Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21801) Superhun válasza asdf_ (#21799) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"És a bolt nem eláll a szerződéstől, hanem jótállási kötelezettségét amódon teljesíti, hogy mivel sem a javítás, sem a csere nem megoldható, így visszaadja a pénzt."

Ez pedig szerintem egyoldalú elállás a bolt részéről (vele van szerződésben a vevő, a nagykerhez vagy disztribútorhoz semmi köze a vevőnek). Mindegy, ne pörögjünk tovább ezen, ha alkalmam lesz, megkérdezek erről egy jogászt is.

(#21800) lumpy92: ezt szerintem a légitársaság ÁSZF-je szabályozza. Nézz rá.

(#21802) ssgk


ssgk
aktív tag

Sziasztok !
Emag mennyire megbízható a 14 napos elállási jogot illetően ?
Vacakolnak vagy korrektül visszaveszik a terméket ?

Köszi !

(#21803) Exodion válasza ssgk (#21802) üzenetére


Exodion
aktív tag

Visszaveszik es nem szoroznek mert kibontottad, visszautaljak a vetelarat. En egy kezi korfureszt vettem de butorlaphoz nem volt jo (ergo ugye kiprobaltam). Visszakuldtem ok meg utaltak a penzt, nem volt belole semmi gond hogy az ajendek fureszlapot is kibontottam hatha az jobb (nem volt).

(#21804) ssgk válasza Exodion (#21803) üzenetére


ssgk
aktív tag

Köszi a gyors választ !
Utána olvasgattam és elég korrektnek tűnnek.
(mellékes kérdé: A visszaküldött termékeket visszacsomagolják és eladják ugyan úgy vagy azokból lesznek az akciózott próba" termékek ?)
Lehet csak nekem nem triviális :P Kezdő vagyok ezen a téren...

(#21805) Superhun válasza ssgk (#21802) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Nekem egyszer kellett visszaküldenem terméket nekik, akkor korrektül és gyorsan lerendezték. Sőt azt hiszem náluk 30 napos az elállás, nem csak 14.

(#21806) ssgk válasza Superhun (#21805) üzenetére


ssgk
aktív tag

14 az fix, és annyi elég is. (egeret veszek, csak amit kinéztem nem igen tudom kipróbálni környéken sehol) Több mint valószínű, hogy jó lesz csak biztonság kedvéért kérdeztem rá.
Mert volt már negatív tapasztalat ilyen rendelésnél. (Pixel)

(#21807) Lazika


Lazika
senior tag

Sziasztok!

Vásároltam magánszemélyként egy LG tvt a mm-ben május 10.-én személyesen a boltban.Ami sötétnél sárga foltokat produkált, azaz átvilágított rajta. Ebben a hónapban a múlt héten jött ki a szervizes megnézni a tvt. Lefotózta stb. Ezen a héten hívtam őket, hogy mi a helyzet. Mondta a szervizes, hogy valószínű, hogy csere utalványt kapok. Hétfőn miután hívtam őket jött is elvitte a tv-met. Mára ígérte, hogy addigra elvileg meglesz a csereutalvány. Ma nem hívott, így utána érdeklődtem. Mondták, hogy még nincs engedélyezve, majd szólnak, de elvileg a héten meglesz. Délután megint hívtam őket, hogy hátha. Ugyanazt a választ kaptam. Erre felhívtam az LG ügyfélszolgálatot, akik azt mondták, hogy jövő hét végéig megkapom a csereutalványt. Ez egy hosszabb procedúra és eddig tart... Kérdésem az lenne, hogy kb mennyi idejük van kiállítani a csereutalványt? A másik pedig, hogy a médiát felhívtam ők azt mondták, hogy ha megkapom az utalványt, akkor vagy viszek egy ugyanolyan tvt, vagy pedig ráfizetéssel vehetek másikat is. Elvileg ugyanolyant nem árulnak már. A pénzt azt mondta, hogy nem adják vissza. Visszakérhetem a pénzt vagy tényleg csak levásárolhatom? Köszi :R

[ Szerkesztve ]

(#21808) Superhun válasza Lazika (#21807) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

A jogszabályban 15 napos gumiszabály szerepel, a gyakorlatban kb. 30 nap után lehet verni az asztalt cseréért/pénzvisszafizetésért. Ez remélhetőleg 2021-től változni fog.

Csak ugyanolyan típust kaphatsz, ha ez nem megy, akkor pénzvisszafizetés. Levásárlást a jog nem ismer.

(#21809) Lazika válasza Superhun (#21808) üzenetére


Lazika
senior tag

Szia! Köszönöm a válaszodat. Tudnál erről linkelni nekem egy jogszabályt, sajnos nem találok. Köszönöm :R

(#21810) Superhun válasza Lazika (#21809) üzenetére


Superhun
Topikgazda

(#21811) korcsi


korcsi
veterán

Sziasztok!

PCX-hez küldtem vissza egy merevlemezt (WD red 4TB) garanciáztatni, mert sok lett rajta az áthelyezett szektor, és állandóan megfogta a RAID tömböt amiben üzemelt.
Új korában se volt tökéletes (gyenge szektorok voltak rajta, de működött, idővel eltűntek, majd megint megjelentek)
Amikor megvettem, be lett rakva a gépbe ahol lehúzta a maga körülbelül másfél évét, majd kivettem elcsomagoltam, és visszaküldtem.

Most nézem a PCX oldalán az áll, hogy: "/FELTÉTELES GARANCIA SAROK SÉRÜLT"

Kezdjek aggódni, vagy ezt bármilyen apróságra ráfoghatják, ami nem feltétlenül áll a garanciális ügyintézés útjába.

Válaszokat előre is köszönöm!

referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!

(#21812) Márton


Márton
nagyúr

üdv,
6 hetes drónjavítás után, a mai napon leteszteltem a visszakapott terméket, ugyanaz a hiba fennáll, amivel beküldtem. Nagyon örülök :( El kell fogadnom, hogy megint a szervízbe küldik (külföldre!) és heteket várok ugyanarra a javításra? Mintha valahol olvastam volna, hogy a jog nem ismer olyat, hogy "javítgatás" és ha a hiba nemhogy később előjön, hanem azonnal a visszakapás után, tehát gyak. nem lett korrektül szervizelve, akkor kérhetem már a cserét, pénzvisszát? Ha így van, mire hivatkozzak? :R

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#21813) Superhun válasza korcsi (#21811) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Mivel az 1 év kötelező jótálláson túl vagy, köthetik feltételekhez a gariügyintézést.

A saroksérülésről tudtál korábban?

(#21814) korcsi válasza Superhun (#21813) üzenetére


korcsi
veterán

Nem.

referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!

(#21815) devilzero


devilzero
tag

Sziasztok!

Cimbora vett egy elég drága fülhallgatót, de sajnos se az órájához nem csatlakozik, se pedig kényelmi funkcióját nem tölti be normálisan. Szeretne elállni a vásárlástól azonban az ügyfélszolgálat (bestbyte.hu) arra hivatkozik, hogy "higiéniai termékekre" nem gyakorolható az elállás joga. Én csak ennyit találtam, hogy nem lehet elállni: "- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza".
Valaki volt már hasonló cipőben? Tényleg nem lehet fülhallgatótól vásárlás után elállni 14 napon belül (netes vásárlás természetesen).

Köszi a választ!
Üdv: devz

(#21816) Hegyirabló válasza devilzero (#21815) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Vagy segghülyék, amit nem feltételezünk embertársainkról, vagy próbálkoznak, amit szintén nem feltételezünk. Ezért mondjuk azt, hogy simán csak tévednek.

A "higiéniai termékre" nem vonatkozik az elállás értendő pl. elektromos fogkefékre, szájzuhanyra, hajsütő bigyóra, stb.

A fülhallgató semmi esetre sem tartozik ezek közé.

Aquila non captat muscas.

(#21817) Superhun válasza Hegyirabló (#21816) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Rosszul tudod. Ha a fülhallgató agybadugós (in-ear), akkor higiéniai terméknek tekinthető, mert testváladékkal érintkezik. Ha bontott a csomagolás, nem köteles visszavenni a bolt.

(#21818) Márton válasza Superhun (#21817) üzenetére


Márton
nagyúr

Jaja, itt is ez van: [link]
Erre valaki? :U

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#21819) Hegyirabló válasza Superhun (#21817) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Ja értem. Csak nem találtam ezt a jogszabályban. Bemásolod nekem? Köszönöm!

Aquila non captat muscas.

(#21820) Superhun válasza Hegyirabló (#21819) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Mármint mire gondolsz? Hogy mi számít higiéniai terméknek? Erre a jogszabály nem tér ki, de ha testváladákkal érintkezik a cucc, akkor azt biztosan egészségügyi okokból nem vihető vissza. Ez minden webshopbál így van (ha én kisker lennék, és sem vennék vissza ilyen terméket, az tuti).

A jogszabályt amúgy itt megtalálod: [link]

[ Szerkesztve ]

(#21821) Superhun válasza Márton (#21818) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Válaszolj légyszi az összefoglalóban szereplő pontokra, mert ez így kevés infó.

(#21822) korcsi válasza korcsi (#21811) üzenetére


korcsi
veterán

Nagy piros pont a boltnak! Mivel elhúzodik az ügyintézés, levásárolható az termék ára!

referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!

(#21823) Hegyirabló válasza Superhun (#21820) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Az a baj, hogy akarom vemhes, ha akarom nem. Igen, fülzsíros lett a fülhallgató. De mi van, ha nem tette be a fülébe, hanem csak kibontotta, és természetes fényben a színe nem tetszett neki? Én ma vittem vissza egy tegnapi billentyűzetet, amit szó nélkül visszavettek és a pénzt is visszafizették (kivételesen nagy jó pont a Media Marktnak). Jó, nyilván látták, hogy makulátlan állapotban van, és valóban csak négy órát próbálgattam összesen, de ennyi erővel erre is rá lehet húzni ezt az egészségügyi/testváladék/stb. dolgot, mert jó meleg volt tegnap, izzadtam, testváladék.

[ Szerkesztve ]

Aquila non captat muscas.

(#21824) Superhun válasza Hegyirabló (#21823) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Nyilván nem tudja egy eladó egyszerű szemrevételezés után eldönteni, hogy ténylegesen fülbe volt dugva a fülhallgató vagy sem. Épp ezért van az a szabály, hogy ha bontott, akkor nem veszik vissza. A másik kérdésedre a válasz pedig az, hogy a boltnak előre meg kell határoznia, hogy mely termékre érvényes a higiéniai kivétel. Az már más kérdés, hogy ezt hol kell feltüntetni a webshopban, de ebbe most ne menjünk bele.

(#21825) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Csaló weboldalakkal melyik topic foglakozik, kinek kell jelenteni? Ezen az Ecco oldalon vettünk ismerősömnek cipőt, de hitelesítési SMS nem jött a telefonjára, csak az, hogy levonták az összeget. Felhívta a bankot, azt mondták, már ők is akarták hívni, mert csaló weboldalon vásárolt. Ezért letiltották a kártyáját, majd 10 nap múlva kap újat. Ecco outlet-re keresett rá, első találatok ez, meg ez is. Nem is tudom, hogy miből lehet látni, ez csalás. Talán abból, hogy nincs cím, telefonszám megadva, illetve minden szó nagy betűvel kezdődik. Illetve a Facebook oldaluk is fura. Itt már látszódik a kamu, mert nem pontos a név. Az a furcsa, hogy a Google ilyen címeket előresorol, illetve, hogy lehet kártyával fizetni, ki szerződik velük?

[ Szerkesztve ]

(#21826) LuckyL válasza pinnacle (#21825) üzenetére


LuckyL
őstag

hitelesítési sms csak belföldön van, teljesen felesleges baromság így ebben a formában
a google a hirdetés feladásánál meg szokta nézni a hirdető oldalát, ez most úgy tűnik átcsúszott, ha akarod jelentheted nekik
topikot felesleges csinálni erre, ezek az oldalak kinőnek mint a gomba, leveszik a tapasztalatlanokat 1-2 hétig aztán lesz heylette másik
viszont a jó a hír, hogy a banktól vissza fogod kapni a pénzed ha teszel bankkártya panaszt
egyébként igen, abból amiket felsoroltál első blikkre látszik hogy csalás a dolog

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21827) bucihost válasza pinnacle (#21825) üzenetére


bucihost
senior tag

Multhéten asszonyt is hívta az OTP, hogy hajnalban 2-3 óra fele akart e vásárolni a kártyájával, mert le akartak emelni róla 20-30 ezret többször is. Mondtuk, hogy nem. OTP tiltotta is a kártyát.
Tegnap mentünk be 10 kor (8 kor nyit az OTP) az új kártyáér és közölte az ügyintéző kiscsaj, hogy a 2 óra alatt már mi vagyunk a 18.-ak akik ugyan ez miatt mentek.

A vicc az, hogy azt a kártyát nem is használjuk csak szökőévente 1-2x online vásárlásra de akkor is CSAK megbízható oldalon. Volt pár aliexpress / ebay is, de az is hónapokkal ezelőtt.
Még szerencse, hogy vásárlási limit van a kártyán..... :))

(#21828) pinnacle válasza LuckyL (#21826) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Bank küldte az SMS-t, ez a 3D Secure. Egyébként ezen az oldalon miből látszik, hogy csaló? Nekem így utólag a nagybetűs szöveg, meg az tűnik fel, hogy nincs telefonszám, cím. Ez az eredeti.
Pénzt nem vették le, mert az ismerősöm nem találta a kódot, így be sem írta, csak most nincs kártyája.

bucihost fura, ha nem sűrűn használjátok, hogy szerezték meg a kódot. Mondjuk ez a csaló oldal a legnagyobb szívás, mert itt a CVV kódot is megtudják. Az viszont érdekes, ha csaló oldal, miért ment tovább a kártya hitelesítésre, ahol meg kell adni az SMS-ben kapott kódot, illetve, hogy lehet csaló oldalnak bankkártya céggel szerződése.

[ Szerkesztve ]

(#21829) bucihost válasza pinnacle (#21828) üzenetére


bucihost
senior tag

- nagybetűk
- nincs aszf
- nincs semmilyen ügyfélszolgálati elérhetőség (kivéve azt a contact form-t)
- nincs panaszkezelési leírás
- garancia semmitmondó. Ha A Termék Mérete Nem Megfelelő, Akkor Azt Vissza Lehet Külden (oké, hova, kinek stb?)
- sehol egy hivatkozás a cégre, kiféle, miféle, keféle....

hirtelen ennyi

(#21830) pinnacle válasza bucihost (#21829) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Elküldöm a hu.ecco.com-nak, gondolom majd intézkednek.

(#21831) pinnacle válasza pinnacle (#21830) üzenetére


pinnacle
nagyúr

ecco-tól azt írták, hogy a jogi osztályuk már megindította az eljárást, de azt tapasztalják, hogy a hivatalok lassan intézkednek. :Y

[ Szerkesztve ]

(#21832) kristi79


kristi79
csendes tag

Sziasztok!
Telekom-on keresztül, netes rendeléssel vettem egy Samsung tv-t. Észrevettem, hogy több helyen bevilágít illetve bal fönt felhősödés is látható. Sajnos a 15 napból kicsúsztam így megkerestem a Samsung hivatalos szervizét, ahol mondták, hogy csináljak képet róla küldjem el. Ezután kaptam e-mailt, hogy 24 órán belül keresnek, 24 óra múlva megint jött egy automata üzenet, hogy a technikusnak továbbították és az elérhetőségem egyikén felveszik velem a kapcsolatot ha elbírálták.... Két hét semmi majd felhívtam őket, hogy mire számítsak. A végére a telefonos kisasszony kiderítette, hogy a képernyő tesztről nem találja a képet, küldjek még egyet, megtettem, majd ezt követően minden nap hívogattam őket de nem jutottunk semmire, folyton azt mondták majd keresnek de természetesen semmi sem történt a három hét alatt csak én küldtem el a képeket. Segítséget szeretnék kérni, hogy merre induljak el, mert csak tologatják az ügyemet három hete. A Telekom természetesen szintúgy passzol, mert nekik nincsen szervizük.

(#21833) LuckyL válasza kristi79 (#21832) üzenetére


LuckyL
őstag

telekomhoz vidd vissza ahol vetted, küzdjenek ők a szervizzel

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21834) Exodion válasza pinnacle (#21831) üzenetére


Exodion
aktív tag

A namesilo.com regisztralta a domain-t. Irhatsz nekik is az abuse@namesilo.com -ra. US hamarabb szokta tiltani ezeket, bar valahogy bizonyitani is kell hogy gebasz van. En anno a K&H-tol kikertem egy hitelesitett kartyakivonatot, meg egy nyilatkozatot hogy zaroltak a bakkartyam nem jovahagyott tranzakciok miatt (akkor meg nem volt naluk Virtualis tranzakcio teljes tiltasa 1Ft limit ide vagy oda), ez ment a HostGator-nak es toroltek is az oldalt a cirka 1het alatt. Gondolom akkor meg a tarhely szolgaltato is nekimegy mert ilyen celokra hasznaljak a tarhelyuket amit ugye nem szabad :U .

(#21835) Lackooo84 válasza kristi79 (#21832) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De egy ilyen bevilágítás hogy nem derül ki 2 hét alatt, én ezt nem értem...

The Truth is out there...

(#21836) kristi79 válasza Lackooo84 (#21835) üzenetére


kristi79
csendes tag

Úgy, hogy helyhiány miatt nem volt használva a tv (régi szekrénybe nem fért be).
Dinamikus képnél ha nem sötét a kép és világos van nehezebben észrevehető. Viszont sötétben nagyon látszik.

(#21837) pinnacle válasza Exodion (#21834) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Az a furcsa, hogy ekkora cég reklamációjával nem foglalkoznak, meg egyáltalán miként lehet hitelkártya céggel szerződésük.

(#21838) Marci112233


Marci112233
őstag

Üdvözletem!

Röviden annyi hogy vettünk egy kamera rendszert ami akkor működik megfelelően mikor kedve tartja, mert random időnként elmegy képe a távoli elérésnél, és ekkor nem is rögzíti a felvételeket. Még pénteken este írtam a boltnak egy levelet amiben leírtam problémámat. Majd vasárnap is mert egy újabb hiba merült fel. Végül pedig tegnap megint egy emailt, mert válasz nem érkezett tegnapig, de még ma sem.

Írhatok nekik megint amiben megírom, ha nem válaszolnak legalább, akkor fordulok a fogyasztóvédelemhez? Már idegesít, hogy még válaszra sem méltatnak, és nem azért vettem a rendszert, hogy akkor menjen mikor kedve tartja.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#21839) asdf_ válasza Marci112233 (#21838) üzenetére


asdf_
veterán

Kamerarendszer markaja, csatlakozas modja (wifi, ethernet, koax)?

(#21840) Marci112233 válasza asdf_ (#21839) üzenetére


Marci112233
őstag

AHD rendszer tehát a kamera és a rögíztő koaxon csatlakozik egymáshoz.
Rögíztő Sec-Cam és a kamera Hyunday. 2 kamra van csak, és ha csak az egyik szórakozna akkor megtalálnám a hibát, de mivel mindkettő szokta művelni így csak a rögzítő lehet a hibás.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#21841) asdf_ válasza Marci112233 (#21840) üzenetére


asdf_
veterán

Ahamm. Jó, ezek noname kínai dzsunka játékszerek, semmi közük a biztonságtechnikához. Ettől függetlenül persze természetesen működniük kéne.
Ilyenkor ha esetleg van egy kóbor HDD szabadon, akkor cseréld benne, ellenpróbának, mert az is lehet szar, aztán ha nem változik, akkor sétálj vissza a rögzítővel a boltba, hogy ez és ez a helyzet, legyenek kedvesek javítani az eszközt, mert hibás. Ez nem olyan probléma, ami emailezgetéssel fog megoldódni.

(#21842) Marci112233 válasza asdf_ (#21841) üzenetére


Marci112233
őstag

Manapság már mi nem kínai?
Amúgy nem egy noname HDD van benne, igaz nem rögzítőbe való ezt írtam is a boltnak mikor megkaptam, de azt mondták azzal nem lesz baj. Toshiba P300 2TB van benne. Jómagam használok pont egy ugyan ilyet asztali PC-ben és ott tökéletesen működik.
Amúgy egy HDD okozhat ilyet egyáltalán?
Na meg a bolt eddig korrekt volt mert vétel után e-maileztem velük többször és akkor maximum 1 nap de válaszoltak mindig.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#21843) asdf_ válasza Marci112233 (#21842) üzenetére


asdf_
veterán

Persze, de ha mondjuk egy Hikvision lenne, vagy egy Dahua az működne. Persze nem ennyiből. 2 kameránál valóban tökmindegy milyen hdd van benne, de esetleg lehet hibás, döglődő, amiatt írtam csak az ellenpróbát, hogy ne fogjuk rá egyből a rögzítőre.

(#21844) Marci112233 válasza asdf_ (#21843) üzenetére


Marci112233
őstag

A merevlemez ia attól a bolttól jött szóval ha az is lenne a baj forrása, akkor is elvárnám, hogy legalább egy válaszra méltassanak. Na meg ha hibás is akkor nekik kéne garanciába azt is cserélni.
Merevlemezem meg nincs pluszban amit bele pakolhatnék sajnos, és csak ezért nem dobok ki megint pénzt aztán az meg itt álljon használatlanul ha mégsem az a baja.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#21845) Márton válasza Superhun (#21821) üzenetére


Márton
nagyúr

Szóval
dji drón, a szakértős boltban vettem, újonnan, első tulaj.
Már több mint 2 hónapja vittem be az üzletbe, mert lassan forog, miközben nem is nyúlok a karokhoz. 6 hét német szervizelés után visszakaptam, de úgy, hogy még gyakrabban forgott, a kapott új táv meg csipogott bekapcsoláskor, ami jellemzően joystick hibára utal. Ki se próbálták, csak leemeltek egyet a polcról, hogy jó lesz..
Most megint küldik ki (minek? hát itthon is csipog), én meg újra heteket várhatok. Erre nincs valami szabály, hogy ha nem sikerült a javítás, akkor ne próbálkozzanak javítgatni, ha már egyszer hivatalos gyártói szervíz? 200e Ft-os munkaeszközöm :U

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#21846) Superhun válasza Márton (#21845) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Mikor vetted?

(#21847) Márton válasza Superhun (#21846) üzenetére


Márton
nagyúr

Tavaly május végén. 2 év garis :U

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#21848) Superhun válasza Márton (#21847) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Alapesetben 1 év a kötelező jótállás. Utána a gyártó feltételei érvényesek. Meg kell nézni a garanciapapírt, hogy a 2. évben mik a feltételek.

(#21849) Márton válasza Superhun (#21848) üzenetére


Márton
nagyúr

benne voltam az 1 évben, mikor leadtam..

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#21850) Superhun válasza Márton (#21849) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Akkor 15 napra való törekvés érvényes. Ha letelt a 15 nap, akkor kezd el verni az asztalt, hogy igazolják, hogy mi tart ennyi ideig és sürgessék meg a dolgot.

Olyan jogszabály nincs, hogy ha valamit már egyszer javítottak és még egyszer elromlott, akkor köteles a bolt cserélni. Az új jogszabályban lesz majd olyan, hogy egy terméket max. 3-szor lehet javítani, de ezt csak jövőre vezetik be.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.