Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23986) asdf_ válasza Spartans (#23982) üzenetére


asdf_
veterán

Azt ne feledd, hogy a kiskered és a gyártó között 0 és végtelen közti közbenső cég lehet, tehát az, hogy a termék nem járt a gyártónál, arra a kiskerednek nulla ráhatása van. Ha valaki tényleg lenyúlta és az a valaki útközben volt arról a kisker nem tehet, sőt, nem is tud. Én leveleznék tovább a gyártóval, hogy neked azt nem cserélni/javítani akarták, hanem vásárlási összeget visszatéríteni, neked ez nem felel meg, és mi lenne, ha mondjuk feketelistára raknák a termék serialját és ha már én szopok, szopjon más is, és még ha lehetne is cserélni, ne cseréljék a leadónak se, csakazértis alapon. Hogy ebben mennyire lesznek együttműködőek, az persze más kérdés. Vagy másik eset -és kizárja az előzőt, mondod a kiskerednek, hogy te megvárod a cserét, a gyártónál még nem járt, nem tudnak róla semmit, így ameddig a gyártó nem jelez vissza, hogy megérkezett, és mi történt vele, addig te semmit nem fogadsz el.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.