Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21582) chopin42 válasza LuckyL (#21581) üzenetére


chopin42
őstag

Igen, itt is 9k+posta, összesen 10k értékről beszéltünk. De folyamatosan ezzel érveltem, hogy mi a helyzet, ha egy hűtő törik ripityára/kapom másodkézből, újként? Illetve az volt a legszánalmasabb (utolsó) ügyintézés, hogy a POSTA ászf-jére hivatkozott, ami őszerintük engem is kötelezett. Nosza,felhívtam a postát, hogy mégis HOL van leírva, hogy ÉN felelek a sérült termék szállításáért? Nyilván sehol, a bejelentést bárki megteheti, a címzett semmilyen módon nem kötelezhető rá (hiszen nem írtam alá semmit, csak feladóként vonatkozik rám az ászf). Valamint az is mutatja valahol egy cég "minőségét" a vásárlói felé, hogy a "pitiáner" ügyekkel mennyire foglalkozik. Pechjükre nem voltam (teljesen) hülye, legfőképpen ott tévedtem, hogy tőlük kérdeztem, mi a teendő, valamint nem az volt az első levelem, ami az utolsó...
Mindegy, úgy látom, hogy a gvh is megtalálta őket (bár más okból).

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.