Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20035) Tamagocsi123


Tamagocsi123
tag

Sziasztok. Adott egy processzor amit garanciában vissza vittem 1 nappal a vásárlást követöen mert hibássan müködott. Az üzletben alapos szemrevételezés után átvették (lábak stb nincs e külsérelmi nyom) 72 óra elteltével semmi, 5 nap múlva többszöri mail megkeresésemre azt irtak hogy a processzor lábai több helyen el voltak hajolva és tovabb kuldik a beszálitonak, ha ö cseréli akkor csere egyebkent meg igy jártam. Mi tevő legyek ha igy vissza akarják adni? Köszönöm

[ Szerkesztve ]

Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.