Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21951) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ide is beteszem, hátha. [link] :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21952) Superhun válasza MaxxDamage (#21951) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Sztem első körben a Businessboxot kérdezd meg.

(#21953) asdf_ válasza MaxxDamage (#21951) üzenetére


asdf_
veterán

A kiterjesztett garancianak hazudott biztosítások a gyártó garancia lejárta UTÁN érvényesek (kivéve a sajáthibás, töréskárra vonatkozó része, ha van ilyen),, hiiszen miért fedezne olyat, amire jogszabály/gyártóii önkéntes jótállás alapján jogosult vagy, így ha 2 évnél fiatalabb a készülék, akkor LG, utána meg Businessbox.

[ Szerkesztve ]

(#21954) CuRi44


CuRi44
csendes tag

Sziasztok!

Adott egy GIGABYTE GTX 1060-as kártya, melyet a Konzolvilágnál vettem 2018.12.04.-én. A gyári garancia 3 évre szól, viszont a jótállási papíron az van írva, hogy:

"A jótállási jegyen szereplő termékre 12 hónap jótállást vállalunk, mely a boltunkban érvényesíthető."

A kérdésem tehát az lenne, hogy ilyenkor mi a teendő? Ahogy láttam a gigának nincs magyarországi kirendeltsége, és szervize sem, hogy tudom tehát érvényesíteni a 36 hónap gyári garit? Ha a gigával kell felvennem a kapcsolatot, akkor hová írhatok nekik?

Előre is köszönöm a válaszokat, és a segítséget!

(#21955) MaxxDamage válasza Superhun (#21952) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ma írtam nekik is. :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21956) MaxxDamage válasza asdf_ (#21953) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

LG az csak annyit mond, hogy forduljak a lakhelyem szerinti illetékes szakszervizhez és rajtuk keresztül intézhetek egy cserét. /számlával igazoltan ingyenes, garanciás keretek között/
A TV pár hónapos csak.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21957) asdf_ válasza MaxxDamage (#21956) üzenetére


asdf_
veterán

Ez rendben is van és teljesen jogszerű, miért (és milyen alapon) akarnál bármi mást ezen kívül?
(mehetsz még a vásárlás helyére is természetesen az LG szerviz helyett)

(#21958) MaxxDamage válasza asdf_ (#21957) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, jogos.
60km távolságra van a legközelebbi "szakszerviz" és ha nem kapok egyből cserét/újat, akkor LG javaslata szerint ott a SmartThinQ alkalmazás mobil telefonra. :D
Minden full Online történt (vásárlás és + gari kiterjesztés kötése is)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21959) Superhun válasza CuRi44 (#21954) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Szerepel a jótállási jegyen a 3 év gari vagy a 12+24 hónap? A webshopban, amikor rendelted, 3 év szerepelt a terméknél? Ha bármelyik igaz, akkor vidd vissza nyugodtan a boltba a karit, ők majd továbbküldik a nagykernek, aki majd intézi a gyári garit.

(#21960) asdf_ válasza MaxxDamage (#21958) üzenetére


asdf_
veterán

Akkor -előre egyeztetve- feladod futárral, aztán majd kicserélik.
Sajnos nálunk még nem tart ott a garis ügyintézés, hogy ilyenkor felmegy az ember egy weboldalra, bepötyögi a bankkártyaszámát, és azonnal küldenek egyet, amit -ha 15 napon belül megkapják a hibásat és az valóban gyári hibásnak, igy garis esetnek minősül- nem számláznak ki.

[ Szerkesztve ]

(#21961) MaxxDamage válasza asdf_ (#21960) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sajnos az LG-nél ilyenre nincs lehetőség, mert nem küldenek (max. csak fogadnak) és személyesen kell elmenni érte... :U

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21962) asdf_ válasza MaxxDamage (#21961) üzenetére


asdf_
veterán

Akkor az eladó céggel beszéled le, és hozzájuk küldöd.

(#21963) MaxxDamage válasza asdf_ (#21962) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sajnos ők nem illetékesek ebben. A gyártóhoz forduljak, azt mondta a T/Telekom. :D
Gyártónál rákérdek majd, hogy MM-be is leadhatom-e és ők intézik, mert V30+ telefonom is rajtuk keresztül intéztem és az Singapore locationos telefon volt -EU-ba nem forgalmazott- (full ingyen volt az ügyintézés/

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21964) asdf_ válasza MaxxDamage (#21963) üzenetére


asdf_
veterán

Akkor a telekomot elküldöd a JBQA-ba és jelzed, hogy jogszbályi kötelezettségük a jótállási igényed kezelése,, te eldöntheted, hogy az eladónál (tehét náluk), vagy a szerviznél lépsz fel igényeddel, és te úgy döntöttél, hogy náluk, tehát lesznek szívesek foglalkozni a távirányítóddal.

Egyrészt LG jótállási jegy:
Jelen jótállási jegy alapján a termékre a forgalmazó és/vagy a gyártó (importőr) az ebben a jótállási jegyben meghatározott feltételekkel jótállást vállal az alább feltüntetett termékre,mely jótállásra vonatkozó igényét a termék vásárlója, amennyiben fogyasztónak tekintendő, közvetlenül a forgalmazónál, illetve a gyártó (importőr) által működtetett szervizben, vagy megbízott szervizhálózatban érvényesítheti.

Másrészt jogszabály:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

1. § (2) A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
...
5. § (1) * A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

[ Szerkesztve ]

(#21965) MaxxDamage válasza asdf_ (#21964) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Valahogy úgy igen... :K
Na megvárom a BusinessBox válaszát is és ha nem jutok előrébb, akkor lépek a T felé... (majd ha időm is engedi, talán 2 hét múlva)
Köszi a jogszabályok beírását, kikeresését erre :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21966) asdf_ válasza MaxxDamage (#21965) üzenetére


asdf_
veterán

Nyilván azt mondja majd, hogy a gyári gari még nem járt le, még nem ők az illetékesek, így arra szerintem felesleges várni.

(#21967) MaxxDamage válasza asdf_ (#21966) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Pontosan. :K

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21968) zlatan92


zlatan92
csendes tag

Üdv!

Olyankor lehet valamit tenni, mikor a jótállási jegyen lévő gyártási szám nem egyezik meg a terméken lévővel? Ma jött meg a rendelés, és most vettem észre, hogy sajnos ez a helyzet áll fent... Ha szólok róla a webáruháznak, mire lehet számítani?

(#21969) , válasza zlatan92 (#21968) üzenetére


,
addikt

Csak kíváncsiságból kérdezem, honnan rendelted?

(#21970) asdf_ válasza zlatan92 (#21968) üzenetére


asdf_
veterán

Mindenképp jelzed nekik, terméktől és terméktípustól függően az eladó bevételezte terméket, vagy a beszállítója tudja mit adott el neki és vissza lehet nyomozni, hogy a hibás is, meg a neked küldött is tőlük van, és valószínú összekeverték, majd utána kapsz egy helyeset. Olyan is van, hogy a termék csomagolásán (és igy a jótállási jegyen is) teljesen más szám szerepel, mint magán a terméken, ilyennél ha ez pl. Logitech egér, annál ez teljesen normális.

(#21971) zlatan92 válasza asdf_ (#21970) üzenetére


zlatan92
csendes tag

Köszönöm, majd teszek egy próbát, aztán lesz ami lesz. Mindenesetre megosztom majd a fejleményeket.

Amúgy az emag-ról van szó...

(#21972) , válasza zlatan92 (#21971) üzenetére


,
addikt

Amiatt kérdeztem, mert ez tipikus edigital húzás, hogy mást írnak a garancialevélre, mint ami a terméken van. És mióta az Emag összeállt az Edigital-lal, azóta már tőlük is többször kaptam így terméket, hogy más sorozatszám szerepel a garancialevélen, mint ami a terméken van.
Ha írsz nekik (Emagnak), akkor valami olyan választ fogsz kapni, hogy nincs jelentősége, nem probléma, így is nyugodtan el tudod majd hozzájuk küldeni garanciáztatni a terméket (bolti garanciáról van szó). Nekem legalábbis mindig ezt szokták válaszolni. Ettől függetlenül én minden egyes alkalommal írok nekik ha így van, mert akkor legalább lesz valami nyoma a sorozatszámoknak is (a levélben is feltüntetem őket).

(#21973) zlatan92 válasza , (#21972) üzenetére


zlatan92
csendes tag

Köszönöm, ezzel most sikerült megnyugtatnod. :)

(#21974) Apollo17hu


Apollo17hu
őstag

Jul. 22-en rendeltem ket termeket az emagrol. Kifizettem. Varhato szallitasnak jul. 24. van megjelolve. Aug. elejen telefonaltam, hogy mi a szitu. Allitolag az egyik termekert elmehetnek, a masikat meg nem sikerult osszelogisztikazniuk. Irtam nekik mailt is, amire aug. 7-en ugyanezt a valaszt kaptam, es hozzatettek, hogy sms-ben fognak ertesiteni. Azota is ertesitenek. Ilyenkor lehet vmit tenni?

(#21975) , válasza Apollo17hu (#21974) üzenetére


,
addikt

Bár nem válasz a kérdésedre, de nekem kb 15 db csomaggal lógnak. Mondjuk én július végén rendeltem őket, az még "csak" 2 hete volt, úgyhogy akkor én még várhatok egy darabig, úgy néz ki. Rendszeresen szoktam tőlük rendelgetni a magyarországi megjelenésük óta, de így még nem jártam velük kapcsolatban soha. Szerintem tuti a járványhelyzettel van összefüggésben a dolog, csak legalább akkor értesítenék erről a vásárlókat.

(#21976) carl18


carl18
addikt

Üdvözlettem!
Úgy látszik engem is behuztak a csöbe, vásároltam hardvereket egy tagtól. 3 év garanciával hirdette, de csak 1 év garanciát kaptam rá gyakorlatba. Amúgy jó lenne ezeket a dolgokat végre megoldani, akkora átcseszésnek tartom 1 év garanciával a dolgot. Ha tudom 1 évet kapok rá meg se veszem.

Ha a gyártói garancia "Él" akkor lehet külföldre postázni?

[ Szerkesztve ]

Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

(#21977) Superhun válasza Apollo17hu (#21974) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ha nincs több türelmed, akkor elállhatsz a rendeléstől (lehet részlegesen is), és akkor 14 napjuk van visszaküldeni a pénzt.

(#21978) Superhun válasza carl18 (#21976) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Hardveraprós tagoktól rizikós a vásárlás, ezért is adják olcsóbban a cuccot, mint a nagyobb hardveres webshopok. Te végfelhasználóként az esetek többségében nem gariztathatsz a gyártóval, csak és kizárólag a nagyker, a nagyker viszont csak kiskerekkel áll szóba. Így ha eltűnik az eladó, akkor bukta van.

(#21979) CuRi44 válasza Superhun (#21959) üzenetére


CuRi44
csendes tag

Igen. Már beszéltem is velük, és vihetem. Köszi szépen! :)

(#21980) , válasza carl18 (#21976) üzenetére


,
addikt

Ha 3 év garanciát vállalt a részedre, és nem akarja a vállalását teljesíteni, akkor jelentsd a hardverapró felé (amennyiben a "tag" alatt egy hardveraprós tagot, hirdetőt értesz).

(#21981) carl18 válasza , (#21980) üzenetére


carl18
addikt

Nem ment tönkre még semmi, csak a Garancia papirt elolvasva kicsit "érdekesnek" tünt.
(2 vagy 3 év gyárói garancia van, ami nem az eladás időpontjától, hanem a termék gyártási időpontjától számítódik! (gyártói garancia)
Ez szerepelt a papiron, és nem igazán tartom reálisnak ezt a leirást.
A dobozon nincs feltüntetve a gyártási idő....

Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

(#21982) MaxxDamage válasza carl18 (#21981) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Az b*romság! Olyan nincs... :D
Vissza küldeném és kp.-t vissza, hacsak nem vetted mélyen ár alatt. :B

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21983) carl18 válasza MaxxDamage (#21982) üzenetére


carl18
addikt

Nem volt mélyen ár alatt, megnéztem a gyártó oldalát.
Ott is le volt irva hogy a gyártói garancia a vásárlástól számított 3 évig érvényes, ez a gyártástól-3 év elég nagy ferdítés.
Egy Taiwani raktárban áll fél évig doboban, ahhoz nekem mi közöm? :((( Elég érdekes lenne hogy amint le gyártanának egy terméket, már is ketyegne a garancia óra. 1,5 éve dobozban állt alaplapra már csak más fél év garancia volna ....

[ Szerkesztve ]

Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

(#21984) asdf_ válasza carl18 (#21983) üzenetére


asdf_
veterán

Aztán számlát kaptál-e, amin a vásárlás időpontja rajta van és azt bizonyítja? Ugye, hogy nem? Hiszen, ha kaptál volna, áfát is kellett volna fizetni. Látod, hamar megvan, az érdekes feltétel valószínű miértje... :U

[ Szerkesztve ]

(#21985) Josi válasza carl18 (#21976) üzenetére


Josi
aktív tag

Ha ennyire lényeges a rendes garancia, akkor miért nem boltban vásárolsz?
Ja, mert úgy drágább és még áfa-t is kell fizetni?
Viszont az eladónak nem kellene csúsztatnia a garanciáról. :)
Úgy vásárolj a hardveraprón, hogy a meghirdetett garancia csak egy kis plusz esetleg, amit lehet nem is tudsz érvényesíteni.
Ha így is megéri vedd meg, ha nem, akkor irány a bolt. Magánszemély használt holmira azt vállal, amit akar.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#21986) carl18 válasza Josi (#21985) üzenetére


carl18
addikt

Hát mindenki tőle vásárolt igy ennek fényében adtam én is egy esélyt a dolognak. Sok pozitiv értékelés fényében rendeltem.
A kártyát már Alzáról vettem, + SSD-t is. Szóval kegközelebb már tudom is honnan vásárlok új hardvereket.

Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

(#21987) mefistofeles

Urak! A múlt héten egy hazai webáruházból vásárolt vezeték nélküli fülhallgatórol kiderült, hogy a jobb oldali füles nem működik. Felhívtam őket és közölték, hogy ajánlva küldjem vissza a terméket és a papírokat, bevizsgálják és aztán vissza térítik az árát. Ez esetben jogosan követelem at első szállítás illetve a mostani visszaküldés postai díját is igaz?

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#21988) Attix82 válasza mefistofeles (#21987) üzenetére


Attix82
őstag

10k felett igen, de csak ha bebizonyosodik, hogy gyári hibás.

(#21989) mefistofeles válasza Attix82 (#21988) üzenetére

Már mint mi a 10k? A termék vagy a postai költségek?

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#21990) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

TopShop-ból rendeltem és elállnék, de mailre nem valaszoltak.
Ilyenkor mi a teendő?

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21991) Attix82 válasza mefistofeles (#21989) üzenetére


Attix82
őstag

Termék.

(#21992) asdf_ válasza MaxxDamage (#21990) üzenetére


asdf_
veterán

A support@-ra írtál?

(#21994) MaxxDamage válasza asdf_ (#21992) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen!

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21995) MaxxDamage válasza #40993792 (#21993) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

3 munkanap eltelt.
Igen, vissza küldöm nekik, elallast jelzem a nyomtatványon.
Elvileg mennie kell így is.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21996) deadelon


deadelon
aktív tag

Sziasztok!Egy hónapja vásároltunk egy darálós kávéfőzőt ,nem is volt túl olcsó 150000 ft.
A lényeg ,tönkrement,nem működik!Visszavittük a garancialevéllel dobozában a szervízbe,de nem vették át arra hivatkozva,hogy nincs benne a nikecel az alján ,és nekik vissza kell küldeni pestre és így összetörik!Paff!Olyan nikecelt nem tudok szerezni de nem is értem,még jó hogy nem nekem kell állni a visszaküldés árát.A kérdés van olyan jogszabály ,hogy kell a dobozba nikecel garis ügyintézésnél?

Üdv :M L

[ Szerkesztve ]

Nagy keleti bölcsesség:Több repülőgép van a vízben mint amennyi tengeralattjáró az égben

(#21997) Superhun válasza deadelon (#21996) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Véleményem szerint ez nonszensz. A szervizbe csak a terméket kell eljuttatnod a garancialevéllel együtt. Ha egy kisebb szerviznek tovább kell küldenie terméket egy nagyobb szervizbe, akkor ahhoz semmi közöd, itt a csomagolás már a szerviz felelőssége. Simán csak ki akarnak bújni a munka alól, illetve a felelősséget áthárítani. Állj ki az igazadért.

[ Szerkesztve ]

(#21998) mefistofeles válasza deadelon (#21996) üzenetére

Ilyenről még én se hallottam. Tuti rájuk borítom az asztalt ha ilyen kifogással állnak elém.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#21999) asdf_ válasza deadelon (#21996) üzenetére


asdf_
veterán

Nincs, ha lenne, meg tudták volna mutatni, hogy erre hivatkozva kérik. Ha nem veszik át, megkérdezed, hol a vásárlók könyve és már írsz is bele.Az első három napra SEM kell.megőrizned a csomagolást, nemhogy utána...

[ Szerkesztve ]

(#22000) LuckyL válasza deadelon (#21996) üzenetére


LuckyL
őstag

a szervíz nyugodtan megteheti ezt, vele nem állsz semmilyen jogviszonyban
ellenben ahol vásároltad oda nyugodtan visszaviheted csomagolás nélkül is és majd ők ügyintézik

cryptot minden termékemért elfogadom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.