Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
embe
nagyúr
Én tartanám magam az előírthoz.
De ha a felni topicban nem tudtak pontos választ adni rá......
Próba....
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
DeFranco
nagyúr
tud valaki ajánlani jó klímást pesten? tölteni kéne a klímán (legalább is ellenőrizni, jól működik de 5 éve nem volt hozzányúlva már csak a kenés miatt is meg kellene "forgatni" benne a gázt) de 14 éves az autó, 14 éves a rendszer, olyat keresek aki tényleg szakszerűen dolgozik és nem ereszti rá a csilliárd bar-t mint a barom, stb.
zugló és környéke preferált de bármi szóba jöhet. ha más nincs, megcsináltatom gödön, de ezért külön nem mennék ki ha van jó ajánlással itt is valaki. csak dolgozzon rendesen meg ne húzzon le valami kamu melóval.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
radi8tor
MODERÁTOR
Miért kell tölteni, nem hűt rendesen?
Solymáron korrektek voltak. Bár nem kifejezetten klímások, de ehhez nem is kell klímáshoz menni szerintem.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
DeFranco
nagyúr
még tesztelem, de egy hete amikor a rendes havi átmozgatás történt, nem tetszett a "járása" mintha szenvedett volna a kompresszor kicsit és kapcsolgatott is ha alapjáraton álltam. ez lehetett az alacsony környezeti hőmérséklet miatt is de lehetett gázhiány miatt is. ilyen lehet akkor is ha egyébként teljesen jó, lehet némi vesztesége eleve is.
egyébként meg x évente amúgy sem árt cserélni az olajat ami a rendszerben van ez meg töltéskor történik, ahogy lefejtik a benne levő gázt, lefejtik az olajat is, és vissza már a gáz+pótlással friss olaj megy.
DeFranco
nagyúr
ja, de amúgy hűt rendesen, legalább is a tavalyi mérések alapján 100%-os, ilyen hidegben csak azt tudom megállapítani hogy párátlanít pikk pakk.
DZs
senior tag
A futóműben vastagabb a gátló, erősebb a rugó - a sima nem jó hozzá. A motor csak az űrtartalomban egyezik, teljesen más, kezdve az üzemanyag-tankkal. Sima motortartó bak nem jó hozzá.
Viszont évi 5 ezer km alatt nem kap akkora terhelést, hogy meghibásodjon.
DeFranco
nagyúr
klíma ügyben radin kívül van még valakinek tippje?
Real_Necro
veterán
Műszaki vizsga, 50 perc, 16290Ft.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
sandró60
addikt
Kb nekem is 50-perc.Állapot felmérés+vizsga=25000Ft 10-éves Ford C-Max 1,6
[ Szerkesztve ]
Real_Necro
veterán
Az jó drága. Én Bosch partnernél voltam most Üllőn. Szerintem Astrát is oda fogom hordani műszakira.
Szerk.:
Mondjuk nekem közel van.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék Ford tulajokhoz. Olyan gondom van az 1.8-as benzines (QQDB motor) C-Maxommal, hogy alapjárat és 1500-1800 fordulat között nem tudok fordulatot tartani üresben. Forscannel néztem, 1-2% a pedál helyzet a legkisebb, amit tudok nyomni és ezzel fel is ugrik kb 1500-ra, ha visszaveszem, akkor leesik alapjáratra.
Lehet ezzel van kapcsolatban. Amikor még nem meleg a motor és magasabb az alapjárat, kb 1000, akkor ugyanilyen kicsi gázra leesik az alapjárat, nem fullad le, de beesik 800-ra, pár másodperc múlva visszaemelkedik 1000-re.
Mi okozhatja? Bármilyen ötlet érdekel, esetleg Ford szerelő Kecskemét környékén.
Valami vákuum cső nincs a helyén? Rossz tmap? Rossz fojtószelep? Rossz gázpedál jeladó?
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
Lomha 8V
addikt
Legolcsóbb megoldás a folytószelepház tisztítása, csodát tehet olykor.
Tavaly már szétszedtem és eltakarítottam, eléggé rondán nézett ki . Lehet akkor tettem kárt benne.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
Lomha 8V
addikt
Á, azt nem hiszem. Ha nem nyúltál az elektromos részéhez, nagy kárt nem csinálhatsz. Elég masszív az a szelep. Azért nézz rá, szerintem, ha mást nem, fújd be egy kis kenőanyaggal. Én kontaktsprayt szoktam használni, olyan fajtát, ami eleve ken is. Pl. a Prevent ilyen.
DeFranco
nagyúr
szerelő nekem azt mesélte, hogy ott szokták elszúrni, hogy nagyon, vagy alkalmatlan anyaggal megdörzsölik a szelepház belső részét ezért ott karcok, egyenetlenségek jelentkeznek, ami miatt nem zár rendesen a szelep.
DZs
senior tag
Ellenőriztesd az alapjárat szabályzó motort.
intensa_man
tag
Sziasztok!
MK6 Fiestához kell auspuff dobot vennem. Nem ismerem a márkákat, segítsetek. Az összeg beli különbségek nem olyan nagyok, melyiket válasszam? Nem érdekel a hang, családi autó, nem űber tunning szörnyeteg. A cél az, hogy vagy 10 évig kibírja...
-Sigam
-Bosal
-Vector
-Walker
Köszönöm!
PS: És mert ilyet még nem cseréltem, kell valami plusz alkatrész a cseréhez? Tömítés, vagy ilyesmi?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
nekem levágták a régi dobot és egy gyűrűvel fogatták (roppantották?) rá az újat. tehát egy gyűrű kell mindenképp, az eredeti egyben van leömlőtől kipuff végig.
radi8tor
MODERÁTOR
Te akarod megszerelni vagy miért kérdezed a fogyó anyagokat? Egy kipufogós úgyis tudja mi kell hozzá.
⭐ Stella
berek21
senior tag
Bosal, Walker inkább. Több márkának gyári beszállítói.
LG Velvet eladó!
intensa_man
tag
Igen, fontolgatom hogy magamnak megcsinálom. Gondoltam annyira nem lehet atomfizika...
Köszönöm a válaszokat.
Goose-T
veterán
Valószínűleg hegeszteni is kell, azt is meg tudod oldani?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
intensa_man
tag
óóó... Hát azt már nem...
Akkor marad a szakember...
Goose-T
veterán
Tesóm eladja a 2001-es Ford Mondeo Ghia kombiját. Metálkék szín, nem volt törve, 116 lovas TDDi motor van benne, tempomat, tolatóradar, fűtött szélvédő, elektromos tükrök, digitklíma, plüss kárpit. Még nem hirdette meg, de vadiúj Barum téligumikkal együtt 650-ért fogja adni, ha érdekelne valakit. Ha meglesz a hirdetés, megosztom majd itt is.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
ReFleXx
addikt
képek vannak esetleg?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Lomha 8V
addikt
Gondolom a fémdörzsi nem az igazi. Egy sima pamutrongy meg a kontaktspray nem csinálhat problémát. Ott belül minden fém, durván neki kell menni, hogy annyira összekarcolódjon; aki arra képes, magára vessen.
DeFranco
nagyúr
valami ilyesmit mesélt, igen
Goose-T
veterán
Még nincsenek, de kérek tesómtól, és átküldöm, ha érdekel. Nemsokára meghirdeti, akkor lesznek ott is képek.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Real_Necro
veterán
Szerintetek ez a felni méreteiben jó mkiv fl mondeora?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
ReFleXx
addikt
Nem pont mk4-re valo ET,de ra fog menni, kicsti bentebb lesznek a kerek.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
(#12832) bajnokpityu válasza Real_Necro (#12830) üzenetére
bajnokpityu
félisten
borbet a gyári beszállító?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Real_Necro
veterán
Rá tudom tenni a mostani 215/55 R16 nyárit? Stabilitásban jelent valamit, hogy beljebb van?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
ReFleXx
addikt
rá, gyari ET 50, ez meg 52.5 , nem olyan nagy kulonbseg , sztem lesz gond vele
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
ReFleXx
addikt
2.5mm-el lesz bentebb, csak hogy tisztazzam
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Real_Necro
veterán
A nem szó ugye kimaradt? Egyébként ez tuti gyári? Az Y tetejének nem kellene lyukasnak lenni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Pikkolo^^
addikt
Ez nem gyári.
ReFleXx
addikt
jah, az kimaradt.
ha rajta a ford logo akkor gyari
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
bajnokpityu
félisten
Mármint a műanyag kupak miatt gyári?
Ford felnibe bele van gravirozva a Ford logó.
Tehát a borbet nem gyári. Ettől még persze lehet szép és jó.
Itt ki tudod keresni milyen borbetek léteznek mondira
[link]
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
ReFleXx
addikt
nem a kupak miatt, hanem ha a felnin van a logo
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
sziku69
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok. Focust néztem ki, de nem tudom melyik típus a megbízhatóbb. A TDDi felé hajlok inkább, mert a TDCi-nél ijesztgetnek a magasnyomású szivattyúval. (is)
Lenne egy 116 lóerős 2003-as évjáratú tdci, illetve picit idősebb kiadású 90 lovas tddi.
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
molnarpeter
nagyúr
Ebben a kategóriában TDI-t vennék, nem rohad, és nem szokott üzemanyag rendszerrel sem gond lenni, ha mégis, töredéke a költség. TDDI adagoló lehet elég drága, és rendszeresen elromlik, TDCI pedig közös nyomócsöves, modern és üzemanyag minőségére érzékeny technika, ilyen korban lutri, illetve ekkor még az olajpumpa szívókosara is ellen tudott tömődni.
sziku69
senior tag
Sajnos nem tudom, az melyik verzió. A sima di? amelyik 75 lovas? Annyi fajta van, hogy nem igazodok ki.
molnarpeter
nagyúr
TDI=Golf, Octavia, Leon, Toledo... A Di ugyanúgy drága adagolós
Peterhappy
őstag
Sziasztok,
Hasonlo kerdesem volna.
2004, de inkabb 2006-2009 kozotti Focus kombit vennenk.
Milyen benzines motorra szabad loni es melyik kerulendo MK2 es melyik MK3 eseteben? Melyik lancos es melyik szijas meg?
1.4 nem jatszik, 1.6-bol ketfele is van, 1.8, 2.0 -melyiket merjem batran megvenni?
Van kulonbseg az itthon forgalomba helyezett es a nemet import autok kozott?
Elore is koszi!
Peter
sziku69
senior tag
Mindenképp szeretnék a Ford vonalon maradni. Lehet hogy megnézek egy 1.6-os benzinest inkább.
Real_Necro
veterán
Ok, köszönöm az infókat. Nézelődök még.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
DeFranco
nagyúr
mk1 fókába telepítenék valami fix telefontartót lehetőleg nyom nélkül eltüntethető módon, pl. középkonzolra ráépítve mint régen a nokiás időkben...
van valami ilyen megoldás, ismertek ilyeneket? tapadókorongos van, szellőzőrácsosat nem akarok, jobb lenne valami fix, ha megoldható. úgy is bontom tavasszal/nyáron a középkonzolt mert izzót kell cserélni akkor már megoldanám egy füst alatt...
b) kérdés: a középkonzol bontásához kell valami speckó szerszám? szoktam ilyen mindenféle formára vágott kártyákat/ördöglakatokat látni amivel a rádiót, stb. kiszedik. mk1 fókához kell ilyen? ha igen, milyen?