Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21301) Lackooo84 válasza asdf_ (#21300) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha kicserélik a készüléket, eleve új jótállási papír stb kell, anélkül el sem hozom. Vagy szerinted, ha kicseréli, kapsz mondjuk egy szart ami be sem kapcsol, akkor mi van?

The Truth is out there...

(#21302) asdf_ válasza Lackooo84 (#21301) üzenetére


asdf_
veterán

Nem erted meg, hogy ha veszel valamit, akkor arra 1 (egy, EGY) ev kotelezo jotallas vonatkozik. Ezaltal hogy a masodik evben kicsereles eseten mi tortenik -amennyiben a vevo nem szavatossagi igennyel el, tehat nem hoz sajat bevizsgalasrol szolo szakvelemenyt- azt jogszabaly nem szabalyozza. Ott az tortenik, amiben a felek megegyeztek, ami a szerzodes resze, ami a jotallasi jegyen szerepel.

Engedjuk mar el azt, hogy egy termekcsere AUTOMATIKUSAN azt jelenti, hogy minden ujraindul, nullkilometeres termeket kel kapni, bontatlan csomagolasban, uj jotallasi jeggyel.

Ezert kerdeztem, hogy a juzer mikor vette a termeket. Mert kurvara nem mindegy, hogy 2019. aprilis 1. elott, vagy utan.

[ Szerkesztve ]

(#21303) Lackooo84 válasza asdf_ (#21302) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akkor mit? Használtat? Refurbishedet? Ezeket alapból el sem fogadnám.

The Truth is out there...

(#21304) asdf_ válasza Lackooo84 (#21303) üzenetére


asdf_
veterán

Az lenyegtelen, hogy te mit fogadsz el, meg mit nem, ha a jog szerint valami nem jar, akkor a fejeden is poroghetsz, akkor sem kapod meg azt.

(#21305) Lackooo84 válasza asdf_ (#21304) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Csere esetén vatta új cucc jár. Nem használt, nem tákolt, nem összenyálazott. Új.

The Truth is out there...

(#21306) asdf_ válasza Lackooo84 (#21305) üzenetére


asdf_
veterán

Erstd mar meg, hogy a jog ezt a vasarlas eslo eveben biztositja, a masodik evben pedig csak akkor,, ha egy altalad fizetett, birosag elott megallo szakvelemenyt viszel arrol, hogy gyari hibas a keszulek (es ezt a masik fel eflgoadja). Minden egyeb esetben NEM.
Es itt be is fejeztem a veled valo kommunikaciot, mert huszadszor ismetlem magamat, de csak nem esik le a huszflller.

(#21307) Lackooo84 válasza asdf_ (#21306) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De te meg azt nem érted, hogy most nem azon van a vita, hogy mikor mi jár és mi nem. Ha már felajánlották a cserét, innentől kezdve új cucc, új jótállás, új szavatosság, pont.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#21308) asdf_ válasza Lackooo84 (#21307) üzenetére


asdf_
veterán

MI ALAPJAN???

(#21309) Superhun válasza bigdady (#21294) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Válaszolj légyszi az összefoglalóban szereplő pontokra, mert ennyi infóból nem lehet pontosan megválaszolni a kérdésed (lásd asdf_ és Lackooo84 vitáját) :U

(#21310) bigdady válasza Superhun (#21309) üzenetére


bigdady
nagyúr

Megkérdezem az eladót mert csak ennyit tudok. Nem gondoltam volna ennyire bonyolult bocsánat

(#21311) zenwalk


zenwalk
senior tag

Sziasztok
Február 26-an vettem át az alzanal egy netes rendelést, egy hajvasalot. El szerettem volna állni a vásárlástól, még benne vagyok a 14 napban, de azt mondták, hogy nem ez nem lehetséges mert a hajvasalo higiéniai termék. Ez tényleg így van?

(#21312) LuckyL válasza zenwalk (#21311) üzenetére


LuckyL
őstag

gondold végig, te megvennéd e más használt hajvasalóját?
higiénikusnak gondolod?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21314) zenwalk válasza LuckyL (#21312) üzenetére


zenwalk
senior tag

és Zsolt_72

Köszi szépen a gyors segítséget.

(#21315) LuckyL válasza zenwalk (#21314) üzenetére


LuckyL
őstag

egyébként volt már erről vita itt a topikban, szerintem pl egy fülhallgató is simán ez a kategória, van aki szerint nem
de ezek általában oylan kis értékek hogy nincs rá példa sem hogy egy perben például minek minősülne
szóval kb a bolt határozza meg, aztán vagy tetszik vagy nem

ha rajtam múlna, előírnám hogy kötelező legyen webshopos termékeknél a leírásnál jelölni, ha nem küldhető vissza valamiylen kivétel miatt, és ezekután döntsön a vásárló
ha pedig nincs jelölve akkor visszaküldhető

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21316) pècsimunkás


pècsimunkás
addikt

Sziasztok!

Rendeltem a MediaMarktól ebayen egy telefont unokahúgomnak. Le lettem oltva miatta, gondoltam vissza küldöm azt a kbsztt telefont. Ha neten rendeltem, személyesen is vissza vihetem? Annyi a csavar, hogy ingolstadti MM- ből jött, eisenachiba be lehet vinni személyesen vajon? Tekintsünk el attól, hogy német városokat írtam. Magyarországon is ilyenkor be lehet vinni random MM- be, vagy vissza kell postázni az eladónak?
Azért kérdezem ezeket, mert még sosem éltem a 14 napos visszaküldéssel.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#21317) LuckyL válasza pècsimunkás (#21316) üzenetére


LuckyL
őstag

a maygar media markt biztos nem fog tőled külföldről rendelt telefont visszavenni
a többit pedig a honlapjukon kellene megnézni, vagy írni nekik és megkérdezni hogyan tudsz elállni a vásárlástól

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21318) pècsimunkás válasza LuckyL (#21317) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Nem otthon akartam vissza vinni, vissza viszem itt. Ha lehet. A kérdésem úgy szólt volna, ha otthon valaki rendel a MM- tól, bárhová be lehet vinni, vagy vissza kell postázni a feladónak?
Ami otthon az eljárás, az kb itt is. Ha simán beadhatom bárhová a telefont, akkor megcsinálom azt, mert az egyszerűbb nekem. Egyszerűbb, nem kell postázni, pénzt vissza igényelni, ilyesmi. Ha ez nem megy, akkor postázom max.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#21319) MaxxDamage válasza pècsimunkás (#21318) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Kérdezd meg az MM-t!(?) :F

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21321) pècsimunkás


pècsimunkás
addikt

Köszi az ötleteket :R !
Írok egy e-mailt annak, akitől vettem a telefont. Vagy direktben, vagy az ebayen.
Természetesen felvetődött ez is mindjárt az ügy elején, de a beszéd jól megy, az írás- olvasás nehezebb ügy. Én még oroszul tanultam :D .
Próbáltam keresni egy könnyeb utat.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#21322) somnia


somnia
őstag

Sziasztok!
Vásároltam a Vaterán egy cégtől egy terméket.
A cikkhez mellékelt foto alapján döntöttem mellettük, ám nem azt kaptam. Amit kaptam az egy butább változata annak, mint ami a képen van.
Az ok, hogy elállok a vásárlástól és visszaküldöm de azt szeretném tudni, hogy megáll-e a hibás teljesítés, hogy a postaköltséget is visszakérhessem?

Köszönöm ha valaki válaszol.

(#21323) LuckyL válasza pècsimunkás (#21321) üzenetére


LuckyL
őstag

ha nem a Media martktól vetted a telefont miért akarod a media marktnak visszavinni?
hülye ne legyél :U

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21324) pècsimunkás válasza LuckyL (#21323) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Mert a MM- tól vettem azért oda vinném vissza. Legalábbis erre gondoltam :U ! Az itteni első hsz.ben le is írtam: Ingolstadtból küldték, de én Eisenachban lakom. Itt szépen bemegyek szombaton, és megbeszélem a dolgokat. Ha nem megy itt, felveszem a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan küldték. És nem vagyok hülye, szépen leírtam: a MM- tól jött, de az ebayen keresztül!

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#21325) LuckyL válasza pècsimunkás (#21324) üzenetére


LuckyL
őstag

"Írok egy e-mailt annak, akitől vettem a telefont. Vagy direktben, vagy az ebayen."
bocs de elég félreérthető volt, hogy végülis kitől is vetted
nézd meg a visszaküldési felételeket a honalpjukon és küldd nekik vissza, tiszta sor a dolog

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21326) stickermajom válasza somnia (#21322) üzenetére


stickermajom
addikt

Ez engem is érdekelne, én egy teljesen más spot lámpát kaptam, mint amit rendeltem. A webshop azt mondja levásárolhatom, mert az eredeti termék nincs raktáron. Én elállnék, de a futárt szerintem nem nekem kell ilyen esetben kifizetni.

(#21327) rasotamas


rasotamas
veterán

Nem tudjátok az Asus problémázik-e a VGA hűtő leszerelés miatt garanciában?
Vennék egyet, de le volt véve mert vízhűtéssel használták.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21328) MaxxDamage válasza rasotamas (#21327) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, mert akkor a csavarzáró matrica is hiányzik már róla. :K :(((
Nekem volt Asusal olyan esetem, mikor VGA-t küldtem Cseh Asus szervizbe (EU központi szerviz) és kaptam (javított) csere kártyát (cserét kértem) és eleve úgy küldték le, hogy nem volt rajta csavarzáró matrica és erről a Magyar Asus is tudott (2 év teljeskörű gart kaptam hozzá - gyártóit) és még ők is mondták "nyugodtan szétszedhető/újra pasztázható, mert nincs rajta matrica" viccesen megjegyezve... /persze sérülés elkerülése alap ilyen esetben, mert az garancia bukóval jár/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21329) rasotamas válasza MaxxDamage (#21328) üzenetére


rasotamas
veterán

Értem, köszönöm. Bizonyos márkák nem tesznek rá csavarhúzómatricát, erre voltam kíváncsi, hátha ők se.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21330) MaxxDamage válasza rasotamas (#21329) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Asus az sajnos pont tesz rá.
Nyugodtan rákérdezhetsz Asus Supportnál is (kártya SN megadásával azonosítva) és ők is fognak válaszolni a kérdésedre, de ha nincs matrica, akkor gari is elvész alap esetben... :U

Matrica példa: [link]

Hivatalosan laptopot sem lehet szét szedni, de ha nem okozol sérülést, akkor szét szedhető...na de már sok (új) fajtán "védő" matrica is van... :B

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21331) Cranberries


Cranberries
aktív tag

2018. novemberében vásároltam a Telekomnál egy Play Station 4-et, ami úgy néz ki, hogy javításra szorul. ☹️ A Telekom oldalán a profilom alatt nem találom a jótállási jegyet csak a számlát.
Ez hogyan pótolható? Tudja valaki, hogy mennyi a jótállási idő a PS4-ekre?

(#21332) MaxxDamage válasza Cranberries (#21331) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Legtöbb esetben (Telekomos vásárlás) a számla egyben a gari jegy is (vásárlás ideje) és vedd fel a kapcsolatot a hivatalos kepviselettel, az elektronikus számlát is mellékelve. [link]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#21333) Cranberries válasza MaxxDamage (#21332) üzenetére


Cranberries
aktív tag

Köszönöm a segítséget/tanácsot! Mindenképpen felkeresem őket.

(#21334) LuckyL válasza Cranberries (#21331) üzenetére


LuckyL
őstag

1 év a jótállás a playstation cuccokra, hacsak a telekom nem ad mellé valami plusz garanciát/biztosítási konstrukciót

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21335) Cranberries válasza LuckyL (#21334) üzenetére


Cranberries
aktív tag

Na ezt nem tudom én sem, hogy ad-e még hozzá további jótállást. Szavatosság is van, de ezt sem tudom, hogy mennyi vagy hogy hogyan működik.

(#21336) LuckyL válasza Cranberries (#21335) üzenetére


LuckyL
őstag

szavatossághoz azt kellene neked bizonyítani hogy gyárilag hibás volt...

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21337) Cranberries válasza LuckyL (#21336) üzenetére


Cranberries
aktív tag

[link]
...
"Ilyen például a bizonyítási kötelezettség, mely a kötelező jótállás teljes egy éve alatt a vállalkozást terheli, vagyis ha vita van Önök között a tekintetben, hogy a hiba gyártási eredetű-e vagy a helytelen használat következménye, úgy a vállalkozásnak kell bizonyítékkal (pl. szakvélemény) alátámasztania, hogy mi okozta azt. A szavatossági időszakban ezzel szemben a kereskedőt csak hat hónapig terheli ez a kötelezettség, a rákövetkező másfél évben már a fogyasztónak kell bizonyítania, amennyiben a felek között vita alakul ki a minőségi kifogás megalapozottságát illetően."

Ha jól értelmezem, akkor az első hat hónapban nem az enyém a bizonyítási kötelezettség.

[ Szerkesztve ]

(#21338) LuckyL válasza Cranberries (#21337) üzenetére


LuckyL
őstag

de nem akkor ha már a jótállás lejárt
ez arra vonatkozik ha csak szavatosságod lett volna jótállásod nem
ugyebár a szavatosság két év, de abból már 1 lejárt a jótállás ideje alatt, mostmár a második év ketyeg, neked kell bizonyítanod

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21339) Cranberries válasza LuckyL (#21338) üzenetére


Cranberries
aktív tag

Hát, ha ez így van, akkor esélyem sincs. :(

(#21340) Superhun válasza Cranberries (#21339) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Úgy van, ahogy LuckyL írta.

(#21341) Exodion válasza rasotamas (#21329) üzenetére


Exodion
aktív tag

Az ASUS-nál USA-n kívül matriafüggő a jótállás. De végülis még ha nem is lenne az, a beszállítóról úgyis visszapattanna hogy akkor buktad a garanciát. Az ASUS és még sok más gyártó direktben a végfelhasználóval nem bizniszel. Szóval a matriamentes videókártyád a retail láncon garanciáztatható. Még ha az ASUS el is fogadná hogy a matria nincs meg (nem fogadják el nekem alaplap pattant vissza mire nagy nehezen ki tudtam küldeni, pedig arról nem is warranty void matria hiányzott) a beszállító úgyis szörözni fog ha gariztatni akarsz erre készülj fel. Nekem pl fizetnem kellett a kiküldés költségét máshogy a beszállító nem küldte ki a lapot.

(#21342) Tomi0703


Tomi0703
őstag

Üdv!

Eladtam egy Mi 9 SE-t másfél hete. Ma írt az emberünk, hogy megjött a teló még a múlt hét elején, jó is volt működött. Majd egy hét használat után behalt a touchscreen. Ez a hiba, mint ami a videón látszik. Aqua garis a telefon, viszont van rajta kér ütésnyom (persze nem attól halt be az érintő, mert már sokkal korábbi az azütés). 1 2
Itt hirtelen visszakeresve nem olvasok túl jókat az Aqua gariról. Van esély? :B

A vevő persze azt szeretné, hogy azonnal vegyem vissza a telót mert, hogy ő egy téglát vásárolt stb... Kicsit felidegesített. Mondtam neki, hogy első körben az Aqua-val kéne beszélnie.

[ Szerkesztve ]

(#21343) rasotamas válasza Exodion (#21341) üzenetére


rasotamas
veterán

Köszönöm, de ez egy vásárlás előtti tájékozódás volt, így nem vettem meg a terméket.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21344) LuckyL válasza Tomi0703 (#21342) üzenetére


LuckyL
őstag

hát ütésnyomos telefont nem fognak garanciában megjavítani ebben szinte biztos lehetsz
nem tudom mi volt kettőtök megállapodása, én használt cuccokat 1 hét garival szoktam eladni például, de ezt be is tartom még ha nekem is kell lenyelnem a békát a végén

cryptot minden termékemért elfogadom

(#21345) Attix82 válasza Tomi0703 (#21342) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Szerintem 1 hét után már nem a Te dolgod mit csinál / csinált a telóval. Megállapodás volt?

(#21346) Tomi0703 válasza LuckyL (#21344) üzenetére


Tomi0703
őstag

Én nem szoktam garit írni. Max ha nincs rá rendes garancia akkor szoktam rá vállalni. Adtam már el pár dolgot itt az aprón, de ilyen még sosem volt.

(#21345) Attix82: Nem volt, gondoltam ott az Aqua gari, az csak többet ér mint az enyém. :DDD
Múlt héten hétfőn (03.09) délután vette át egyébként. Azóta nem is írt, hogy megérkezett, működik stb. Csak ma, hogy nem működik az érintő és hogy téglát vett.

(#21347) Attix82 válasza Tomi0703 (#21346) üzenetére


Attix82
őstag

Szerintem 1 hét után nem igazén kell foglalkozni vele, 3 napot szoktak adni általában. Ott a garipapir intézze.

(#21348) rasotamas válasza Tomi0703 (#21346) üzenetére


rasotamas
veterán

Leírtad a hirdetésbe az ütődést? Működött a telefon annak ellenére? Hány nap is telt el az átadás-átvétel és a hibajelenség közt?
Ha leírtad, működött annak ellenére, majd egy hét után (feltehetően kűlső hatásra) behalt szerintem engedd el, próbálja meg gariztatni.
Ha nem írtad le és kézbevétel után 24 órán belül behalt a telefon akkor joggal háborog.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#21349) Tomi0703 válasza rasotamas (#21348) üzenetére


Tomi0703
őstag

Persze. Itt a hirdetés. Mindent leírtam és fotóztam. Múlt héten hétfőn vette át a telefont és ma írt, hogy nem jó. Tehát 8 nap.

(#21347) Attix82: Pontosan ezt is mondtam neki.

Ha esetleg nem szabad az archív hirdetést linkelni, akkor kérem egy modi szedje ki.

(#21350) LuckyL válasza Tomi0703 (#21349) üzenetére


LuckyL
őstag

sajnos itt a vevőnek kellett volna tájékozódnia, hogy így nem érvényes a garancia
kellemetlen a helyzet, de ez nem a te hibád, hiszen nem vállaltál garanciát és leírtad a sérülést is

cryptot minden termékemért elfogadom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.