Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Én már vettem és be is pingáltam vele egy csomó kavicsnyomot. A legutóbbi mosásnál észrevettem 2 újabbat, de majd csak akkor festegetek, amikor már viszonylag meleg lesz az idő.
Egyébként BBD-hez hasonlóan én is csak a basecoat-ot használtam. Először kipróbáltam a clearcoattal, de szerintem kevésbé feltűnő a javítás nélküle.
[ Szerkesztve ]
TaylorPro
addikt
Én is majd akkor akarok kozmetikázni ha már jó idő lesz.
Más: jazz 2006 váltógomb. Ezt találtam ami új: [link]
Ez az egyel újabb Fit Sportban van ahogy keresgéltem ez jött le. Ott kék a műszerfal világítás dizájn, a váltógombon is kékek a számok. Szerintetek milyen ez a váltógomb? Szerintem illene a Jazz 2006-ba is. Kompatibilis, ugyan az a menetes gomb kell az első és a második Jazz váltókra. Tehát tuti jó rá amit linkeltem. Árban lehet beáldozom. Találtam egy helyet ahol gyári cuccok vannak, és kb 20 ropi egy Jazz golflabda váltógomb. Vicc. Itt: [link]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
TaylorPro
addikt
Ez is gyári váltógomb Jazz-Fit: [link]
Pixel 8 Hazel
tboldi
nagyúr
hülyegyerek
addikt
Én is rendeltem gyári hibajavító festéket, de a javított folt minden esetben sokkal sötétebb lett, mint a gyári szín. Egy idő után abba is hagytam a javítgatást.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
tboldi
nagyúr
Lehet, hogy ki van fakulva a fényezés.
Nálam pontosan olyan színű a javítás, mint az autó.
TaylorPro
addikt
Köszi! Rendelek én is szerintem.
Pixel 8 Hazel
Kobe
veterán
Azt hagyjatok ki a tortenetbol, hogy a kocsi szine es lakkozasa az evek multan valtozik, fakul, mattul, ugyanugy ahpgy a nap kiszivja a muszerfalat, ugy a festest is csak levesbe latvanyosan.
Jo a gyari festek, csak eppenseggel a decire kevert boltit ugy keszitik, hogy szinmerovel bemerik az arnyalatot &egy kisebb darabrol (pl tankfedorol) es ahhoz keverik hozza.
A gyari meg siman elterhet 1-2 arnyalstnyit mire felpingalod
Ilyen szempontbol, javitoleszletek teren a carcolor a legjobb, naluk nem csak a festelet kapod es gyufaszallal felkaparod, vagy vakolokanallal, hanem adnak mindent, csiszolot, rongyokat, mindent a javotashoz. 11K korul van egy profi csomag es az kb 1 elemre (vagy 15000 kavicsfelverodesre ) eleg
[ Szerkesztve ]
hülyegyerek
addikt
11 éves a verda, szóval esélyes, hogy már fakult annyit, főleg a csillaggarázs miatt. Amúgy a fényező is kb. harmadszorra találta el nagyjából az árnyalatot, mikor a szárnyat fújta, szóval ez a szín nem szerencsés ilyen szempontból.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
tboldi
nagyúr
A másik topikban olvastam, hogy nyáron el akarod adni, de egy polírozással valószínűleg tudnál rajta javítani.
TaylorPro
addikt
Jöhetne erről egy link hogy hol és hogyan szerezhető be.
Más: Itt vannak gyári cuccok, találtam is váltógombot Jazz-re még tűréshatáron belül, ingyen szállítással:
Bontóban 5000Ft egy váltógomb. Ez kb 11000Ft. Erős a késztetés hogy vegyek. A kormány már húzós. 56 ropi.
Pixel 8 Hazel
hülyegyerek
addikt
Így van, a nyáron lecserélem. Gondolkozok rajta, hogy költsek e a parkolási sérülések kijavítására, meg polírozásra, de szerintem a lustaság fog győzni. Én személy szerint az őszinte autókat szeretem, amik nincsenek kiglancolva az eladásra és látszanak rajtuk az esetleges hibák, meg hogy nem most jönnek a fényezőtől egy totálkár javítása után.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Kobe
veterán
BigBlackDog
veterán
Sajnos búcsúzok a topiktól, elment a háztól a Civic. Bő másfél év alatt eléggé megszerettem, kicsit még mindig sírok utána. Nem mondom, hogy soha többet Honda (sőt!), de úgy érzem, hogy mostanában kicsit elszálltak a szép Accordok, CRV-k használtpiaci árai (legalábbis a 1.5-3M Hufos ársávban), így -nekem- kiestek a látóteremből. 9gen Civicet nem éreztem volna igazán előrelépésnek, talán majd egyszer egy 10gen esetleg összejön...
Az UFOról sokat nem tudok írni. A típussal kapcsolatos tapasztalataimat már párszor megosztottam, hiba meg a nálam töltött idő alatt nem jött elő. Voltak idegesítő apróságok (pl. pocsék hangszigetelés/hangos motor, a nyikorgó kuplungpedál, amíg meg nem zsíroztam), de alapvetően egy megbízható gépezetként tekintettem rá, akire számíthattam mindig. Szóval kicsit ilyen "se veled, se nélküled" érzésem van.
Majd egy errefelé tévedő modit kérnék szépen, hogy vegyen ki az összefoglalóból! Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Kiveszlek. Szépen fogyatkozunk...
#nincsbennetarcsi
BlacKSouL
addikt
Kiderül ki a keménymag
Nekem is gyári hibajavítóm van, gyári festésre, tökéletes színhűség. Maximum a felület kráterességéből látni a javítást. Igaz, full garázsos, keveset mosom, sokat ápolózom, és bézs, vagyis aranymetál. Amúgy meg a téli mocsokkal színazonos
Aláírás (nem kötelező megadni)
pitama
tag
Én meg ma lettem Honda tulajdonos . Akkor melegváltás.
BigBlackDog
veterán
Grat hozzá! Jól sejtem, hogy 7gen Accord? Jöhetnek majd a képek!
[ Szerkesztve ]
(#51819) szabonagyur válasza BigBlackDog (#51818) üzenetére
szabonagyur
félisten
Már nepper lettél, hogy most Zafira eladó?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
(#51820) BigBlackDog válasza szabonagyur (#51819) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Nem, csak meghozta a Volvo a hatását a szülőknél is.
Kobe
veterán
7gen honda accordban elegge kifényesedett a könyöklőm, illetve a vezetőoldalon az ajtón levő kartámasz része a belső ajtóborításnak.
Tippek, hogy honnan lehetne jó minőségű könyöklőt,kartámaszt beszerezni (újonnan mondjuk, bontottal ami szintén fényes, nem vagyok előrébb) ?
+amit keresek az belső ajtóborítás, illetve annak a műanyag elemei, pl a nyitófogantyú, amin ez a szénszálas hatású ezüst mintézat van, nem tudom ezt lehet e külön beszerzeni vagy csak egyben a telejs borítással...
Csepeli bontóban kárpitos egységek nincsenek, már próbáltam
tboldi
nagyúr
Kárpitos? Szerintem újra tudja húzni a dolgokat.
A műanyag elemekre esetleg tehetsz valami gyárinak kinéző fóliát.
Qru
MODERÁTOR
Kárpitos behúzzak neked akár bőrrel is a könyöklőt. Az ajtóra még én is fóliát tennék.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Qru
MODERÁTOR
Szép kis pakk.
#nincsbennetarcsi
Kobe
veterán
Karpitos meg oke, de a muanyag foliazasat eleg "digo" modszernek tartom, azt meghagynam a 3as golfos boyracereknek
Azon kivul hogy ugyanolyat sztem kapni sem lehet...
Nem hiszem hogy egy darab muanyagot vagy a fogantyut ne lwhetne sehonnan szerezni emberi aron
tboldi
nagyúr
Szombaton be is pattintom őket, ha az oktatóm rábólint.
És ne tévesszen meg senkit az olajszűrő dobozára írt 4000 Ft, a webshopban olcsóbb.
(#51826) -=Libria=-: Ha VTN-nel csináltatod, meg sem lehet mondani, hogy az nem gyári.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nekem is a gyári van, azzal nincs színhelyesség probléma (igaz nincs is kifakulva a fényezésem), annyi, hogy ugye nem tudom olyan szépen felvinni mint a fényezőrobot.
-=Libria=- : Nem tudom, hogy az egyben van-e az Acc-ban de ha igen akkor jóval olcsóbb lesz rá a fólia. egy sötétebb szolid fóliától nem lesz boyraceres.
#nincsbennetarcsi
pitama
tag
Igen 7gen . A parkolóban nem fotózom,de ha elmegyek egy szép helyre valamikor, akkor lövök pár képet.
Más: Takarításra valami tippetek? Személy szerint csináltatnék valahol egy külső belső tisztítást, de a kétkezi munkának se vagyok ellenére
tboldi
nagyúr
Autóápolós topik összefoglalóját olvasgasd.
Amúgy grat!
vbbb
őstag
Üdv!
Van valakinek 1.3 Hybrid Civic (113hp, Salon, 2008)? Kellene valami nagyobb családi kocsi, és maradnék a Honda mellett, mert megkedveltem.
pitama
tag
Köszi, ilyenkor jövök rá, mennyi fórumot nem találtam még meg
Qru
MODERÁTOR
Korrekt verda (anno én is gondolkodtam rajta), egy picit átdolgozott/programozott Jazz motor van benne meg egy 20 cellából álló akksi pakk, ami miatt nem dönthető a hátsó ülés támlája így cuccolós autónak nem annyira ideális.
#nincsbennetarcsi
BlacKSouL
addikt
És az átlagfogyasztására én is kíváncsi lennék. A logika ugye azt mondaná, hogy ha én eljárok az egynyóccal 6 körüliből, akkor ennek legalább olyan 4 körül kéne ennie tartósan.
Aláírás (nem kötelező megadni)
vbbb
őstag
Egy Accord talan jobb valasztas lenne? Az igazat megvalva en tobbnyire varoson belul kozlekedem, a 2 literes nem nagyon lenne kihasznalva. Nyaranta jarunk haza kocsival es most bovul a kis csalad, kellene a tobb hely. Gondolkodtam, hogy megtartom a regi Civic-em varosi kozlekedesre, de tul nagy luxus lenne a ket kocsi. Nem konnyu.
Városon belül inkább a hybrid, az accord 10 lityót be fog ott kérni
Qru
MODERÁTOR
Egy Hybrid tulajt ismertem neki városban (BP) olyan 7,5 körül evett de a tesztekben is 7-8 literes fogyit írnak (pl: [link]). Hiába a hibridség mivel nem tud elektromosan indulni és az akksik miatt elég nagy az önsúlya így irreális elvárás 4-5 literes fogyasztást várni tőle.
Na most egy Jazz elvan városban 5,5-6-ból vígan, így sztem 0 azaz nulla létjogosultsága van. Plusz ugye a Jazz jobban pakolható, variálható az ülés stb-stb.
#nincsbennetarcsi
En is inkabb priust nézegetnék, ha mar hybrid... Mondjuk BP dugoban jazz se 5-ot fog enni
[ Szerkesztve ]
gerner1
veterán
Nekem a mostani CRV előtt, volt FN2 -es 1.8 (2009), és az az FD hybrid is (2011-es). Jazzből van egy 2007 -es 1.4 CVT -énk.
Számomra picit különös az a 6L -es fogyi az 1.8 -cal. Én annyit csak akkor tudtam realizálni, ha szigorúan országút, és max 90-100 -as tempó. Városban (itt BP -en) inkább 7,7-8,5 között, de inkább 8L körül, és ezekben semmi "jaszkari" nem volt, csak a forgalom ritmusához igazodás.
A hybrid ilyen szempontból sokkal jobb volt városban. 6L körül volt stabilan az éves átlagom. Nagyon jó benne a stop-start rendszer (is), és érzésre pont úgy megy mint az ezzel azonos sedan 1.6 -os verziója. A max forgatónyomaték pedig alapjárattól rendelkezésre áll. Országúton is tartható a 6L simán, és ezért az eredményért itt sem kell "tojás lábbal" küzdeni. Ugyanakkor, aki szeret rendszeresen 110, vagy az fölött haladni (tehát ezzel a habitusall sokat is kell előznie) annak többet fog enni. Nem "szereti" a pályát sem, mert 110 felett ennek is láthatóan megemelkedik a fogyasztása. Nálam 130-ra állva 6,8-7,3 között kért, de érdemes inkább a 7 körüli értékekkel kalkulálni. Szóval, pályán, ha 130 -nál rendszeresen oda-oda lép neki az ember, hogy ne ragadjon be a külső sávbsn előtte haladó lassabb mögé, akkor valóban összejön a 8L is.
Szóval érezhető, hogy nem erre találták ki .
A Jazz nálunk van 1éves kora óta. 16e Km -rel vettük, és most van benne ~118e. Városban az éves átlag 6,7L. Ennél sajnos, egyrészt nincsen stop-start (csak a legújabb generációban, és a hybridekben), másrészt városban használva (átlag napi ~40km) többnyire be sem tud melegedni, nyáron pedig klíma (mert nem díszenek van). Országúton 90-100 -zal (2 felnőtt + némi csomag) 5,8 - 6,4 között, de inkább 6L, amit többnyire szintén a dimbes-dombos dunántúlon realizálunk, tehát nem -javarészt- sík terepen. Pályát ez sem szereti (bár tudja). 110 -től, láthatóan változik a fogyasztás felfelé.
Értelemszerűen alacsonyabb városi értékek is reálisak lehetnek, egy lényegesen kisebb városban, vagy olyan településen, ahol többnyire nem ~2-3nanomásodpercenként áll az ember a dugóban (mert az -ott- nincs). Országúton pedig fontos megemlítendő körülménynek tartom, hogy az sík terepen történik, vagy például hegyvidéken, mert nagyon eltérő eredmények jönnek ki mindkét körülménnyel akkor is, ha a vezetési szokás egyébként mindenben azonos. A pályával kapcsolatban pedig az a véleményem, hogy ezek a HONDA -k az észak-amerikai sebességlimitekhez vannak igazítva, mert azt a 70-75Mph -det tartva jó a fogyasztás, felette viszont nem (ezt tapasztalom a mostani CRV -vel is (2015), pedig ez diesel).
[ Szerkesztve ]
BlacKSouL
addikt
Japánban is 110 az autópálya korlát. Nem véletlen az egyikben sem, hogy addig jól fogyasztanak, viszonylag csendesek, afölött meg minden hatávnyozottan rosszabb.
A szigorúan országút 90-100 esetében 4,6 volt a mutatott átlag, ez nagyjából sík terep, 2 ember és csomagok. Rátéve az átlagos csalást, legyen 5,1
Azt gyanítom, hogy a 3-5 ajtósok 2005-2008 között, illetve a 4 ajtósok 2008-ig más vezérlést kaphattak, mert annakidején a céges '06-os 4 ajtós, és az ugyanilyen korú 5 ajtós is bőven 7 liter körüli átlagokat hoztak, vezetőtől függetlenül, vagyis minimum 1 literrel többet. Az meg köztudott, hogy 2008-ban pár dolgot megváltoztattak a rendszerben, csak külsőre nem, ezért nem hívták hivatalos ráncfelvarrásnak. Viszont a céges 4 ajtós 2006-os egész máshogy ment, mint a 2008-as. Előbbiben pl. VSA sem volt széria, még az ES-ben sem, utóbbiban már igen. Előbbiben a kuplung olyan 80 ezertől nagyon felkeményedett, utóbbiban még 148-nál is puha. Illetve a régebbi sokkal nyersebben, vadabbul ment, az új meg sokkal kiegyensúlyozottabb. Kb. ugyanez volt érezhető a régi Passat és a CC között is. A Passat egy vaddisznóként ment, a CC sokkal kifinomultabban. Pedig papíron azonos teljesítményűek voltak. A CC is jobban fogyasztott majdnem 1 literrel.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Qru
MODERÁTOR
5 litert max egy Amprea vagy egy HSD fog enni. Legutóbb 6,2-t mértem klasszik városi használat mellett, úgy hogy pár elugrom a sarki boltba út is volt benne. Szóval nem olyan gáz. Tegyük, hozzá, hogy ez ugye a takarékosabb 1,2-es motor és a keskenyebb 175-ös gumival mérve.
#nincsbennetarcsi
TaylorPro
addikt
Jazz 1.4 2006 185K friss olajcsere után 6.8L ír a gép. Klíma megy a szélvédőfűtés miatt, faszán tolja le a párát. Volt 7.2L is, de olajcsere után stabil 6.8L. Nyáron meg a meleg miatt kell a klíma. Sosem gondoltam volna hogy télen is kell klímázni a pára miatt, viszont nagyon hatékony.
Pixel 8 Hazel
tboldi
nagyúr
Elég sokat csal a fedélzeti, nálam vegyes használatban durván fél literrel ír többet, mint amennyit magam számolok. Szóval az a 6,8 valószínűleg kevesebb, de amúgy az sem rossz klímával és szívatóval. Nálam is hasonlóan alakul mostanság.
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
tboldi
nagyúr
remélem jó választás volt
Az.
BlacKSouL
addikt
Kérünk még képeket majd a termékről is.
Aláírás (nem kötelező megadni)
yodamester10
őstag
(#51849) ---Lasali--- válasza yodamester10 (#51847) üzenetére
---Lasali---
Közösségépítő
Há' hogy néz ez ki? Leglettelték a kopást? Mehet az alapozó, aztán a szín.
[ Szerkesztve ]
(#51850) yodamester10 válasza ---Lasali--- (#51849) üzenetére
yodamester10
őstag
Minden Zimmerman n tárcsa gyárilag szürke védőbevonatot kap.Kérdezd tboldi-t.
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia