Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Igen, ezekkel tisztában vagyok. De nekem ennyit megér a kerámia bevonat. Nem kell többet szarakodni a waxolással meg a mosással sem. Amennyit én járok a kocsival 2-3 évig biztosan kitart a bevonat. Elég sok mindennek ellenál, persze a kavicsoknak jégesőnek nem. 130 ezer forint a kerámia bevonat. Többen ajánlották ezt a helyet, a legjobbak közt vannak.
Your car, your life ;)
kcsa
veterán
A gond csak az árával van szvsz. De még mindig inkább ezt, mint a kék ledet (sorry, nehezen emésztem a témát )
szerk,: gyáá 130k? Tényleg nem éri meg
[ Szerkesztve ]
westcoastog
veterán
Ha valami veterán fordja lenne vagy nagyobb értékű sportkocsija..
De napi használósra fölösleges. Le kell mosni otthon, leápolni szerekkel és kész.
Bár mindenki maga dönti el mibe teszi a pénzét.
[ Szerkesztve ]
Abban a 130 ezerben benne van a 3 lépcsős polírozás, gyurmázás, fertőtlenítés stbstb... Na mindegy A kék ledet meg hát... eléggé unatkozhatnak azok, akik még mindig ezen vannak felakadva, innentől meggondolom miket írok ide...
Your car, your life ;)
Nekem ez nagy érték. Egyik szernek sincs olyan hatása, mint a kerámiának. De most ezt fogjátok feszegetni a kék led után?
Your car, your life ;)
Gergőke88
addikt
Miért baj ha valaki megmondja a véleményét?
Ha nem tetszik ez, akkor minek írod be?
Lehet velem van a baj, de nekem ez olyan lenézőnek tűnik, mintha hülyének néznének, pl a kék led miatt, meg most a kerámia miatt. Nem baj ha elmondják a véleményeket. De ez nem az autóápolási topik. Válaszoltam, egy kérdésre, hogy milyen a kerámia és ennyi. Én itt le is zártam ezt a dolgot.
Your car, your life ;)
kcsa
veterán
Jól látod, akkor fórumozok ha unatkozom Most jöttem fel garázsból, levettem és javítom a lökhárítót, mert asszony parkolt
X Factor
addikt
Inkább félreraknám azt a pénzt és 4-5 éves korában elvinném alvázvédelemre.
De mint mások is Írták, te pénzed, nem lebeszélni akarlak
[ Szerkesztve ]
Make things work
westcoastog
veterán
Nem kétlem ezt, nekem is érték a 20 éves roncsom.
Más kérdés hogy én csak lemosom itthon, meg kitakarítom mert elég putri állapotban van szegény kívülről, nekem persze hogy nem érné meg ilyen jelenleg.
Ha 10 milliós új mondeom lenne meggondolnám.
Peace
[ Szerkesztve ]
Alvázvedelem már volt téma. Hát nem tudom. Ford szalonban azt mondták h ezeken van védelem alapból. Ha meg van valami ott a 12 év rozsdásodas garancia én megcsinaljak.
Your car, your life ;)
kcsa
veterán
A vastag rücsinek van értelme, az a valódi kavics elleni védelem. Gyárilag ilyen nincs.
A garancia pedig átrozsdásodásra vonatkozik,tehát csak lyukas lemezzel foglalkoznak, felületi rozsdával nem.
[ Szerkesztve ]
lajafix
addikt
csak annyi hogy egy ford nem egy "érté" hanem "használom ütöm vágom kopik". Egy Ford kapja az ívet, nem kényeztetik. persze ha egy új mustangod van akkor megértem.
Rock'n Roll
westcoastog
veterán
Azért megveszel egy vadiúj autót neked sem az lesz az első dolgod hogy üsd, vágd koptassad, nyilván fájna már az is ha rányitnak egy ajtót.
Miért ne lehetne fordot kényeztetni?
Az más kérdés hogy átlag autókra fölösleges ennyi pénzért kényeztetés, de ez megint ne a mi zsebünknek fájjon, rosszabb nem lesz annak az autónak.
#8065) radi8tor
Ezért is tartom fölöslegesnek.
Olcsóbban is meglehet úszni egy ápolást, ez a hétvégi autóknak, és garázskirálynőknek szól inkább.
[ Szerkesztve ]
radi8tor
MODERÁTOR
Az ellen viszont kerámia sem véd.
⭐ Stella
ReFleXx
addikt
Szerintem is tok folosleges, egy egy eves 7e kmt futott, szinte meg uj autot 3 lepcsoben lepolirozni mar.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
DeFranco
nagyúr
nem nézünk le, csak szerintem mindannyian voltunk már ilyen "első szerelem" helyzetben autóval és pont ezért látjuk is a buktatóit, meg megtanultunk egy arányérzéket. ezt próbáljuk finoman átadni neked is.
hidd el mindenki elfogadja, hogy azt csinálsz az autóddal amit akarsz, jó szándék vezérli azt aki mégis megpróbál a "józan paraszti eszed" lenni ehelyett. sokszor én is megköszöntem volna, ha lett volna ilyen.
westcoastog
veterán
itt a pont.
SzlobiG
félisten
130? Ezt gondold meg, ennyiért tényleg pénz kidobás. Új autót én nem políroztatnék az fix azon még hajszálkarcok se nagyon lehetnének, ha csak a mosás alatt nem csináltál rá.
Vannak hajszalkarcok amit még a szalonban csináltak amikor lemostak állat módra. Én is biztos csináltam rá otthon amikor még nem olvastam a topikot és nem tudtam hogyan kell normálisan autót mosni. Autóapolasi topikban sok embernek van kerámia, ők maguknak csinálták. Én nem értek ezekhez valamint eszközeim sincsenek hozzá. Többen ajánlották ezt a helyet illetve máshol is ilyen árban van a kerámia. Három lépcsős polirra azért van szükség mert csak makulátlan felületre lehet kerámiat tenni. Azon marad meg rendesen és bírja sokáig. Lehet hülye vagyok de nekem ennyit meg ér egy 2-3 éves védelem. Lakkfekete oszlopok pl nagyon durván karcosak. Barátnőm tesója is ilyen kocsit vett egyedi gyártású volt és annak is full karcos a lakkfekete oszlop. Ezeket jó lesz majd ha a kerámian megcsinaljak.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
SzlobiG
félisten
Hát figy ez a te döntésed, ha neked ennyit megér akkor hajrá. Hajszálkarcokat amúgy sem lehet kiküszöbölni megkockáztatom, hogy az a kerámia is fog hajszálkarcosodni pár mosás után.
LamaCube
addikt
Szia!
Természetesen a te autód és a te pénzed, de sajnos benne van a pakliban, hogy egy idióta akár a tesco parkolóba vagy bárhol körbe húzza. Én sajnos így jártam egy off autóval és több parkoló társam. Minden elemet körbehúztak. Megcsináltattam 200-ból, majd 3 hétre rá egy parkolóba egy autó végighúzta ott se lett meg a tettes. A Focusomba 3 hónapja belementek /mondjuk ott fizetett a biztosító/, lökhárítót kellett újra fényezni, gyönyörűen megcsinálták, majd 3 napra rá a sarkát meghúzták. Úgy is hagyom, nincs értelme javítani, felületi sérülés, de bosszantó 1 napig. Már úgy vagyok vele, hogy az a rohadt autó van értem nem én érte, mert ha mindig azon aggódnék, hogy "jaj mi lesz a fényezéssel", akkor kb. aludni se tudnék. Mindig van valami barom, aki megcsinálja a bajt és szó nélkül lelép.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
Szia!
Igen, ebben igazad van. Én nem is ezek miatt csináltatom meg a kerámiát. A kerámia arra jó, hogy kb semmi nem tapad meg a fényezésen, egyszerűvé teszi a mosást, magasan víztaszító. Most pl úgy mosom a kocsit, hogy leveretem habosítóval, magasnyomásúval lemosom, lombfúvóval leszárítom és teljesen jó és érintés nélkül mostam. Természetesen hébe-hóba kézzel is lemosom a kocsit, de próbálom minnél jobban csökkenteni a mosókarcokat, amennyire tudom. Az ilyen szándékos rongálások ellen meg lehet érdemes lenne egy kamerát tenni a kocsiba, nagyon sokan használnak, én is gondolkodtam, hogy beszerezzek-e. Másik topikban mutattak is egy nagyon jót, valami 20 ezer ft volt, nem tudom ezeknek lenne-e értelme. Próbálom ezeket elkerülni, gondolok arra pl., hogy munkahelyemre bicajjal járok (helyben van, 10 perc bicajjal), több ember kocsiját összekarcolták és leengedték a gumikat, hiába van az egész parkoló bekamerázva, leszarja a cég :/ Boltoknál meg egyéb helyeken próbálok oda parkolni, ahol senki nem áll/nem nagyon állnak, ha kell megállok a parkoló végén a picsába. Tudom ez sem megoldás, de hátha elkerülök egy olyat, hogy rám nyitják az ajtót, vagy anyuka a nagy seggével kilöki az ajtót neki a másiknak, stb.stb. Próbálok vigyázni a kocsimra amennyire csak tudok, lehet már (sőt tuti) túlzásba viszem
Your car, your life ;)
LamaCube
addikt
Megértem a te álláspontodat is. Nincs is vele semmi gond. Mindenki próbál vigyázni az értékeire ki így ki úgy.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
Your car, your life ;)
Kocsiba milyen pendriveot érdemes tenni? USB 3.0? Vagy felesleges és elég a 2.0 is? A mostani pendriveom megdöglött, 3.0-s volt. Csak pendriveról hallgatok zenét.
Your car, your life ;)
kcsa
veterán
Ha pcről 3.0val tudsz másolni, ott nyerhetsz pár másodperc előnyt. Ford fejegységnek mindegy
Köszi! Akkor veszek 2.0-t, olcsóbb sokkal.
Your car, your life ;)
Real_Necro
veterán
Az Astrámba az Aldi parkolójának a másik felén tolatott bele, majd elhajtott az illető... Előtte önkormányzatnak volt útba és a traileres átpakolásnál sérült... előtte a Bp. Mogyoródi-Mexikói kereszteződésében nem adott egy csaj elsőbbséget és hajtott belém...
A Mondeoba az átíratás utáni 2. napon egy figyelmetlen csaj hajtott bele hátulról...
Mondjuk ha cégnél karcolják meg leeresztik azért az már szerintem büntetendő, nekem szerencsére saját parkolóm van, bár itt meg pár éve egy viharban 2 perccel azelőtt álltam odébb a kocsival, hogy leszakadt egy hatalmas faág...
Értem a félelmed, azt nem értem, hogy egy gyári nem olcsó festést/lakkozást egy viszonylag új autónál képes vagy lepolíroztatni, hogy felrakj egy olcsóbbat, ami elvileg jobban védi. Nekem kicsit népámítás, de példának ott van a 18 éves Astrám, ami mindig kézzel volt mosva és elég szép állapotban van mai napig.
A Mondeot is kézi mosóba hordom, nem is olcsóba, de elég szép utána a járgány. Kap félévente egy titan vaxot, meg minden mosásnál egy "gyors vaxot" és ennyi... Igaz az enyém már 6 éves...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
DeFranco
nagyúr
gyors riport a kulcsról: panaszkodtam, hogy kín és szenvedés a kocsit nyitni a távirányítóval. nem rég egy ideig jó volt, amikor nyomorgattuk a motorháztető zár (nem) nyitása miatt, ez gyanút keltett bennem. szétszedtem, kiderült, hogy az elem egyik lefogatópöcke eltört, így csak a belső elektronika tokozása szorította oda az érintkezőhöz az elemet. úgy-ahogy. ezért volt a teljesen agyament működés meg hogy nyomni kellett mint süket a csengőt.
kapott egy kis szovjet szakszervizt (összehajtogatott papírcsík az "leszorító" tokozás és az elem közé, de az legalább igényesen, színhelyes (fekete) papírból ) azóta úgy működik mint az álom. nincs több irigykedve fogcsikorgatva nézés a teszkó parkolóban a zsebből nyitós pözsósra
alex devil
senior tag
+1
Ennyi pénzből inkább elvinnék egy nőt valami szép helyre és jól éreznénk egymást.
S23
Bazsee71
őstag
Igaz, nem figyeltem a pontos fogalmazásra, de lóg is, meg kicsit csálé is. De már ilyen volt a műanyagos előtt is. Lövök ma róla egy fotót.
radi8tor
MODERÁTOR
Jól tetted, hogy megnézted/szétszedted a távirányítót.
Nem csak az érintkező lehet eltörve, hanem kosz is kerülhet oda, ami kontakthibát okoz.
⭐ Stella
AMD Power
titán
Sziasztok!
Mk6 1.4 Fiestakrol mi a velemeny, tapasztalat!? 2005-2007 evjaratok.
bull84ghia
őstag
Diesel vagy benzin?
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
AMD Power
titán
Elnezest. A lenyeg lemaradt. Benzines 1.4.
aginor
addikt
Akkor a zárhíd lehet a ludas, de dobj róla képet megnézzük.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
bull84ghia
őstag
Fiestát szépen mozgatja az 1.4-es motor. Környezetemben több is van és kopó alkatrészek kívül nem volt bajuk pedig napi szinten vannak használva. Korrozio esetleg amire érdemes odafigyelni.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
AMD Power
titán
Jaj azt ne... Nekem olyan auto nem ke ami rohad. Hol szoktak jekentkezni rajta ilyen problemak?
Gergőke88
addikt
Az F is rohad mégis évekig használtad és dicsérted. De szólok hogy a G is rohad. Sőt ebben a korban amit nézel szinte mindegyik rohadhat....
6-800e Ft ért azért csodákat ne várjunk.
[ Szerkesztve ]
kcsa
veterán
Maholnap 10 éves a legfiatalabb belőle, az idősebb darabok már 15 évesek. Ne várj új autót
radi8tor
MODERÁTOR
Jobb oldali alsó gömbfej cserés lett. 15 évig bírta.
⭐ Stella
molnarpeter
nagyúr
Ennyiért kis szerecsével kap VAG valamit, ami még nem indult el a rohadás útján, ilyen téren évi 1x elég is foglalkozni velük, mert galvanizált.
Dj Sügi
őstag
Vegye is azt inkább akkor!
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
Pikkolo^^
addikt
Melyik típus rohad? A lakatos megmondja
A Fordok sem tűnnek sokkal tartósabbnak, náluk is egészen a 2004-es gyártásig jellemző az esetenként brutális lemezhiány. Jó hír, hogy a tágas utastere és jó pakolhatósága miatt nagyon kedvelt, 2000-ben bevezetett cicaszemű Mondeóról nem suttognak horrorsztorikat. Vigyázni azért ezekkel sem árt, láttunk már olyan kereskedést, ahol háromból kettő látványosan megindult.
bull84ghia
őstag
Ha veszel ne osztrák vagy olasz import legyen. Azoknál hamarabb jelentkezik. Azért egy ilyen 2004 utáni fiestához egy g astra a kanyarban sincs. Azok jobban rohadnak(hátsó ív, tank mellett). Amiket nap mint nap látok fiesta azokon egyedül a futómű és alvázon van némi felületi rozsda. Sem az ívek sem máshol nincs rajtuk. 800-ért simán lehet találni sztem, de én a helyedben inkább a faceliftest keresném.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
Dj Sügi
őstag
Szia!
Ha van konkrét kiszemelted/linked, szerintem akkor dobd be ide és mindenki hozzáteszi amit gondol!
Szerintem 1.4-alatt nem érdemes venni, mert az viszi is a kasztnit nem csak vonszolja. 1.4 viszont szíjas motor arra figyelni kell! Klímával előzni nem érdemes azért vele, mert az visszahúzza erősen.
Rohadás nem típushiba, de érdemes lehet megnézni az ülés síneket, az akkumulátor tartó alatti részt, az ajtók alját, első sárvédők tövét az ajtó alsó sarka felől. Ezek a többnyire hanyag tartásra és használatra utalhatnak az utolsó kettő lehet érdekesebb rendes gazda esetén is.
Típushibák nem nagyon vannak, kopó alkatrészeket cserélni kell, de pár apróság:
-első rugókat szereti megtörögetni
-hátsó csomagtérnyitó motor szeret tönkremenni (olcsón orvosolható)
-ajtó díszlécek hullanak fentről a 10+ éves ragasztó megadja magát előbb-utóbb
-beltéri fűtésnél az előtét ellenállás szeret tönkremenni, így csak 4-es fokozatban fúj levegőt(macerás, de olcsó cseréje)
-hátramenetet nem mindig szereti elsőre bevenni, de ha jól tudom ez Ford sajátosság
Hirtelen ennyi jutott eszembe most!
Jah még a végére, csak is ST-t vegyél!!! :
[ Szerkesztve ]
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
AMD Power
titán
Szerintem az nem egy nagy elvárás ,hogy egy 10-12 éves autó ne rohadjon. Főleg ,hogy ezek már messze nem a 90-s évek rozsda gépei. Az Astra meg a legjobb autóm ami valaha volt.
Dj Sügi
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat.
VAG nem kell köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Bazsee71
őstag
Ez a probléma akkor csak 2004-ig volt jellemző? Nekem 2005-ös olasz import Fiestám van, nem kezdte még ki a rozsda, pedig rendesen használatban van télen is.
Real_Necro
veterán
Nekem is G Astra az elod, el sem adtuk, mert annyiert inkabb alljon itthon es hasznaljuk alkalmankent. 18 eves, van benne 134ekm, es eleg jo allapotban van meg... persze mondeobol vissza ulni mar fura... )
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”