Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50351) tboldi válasza Qru (#50350) üzenetére


tboldi
nagyúr

Tükör! ;]

(#50352) yodamester10


yodamester10
őstag

Használ valaki ilyet?Most vettem és nem vágom a pontos működését mert elég sok dolgot tud ha jól látom.

(#50353) BlacKSouL válasza Qru (#50350) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Van ahol minden 5. spriccelésre spriccelni fog a lámpára is, tehát a pöcögtetéssel minde 5.-nél jön a géptető sarkaitól is a zuhatag. :)
Illetve kedvencem 2017-ben hogy még van olyan ablaktörlő rendszer, amelyik spriccelésre húzáskor azonnal töröl vagy kettőt, lehetőleg minden egyes homokszemet alaposan bedolgozva az üvegbe, majd egyszercsak megjön a szaft is. Ez utóbbi speciel az új OpelRenault kisbusz.. előbbi meg pl. a B6 Passat.
Civicnél lehet pöcögtetni, egy litert is ki tudok úgy pöcögtetni, hogy nem törli le. Hálistennek nincs lámpamosója.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#50354) BlacKSouL válasza yodamester10 (#50352) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Mi a kérdés?
Mit szeretnél tölteni? Autót vagy 12V-os motorakkut: Bedugod a konnektorba, majd addig nyomkodod a gombot, míg a 12V-os autó szimbólum nem világít. Ezután kihúzod, majd rácsatolod az akksira, és visszadugod a konnektorba, onnantól ő automatikusan dolgozik. Ha tölt, kigyullad a félig akksi szimbólum, ha kész, kigyullad a teli.
Ha más szeretnél, pl. motort 6 V-ost, AGM-es akksit, akkor a fentiek alapján addig nyomkodod, míg aa megfelelőre nem vált, majd kihúzod, csatlakoztatod, és visszadugod.
Persze az üzemmódot akkor is válthatod, ha már csatlakoztattad, és bedugod, de én jobban szeretem előbb beállítani a módot, hogy ne ugorjon kis akksinak 12 V-al pl.
A szemes kábel gyorscsatlakozós, állandóra bekötheted vele az autóba, és csak a gyorcsatlakozót kell összedugni. A csipeszes értelemszerűen.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#50355) Qru válasza BlacKSouL (#50353) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tudom, Kormi is B6-os... :(

#nincsbennetarcsi

(#50356) yodamester10 válasza BlacKSouL (#50354) üzenetére


yodamester10
őstag

Köszi a választ.Természetesen a dízel csodát szeretném :DDD

(#50357) tboldi


tboldi
nagyúr

Na, nyári lé kint, téli lé bent. Leírom, hogy hogyan csináltam, hátha másnak (főleg Jazzeseknek) is jól jön. :)

A jobb első torony mellett fut a spricnikhez vezető cső (kép1), ami pont ott egy műanyagdarabbal van összetoldva. Ezt egyszerűen széthúztam (kép2), a tartófülekből kivezettem a csövet, belelógattam egy flaskába és kinyomkodtam szakaszosan, nem folyamatosan. Annyi bökkenő volt, hogy az ablaktörlők ilyenkor mozognak a száraz szélvédőn. Először próbáltam a biztosítékot kivenni, de akkor az ablakmosó sem működött, úgyhogy kitámasztottam a motorháztetőt egy alacsonyabb dobozzal, így fel tudtam hajtani a karokat, hogy a levegőben "töröljenek". :D
Visszadugtam a helyére a csövet, aztán bekevertem az új löttyöt 2:1 arányban (1 liter mosóhoz 0,5 liter desztillált víz) és feltöltöttem. Kb. 2,5 liter fér bele biztonságosan.

[ Szerkesztve ]

(#50358) BlacKSouL válasza yodamester10 (#50356) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Akor sima ügy, konnektorba be, ha nem azon van, akkor elnyomkodod a 12V autó jelig, kihúzod, rácsipeszeled(legyen jó az érintkezés), bedugod, és megy. Időnként ránézel, a baloldaon melyik ikon világít. Ha a teli, lehúzod. Kész.

Amúgy mi pénz egy ilyen?

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#50359) tboldi válasza BlacKSouL (#50358) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ezt a konkrét típust nem ismerem, nem is tudom, hogy mennyibe kerül, de az Aldiban vagy a Lidl-ben van most töltő, ha valaki olyat szeretne.

Amúgy meg #csakaCTEK. :D

(#50360) -cobra-


-cobra-
aktív tag

Ha már így előjött a téma. Ha tél előtt úgy döntenék hogy rátöltök az amúgy kiválóan teljesítő csak sokat álló yuasa akksimra, akkor érdemes lenne lehúzni a sarukat? (8gen accord, lidlös töltő) Ha bele gondolok hogy a generátor is megküldi 14 felett akkor gondolom nem okoz gondot az elektronikának a töltő 14.4 voltja sem.

[ Szerkesztve ]

(#50361) yodamester10 válasza BlacKSouL (#50358) üzenetére


yodamester10
őstag

18 rugó,klasszan működik nem is gondoltam volna,hogy tölteni kell az akksit,77Ah/780A.

-cobra-én nem húztam le csak simán rácsíptettem.

[ Szerkesztve ]

(#50362) demars válasza BlacKSouL (#50353) üzenetére


demars
addikt

Én is szoktam játszani a spriccel néha :DDD Ha nem tenném miénk is elég hamar "szárazon" törölne.
Egyébként a spriccelése szerintem elég gyenguszra sikeredett. Több autónál is néztem már (igaz újabb modellek voltak), hogy mindkét felén két két irányban nyomatják a mosó folyadékot. Az szépen beteríti a szélvédőt, mindenhol. Enyém meg kicsit "porlaszt" és így meg gyenge.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#50363) yodamester10 válasza Qru (#50350) üzenetére


yodamester10
őstag

Ha van rá lehetőség helyzetjelzőre váltasz mosás előtt és úgy nem mossa a lámpát csak ha be van kapcsolva.

(#50364) demars válasza tboldi (#50357) üzenetére


demars
addikt

2,5 L :F Gokart...! ;]
Enyémbe 4 L simán belemegy :D

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#50365) (ex)Cat


(ex)Cat
senior tag

Sziasztok

2006-os (UFO) Civic-ben tönkrement a kijelző, ami a rádiót és egyéb adatokat mutatja. Pontosabban hol működik, hol nem,d e inkább az utóbbi. Van valami ötlet, hogy egyrészt hol keressek ilyet, másrészt mi ennek a pontos neve? Szétnéznék külföldi oldalakon is, de fogalmam sincs, mit is kellene keresnem.

Erről lenne szó, ami ebben a hirdetésben szerepel, de az enyémnek is pont uez a hibája.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#50366) tboldi válasza demars (#50364) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én meg még soknak gondoltam, a WagonR-be csak 1,5-1,6 L megy. :D

(#50367) Horel77 válasza (ex)Cat (#50365) üzenetére


Horel77
tag

Nem kell másikat venni, ki kell venni, és át kell forrasztgatni a kijelző lábait.

(#50368) Qru válasza yodamester10 (#50363) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez jó tipp! Köszi! :R

#nincsbennetarcsi

(#50369) (ex)Cat válasza Horel77 (#50367) üzenetére


(ex)Cat
senior tag

Ez jó, köszi!

(#50370) martillo válasza BlacKSouL (#50262) üzenetére


martillo
tag

"Ha még a vezetési stílust is finomítja (hidegen nincs padlógáz és túl magas/alacsony fordulat sem, nem melegít egy helyben 1-2 percnél tovább, de nem is az önindítóval indul azonnal 1-esben) akkor sokat már nem tud többet hozzátenni."

Lehet ide par kerdes meg???
- mi az a tul magas es alacsony fordulat?
- miert nem melegit egy helyben 1-2 percnel tovabb? => en eddig abban a tudatban voltam, hogy a hideg motort legalabb 5 percig erdemes jaratni indulas elott, de inkabb tobb... Ez teves ezek szerint???

[ Szerkesztve ]

(#50371) Jaffa75 válasza martillo (#50370) üzenetére


Jaffa75
őstag

Erről kicsit korábban talán az autós topicban volt szó...

Ami lényeg zanzásítva a hidegindítással (benzines) kapcsolatban:

- nagyon kemény hideg esetén: 1-2 villantás a refivel, majd váltó megmozgatása indítás nélkül
- nincs padlógáz :N , ami javallott, hogy kb 20 másodpercig hagyjuk járni, hogy a kenés meglegyen mindenhol
- utána indulás, max 3000-es fordulatig pörgetve
- mivel a nyomaték öl, és nem a fordulatszám, ezért az ideális tartomány 1500-3000 között van hidegen (ne kapcsolgass fel 50-nél 5-be :N )
- és ami az egyik legfontosabb: a vízhőfok nem egyenlő az olaj hőmérsékletével... (hiába "üzemmeleg" a víz szerint, nem áll készen a vas, hogy magasabb fordulaton használd)

Ha kihagytam valamit sorry, ennyi ment fejből... Mod: :DD :DD majd Qru mester kiegészíti! :C

[ Szerkesztve ]

(#50372) BigBlackDog válasza martillo (#50370) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Egy helyben járatás nem egyértelműen jobb szerintem. Ha !jól tudom!, alapjáraton alacsony a fordulat, alacsony az olajnyomás, nem biztos, hogy a lehető legjobb a kenés. Én inkább 30-60 másodperc melegedés, majd az első néhány kilométeren kímélőüzem híve lettem (2500 rpm alatt, nagypapás gyorsításokkal).

(#50371) Jaffa75: "1-2 villantás a refivel" > Na jó, én nem értek a kocsikhoz, de ez mire jó? :)

[ Szerkesztve ]

(#50373) bbubby00 válasza BigBlackDog (#50372) üzenetére


bbubby00
őstag

Beolajozod az elektromos alkatrészeket így :DDD
Amúgy nemtom, áruld el mester, ez mé jó? :D

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#50374) BigBlackDog válasza bbubby00 (#50373) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Lehet, hogy ezzel riasztja el az agresszív, reggeli nyesteket a kocsi környékéről. :DDD

(#50375) demars válasza bbubby00 (#50373) üzenetére


demars
addikt

A ledermedt akkut mozgatod át ezzel. Kap egy nagyobb terhelést és az ionok picit mozogni kezdenek. Ezután önindítózol csak. ( Anno fater a ladánál is ugyan úgy csinálta ezelőtt 20 évvel)

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#50376) Qru válasza martillo (#50370) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A többiek jól leírták a lényeget.

- 1500 és 3000 de én 2000 alá amúgy sem szívesen ejtem a fordulatot még melegen sem
- nagyon lassan melegszik be a motor ha nem kap terhelést (alapjáraton) tehát többet jár hidegen ami nem tesz jót neki

Én úgy szoktam, hogy beindítom, kicsit fészkelődök az ülésben, tükröt ellenőrzöm jól áll-e, bekötöm magam és indulok. Ez kb 1-1,5 per ennyi helyben járatás kell, hogy azért az olaj eljusson mindenhova de több nem csak felesleges hanem káros.

Amúgy itt írnak róla: [link]

#nincsbennetarcsi

(#50377) bbubby00 válasza demars (#50375) üzenetére


bbubby00
őstag

Gondoltam, h hasonló lesz az érvelés, de nem akartam ostobának látszani. Bár a fel nem tett kérdés nagyobb butaság, mintha hülyeséget kérdeznék.
Qru:
Más is használja a kocsit, h tükröt meg hasonlót kell ellenőrizni? Inkább indítsd be és szemrevételezéssel állapítsd meg, hogy megfelelő-e a nyomás a gumikban és minden izzód tökéletesen működik. ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#50378) martillo válasza Jaffa75 (#50371) üzenetére


martillo
tag

Koszi, ez eleg reszletes magyarazat volt!
Bar a refis dolgot en se tudom hova tenni... :F

Ezzel kapcsolatban meg valami:
"- és ami az egyik legfontosabb: a vízhőfok nem egyenlő az olaj hőmérsékletével... (hiába "üzemmeleg" a víz szerint, nem áll készen a vas, hogy magasabb fordulaton használd)"

Kertem arajanlatot DEFA futes beepitesre es ott azt irtak, hogy nekem (1.8 Sedan 8gen): "Az Ön járművébe, hűtőfolyadék melegítő megoldást ajánl a gyártó."

Akkor ezzel sem leszek elorebb, vagy ez a megoldas is meger 80.000-t???

[ Szerkesztve ]

(#50379) BlacKSouL válasza martillo (#50370) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Túl alacsony fordulat szerintem hideg benzinmotornál az 1800-1900 alatti. Az 1500 már szerintem kevés, még dízelnél is afölött tartanám. Túl magas mondjuk 3500 fölött. Illetve fontos a hirtelen gyorsítás, padlógáz elkerülése. A lényeg az hogy annyira óvatosan használd mintha 3-4 percig még üvegből lenne a motor.
Melegítés meg attól függ. Én még nyáron is hagyom 1 percig minimum, de télen ez lehet akár 3 is mondjuk mínusz 5 alatt. Többet nem érdemes, addigra már a blokk a hengerek körül nagxjából meleg, kevésbé hajlamos repedésre, a hirtrlen hőkülönbség miatt a hengerek meleg, és a külső hidegebb részek közt. Ha már stabilan jár, gázadásra finoman reagál, nem hirtrlen ugrik fel a fordulat, akkor már el lehet indulni a fenti kímélő módban. Ezért az 1-3 perc után rálehelek a gázra, hogy reagál, abból egyébjént rutinnal érezni ha még túl nyers, akkor hideg. De 5 percig szerintem fölösleges. Akkor már hasznosabb 2 perc körül álló helyben plusz 1 percig 1500-on tartani, mert úgy terhelés nélkül melegszik kicsit intenzívebben.
Sokan indítózás után azonnal egyes és gáz... Rendesen hallom a hangján hogy szenved a motor és nekem fáj.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#50380) Qru válasza bbubby00 (#50377) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen többen használjuk így ülés/tükör stb állítási rituáléval indul a dolog. A gumit szemrevételezem az izzót meg felesleges úgy sem tudnám kicserélni. Bár sztem a szerelő se, mert kiégett helyzetjelzővel ment át a műszakin. :D

mod:

martillo: 80k? Annyit nem ér szvsz...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#50381) Jaffa75 válasza demars (#50375) üzenetére


Jaffa75
őstag

végre egy régi motoros... :C :R

Anno (még a múlt század elején így visszagondolva :DDD :B ) még a teherautó oktatóm mondta ezt a trükköt, aki igencsak tapasztalt volt ... pontosan úgy van ahogy demars kolléga mondta! :K
Ez nem humbuk, egy gyengébb akksinál segíthet egy kicsit...

Szerk: (#50378) martillo : előrébb leszel vele, hiszen a motornak nem kell az olajat és a vizet is melegíteni egyszerre... ha az olajat is fel tudod vele melegíteni az remek alig lesz motorkopás! Plusz, mire kimész nem hideg a vas! :K

Lehet érdemes lenne komolyabban nekem is utánaolvasnom... :B :K :U

[ Szerkesztve ]

(#50382) martillo válasza Qru (#50380) üzenetére


martillo
tag

"martillo: 80k? Annyit nem ér szvsz..."

Figyelembe veve, hogy csillaggarazs van es minden nap hasznalom a kocsit 2x30km-re?
Nem hozza vissza a befektetett penzt hosszu tavon a teli reggeleg soran?

Amugy az hogy a hutofolyadekot melegiti is valodi segitseg, vagy ezzel kb mennyit nyerhetek, ha nem az olajat melegiti?

[ Szerkesztve ]

(#50383) Jaffa75 válasza Qru (#50380) üzenetére


Jaffa75
őstag

Azért az nem biztos h nem éri meg! A motorkopások nagyobb részéért a hidegindítás, és a felmelegítés a ludas, üzemmelegen az olaj megoldja a kérdést! Plusz ha nem kell hideg autóba ülnöd az sem rossz érzés! (szélvédőt sem biztos hogy kell vakarnod...) Ha hosszútávra vennék 1-2 éves autót, átgondolnám! :P Nekem is csak tető alatt áll, nem garázsban...

(#50384) demars válasza martillo (#50378) üzenetére


demars
addikt

Sokan használnak webasto fűtést.
Igen, a vizet melegíti fel, mást nem lehet komolyabb építés nélkül. (Olaj melegítéshez blokkor bontani kell.)
Ismerőseim akiknek van, dicsérik. Ha meleg a víz, a blokk is melegszik, meg ugye az olaj is. Pár perc múlva üzemmeleg a motor.
Benzineshez is tökéletes megoldás.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#50385) !Overdose! válasza BlacKSouL (#50358) üzenetére


!Overdose!
őstag

Először mindig a konnektorba dugjuk a töltőt és úgy csatlakoztatjuk az akksira. Természetesen ügyelve, hogy ne érjenek össze a vezetékek.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#50386) Qru válasza martillo (#50382) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha utcán áll akkor igen. De erre a Webasto-ra is nézz rá.

mod:

Jaffa75: Nekem nem érné meg mert mélygarázsban áll kocsi, így még a legnagyobb mínuszokban is kb +13 fokból indul a buli. Havernak van az S60 D5-jében (gyárilag) de ugye az dízel oda tényleg hasznos.

Egyébként érdekes, hogy Kanadában már nem "divat" a konnektoros melegítő. Pár év még sok volt most meg már egyik autón sincs. Kérdeztem a helyieket, hogy miért de csak annyit válaszoltak, hogy ezek az autók már indulnak nagy hidegben is.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#50387) BlacKSouL válasza martillo (#50382) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Feltételezve hogy valakinek utcán áll a kocsi, és -5 fok van, a normálisan megcsinált vízkörfűtés keringetni is fogja, így ha a megadott idő alatt mondjuk 50 fokra tudja melegíteni a vizet, akkor azzal melegíteni fogja magát a blokkot is úgy átlag 40-50 fokig, hiszen a blokkot szépen átjárja a hűtővíz, lassan átmelegszik az egész. De a víz közel megy a hengerekhez, tehát pont a kritikus részt melegíti jobban. Értelemszerűen termosztát cserével, vagy termosztát vezérlővel kell szerelni, hogy a két kör egyformán melegedjen. De van olyan is ami csak a blokk kört melegíti, csak így ugye termosztát nem nyit, vagyis a hűtőben és a tartályban is hideg marad a víz. Mindkettőnek van előnye és hátárnya is: fogyasztás, gyorsaság, ár, stb..
Tehát mindenképp óriási előny a vízkörfűtéses motornak is hogy nem -5 fokos hőmérsékletről indul, hanem +40-50-ről. Még ha az olajteknőben lévő olaj nem is melegszik fel teljesen 50 fokra, de biztos, hogy melegebb lesz, mint -5. Bármely hőmérsékleten előnyösebb az előfűtött motor.
Dízelnél meg pláne, arról még nem is beszéltem.

Qru: És esetleg mert már ott sem 10W40-el töltik az autókat, hanem 0W30-al? :)

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#50388) BlacKSouL válasza !Overdose! (#50385) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Akkor ezek szerint a Bosch másképp működik, mint a CTEK: [link]
"HOW TO CHARGE
1. Connect the charger to the battery.
2. Connect the charger to the wall socket..."
Ja igen, és :"5. Stop charging at any time by disconnecting the mains cable from the wall socket. " Tehát visszafelé is..

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#50389) Qru válasza BlacKSouL (#50387) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Más világ nagyon. Akinél voltunk kint ő nem szintetikus olajat használ (2.5-ös Mazda), mert ott ez az általános (de legalább 8k után ledobatja). Most, hogy beszélgettünk róla (pont aktuális volt az olajcsere innen indult az egész) áttért a szintetikusra és még örült is, hogy 10k után elég lesz olajat cserélni.
Viszkozitás: nem tudom mit tolnak bele azt nem kérdeztem. :(

#nincsbennetarcsi

(#50390) Jaffa75 válasza BlacKSouL (#50387) üzenetére


Jaffa75
őstag

pont ennek akartam utánaolvasni... :K

Hogy mit lehet velük melegíteni, mert ha az egész kört, akkor az olaj is melegebb lesz, ami egyértelmű előny!

Qru: a hidegben egy jó dízel indul, ha: 1. jók az izzítógyertyák; 2. jó a kompri; 3. az akkumulátor normálisan teker... Kanadában mi hiányzott eddig? :DD

(#50391) demars válasza !Overdose! (#50385) üzenetére


demars
addikt

Általánosan igaz, hogy a töltőket (telefon, laptop, akku töltő, akkus csavarozó, stb) úgy kell használni, hogy először a töltő csatlakozókat dugjuk össze és csak a végén dugunk a konnektorba. Ez a biztonság kedvéért van így. Bármilyen kütyüt is vettem vagy használtam eddig mindnél így volt leírva. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem lehet másképp csinálni. :R

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#50392) Qru válasza Jaffa75 (#50390) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mindegyik. :DDD

Btw tényleg csak ennyit mondott, hogy ezek az új autók már indulnak télen is könnyen. Dízelautót ott nincs, csak a teherautók meg traktorok mennek gázolajjal.

#nincsbennetarcsi

(#50393) Jaffa75 válasza Qru (#50392) üzenetére


Jaffa75
őstag

azok meg vélhetően fagydugósak (legalábbis Európában), így az előmelegítő rendszerek nemigen jók hozzá... :N Persze a hétköznapi emberek pont letojják hogy dízel-e vagy benzines, meg hogy mennyit eszik?! Lényegesen olcsóbb ott a nyál, ezért dízel alig-alig akad... :P

(#50394) kaszaking


kaszaking
tag

Üdv!
Akksi élettartama meghosszabbítható ha 2-3 hetente fel van téve külső csepptöltőre? Vagy árt neki a külső töltés?

(#50395) BlacKSouL válasza Jaffa75 (#50390) üzenetére


BlacKSouL
addikt

totalcar cikk is volt róla, nagyjából felvázolja a lényeget.
Illetve itt is felsorolják hogy lehet megvalósítani.

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#50396) demars válasza Jaffa75 (#50393) üzenetére


demars
addikt

Mi köze a fagydugónak az előmelegítő rendszerhez?
Attól még beépíthető a fűtő rendszer.
Fagydugó a fagy miatt kell :DDD Ha pl valaki nem megfelelő töménységű fagyállóval tölti fel a rendszert és a nagy hideg miatt megfagy a folyadék, ne nyomja / repessze szét a blokkot. Én még olyan kocsit nem láttam amelyiken ne lenne. Igaz több típusnál már "rejtve" van, de valahol van.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#50397) Qru válasza Jaffa75 (#50393) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Olcsó de az usa-ban még olcsóbb (meg minden más is, átmentünk mi is be és feltankolni... ne félj, visszafelé a vámosok jól meg is mogyoróztak :D).

Bár azért fura volt 83-as benzint tankolni de hát ott ez a regular...

mod:

kaszaking: Nem árt neki, sőt használ ha jó minőségű a töltő.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#50398) Jaffa75 válasza demars (#50396) üzenetére


Jaffa75
őstag

na ennek pontosan utána kellett néznem, de annyira nem jártam messze az igazságtól.. :N :B

Szerk: (#50399) kaszaking : én biztos nem venném le... :N

[ Szerkesztve ]

(#50399) kaszaking válasza Qru (#50397) üzenetére


kaszaking
tag

Ilyen töltőm van. Elvileg vezérli a töltést. Sarukat vegyem le töltésnél van ennél a töltőnél maradhat? Maximum 4 ampert képes leadni

[ Szerkesztve ]

(#50400) demars válasza kaszaking (#50399) üzenetére


demars
addikt

Maradhatnak, csak töltés közben / alatt ne indíts rá! :N
Különben kijön a töltőből a hajtógáz, tudod az elektronika lelke, a füst! :DDD

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.