Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21708) Kaci84 válasza asdf_ (#21706) üzenetére


Kaci84
őstag

Ennek meg mi közee bármihez is? Vagy egészítsem ki. Oké. Az emberek többsége nem fog 40-60e Ft-ot kifizetni, csak azért, mert a bolt esetleg nem szürkeimportos és egy talán jobb gariért. Garanciáért pénzt adni a leroszabb üzlet pont úgy mint biztosításért (1-2 kivétellel) nemhiába osztogattják ész nélkül a megvehető garikat, akár már +3 évet is vehetsz ügye.
Szóval sok esetben az ár külömbözet a sufni gsm-nél bőven fedezi az esetleges javítás költségeit, pláne ha sok telefonon keresztül valaki félre tudja tenni az árkülömbséget.
Na meg az se teljemsen igaz, hogy kapugarancia van. Nem is értem, hogy jött ez? A legtöbb szürke bolt is gariztattja, mert esélyes, hogy neki is él a gyártói gari, sőt több esetbe a bolt kihagyásával a végfelhasználó is tudja gariztatni a gyártónál (rákérdeztem). Így az 1 évvel amit eddig is vállaltak talán keveseb gond volt mint ami ebben az esetben várható.

Most ha akisboltnak is 3 évet kell adjon egy telóra, miközben a gyártó csak 1-et ad, na iott már lehet érdekesség, hisz az már surolja az élettartam határát is, meg ott kérdéses mennyire vállaják be saját költségen a dolgokat. Vagy a gyártónak is kell vállalni 3 évet a magyar piacra? Az fura lenne, na meg áremelkedés lenne vagy sok termék kihagyná kishazánkat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.