Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23876) daniel.szucs válasza BB9000 (#23875) üzenetére


daniel.szucs
újonc

#23874asdf_
Nyilvánvalóan nem volt adásvételi szerződés, illetve áfát sem fizettem érte. Hardveraprón amúgy sem gyakori, hogy írásba foglalják az adásvételeket, másrészről szóban is ugyanúgy érvényesen létre jöhet az ügylet.

#23875BB9000
Kezdeném én nála az ügyintézést, de Ő is csak, egy, hardveraprón árusító magánszemély. Azt nem tudom, hogy Ő előtte hány emberen ment még keresztül a kártya. Garancialapon is "EXPERT ZRT", mint eladó és "XY Kft." szerepel, mint vevő, de azt nem tudom, hogy XY Kft. és a nekem eladó HA-s srác között hány emberen ment keresztül.
Esetleg próbáljam meg "XY Kft.-vel felvenni a kapcsolatot, hátha nekik meglenne a számla és segítenének a garanciáztatásban? (nyilván tudom, hogy elég kicsi a valószínűsége, hogy segítenének, de hátha)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.