Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mára elég volt a reklámokból
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Felvételi feladatsor jogi egyetemek számára
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz ati888 #50906 üzenetére
Nem tudom mennyi a valóságalapja, személyes tapasztalat nincs, de nem hallottam jót a 8gen Accord 2.4-eséről. HaHun is már nem egy motorcserés, 8gen, 2.4-es jószágot láttam. 7genből mernék venni olyan motorral, 8genet nem. De ez csak saját vélemény.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ati888 #50908 üzenetére
Ha elég volt az 1,4 Civic elég lesz a 2.0i Accord is (és még úgy is előrelépés lesz). A 8. Accord 2.4-ese nem olyan megbízható konstrukció (7-esé viszont nagyon jó!), azt elengedném inkább.
Mazda 6 is jó alternatíva de ott fokozottan kell figyelni a rozsdára.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ati888 #50910 üzenetére
7-es Accordban lévő dízel megbízhatóbb sajnos ezen a téren is visszalépés a 8-as Accord. De igen, ott van DPF, kettőstömegű, turbó, magasnyomású befecskendező rendszer... Ezek egyenként is bőven százezer feletti tételek (bár egy turbófelújítás kijön 100k alatt is).
#nincsbennetarcsi
-
Aladdin
aktív tag
válasz ati888 #50906 üzenetére
Nekem pont ilyen Accordom van, a 8. gen FL, ket literes, raadasul automata.
Tobb, mint elegseges a motor teljesitmenye. Az aszfaltot nem szedi fol, de nagyon szepen meg tud indulni. Kiloni nem lehet vele, mint mondjuk egy manualisnal ha lelepsz a kupplungrol, de ezt leszamitva, mondjuk az 1.4- es Civic utan boven nagy elorelepes. Es a fogyija bitang jo. -
Qru
MODERÁTOR
válasz ati888 #51903 üzenetére
Korrektül összerakott gép, anyagminőségben fejlődött a G7-hez képest a G8. Sajnos súlyban is így nem megy jobban hiába lett picit erősebb a 2 literes alapmotor és városban lazán beveri a 10 litert.
Hátul a lábtér kicsit szűkös meg a sedan forma miatt szűk a csomagtartó szája de amúgy teljesen ok.
#nincsbennetarcsi
-
-cobra-
aktív tag
válasz ati888 #51901 üzenetére
Nekem 2012-es van, 2.0 benzin, sedan. Eddig teljesen meg vagyok vele elégedve. Futóműve szerintem kicsit kemény erre az utakra, de közben szeretem mikor sportosabban 'kell' kanyarodni. Fogyasztása városban nekem 8.5-9 liter (télen inkább 9-10 között), országúton 6-6.5l. Hátul valóban elég szűk a lábtér, illetve a kagylós ülések miatt nehézkes a ki-be szállás. Ezzel a motorral nem leszel a lámpák királya, de szerintem egy átlagos közlekedésre bőven elegendő.
Ja igen, az anyagminőség szerintem szuper, főnökön vadiúj Passatja nem különb egy fokkal se.[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
aktív tag
válasz ati888 #51908 üzenetére
Boven eleg az esetek 99.9%-hoz a kettes motor. Az enyem raadasul automata, tehat eselyem sincs kiloni, megis boven elhuzok a tobbiektol a zoldnel.
Elozesnel meg vissza kell valtani. Nagyon magahoz tud terni 5000 kornyeken
3500-ig, meg egyenletes temponal szegenykeverekes uzemmodban van, piszok alacsony fogyival. -
tboldi
nagyúr
válasz ati888 #53101 üzenetére
Persze, tud 130-cal menni, de egy kisebb motornak jobban kell erőlködnie ilyenkor, főleg ha meg is van rakodva, megy a klíma, stb. A 2 literes szerintem kevesebbet is fogyaszthat ilyenkor.
Ha jónak találod az 1.6-ost, felőlem választhatod azt is, nem lősz mellé azzal sem.
Mondjuk tök jó, hogy én szövegelek a gyenge motorról, mikor egy 1339 cm³-s, 83 lovas szopóbenzinnel szoktam pályázni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ati888 #53097 üzenetére
A kis dízelk közül a legjobban sikerült igaz ez került legutoljára közülük a piacra a maga idejében. Könnyen prörög fel és kellően nyomatékos (300 Nm@2000) tehát nem kell prögetni megy szépen. Mondjuk pörgetni nem is érdemes mert fent már nem történik semmi (120 Le@4000) de nem baj, ez megold mindent nyomatékból.
A cr-v-be kicsit sovány de ha azt veszem, hogy a 2 literes benzines sem megy jobban cserébe dupla annyit eszik akkor azért mégsem...
A gázolajminőségre nem háklis a szokásos dízel hátulűtők persze itt is itt vannak (DPF, DMF, EGR, stb) de ha eleget mész simán kiautózod az árdifit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz ati888 #53162 üzenetére
Nálam is voltak kételkedők azért, mikor találkoztak a 10 éves, 55e km-t futott UFOval. Szerintem azért a vevőjelöltek többsége nem akkor látja először a típust, amikor megnézi az adott eladó példányt. Ha körbenézi, beleül, megy vele egy kört, látni és érezni fogja, hogy mennyire van egyben (váltási érzet, motor ereje, stb.).
Aztán lehet mesélni is. Persze, mondani mindent lehet, kérdés, hogy mit hisznek el. De, ha összeáll a kép, akkor azért nem kételkedhetnek benne olyan könnyen. Ráadásul, ha ti vagytok az első tulajként az eladók, akkor tudtok is mindent a kocsiról.
Mikor megvettem a Civicet 39e km-el, 8.5 évesen, megvolt a járműkísérő lap, új autó átvételekor kapott papírköteg, összes szervizről a számla. És a gyári nyári-téli gumikon kaptam meg. Minta bőven volt rajtuk, csak ugye öregek voltak. Pl. ezek is már olyan apró jelek, amikből lehet következtetni, hogy valós-e a futás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ati888 #53162 üzenetére
Magánvásárlók nagyon-nagyon ritkán tekergetnek, nem lesz gondod az eladással szvsz.
mod:
Ősök Puntója '99-es volt és 150k km volt benne. Este 6-kor feltettem a Hahura reggel 8-kor már alá volt írva az adásvételi, minimális alkuval elvitte az első érdeklődő.
BBD: Ezért gaynús, hogy nincs a belsejéről kép. A kormány/ülések álapotából azért elég jól lehet következtetni, hogy mennyire valós vagy nem valós az a futás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nbl2
senior tag
válasz ati888 #53221 üzenetére
SZia,
Nekem városban kerek 10L a fogyasztása. Országútón 8.5L alá még nem ment le. Autópályán 11L 130-140-es tempónál. (2004-es modell)
Mindig elsőre indul csak hidegben 8-at teker az indítómotor mire elindul. (Nem tudom miért, talán gyertya)
A futóműve tökéletes a magyar utakhoz. A real time awd nagyon jó télen, havas csúszós emelkedőkön simán felmegy ahol az elsőkekékhajtásúak meg sem próbálnak felmenni.
Nagyon jó vezetni, nagyon finom percíz gép, és méretéhez képest nagyon könnyű vele parkolni és hatalmas a csomagtartója.Üdv,
Never give up!
-
ati888
senior tag
válasz ati888 #56219 üzenetére
Ezek vajon valódi gyári felnik?
Ati
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- ÚJ - KRUPS EA8738 Intuition automata kávéfőző tejtartállyal
- Foscam C2M típusú (mágneses) beltéri kamera
- Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 120 Le, 293.xxx km 2026.01.26ig műszaki
- Xiaomi 4 Lite Electric Scooter (elektromos roller) // Újszerű // Hivatalos garancia 2025.06-ig
- Új DXRACER L fekete-fehér gamer szék
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest