnek a felső műanyag burkolatát, asszem 5 fémbetétes bolha tartja, két végén csak műanyag, az ki kell óvatoskodni, és a megnyíló résen a műanyag díszrács és a klíma hőcserélő közé teszem be(a motorháztető biztosító karja van csak útban), ott van elég tágas tér, ott van a kültéri hőmérő is. Van egy pozíciója, alul a kartervédőre állítom fektetett állásban, jobboldalra húzom, és a hőmérőnek a rögzítő kerete mögé kicsit be lehet ékelni. Így kb. a hűtő teljes felületének 40-50 %-át takarja le. Igazából nincs is rögzítve, vagyis lebeg a hűtő előtt, de persze a menetszél nekiszorítja. Nagyon ritkán, kb. szezononként 1 vagy max. 2 alkalommal kerülök olyan helyeztbe, amikor beindul a hűtőventilátor, olyankor zajos, hiszen nem nagyon tud honnan szívni levegőt, de ehhez képest nyáron rengeteget megy a venti, vagyis még ezzel együtt is hűvösebb ott minden. Próbáltam nélküle is, vele is, nekem sokkal jobb a téli közlekedés ha bent van. Időben melegszik, a menetszéltől nem kezd el újra lefelé esni a vízhőfok mint nélküle szokott.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #50944 üzenetére
Ezt esetleg nem próbáltad? Az Osramról láttam egy youtube videót, tesztet, az valóban nem igazán meggyőző, de ugyanaz a srác a Philipset ajánlotta szintén tesztben, mert az több fényerőt produkált, mint az izzós, és pláne mint az osram. Persze nem pont azonosak a típusok sem, meg a mérete sem, szerintem ő 42 milliset próbált, de talán azt gondolom arányos lehet.
Egy nagy bajom van csak, hogy vajon ez a nagy kocka befér-e. Ide még talán, de ide már nem vagyok benne biztos.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #51119 üzenetére
Azt megköszönném, mert ha arra érdemes, akkor én rendelnék is belőle. Habár nem tartottam szükségesnek, most már tényleg annyira körbeledeztem a kocsit, hogy a beltér nagyon elüt. A hiúságom ledezgeti... (Ú deszar, én kérek elnézést..) De úgy rendelni meg nem akarok, hogy esetleg ez is túl gyenge fényű.
Garázssoron álltam a miénk előtt egyik este, jött egy kocsi, megállt, kimentem elé, kérdezem a csajt hogy odébbáljak? Kinyitotta az ajtót, hogy nem kell, megoldja, erre olyan reflektor gyúlt a kocsijában bent, hogy rendesen hunyorognom kellett hogy ne vakítson. Tippre egy 55 Wattos halogén volt neki bemókolva, bár inkább mégis valami led volt a színe alapján. Na az nekem nem hiányzik. Legyen csak legalább olyan erős mint az izzó, de színben 4000K-s, afölé nem megyek.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Aladdin
aktív tag
válasz BlacKSouL #51120 üzenetére
A Honda, meg szerintem a tobbi japan is nagyon mostohagyerekkent kezeli a belso vilagitast. A kulsovel mar kezdenek feljonni, de a belso az szar.
Tegnap ultem egy C Merciben, minden LED volt belul. Minden ajto folott, mindenhol. Kinyitottad az ajtot es fenyarban uszott az auto. Nem tolakodo fenyarban, hanem a szemnek tetszetos fenyarban. Es fosom C Mercirol beszelunk, ami elvileg egy Accord kategoria valahol. Nekem meg egy darab szaros szofita pislakol a teto kozepen. Egy 9 millios Accordban. Hat kapjak be. De az uj Civic sem jobb, abban sincs LED. -
Legendd
senior tag
Sziasztok! Vennék egy 2007-es Honda Civic-et, az ufót, 2007-2016-ig márkaszervizben volt, szép az állapota, elvileg minden rendben vele. Úgy hallottam, hogy két helyen gyártották a motort, és az angliai produktum elmarad a várttól, a japán a jó. Ennek utána lehet nézni valahogy? Mennyibe kerül (nem Hondánál, mert ott 250k) egy lánccsere? 235e km van benne. Nagyon köszönöm!
YouTube: https://www.youtube.com/@tamzso
-
Jaffa75
őstag
válasz Legendd #51122 üzenetére
Az UFO-t Angliában gyártották (csak), a szedánt pedig Törökországban.
Miért kell cserélni a láncot benne?? Én 238-cal vettem, és 279-cel adtam el, de fel sem vetődött hogy probléma lenne vele! Milyen motorral nézted? Jó a 2.2 dízel, és az 1.8 benya, az 1.4-et kerüld, gyenge, és semmivel nem eszik kevesebbet mint az 1.8.
-
Jaffa75
őstag
válasz Legendd #51124 üzenetére
Ha megnézed a YT-on, akadnak olyan példányok, amelyek 1milliót futottak! Az R18A2-es motor jó eltalált!
Ha az olajat megkapja időben, simán 500-at is elfut .Ami problémás szokott lenni az UFO-val, az az autóhoz méltatlanul gyenge hátsó futómű, és a szilentek.
Motorikusan nagyon jó, és megbízható... alkatrész van hozzá bőven (csepeli bontó, Kabai utcai bontó) és nem drágák. A belső tér nagyon jól variálható (magic seat), csomagtér jó nagy. -
demars
addikt
válasz Legendd #51124 üzenetére
Ahogy lent írta Jaffa is, nem kell félni a km-től. Ettől függetlenül persze érdemes átnézetni, de nem kell rögtön láncot cserélni.
Én 240k km-el vettem most van benne 283k km. Ha jól saccolom kb 320 ezer km lesz benne mire eladom
Enyém 1.6-os ( R16A2)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #51125 üzenetére
Hátsó futómű és szilentek gyengeségét persze lehet orvosolni azzal, ha 4d-t vesz valaki, csak hát a "szépség" mindenek felett Meg az ötajtós mánia mármár vallássá nőtte ki magát.
Ok, a csomagtere annak nem túl acélos, habár négyen lementünk egy hétre vele fullra pakolva, meg hát magic seat sincs, de a Cityben van, és abban nagyon tetszett, eleinte rengeteget hajtogattam csak úgy. De őszintén szólva kb. ha 3x használtam ki 10 év alatt valóban. Persze akinek ennél gyakrabban kell, annak hasznos lehet.Amúgy a minap számot vetettem a sedánunkkal, és hát lehet hogy már 11-12 éves konstrukció, de valahogy úgy összességében nem hiányolok belőle semmit. Az elmúlt 9 év és 148.000 együtt töltött km alatt voltak kilengéseim, amikor azt mondtam, hogy nemigaz, hogy szarabb talicskákban is van ez meg az, de most ha nagyon szigorúan nézem, nem tudnám megmondani, hogy mit hiányolok belőle 9 év óta folyamatosan.
Költeni meg. A motorban volt eddig cserélve gyertya, meg szűrők és olaj, és legutóbb hűtőfolyadék. Tavaly meg feszítő és hosszbordás szíj. Váltóban olaj, meg ugye a benzinszűrő. Más a hajtásláncra nem ment. De ezek is tulajdonképp tervezett fogyó alkatrészek, hiba vagy probléma miatt nem kellett még ilyesmire költeni.
A fékeket szintén ide vehetjük, az talán túl hülyén kopott, rozsdált. Ezeken kívül nem nagyon kellett másra pénzt kiadni. Szerintem azért ennyi idő és km alatt más autók ennél többet várnak el, és kérnek. Majd azért megpróbálom összeszedni, hogy arányosan mennyibe került a fenntartás. És ez már egy átlagosnál feszítettebb intervallum, mindent az előírtnál valamivel előbb cseréltettem.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #51127 üzenetére
"nem tudnám megmondani, hogy mit hiányolok belőle"
Én igen Semmi nem hiányzik, de néha olyan jó lenne ( próbálom fontossági sorrendbe leírni):
USB csatlakozás ( ez 11 évvel ezelőtt sem volt űrtechnológia)
ülésfűtés ( csillag garázsban van az enyém, nagy hidegben rohadt jó dolog)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #51129 üzenetére
Ok, zsír Gondolom csak nem fogy ki nekik addig, meg hát majdcsak rendelnek ha mégis.
demars: USB-s autóban ülök/ültem, de valahogy sose sikerült kihasználni. Az ülésfűtés az kb. ok, azt én is tettem bele amikor még azzal jártam, ilyen egyszerű huzatosat, de sajnos szétültem 3 év alatt. Egy időben terveztem még utólag kárpit alá építhetőt is, de aztán valahogy mindig túllendültem, meg most már a busszal többet járok, nagy hidegben meg legalább elinduláskor garázsból megyek ha mégis Civic, aztán ott meg nagy mínuszokban sincs kevesebb 4-5 foknál, ha befűtök. Szóval inkább elvieslem a 4-6 perc hűvöset, minthogy szétbombáztassam a kárpitot. (Apropó, vajon komplett kárpitot lehet rendelni mondjuk csepelre? Újrahúzni ha már nagyon ganaj..) Azzal összekötném esetleg. Én egyedül talán a sötétített/színezett hátsó szekciót hiányolom, kb. mióta fóliáztatni akarom, vagyis 6-7 éve.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
ChiliChili
tag
válasz demars #51128 üzenetére
Úgy 20-30 lóerőt hiányoltam néha, de valóban nagyon jó gép, a motor, a fogyasztása, az úttartás, a menetdinamika, az alkatrészek tartóssága, minden téren nagyon jól összerakott autó, a török szerelés ellenére. Vagy épen azért? Az olajat sem eszi, pedig dinamikusan használtam, igaz, finoman és ésszel járattam be még az első fél évben. Nekem az első fékbetét csere 121K-nál volt és még ment volna bele, de egy hosszabb út előtt, tavaly év elején lecseréltettem. Annyira sajnálom szegény autót.
[ Szerkesztve ]
-
Bibby
addikt
válasz ChiliChili #51132 üzenetére
Budapesti utakon a 17es kerék elég fájdalmas tud lenni. Most a téli 16-os, peresebb azért jóval komfortosabb.
Persze nem azt mondom hogy a kocsi hibája az úthálózat, de tény hogy ez a feszes futómű egyrészt nem kényelmes, másrészt szét is üti hamar.[ Szerkesztve ]
Ελευθερια η θανατος
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #51128 üzenetére
Én egy ilyennel hidaltam át az USB hiányát. AUX-on rá van kötve és kész. További előnye, hogy netes rádiót is tudok hallgatni így és a navi utasításait is az autó hangszóróin hallom.
Valamint az a probléma is megszűnt, hogy az iPhone 7-emet nem tudom egyszerre AUX-ra kötni és tölteni (mert ugye nincs rajta 3,5-ös jack, csak egy lightning port), de így mehet a töltés is.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #51130 üzenetére
Ezt az üléskárpit alá utólag épített ülésfűtést öcsém tervezi, hogy megcsináltatja ( suzuki lianaba), a kárpitos része rendben is lenne, de a kapcsolója! Mutatott képeket, szerintem rohadt otromba a szerkezet. Ha lehetne elegáns többihez illő kapcsolóval kérni és tudná az ember, hogy nem gányolják szét, hanem esztétikusan megoldják, benne lennék én is. Tényleg nagyon hasznos dolog. Vettem én is huzatosat, folyton elcsúszott a seggem alatt, összegyűrődött, a kábel is zavart, végül kitettem a szűrét.
ChiliChili: picit zavar(t), hogy török szerelés, de ez van. Gazdasági okai vannak, hogy nem Japánban raknak össze minden egyes japán autót. Az f astrám szlovák szerelés volt, ha jól emlékszek, az se tetszett
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #51135 üzenetére
Ennek még utána járok, mert kinéztem egy navit, beépíthető kerettel ( gyári), az viszi az usb-t, csak a csatlakozók miatt nem mertem rendelni. Meg ugye a tempomat vezérlésbe is belepiszkálhat és emiatt hagytam.
Jah, ájfon7 meg mekbúk, tudjuk!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #51137 üzenetére
De epül matrica nincs egy sem az autón, pedig van 4 db-om is.
Ilyen matrica kellene rá.
-----------------------------
Nem tudom, hogy itt említettem-e, de elhagytam útközben az egyik felnikupakomat. Mivel nem találtam pont ugyanilyet, ezért megrendeltem egy ilyen szettet. Remélem, jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szabonagyur #51105 üzenetére
Olajcsere megvolt összes szűrővel.
Megnézték a nehezebben indulást is, indítómotor lesz cserés hamarosan, illetve akksi bár utóbbiról kiderült, hogy még gyári
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #51136 üzenetére
Hát most OK, én is láttam hogy milyen az a kapcsoló, de két eset lenne lehetséges. Vagy nem látható helyre kellene beépíteni, vagy egyszerűen lecserélni a kapcsolót. Valahol szerte a világban csak fellelhető egy háromállású billenőkapcsoló ami megfelel a célra Ha már beszerelteti az ember a normális, nem drótos hanem szénlapos rendszert 70-80-ért, akkor már egy
1200 Ft-os150 Ft-os kapcsolón nem kell szarakodni.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Bibby
addikt
válasz ChiliChili #51134 üzenetére
De igen, az általános civic véleményhez csatoltam.
Egyébként nem akarok felvágni, de nekem van gyári ülésfűtésem is. Jó meg minden, de 10 percig sem megy, aztán már úgyis melegszik a kocsi.Ελευθερια η θανατος
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Srácok ne szomoríccsatok el, nekem only hátsó ablakfűtésem van
-
BlacKSouL
addikt
Na jó, talán a fűthető szélvédőt én is feltenném a listára ha már. Illetve a hátsónak a fűtését picit erősebbre venném, mert a Ladánkban 1 percen belül teljesen száraz volt, a Civicben viszont megy 10 percig, mire nagyobb lesz a párátlan sávok szélessége mint a párásé.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest