Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51301) Qru válasza BigBlackDog (#51300) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:DDD

#nincsbennetarcsi

(#51302) JoolsNOS válasza TaylorPro (#51297) üzenetére


JoolsNOS
veterán

Az fura. Én mikor tavaly cseréltem, leszereltem a tartályt és kívül belül letakarítottam. Azért volt mit mosni rajta. 2007es az enyém.

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#51303) oettinger01


oettinger01
őstag

Sziasztok! Új vagyok a csoportban, más Honda csoportokban már benne vagyok régóta, ha kérdésetek van szívesen segítek. Ezt a 2 típust hajtom, az egyik a mindennapos nagy utazó a másik az alkalmanként használt adrenalin bomba :)

A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!

(#51304) Qru válasza oettinger01 (#51303) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Üdv a topikban!

#nincsbennetarcsi

(#51305) oettinger01 válasza Qru (#51304) üzenetére


oettinger01
őstag

:R

A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!

(#51306) zolynet válasza oettinger01 (#51303) üzenetére


zolynet
addikt

Üdv itt is! ;)
FN2-t még a HHC-nél néztem, hogy nagyon kellemes "kis" fékek vannak rajta, nomeg az egész úgy egyben van, pofás! :R

Life is too short to stay stock!

(#51307) oettinger01 válasza zolynet (#51306) üzenetére


oettinger01
őstag

Szia! :) Köszönöm szépen! Eladó lesz jövőre az FN2, mondjuk már most sem használom.

A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!

(#51308) demars válasza oettinger01 (#51303) üzenetére


demars
addikt

Szép outó(k). :K

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51309) tboldi válasza oettinger01 (#51303) üzenetére


tboldi
nagyúr

:C

Az Accord kéne. :))

(#51310) demars válasza tboldi (#51309) üzenetére


demars
addikt

Úgy úgy! ;)

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51311) tboy93 válasza tboldi (#51309) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nekem is, meg egy jobb fizu mellé, hogy gond nélkül el is tudjam tartani :D

(#51312) demars válasza tboy93 (#51311) üzenetére


demars
addikt

Áh... A pénz a legkevesebb! Minden másra ott a provident! :DDD

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51313) tboy93 válasza demars (#51312) üzenetére


tboy93
nagyúr

Életemben egyszer volt hitelem, 1.5 honap alatt visszafizettem :P

(#51314) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Amatőr kérdés. Télen hogy szoktatok parkolni? Télen kerüljük a kéziféket mert befagy esete. Jazz 2006. Sokszor nem elég sebességben hagyni mert elkezd gurulni és muszáj a kézifék. Ötödikbe vagy hátramenetbe érdemes hagyni lejtőtől függően ha jól tudom.

Pixel 8 Hazel

(#51315) Bandi18 válasza TaylorPro (#51314) üzenetére


Bandi18
tag

Én általában télen/nyáron kerülöm a kéziféket, nehogy berohadjon. Egyszer jártam úgy mikor még csak 2 hónapja volt nálam a verda, hogy unibrakes betétek voltak hátul, 2 napig volt behúzva a kézifek (4-5 kattanás) és amikor indultam, akkor hallottam hogy összegyógyult a betét és a tárcsa. Azóra is kopik a nyoma. Szóval sík terep és sebesség :)

(#51316) tboy93


tboy93
nagyúr

Télen nyáron behuzom a kezifeket, nekem meg soha nem fagyott be.

(#51317) tboldi válasza tboy93 (#51316) üzenetére


tboldi
nagyúr

+1, főleg, hogy garázsból indulok, ahol mindig plusz fok van. :P

(#51318) BigBlackDog válasza TaylorPro (#51314) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Télen szerencsére még nem tapasztaltam befagyást, de nyáron, vagy esős időben, egy-két nap állás alatt be szokott "állni". Egyébként én télen is eddig kézifékkel rögzítettem a Civicet, de szinte csak kvázi vízszintes, sík talajon parkolok.

[ Szerkesztve ]

(#51319) yodamester10 válasza TaylorPro (#51314) üzenetére


yodamester10
őstag

Sajnos nekem csillag garázsom van és se télen se nyáron nem ragadt be a fék az accordon és soha nem rakom sebességbe,persze ha áll :DDD :DDD

(#51320) demars válasza TaylorPro (#51314) üzenetére


demars
addikt

Hátramenetbe vagy egyesbe tedd! Itt a leg nyomatékosabb, itt fog a váltó is.
Én ritkán használok kéziféket, csak is sebességben hagyom.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51321) tboldi válasza demars (#51320) üzenetére


tboldi
nagyúr

Novoth Tibi (TC égéstér) egyszer azt mondta, hogy a vezérlésnek nem tesz jót, ha csak sebességben hagyjuk, mert ily módon azt terheli az autó súlya. Inkább használjuk a kéziféket, hiszen azért van. De ha mindenképpen sebességben akarjuk hagyni, akkor az esetleges gurulás irányával megegyező fokozatba, tehát előre 1-es, hátra rüki.

Azért van benne ráció.

(#51322) demars válasza tboldi (#51321) üzenetére


demars
addikt

Így van! Nagyobb lejtőn, hegyes -dombos vidéken nyilván többet kap a vas, váltó, többi ketyere. Olyankor én is kézi fékezek. De nálunk sík a terep, volt amikor azt is elfelejtettem :DD simán eltolhatták volna.
Egyébként meg a vezérlés faszulásrol: ha forgatod 7000 -ig aztán váltasz, szerinted nem kap a vezérlés? ;)

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51323) Jaffa75 válasza tboldi (#51321) üzenetére


Jaffa75
őstag

egész pontosan így van, HA lejtőn állunk.. :U :K

(#51324) BigBlackDog válasza tboldi (#51321) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Szerintem először a kézifékkel kell rögzíteni, aztán lehet sebességbe tenni. Így nem a hajtáslánc fogja a helyén tartani az autót, viszont, ha mégis valami történik a kézifékkel, vésztartalékként még mindig ott a sebességbe tett váltó. Legalábbis szerintem. (Mintha automatáknál is lenne olyan "szabály", hogy először kézi és csak azután tesszük P-be. Gondolom ott is hasonló a szabály mögötti működés.)

[ Szerkesztve ]

(#51325) tboldi válasza demars (#51322) üzenetére


tboldi
nagyúr

és Jaffa75

Én mondjuk ki-beszálláskor is megmozgatom az autót a 120 kilómmal, már csak ezért is behúzom mindig. :D

Egyébként nem feszül annyira váltáskor, sokkal inkább a digitális gázpedálkezeléstől. És a Jazz nem forog 7k-ig, csak 6-ig. :DDD

(#51324) BigBlackDog: Az igazság az, hogy én is mindig sebességben hagyom, még ha eddig nem is úgy jött le (egy szóval nem írtam, hogy csak és kizárólag kézifékezek). Mindkettő rögzít egyszerre. :B

[ Szerkesztve ]

(#51326) JoolsNOS válasza TaylorPro (#51314) üzenetére


JoolsNOS
veterán

Nekem anno a 88as fiestán befagyott a kézifék, ott hanyagoltam utána. Jazznél még sohasem.

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#51327) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Köszi az infót mindenkinek!

Pixel 8 Hazel

(#51328) demars válasza tboldi (#51325) üzenetére


demars
addikt

Ez a kézifék misztikum igazából a dobfékek miatt alakult ki. Dobféknél a pára, víz stb ugye nehezen vagy egyáltalán nem tudott kiszáradni és akkor össze is fagyott a cuccos. Picit tolatva kellett megindítani az 1200-es zsigulit, amikor rottyant egyet akkor tudtuk, hogy kiengedett a fék :DDD
Tárcsafék ennyire nem érzékeny, viszont érdemes a kézifék bowdent befújni kis szilikonnal, vagy WD40-el :K

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51329) Qru válasza TaylorPro (#51314) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Vezérlésnek nem tesz jót ha folyamatosan feszül egy fix pozícióban, mert így egy irányból éri terhelés hosszan amit amúgy arra terveztek, hogy forgás közben kapja a terhelést. Szóval inkább a kézifék. :K

tboldi: Ezt jó tudni én mindig a fordítva csináltam, ha orral lefelé álltam a lejtőn akkor rüki ha farral akkor 1-es. Mondjuk én vettem a Homasitában kerékéket (legolcsóbb műanyagot, így nem fáj annyira ha ellopják)... :)

#nincsbennetarcsi

(#51330) BlacKSouL válasza demars (#51328) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Sajnos a nem rendszeresen szétszedett, karbantartott tárcsafék is meg tud rohadni, és nekem szerintem pont úgy szakadt le a betét hogy beállt a tárcsával és tolatásnál nem is pattant ki, csak tolta maga alatt az álló kereket, mikor meg előre indultam olyan volt mint egy durrdefekt. Onnantól már nem nagyon volt alkalmas.
A tárcsaféknél nem is a fagyás, hanem a rozsda gyógyítja össze a tárcsával a betétet. Egyébként érdekes, de a gyári Honda tárcsa mindig megrozsdált eső után, és meg is tapadt a betét, a céges busznál dettó, ellenben az EBC tárcsák kevésbé hajlamosak a rozsdára, nagyon vizesnek kell lennie, hogy megkapja a felszínét, és a betétekkel még sose rozsdált össze.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51331) demars válasza BlacKSouL (#51330) üzenetére


demars
addikt

Így van, 2 nap pihi után már látszik a rozsda, igaz az hamar lekopik.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51332) demars válasza Qru (#51329) üzenetére


demars
addikt

Az éket mindig használod, ha lejtős terepen parkolsz? Nem macerás a rakosgatása?
Esős, taknyos, sáros időben meg még be is hordod vele a dzsuvát.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51333) Qru válasza demars (#51332) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Általában csak ha a telekre megyek. Van egy zacskó a csomiban abba belerakom bekötöm a száját és kész.

#nincsbennetarcsi

(#51334) Aladdin válasza BlacKSouL (#51234) üzenetére


Aladdin
senior tag

Nálam vannak a LED-ek, hétfőn tesztnap :)

(#51335) -cobra- válasza Aladdin (#51334) üzenetére


-cobra-
aktív tag

Kíváncsian várjuk a tapasztalatokat. ;)

(#51336) BlacKSouL válasza Aladdin (#51334) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Zsír.

Nekem meg kiégett a jobb helyzetjelzőm, belepróbáltam az egy kimarado philips xtreme ledet. Hát...durván sokkal fényesebb. Azonban nagyon elüt a tompított izzószíntől, meg túl feltűnő, és nem szép. Jól döntöttem hogy nem terveztem beletenni. Kapott sima w5w Hella izzót. Viszont az új meg fényesebb mint a régi. Amúgy a Hella pont feleaddig bírta mint a gyári valami. A hellának az izzószál közepéből simán kihullott a közepe :)

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51337) demars válasza BlacKSouL (#51336) üzenetére


demars
addikt

Izzót én emiatt cserélek párban. A régi mindig sárgásabban világít, randa lesz úgy. :K

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51338) Aladdin válasza BlacKSouL (#51336) üzenetére


Aladdin
senior tag

Persze, h fényesebb. Párolog a volfrám...
Nemtom milyen izzó lehet, mert a Hella nem gyárt izzót, csak átcsomagol.
Nekem mondjuk jó a LED a helyzetjelzőben, mert nagyon szép a xenon mellett :)

(#51339) TaylorPro válasza demars (#51337) üzenetére


TaylorPro
addikt

Én is párban cseréltem most Tungsram Sportlight Ultrára. Jó fénye van. Jazz H4.

Pixel 8 Hazel

(#51340) ---Lasali---


---Lasali---
Közösségépítő

17/8j col széles felnire 215/45 ös gumi szerintetek túl keskeny? 225/45 kéne rá? (nyárra lesz nyílván)

[ Szerkesztve ]

(#51341) demars válasza TaylorPro (#51339) üzenetére


demars
addikt

Kíváncsi vagyok meddig bírja nálad. Tungsramról olvastam valahol lehúzó cikket. Ezért döntöttem az osram mellett. Több mint egy éve használom, nincs vele gond. Emelt fényű és azt írták, hogy ez nem húzza addig mint a sima. Viszont nagyon jó fénye van, nekem ennyi többlet kiadást megér.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51342) yodamester10 válasza BlacKSouL (#51336) üzenetére


yodamester10
őstag

Xenonnal jól mutat a led helyzetjelző ;)

(#51343) BlacKSouL válasza Aladdin (#51338) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Ilyen tízes pakk. Úgy voltam vele hogy valamire majd jó lesz. Kb. 2 éve cseréltem le a gyárit, már mindkettőben ez a Hella volt.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51344) Qru válasza ---Lasali--- (#51340) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bőven jó a 215 széles, nem kell 245-ös.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#51345) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Valaki kérdezte mit teszek hűtőtakarónak. Pár kép mit hogy.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51346) yodamester10 válasza BlacKSouL (#51345) üzenetére


yodamester10
őstag

És ez miért kell egy Hondába :F

(#51347) demars válasza yodamester10 (#51346) üzenetére


demars
addikt

Most nem keresek vissza, írta, hogy előbb felmelegszik a víz.
Rövid verzió. :D

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#51348) Qru válasza yodamester10 (#51346) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hogy gyorsabban elérje az üzemi hőfokot a motor. A Jazz-be nekem is jó lenne vmi ilyesmi télre...

#nincsbennetarcsi

(#51349) BlacKSouL válasza yodamester10 (#51346) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Így mínuszokban nem 50 km után lesz üzemmeleg hanem csak 20. De mivel mínuszokban sosem éri 35-40 fokos hűtőlevegő, mint amit nyáron el kell viselnie, ezért túl úgysem melegszik tőle. Nekem bevált.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#51350) martillo válasza BlacKSouL (#51349) üzenetére


martillo
tag

A megoldas nekem is tetszik, csak ilyen lapot kellene szereznem valahonnan nekem is :)
A teli csillag garazs melle lehet hasznos volna.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.