Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22160) lcee79 válasza Superhun (#22159) üzenetére


lcee79
őstag

Ez jó.

Mert ha van is rajt valami fikarcnyi sérülés, akkor az még nem okozhatná, hogy egyáltalán ne műköjön egy hdd.
Ez eleve egy hibás termék volt valószínűleg, és pont kifgtam.
Nem tudom miért nekem kell stresszelni, hogy a végén én fogok rosszul járni.
Arról meg nem is beszélve, ha azt mondtam volna hogy a 14 napon belüli elállás miatt visszaküldöm, akkr meg nem kellene bizonygatni senkinek semmit, és akkor nézegethetnék később a terméket, hogy miért nem jó.
De mivel tényleg nem működik, ezért küldtem vissza.

[ Szerkesztve ]

https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.