Sajna, ez nem kormányra lett kitalálva.
Sokkal jobban lehet az íveket tartani, a féket, gázt adagolni egy kormánnyal, és mégsem. Szabad kóborlásban nagyon jó, versenyben meg meghalsz, mert a kontrolleres köridőd közelében nem vagy vele.
Tuningról annyit, hogy (tapasztalatom szerint) 1-1 versenyt leszámítva sajnos kell a tuning. Ott is a legjobb, ha mind1, melyik osztályban indulsz, (A, S1, S2, vagy X, esetleg lejjebb) az a lényeg, hogy annak az osztálynak a tetejére tuningold a kocsit. Én a motorokat szinte sosem cserélem le, és nagyon ritkán rakok fel hátsó szárnyat, vagy épp elsőt, de egy gumi, fék tuning, egyes modelleknél egy összkerékhajtás rengeteget dob.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Dante73
tag