Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20032) MaxxDamage válasza Gyuri27 (#20031) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Írtam a boltnak, vagy-vagy :R
Még dokuk nélkül be veszi a szakszerviz a terméket és foglalkozik vele (még e hónap végéig) aztán ha probléma lenne vele, akkor csak a könyve ellenében vennék be garanciális javításra vagy számla ami kellene. (gyártót is meg kérdeztem, ha csak a gari könyv van meg és ki van töltve, az is elég, számla nem kell)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.