Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21351) rasotamas válasza Tomi0703 (#21349) üzenetére


rasotamas
veterán

Bár neked van igazad szerintem, azért az ütésnyom meg a kopás nem épp ugyan az.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21352) Digidroid


Digidroid
tag

Sziasztok!

Mi a teendő abban az esetben, ha Február 20-án az ijoe-nál webshopon keresztül vásároltam egy fejhallgatót 75.000 Ft értékben készpénzes fizetéssel, majd Február 24-én (szombat-vasárnap zárva vannak) minőségi kifogással személyesen visszavittem hozzájuk, és jeleztem, hogy szeretnék elállni a vásárlástól. Alapos átvizsgálás után vissza is vették, adtak egy mínuszos számlát és megígérték majd visszautalják a vételi árat. De sajnálatos módon mind ez idáig nem történt meg.

A mai napon ismételten felkerestem őket, és felhívtam a figyelmüket a vonatkozó kormányrendelet 14 napos határidejére, illetve kértem az azonnali készpénzes visszafizetést, de ők nem voltak hajlandóak erre. Illetve makacsan ismételgették, ezt a hibás 30 napot és majd utalunk szöveget.. :(

(#21353) Superhun válasza Digidroid (#21352) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

A fizetési móddal megegyező módon kell visszafizetni a termék árát (azaz készpénzben), 14 napon belül.

Ne telefonon keresd fel őket, hanem írásban, hogy legyen nyoma. Utólag nehezen bizonyítod, hogy azt állították szóban, hogy 30 napjuk, és hogy utalhatják is...

Első körben írj egy felszólító emailt, majd ha erre nincs válasz, írj be náluk a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyvébe írtakat kötelesek kivizsgálni és a vizsgálat eredményéről téged tájékoztatni.

Ha ez sem vezet eredményre, akkor a területileg illetékes békéltető testülethez fordulhatsz.

Üdv!

(#21354) Digidroid válasza Superhun (#21353) üzenetére


Digidroid
tag

Szia!

Személyesen kerestem fel őket, és baromira nem voltak együttműködőek.
A mínuszos számlán amit adtak, március 23. van megadva határidőnek, és állandóan erre hivatkoztak. Persze akkor még nem tudtam a kormányrendeletben szereplő 14 napos határidőről, és azt hittem 1-2 nap és úgy is utalnak, de úgy látszik gerinctelen módon ki akarják használni az általuk megadott időpontot :((( Most egyenlőre megvárom a jövő hétfőt, és utána próbálok lépni valamit. Csak nehogy ez a bolt is bezárjon a vírusveszélyre hivatkozva jövő hétfőtől, előre nem látható időpontig, mint ahogy azt jó néhány boltnál látom kiírva a környéken..

(#21355) hunspikey


hunspikey
őstag

Sziasztok, mm-ben vett tv-nk meghibásodott kb 3 év után de volt kiegészítő cardifos biztosítás. Nem volt javítható ezért a cardif adott egy kizárólag mm-ben kizárólag tv vásárlására jogosító utalványt az eredeti vételár összegében. Jelen helyzetben nincs szükségünk tv-re, kérhetem ilyenkor az utalvány összegét a kényszervásárlás helyett?

A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3

(#21356) Superhun válasza hunspikey (#21355) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. A biztosítás feltételeit kell megnézni, mert ez már nem szavatossági ügy.

(#21357) dobost


dobost
senior tag

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek egy jelenlegi helyzettel kapcsolatban.
Nemrég rendeltem egy viszonylag nagy és jó értékelésekkel rendelkező IT kereskedő cégtől egy Asus 27"es monitort. Online rendeltem és az üzletben vettem át, mivel közel van hozzánk.
A terméket előhozták, a dobozon nem volt sérülés, így aláírtam a számlát és hazahoztam.

Kicsomagolásnál feltűnt, hogy a monitor kijelzőjén van egy 2 ujjnyi vastag körív az aljától a tetejéig, de olyan szabályos, hogy gondoltam ez a gaming design és biztos fólia, majd leveszem róla.
Miután bekapcsoltam, akkor biztossá vált, hogy a kijelző defektes és ezen a köríven tök sötét a monitor. Függőleges pixel sorhibák is megjelentek körülötte.

Természetesen másnap reggel (este üzemeltem be) képekkel bizonyítva jeleztem a boltnak e-mailben, hogy cserés lenne a monitor. Tisztáztuk a telefonban, hogy se a dobozon se a terméken nem található fizikai behatás és én is vigyáztam vele. Körbetelefonálták a hivatalos szervizt és a nagykert is és mindenki hárítani akar. Azt szeretnék "feltételes garanciában" átveszik és bevizsgáltatják a hivatalos szervizzel.
Mindemellett kértem tőlük hivatalos állásfoglalást is írásban, hogy fogyasztóvédelem illetve ügyvédi intézkedés esetén legyen róla nyom.
Mivel még 3 napon belül vagyok bőven, így én ragaszkodnék az azonnali cseréhez, amit írásban meg is írtam nekik a szavatosság és 3 napos csere fogalmát idézve.

Mivel általában ezek a bevizsgálások hetekig szoktak húzódni és a kereskedő háttérbe vonul, az ügyfél meg szívjon a céggel, ezért én továbbra is ragaszkodnék a cseréhez. Attól is félek, hogy ha "feltételes garancia" lesz, akkor ráfoghatják, hogy nem gyártói hiba én meg itt maradok egy halott monitorral és -130 ronggyal.

Ilyenkor mi a helyes lépés?

(#21358) Lirle


Lirle
csendes tag

Sziasztok!

Ha adott egy MSI Gaming X VGA ami az Alza-ból vásárolt, de azt újra kellene hővezetővel "pasztázni" viszont a hátulján lévő matrica nyilván sérülni fog a csavaron, ha nem tudom eltávolítani szépen hogy visszarakható legyen, akkor a garancia egyértelműen érvényét veszítheti? Mert írtam nekik, de már jó ideje nem kaptam választ, azért írtam már ide.

Köszönöm a választ!
Üdv.

Az élet egy nagy játék, kibaszott szép grafikával !

(#21359) MaxxDamage válasza Lirle (#21358) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Egyértelműen: Igen! :K :U

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21360) DarthPeeter


DarthPeeter
aktív tag

Sziasztok!

Rendeltem egy winchestert a KazyComputerstől, pontosabban egy Toshiba P300 3TB, 7200RPM 64MB-t. Ez még 6-án történt, írták hogy 1-2hét a beszerzés, oké nem sürgős nekem sem annyira. Ki is fizettem előre, így olcsóbb volt a futár (GLS). Tegnap végre meg is jött, de nem azt kaptam amit rendeltem, hanem egy Seagate Barracuda 3TB 5400RPM 256MB-t. Még kicsit jobb is, mint amit én akartam venni, de a garanciapapírt a Toshibára írták. Náluk ez a winchester 6000Ft-al drágább, mint amit akartam.
Most mitévő legyek, hogy erre éljen a garancia? Újabb két-három hetet azért nem szeretnék várni. Írjak nekik emailt, hogy nem jót küldtek? Milyen reakció várható részükről, ha már ők hibáztak?

Előre is köszönöm a segítséget! :R

(#21361) Superhun válasza DarthPeeter (#21360) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Arról a boltról nagyon sok negatív véleményt olvastam, így sok jóra ne számíts. Nézd meg ezen a oldalon szériaszám alapján, hogy mennyi garancia van a vinyóra: https://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/

Ha megfelel neked az időtartam, akkor hagynám az egészet, és szükség esetén a gyártóval gariztatnék.

(#21362) DarthPeeter válasza Superhun (#21361) üzenetére


DarthPeeter
aktív tag

Köszönöm a válaszod!

Ha tudom, hogy ennyi rossz vélemény van róluk biztos nem őket választom, de az árukereső szerint megbízható bolt és ők adták a legjobb áron, cserébe két hetet vártam plusz nem is azt küldték amit rendeltem.... :DDD .
2021 novemberéig van rá gyártói garancia. Ha azt akarom érvényesíteni, akkor írnom kell egy levelet nekik és ők adnak egy címet ahová el kell küldenem?

(#21363) chopin42 válasza DarthPeeter (#21362) üzenetére


chopin42
őstag

Az árukeresőre csupa olyan ír aki
A) azt se tudja, hogy mit vett
B) ha megkapja, megy az 5 csillag
C) fizetett értékelő/barát
D) akinek baja van
A D elég elenyésző néha, de mégis érdemes a légrosszabb értékelésekkel kezdeni, mert ha mind arról szól, hogy a garanciális ügyintézés pocsék, a rendeléseket nem szállítják ki, az ügyfélszolgálat kaki, akkor ha gond van, ezek fognak jelentkezni. Pl az értékelések 1%-a fos garanciáról szól, akkor az azt jelenti, hogy a garanciális ügyintézés valószínű 100%-ban rossz, ha a termékek 1%-a hibás.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#21364) Lirle válasza MaxxDamage (#21359) üzenetére


Lirle
csendes tag

Köszönöm! :)

Az élet egy nagy játék, kibaszott szép grafikával !

(#21365) DarthPeeter válasza chopin42 (#21363) üzenetére


DarthPeeter
aktív tag

Igen, jogos, kicsit naivan mentem neki a vásárlásnak. Szoktam figyelni a rossz értékelést, de csak a termékek esetében amiket kinézek, a boltot nem néztem, pedig követem a fórumot az utóbbi időben és hát okos ember más kárán tanul, én most nem voltam az... :B

(#21366) Chal


Chal
addikt

Sziasztok,

Biztosan volt már itt ilyen kérdés, de nehézkesen kereshető a téma (megpróbáltam, nem sikerült), szóval előre is bocsi ha dupla/tripla/stb.. lesz.

Szóval: Alza vásárlás. Még bőven garanciális, 3 hónapos PS4 pakk kontrollere driftel ("magától" mászkál az egyik analóg kar). Felhívtam őket, hogy mi a teendő. Közölték, hogy a teljes pakkot (gép, kábelek, kontroller, és ha volt hozzá, akkor a játékot is) juttassam el hozzájuk, és majd javítják. Én tényleg kedvesen kérdeztem vissza, (kifejezetten figyelek erre a jelen helyzetben, mindenki feszült/depressziós kicsit most, ami érthető), de sajnos iszonyat arrogáns stílusban közölték, hogy ez van, nem számít hogy a másik külön vásárolt kontrollerrel boldogan tudna játszani a család, a gépet vissza kell küldeni, és pont. Illetve lehet olyan persze, hogy nem tetszik, de akkor javítás se lesz.

Megtagadhatja a kereskedő a garanciális ügyintézést abban az esetben ha a fő egységet nem küldöm vissza, mert indokolatlan lenne? A részegység (kontroller) nyilvánvalóan oly mértékben független a fő elemtől (konzol), hogy simán tudjuk használni, és nem esne jól, ha hónapokra el kellene küldeni az egészet, pláne hogy a 4 fal között kell ülnie a családnak ki tudja meddig. Megváltás ilyenkor, ha van egy konzol, amivel legalább ki lehet kapcsolódni picit néha :(

[ Szerkesztve ]

(#21367) LuckyL válasza Chal (#21366) üzenetére


LuckyL
őstag

igen megtagadhatja, az egész egyben egy tétel, ő is így tudja a beszállítójával intézni
a sony is így fogja visszakérni ha cserélnek

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21368) asdf_ válasza LuckyL (#21367) üzenetére


asdf_
veterán

Jogszaballyal tamasszuk mar ala, ne szokasjoggal, meg gyartoi elvarassal. Az o szempontjabol indifferens, hogy a Sony mit akar, meg az is, hogy a ksiker hogyan gariztat a nagykerrel, az a lenyeg, hogy jogszabalyilag a kereskedo kerheti-e a teljes ertekesitesi csomagot, avagy kizaroalg abbol a hibassal be kell-e ernie (gondolj bele pl. ha egy 9.9 kilos tv-nel egy hibas taviranyitonal kernek ugyanezt).

[ Szerkesztve ]

(#21369) Chal válasza asdf_ (#21368) üzenetére


Chal
addikt

Egyébként a Sony maga (pontosabban a hazai hivatalos szervizpartnere) is simán cserélné/javítaná a kontrollert, csak be kellene vinnem (csak a kontrollert), beszéltem velük. Nyilván ott kezdtem, a franc se akart volna egy kiskerrel hadakozni. Az a bökkenő, hogy amikor megkérdezték hogy hol vettem, és megmondtam hogy Alza, akkor egy "huha!" volt a válasz, majd visszaterelés az Alzához, ugyanis ők nem hivatalos hazai viszonteladók.

[ Szerkesztve ]

(#21370) LuckyL válasza asdf_ (#21368) üzenetére


LuckyL
őstag

mi az a jogszabály ami kizárja hogy visszakérje az egész csomagot?
ha így tudja megoldani az ügyintézést, akkor így tudja, én nem látok ebben semmi rosszhiszeműséget

(#21369) Chal
azért nem hivatalos viszonteladók mert kifejezetten kretén a sony és microsoft konzolok hivatalos maygar importőre, csak a kiválasztott néhány boltnak hajlandó normális áron eladni, a többieknek kisker ár felett árul...

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21371) asdf_ válasza LuckyL (#21370) üzenetére


asdf_
veterán

A jogszabalynak nem kizaronak kellene lennie imho, hanem megengedonek. Tehat ha nincs leirva, hogy csinalhatja, akkor nem csinalhatja. Ugyanugy, mint ahogy pl. volt nem egy olyan bolt regen, amely a kisker-nagyker/beszallito kozotti szallitaskori aruvedelemre hivatkozva csak eredeti csomagolasban volt hajlando visszavenni a meghibasodott termeket. En vasaroltam is ilyen helyrol, feketen-feheren rairtak a jotallsi jegyre en meg picit titkon kivantam, hogy dogoljon meg a termek, aztan visszaviszem a kezemben csomagolas nellkul es majd leallunk jogi szkanderozni. Na pl. ilyet sem lehet.
Es van meg a minden a jogszabalyban irtaktol a fogyaszto hatranyara eltero kikotes semmis cimu szoveg is, meg akar azt is lehet, hogy lehet ugy csurni, csavarni, hogy a jogszabaly nem ir olyat, hogy a bolt a teljes pakkot kerheti, innen kezdve az, hogy az egeszet keri, az hatranyos kikotes, igy semmis.

(#21372) LuckyL válasza asdf_ (#21371) üzenetére


LuckyL
őstag

szerintem nincs igazad, 1 árucikk kérhető egyben vissza, márpedig az egész ps4 csomag 1 árucikk (próbáltma egyébként keresni, de nem találtam hasonló esetet-valószínű egyébként hogy senki sem peresítene egy ilyen ügyet azért nem)
én nem gondolom hogy ez ugyanaz a kategória lenne mint a csomagolás hiányára hivatkozás, ami nyílvánvalóan szabálytalan

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21373) Chal válasza LuckyL (#21372) üzenetére


Chal
addikt

Hát ez rövidesen ki fog derülni, mert megkérdeztem a DAS-t, ha már van (sehol nem találtam választ, és most már nagyon kíváncsi vagyok...) :) Majd megírom, hogy mit válaszoltak.

[ Szerkesztve ]

(#21374) Chal válasza Chal (#21373) üzenetére


Chal
addikt

A DAS válasza összefoglalva: "Alapvetően ez egy jogi szakterületen kívül álló műszaki szakkérdés. Ha a teljes javításhoz szükséges a kontrolleren kívül a teljes gép is, jogos a kereskedő álláspontja, miszerint a javítást az összes tartozék hiányában nem tudja elvégezni."

Ugyanakkor ha én ezt nem fogadom el (és miért nem tenném, nem kell ahhoz villamosmérnöki diploma hogy valaki lássa, hogy el lehet végezni a javítást a gép nélkül), és a jótállási jegy/ÁSZF sem szabályozza a kérdést, akkor az sajnos jogi úton NEM kikényszeríthető. Ez alól azonban van egy kivétel: ha szerzek egy olyan szakártői véleményt ami az én álláspontomat erősíti meg, akkor az kb. egyenrangú lesz azzal, mintha a jótállási jegy térne ki erre, ez esetben tehát kikényszeríthető jogilag a részegység javítása a fő egység önkényes bekérése nélkül.

Nyilván innét ezt a témát csak azért hagyom itt, mert sokak számára érdekes lehet, nem fogok egy 10-12eFt-s kontroller miatt ilyenekkel szarakodni. Viszont pl. egy profi fényképezőgép szettnél (elszakadt a nyakpánt, idevel a 1.4 milliós geart, így jártál), vagy milliós TV-nél érdemes lehet beleállni a dologba. Én inkább megpróbálom újra írásban szépen megkérni az Alzát, ha nem sikerül, akkor elkönyvelem bukóként, és veszek egy másik kontrollert (természetesen biztosan nem az Alzától).

Ugyanakkor az is színtisztán látszik, hogy a jogot marhára nem érdekli a kereskedő "nyomora", azaz egyáltalán nem releváns, hogy ő hogy, és milyen szabályok szerint szerezte be a terméket, ő, vagy a partnere mit tekint "egy tételnek", és ezen belső szabályai mentén mit akarna ráerőszakolni az ügyfélre.

end of story

[ Szerkesztve ]

(#21375) LuckyL válasza Chal (#21374) üzenetére


LuckyL
őstag

Ugyanakkor az is színtisztán látszik, hogy a jogot marhára nem érdekli a kereskedő "nyomora", azaz egyáltalán nem releváns, hogy ő hogy, és milyen szabályok szerint szerezte be a terméket, ő, vagy a partnere mit tekint "egy tételnek", és ezen belső szabályai mentén mit akarna ráerőszakolni az ügyfélre.

te így interpretálod, mert ez lenne neked a kényelmes, de mint látjuk nem tudod kikényszeríteni, és szerintem nincs is igazad

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21376) Chal válasza LuckyL (#21375) üzenetére


Chal
addikt

Ferdítesz, és tényként közölsz meg nem történt dolgokat. Semmit nem próbáltam kikényszeríteni, kérdéseket tettem csak fel a kereskedőnek. A jog azt mondja, hogy műszaki kérdés, tehát műszaki illetőségű szakemberek hivatottak dönteni a kérdésben, illetve vitás kérdésben műszaki szakvéleményt kiállítva lehet jogi útra terelni egy ilyen ügyet.

Ennek semmi köze ahhoz, hogy a kereskedőnek a supply chain sajátosságai miatt mi lenne a jó, illetve milyen szabályok közé van szorítva a beszállítója által, kivéve ha azok a szabályok műszaki okokból lettek meghatározva és ez alá is támasztható.

de mint látjuk nem tudod kikényszeríteni

Na és mutasd már meg, hogy te ezt hol látod. Mert én sehol, és nem is fogom. Ugyanis ahhoz kellene szereznem egy szakvéleményt, majd a DAS-t megkérni hogy menjen neki az Alzának. Szerinted megjavítanák e a kontrollert a gép nélkül csupán egy fenyegetőző, szakvéleményt lobogtató ügyvédi megkeresés után?

[ Szerkesztve ]

(#21377) LuckyL válasza Chal (#21376) üzenetére


LuckyL
őstag

hát már csak ismételni tudnám magam, inkább zárjuk le a témát, de majd azért írd meg mire jutottál, itt a topikban

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21378) Superhun válasza DarthPeeter (#21362) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"2021 novemberéig van rá gyártói garancia. Ha azt akarom érvényesíteni, akkor írnom kell egy levelet nekik és ők adnak egy címet ahová el kell küldenem?"

Ha nem találsz információt a weboldalon az európai RMA szolgáltatásról, akkor igen, a legjobb, ha megkérdezed az ügyfélszolgálatukat. A Hardveraprón is szokott lenni hirdetés, hogy külföldi RMA ügyintézést vállalnak, esetleg ezt is nézd meg.

(#21379) Superhun válasza Chal (#21366) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Ez szerintem is technikai jellegű kérdés. Ha a meghibásodott tartozék egyértelműen azonosítható és önmagában is javítható, akkor a józan paraszti ész azt mondaná, hogy elég a tartozékot leadni, de mivel nem értek konzolokhoz, így biztosat nem tudok mondani. Egyébként ha csináltatsz is műszaki szakvéleményt, azt a bolt nem köteles elfogadni, ekkor csak jogi végzéssel lehet érvényesíteni, egy kontroller javításáért 1-2 évet pereskedni pedig elég beteg lenne...

(#21380) Chal válasza Superhun (#21379) üzenetére


Chal
addikt

Szerintem pont ugyanazt mondjuk (mindenben) :)

"ez esetben tehát kikényszeríthető jogilag a részegység javítása"

"Nyilván innét ezt a témát csak azért hagyom itt, mert sokak számára érdekes lehet, nem fogok egy 10-12eFt-s kontroller miatt ilyenekkel szarakodni. Viszont pl. egy profi fényképezőgép szettnél (elszakadt a nyakpánt, idevel a 1.4 milliós geart, így jártál), vagy milliós TV-nél érdemes lehet beleállni a dologba."

ésatöbbi...

[ Szerkesztve ]

(#21381) DarthPeeter válasza Superhun (#21378) üzenetére


DarthPeeter
aktív tag

Köszönöm a segítséged! :R

(#21382) Superhun válasza Chal (#21380) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"nem fogok egy 10-12eFt-s kontroller miatt ilyenekkel szarakodni"

Bocsi, e felett átsiklottam. Szerintem is jobb ezt az ügyet most hagyni...

[ Szerkesztve ]

(#21383) Simba


Simba
csendes tag

Sziasztok,
Másodtulaja vagyok egy Google Pixel 2 XL telefonnak. Megnéztem imei.info oldalon a garancia érvényességét, elvileg 2021.08.21.-ig érvényes a garancia. Ha problémám lenne, kéne a számla (nem kaptam)? Hol érvényesíthetem, ha nem kérnek mást a telefonon kívűl?

[ Szerkesztve ]

(#21384) Superhun válasza Simba (#21383) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Magyarországon forgalmazzák egyáltalán ezt a telefont?

(#21385) LuckyL válasza Simba (#21383) üzenetére


LuckyL
őstag

én azt hallottam hogy vannak oylan aljas emberek, akiknek ha nincs a garanciához számla csinálnak egyet maguknak pl az invoicehome vagy hasonló oldalon
de messzemenőikg elítélem az iyleneket! A bűnösök szenvedjenek! A rosszakat el kell ítélni.
:D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21386) Simba válasza Superhun (#21384) üzenetére


Simba
csendes tag

Forgalmazták, már csak a telefonkiraly.hu forgalmazza.

(#21387) Simba válasza LuckyL (#21385) üzenetére


Simba
csendes tag

Áh hamisításig nem mennék el, ha probléma lenne :DD
akkor inkább eltemetem valahova szegényt :(

(#21388) Tomi0703


Tomi0703
őstag

Urak!

Aquanal a Huaweiekre, hogy van a gari?
Az oldalukon azt latom, hogy 1 ev. Az elado akitol vennem a telefont azt mondja, hogy 1 ev az Aquahoz +1 a Huaweihez. HiCare-rol kuldte a kepet, hogy 2 ev garit ir.
Mi az igazsag? :D

(#21389) Chal


Chal
addikt

Nem válaszolt az Alza arra a levelemre, amiben (tényleg) nagyon szépen kértem őket, hogy tekintsünk most el ettől a dologtól (komplett konzol visszaküldése 1db kontroller analóg karjának hibája miatti gariztatásnál). Felhívtam őket, mert a reklamációt viszont lezárták, erről kaptam egy státuszt e-mailben, de válasz nem volt benne. Telefonon közölték, hogy azért nem válaszoltak, mert nem megoldható a dolog. Kedves nemde?

Ezek után ajánlom mindenkinek, hogy messzire kerülje el őket, ha konzolt vásárol. Legalább is ha PS-t vagy Switchet, ugyanis azoknál gyakori az analóg kar hibája, én a Switchnél már a harmadikat gariztatom (4db van hozzá), a PS4-nél ez az első, de a szomszédos PS topic jól szemléleti, hogy nem egyedi esetről van szó. Alza vásárlás esetén búcsút lehet mondani a konzolnak egy időre, ha ez a hiba beüt bármelyik hozzá adott kontrollereknél. Az Xboxot nem tudom, azt majd megírja akinek van vele tapasztalata.

Nem győzöm eléggé hangsúlyozni, hogy ennél nagyobb bajom/bajunk ne legyen most, szóval nehogy félreértse valaki, egyszerűen csak adott a topic, adott a téma, beszélgetni, informálódni pedig lehet, az élet ennyire nem állhat meg.

[ Szerkesztve ]

(#21390) Superhun válasza Tomi0703 (#21388) üzenetére


Superhun
Topikgazda

2 év gyári gari van a Huawei telefonokra Magyarországon, de 1 évig az Aqua-ba is viheted, mert az 1 év kötelező jótállást a törvény írja elő nekik. 1 év után csak a gyártói szerviz foglalkozik veled.

(#21391) Gyuri27 válasza Tomi0703 (#21388) üzenetére


Gyuri27
félisten

[link]

Amd - Radeon - Ryzen

(#21392) tobias40


tobias40
veterán

Hi all!

A lenti online boltban vettem előre fizetéssel,kártyás fizetéssel terméket (03.26-án) amit nem adtak fel mert "méret és minőségi hibás" terméknek mondták nekem a telefonban.
Valóban jogos ha 2 hét múlva utalják vissza a pénzemet?

Officeshoes Ügyfélszolgálat
Az Ön *******-as számú rendelésének összege visszafordításra kerül 2020.04.06-án, arra a bankszámlaszámra, amelyhez tartozó bankkártyával fizetett oldalunkon.
Az összeg a visszafordítástól számított 5-7 munkanapon belül íródik jóvá a számlán."

Tehát 2 hét mire méltóztatnak visszautalni a pénzemet,addig használják!

Nincs erre semmi megoldás hogy ne tehessék meg és azonnal utalniuk kellene?? :W

Köszi a segítséget! :R

(#21393) LuckyL válasza tobias40 (#21392) üzenetére


LuckyL
őstag

ez az officeshoes a legnagyobb moslék cég
minőségi hibás cipőket SOHA nem cserélnek, csak gyártják a szakvélmeényt hogy user error :)
tele a net vele, nem szabad innen vásárolni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21394) tobias40 válasza LuckyL (#21393) üzenetére


tobias40
veterán

Sajnos már beleestem,de ha van rá jogalapom hogy nekik menjek akkor megteszem,csak jó lenne tudni hogy mit mond a jog ilyen esetekben amikor Ők nem szállítanak saját hibából!
Valóban 2 hétig van lehetősége törvényileg a visszautalásra? :F

(#21395) tomazin


tomazin
veterán

Sziasztok!
Vettem egy ram kitet, amiből az egyik ram megadta magát. Írtam a boltnak, aki bekérte a rendelési azonosítót, majd azóta nem reagál.(1hétnél járunk)
Mi itt az irányadó? A fogyasztóvédelem honlapján ennyit találtam:
Ha a jótállásra kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) kötelezettségének a jogosult (vevő) felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt.
Van valahol definiálva a megfelelő határidő?

(#21396) Attix82


Attix82
őstag

Miért nem hívod fel őket? Lehet elfelejtették.

(#21397) tomazin válasza Attix82 (#21396) üzenetére


tomazin
veterán

Ha ezt nekem írtad: elérhetetlenek. Minden nap min. 3x hívtam őket, de., kora du. késő du.

(#21398) LuckyL válasza tomazin (#21397) üzenetére


LuckyL
őstag

nem lehet hogy a veszélyhelyzet miatt bezártak?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21399) tomazin válasza LuckyL (#21398) üzenetére


tomazin
veterán

A weblapjukon van egy garis form azt kitoltottem. Masnap reggel irtak egy emailt,h kuldjem el a megrendelesszamot. Azota semmi. Mellesleg arukereson is azt irjak,h nem szokasuk a telefont felvenni. (Market palace)

(#21400) lyzzard


lyzzard
aktív tag

Sziasztok!

A jelenlegi áldatlan helyzet miatti bizonytalanságomban kérem a tanácsotokat.

2019 októberében vásároltam az Áruk Házában egy Sapphire Radeon 5700 XT-t. A kártya egy zavaró hibát kezdett produkálni az ünnepek során, majd 2020.01.20-án visszavittem a boltba. Február közepén elküldött emailemre még válaszoltak, hogy türelmem kérik (a telefonjuk folyamatosan ki van kapcsolva).
Március elejétől kezdve semmilyen emailre nem válaszoltak, telefon továbbra sem elérhető.
Március 17-én személyesen elmentem a boltba, hogy a közel két hónapja tartó javítást már nem kérem, elállnék a vásárlástól. A javítás elhúzódását a jelenlegi vírushelyzettel magyarázták, miszerint a szervizbe nem mehetnek be. Az elállási szándékomat írásban rögzítették, tájékoztattak, hogy a visszautalási idő általában 14 nap, de előbb a szervizzel kell elfogadtatniuk a jóváírást.
Mivel a 14 nap holnap jár le, szerintetek mi lenne a jó megoldás? Várni tovább, ismét felkeresni őket valamikor, vagy konzultáljak egy jegyzővel fizetési meghagyás miatt? Attól tartok, ha tovább várok, és súlyosbodna a jelenlegi helyzet, akkor se én nem tudok elmenni a bolthoz, vagy akár be is zárnak. Ekkora összeget nem szeretnék veszni hagyni.

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.