Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
lcee79
őstag
Ez jó.
Mert ha van is rajt valami fikarcnyi sérülés, akkor az még nem okozhatná, hogy egyáltalán ne műköjön egy hdd.
Ez eleve egy hibás termék volt valószínűleg, és pont kifgtam.
Nem tudom miért nekem kell stresszelni, hogy a végén én fogok rosszul járni.
Arról meg nem is beszélve, ha azt mondtam volna hogy a 14 napon belüli elállás miatt visszaküldöm, akkr meg nem kellene bizonygatni senkinek semmit, és akkor nézegethetnék később a terméket, hogy miért nem jó.
De mivel tényleg nem működik, ezért küldtem vissza.
[ Szerkesztve ]
https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/