Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21564) kispx


kispx
addikt

Üdv,

Találtam egy ilyet:
"8. Meghibásodott a még jótállásos mosógép, kb. egy hónapja bejelentette fogyasztó a szervizben a hibát, azonban a gépet nem javították meg. Kérheti-e a termék cseréjét, vagy a vételár visszafizetését?
A jogszabály szerint törekedni kell arra, hogy 15 napon belül megtörténjen a javítás. Ha jelentősen elhúzódik a javítás ideje, a vásárló kezdeményezheti a termék cseréjét a vásárlás helyén, csere lehetőség hiányában kérheti vissza a vételárat."

A 15 nap már megvan. 2 emailt küldtem és nem válaszoltak. Múlt héten felhívtam őket, és azt mondták, hogy csak egy alaplap csere kell, ami már aznap megérkezhet. Azóta sincs hír felőlük. Egy összeszerelt asztali gépről van szó. Márciusban rendeltem a gépet, a rendelést sem hamarkodták el, és a nem is azt a memóriamodult rakták bele, amit megrendeltem.
Él még a fent megnevezett jogszabály? Mit jelent a jelentősen elhúzódó javítási idő? Mik a lehetőségeim a jelen helyzetben?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.