Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [MikaVejneGI:] Acer Nitro 17 - A kis asztali gép
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Peterzon94
tag
Sziasztok, még sosem volt ilyen jellegű problémám, ezért tanácstalan vagyok. Ha valaki járt hasonlóan, vagy tud tanácsot adni kérem segítsen. (Ha rossz topicba írnék, elnézést miatta. )
2020. 12. 11-én rendeltem az eMagtól egy csomagot előreutalással, amire 3 munkanapon belüli szállítást ígértek, de nem érkezett meg. A csomagot egy romániai partnercégüknek kellett volna küldeniük. 2020. 12. 23-án hívtam először az eMag ügyfélszolgálatát, akik jelezték partnercégül felé a panaszom, amire semmilyen visszajelzést sem az ügyfélszolgálat, sem én nem kaptam. 2020. 12. 28-án ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, amire másnap 2020. 12. 29-én kaptak is választ. Egy GLS futárszolgálatos csomagkövető kódot kaptak, amit továbbítottak felém, de ebben csak annyi van, hogy jelezték lesz egy csomag, amit feladnak, de azóta sem történt meg. 2021. 01. 05-én, és 2021. 01. 07-én szintén hívtam az ügyfélszolgálatot, ők érdemben továbbra sem tudtak semmit mondani, illetve tenni, ezért 07-én kértem, hogy utalják vissza a pénzemet, és felejtsük el a csomagot. Állításuk szerint ezt jelezték a partnercég felé, de semmi nem történt. 2021. 01. 14-én megismételtem a hívást panaszommal, az ügyfélszolgálatos állítása szerint jegyzőkönyvet vett fel, plusz elmondta a folyamatokat. Továbbra sem kaptam meg a csomagot, illetve a pénzt sem utalták vissza. Úgy érzem ezek után, hogy felesleges telefonon érdeklődnöm, semmilyen előrelépés nem történik.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060