Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22839) Peterzon94


Peterzon94
tag

Sziasztok, még sosem volt ilyen jellegű problémám, ezért tanácstalan vagyok. Ha valaki járt hasonlóan, vagy tud tanácsot adni kérem segítsen. :) (Ha rossz topicba írnék, elnézést miatta. :B )

2020. 12. 11-én rendeltem az eMagtól egy csomagot előreutalással, amire 3 munkanapon belüli szállítást ígértek, de nem érkezett meg. A csomagot egy romániai partnercégüknek kellett volna küldeniük. 2020. 12. 23-án hívtam először az eMag ügyfélszolgálatát, akik jelezték partnercégül felé a panaszom, amire semmilyen visszajelzést sem az ügyfélszolgálat, sem én nem kaptam. 2020. 12. 28-án ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, amire másnap 2020. 12. 29-én kaptak is választ. Egy GLS futárszolgálatos csomagkövető kódot kaptak, amit továbbítottak felém, de ebben csak annyi van, hogy jelezték lesz egy csomag, amit feladnak, de azóta sem történt meg. 2021. 01. 05-én, és 2021. 01. 07-én szintén hívtam az ügyfélszolgálatot, ők érdemben továbbra sem tudtak semmit mondani, illetve tenni, ezért 07-én kértem, hogy utalják vissza a pénzemet, és felejtsük el a csomagot. Állításuk szerint ezt jelezték a partnercég felé, de semmi nem történt. 2021. 01. 14-én megismételtem a hívást panaszommal, az ügyfélszolgálatos állítása szerint jegyzőkönyvet vett fel, plusz elmondta a folyamatokat. Továbbra sem kaptam meg a csomagot, illetve a pénzt sem utalták vissza. Úgy érzem ezek után, hogy felesleges telefonon érdeklődnöm, semmilyen előrelépés nem történik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.