Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23642) Exodion válasza tonyrulez (#23641) üzenetére


Exodion
aktív tag

Amit a bolt ad az a torveny altal eloirt minimum kotelezo jotallas. Amit a gyarto az meg a termekszavatossag. Az elso mindenkeppen van, a masodik meg attol fugg. En ugy szoktam ezt letudni egy par evvel ezelotti ipon gariztatasi (7honap) ugyem kapcsan, hogy ha a gyartoval direktben tudom rendezni a garancialis igenyem akkor van gyartoi "garancia", ha nem akkor nincs.

A Seagate-nel nemtudom hogy megy, soha nem ment tonkre seagate hdd-m; western digital-nal direktben lehetett a gyartohoz kuldeni HDD-t. Az Aqua visszaadta hogy hibatlan 3000Ft bevizsgalasi dij, a WD azonnal cserelte hogy mar hangja alapjan is gyartasi hibas :DDD . Az aqua ezt kovetoen megtagadta a cseret mondvan hogy nem hozzajuk kuldtem a HDD-t. A WD cserelte vegul direktben.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.