Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12801) embe válasza Beca1990 (#12800) üzenetére


embe
nagyúr

Én tartanám magam az előírthoz.
De ha a felni topicban nem tudtak pontos választ adni rá......
Próba....

[ Szerkesztve ]

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#12802) DeFranco


DeFranco
nagyúr

tud valaki ajánlani jó klímást pesten? tölteni kéne a klímán (legalább is ellenőrizni, jól működik de 5 éve nem volt hozzányúlva már csak a kenés miatt is meg kellene "forgatni" benne a gázt) de 14 éves az autó, 14 éves a rendszer, olyat keresek aki tényleg szakszerűen dolgozik és nem ereszti rá a csilliárd bar-t mint a barom, stb.

zugló és környéke preferált de bármi szóba jöhet. ha más nincs, megcsináltatom gödön, de ezért külön nem mennék ki ha van jó ajánlással itt is valaki. csak dolgozzon rendesen meg ne húzzon le valami kamu melóval.

[ Szerkesztve ]

(#12803) molnarpeter válasza Beca1990 (#12800) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Számold ki, 41 a legkisebb ET ahogy látom gyárilag, nézd meg, milyen széles felnihez tartozik. Ha keskenyebb, amit feltennél, nem lesz gond, de legjobb lenne rápróbálni :)

[ Szerkesztve ]

(#12804) radi8tor válasza DeFranco (#12802) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Miért kell tölteni, nem hűt rendesen?

Solymáron korrektek voltak. Bár nem kifejezetten klímások, de ehhez nem is kell klímáshoz menni szerintem.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#12805) DeFranco válasza radi8tor (#12804) üzenetére


DeFranco
nagyúr

még tesztelem, de egy hete amikor a rendes havi átmozgatás történt, nem tetszett a "járása" mintha szenvedett volna a kompresszor kicsit és kapcsolgatott is ha alapjáraton álltam. ez lehetett az alacsony környezeti hőmérséklet miatt is de lehetett gázhiány miatt is. ilyen lehet akkor is ha egyébként teljesen jó, lehet némi vesztesége eleve is.

egyébként meg x évente amúgy sem árt cserélni az olajat ami a rendszerben van ez meg töltéskor történik, ahogy lefejtik a benne levő gázt, lefejtik az olajat is, és vissza már a gáz+pótlással friss olaj megy.

(#12806) DeFranco válasza DeFranco (#12805) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ja, de amúgy hűt rendesen, legalább is a tavalyi mérések alapján 100%-os, ilyen hidegben csak azt tudom megállapítani hogy párátlanít pikk pakk.

(#12807) DZs válasza Emu (#12776) üzenetére


DZs
senior tag

A futóműben vastagabb a gátló, erősebb a rugó - a sima nem jó hozzá. A motor csak az űrtartalomban egyezik, teljesen más, kezdve az üzemanyag-tankkal. Sima motortartó bak nem jó hozzá.
Viszont évi 5 ezer km alatt nem kap akkora terhelést, hogy meghibásodjon.

(#12808) DeFranco válasza DeFranco (#12802) üzenetére


DeFranco
nagyúr

klíma ügyben radin kívül van még valakinek tippje?

(#12809) Real_Necro


Real_Necro
veterán

Műszaki vizsga, 50 perc, 16290Ft. :)

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#12810) sandró60 válasza Real_Necro (#12809) üzenetére


sandró60
addikt

Kb nekem is 50-perc.Állapot felmérés+vizsga=25000Ft 10-éves Ford C-Max 1,6

[ Szerkesztve ]

(#12811) Real_Necro válasza sandró60 (#12810) üzenetére


Real_Necro
veterán

Az jó drága. Én Bosch partnernél voltam most Üllőn. Szerintem Astrát is oda fogom hordani műszakira.

Szerk.:
Mondjuk nekem közel van.

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#12812) cyanide

Sziasztok!

Kérdéssel fordulnék Ford tulajokhoz. Olyan gondom van az 1.8-as benzines (QQDB motor) C-Maxommal, hogy alapjárat és 1500-1800 fordulat között nem tudok fordulatot tartani üresben. Forscannel néztem, 1-2% a pedál helyzet a legkisebb, amit tudok nyomni és ezzel fel is ugrik kb 1500-ra, ha visszaveszem, akkor leesik alapjáratra.

Lehet ezzel van kapcsolatban. Amikor még nem meleg a motor és magasabb az alapjárat, kb 1000, akkor ugyanilyen kicsi gázra leesik az alapjárat, nem fullad le, de beesik 800-ra, pár másodperc múlva visszaemelkedik 1000-re.

Mi okozhatja? Bármilyen ötlet érdekel, esetleg Ford szerelő Kecskemét környékén.
Valami vákuum cső nincs a helyén? Rossz tmap? Rossz fojtószelep? Rossz gázpedál jeladó?

Ha ezt olvasod a topik meghalt...

(#12813) Lomha 8V válasza cyanide (#12812) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Legolcsóbb megoldás a folytószelepház tisztítása, csodát tehet olykor.

(#12814) cyanide válasza Lomha 8V (#12813) üzenetére

Tavaly már szétszedtem és eltakarítottam, eléggé rondán nézett ki . Lehet akkor tettem kárt benne.

Ha ezt olvasod a topik meghalt...

(#12815) Lomha 8V válasza cyanide (#12814) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Á, azt nem hiszem. Ha nem nyúltál az elektromos részéhez, nagy kárt nem csinálhatsz. Elég masszív az a szelep. Azért nézz rá, szerintem, ha mást nem, fújd be egy kis kenőanyaggal. Én kontaktsprayt szoktam használni, olyan fajtát, ami eleve ken is. Pl. a Prevent ilyen.

(#12816) DeFranco válasza Lomha 8V (#12815) üzenetére


DeFranco
nagyúr

szerelő nekem azt mesélte, hogy ott szokták elszúrni, hogy nagyon, vagy alkalmatlan anyaggal megdörzsölik a szelepház belső részét ezért ott karcok, egyenetlenségek jelentkeznek, ami miatt nem zár rendesen a szelep.

(#12817) DZs válasza cyanide (#12812) üzenetére


DZs
senior tag

Ellenőriztesd az alapjárat szabályzó motort.

(#12818) intensa_man


intensa_man
tag

Sziasztok!
MK6 Fiestához kell auspuff dobot vennem. Nem ismerem a márkákat, segítsetek. Az összeg beli különbségek nem olyan nagyok, melyiket válasszam? Nem érdekel a hang, családi autó, nem űber tunning szörnyeteg. A cél az, hogy vagy 10 évig kibírja...
-Sigam
-Bosal
-Vector
-Walker
Köszönöm!
PS: És mert ilyet még nem cseréltem, kell valami plusz alkatrész a cseréhez? Tömítés, vagy ilyesmi?
Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#12819) DeFranco válasza intensa_man (#12818) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nekem levágták a régi dobot és egy gyűrűvel fogatták (roppantották?) rá az újat. tehát egy gyűrű kell mindenképp, az eredeti egyben van leömlőtől kipuff végig.

(#12820) radi8tor válasza intensa_man (#12818) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Te akarod megszerelni vagy miért kérdezed a fogyó anyagokat? Egy kipufogós úgyis tudja mi kell hozzá.

⭐ Stella

(#12821) berek21 válasza intensa_man (#12818) üzenetére


berek21
senior tag

Bosal, Walker inkább. Több márkának gyári beszállítói.

LG Velvet eladó!

(#12822) intensa_man válasza radi8tor (#12820) üzenetére


intensa_man
tag

Igen, fontolgatom hogy magamnak megcsinálom. Gondoltam annyira nem lehet atomfizika...

Köszönöm a válaszokat. :)

(#12823) Goose-T válasza intensa_man (#12822) üzenetére


Goose-T
veterán

Valószínűleg hegeszteni is kell, azt is meg tudod oldani?

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#12824) intensa_man válasza Goose-T (#12823) üzenetére


intensa_man
tag

óóó... Hát azt már nem...
Akkor marad a szakember... :(

(#12825) Goose-T


Goose-T
veterán

Tesóm eladja a 2001-es Ford Mondeo Ghia kombiját. Metálkék szín, nem volt törve, 116 lovas TDDi motor van benne, tempomat, tolatóradar, fűtött szélvédő, elektromos tükrök, digitklíma, plüss kárpit. Még nem hirdette meg, de vadiúj Barum téligumikkal együtt 650-ért fogja adni, ha érdekelne valakit. Ha meglesz a hirdetés, megosztom majd itt is.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#12826) ReFleXx válasza Goose-T (#12825) üzenetére


ReFleXx
addikt

képek vannak esetleg?

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#12827) Lomha 8V válasza DeFranco (#12816) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Gondolom a fémdörzsi nem az igazi. :D Egy sima pamutrongy meg a kontaktspray nem csinálhat problémát. Ott belül minden fém, durván neki kell menni, hogy annyira összekarcolódjon; aki arra képes, magára vessen.

(#12828) DeFranco válasza Lomha 8V (#12827) üzenetére


DeFranco
nagyúr

valami ilyesmit mesélt, igen :D

(#12829) Goose-T válasza ReFleXx (#12826) üzenetére


Goose-T
veterán

Még nincsenek, de kérek tesómtól, és átküldöm, ha érdekel. Nemsokára meghirdeti, akkor lesznek ott is képek.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#12830) Real_Necro


Real_Necro
veterán

Szerintetek ez a felni méreteiben jó mkiv fl mondeora?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#12831) ReFleXx válasza Real_Necro (#12830) üzenetére


ReFleXx
addikt

Nem pont mk4-re valo ET,de ra fog menni, kicsti bentebb lesznek a kerek.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#12832) bajnokpityu válasza Real_Necro (#12830) üzenetére


bajnokpityu
félisten

borbet a gyári beszállító?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#12833) Real_Necro válasza ReFleXx (#12831) üzenetére


Real_Necro
veterán

Rá tudom tenni a mostani 215/55 R16 nyárit? Stabilitásban jelent valamit, hogy beljebb van?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#12834) ReFleXx válasza Real_Necro (#12833) üzenetére


ReFleXx
addikt

rá, gyari ET 50, ez meg 52.5 , nem olyan nagy kulonbseg , sztem lesz gond vele

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#12835) ReFleXx válasza ReFleXx (#12834) üzenetére


ReFleXx
addikt

2.5mm-el lesz bentebb, csak hogy tisztazzam

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#12836) Real_Necro válasza ReFleXx (#12834) üzenetére


Real_Necro
veterán

A nem szó ugye kimaradt? Egyébként ez tuti gyári? Az Y tetejének nem kellene lyukasnak lenni?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#12837) Pikkolo^^ válasza Real_Necro (#12836) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Ez nem gyári.

(#12838) ReFleXx válasza Real_Necro (#12836) üzenetére


ReFleXx
addikt

jah, az kimaradt.
ha rajta a ford logo akkor gyari

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#12839) bajnokpityu válasza ReFleXx (#12838) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Mármint a műanyag kupak miatt gyári?
Ford felnibe bele van gravirozva a Ford logó.

Tehát a borbet nem gyári. Ettől még persze lehet szép és jó.

Itt ki tudod keresni milyen borbetek léteznek mondira
[link]

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#12840) SpaceKombajn válasza bajnokpityu (#12832) üzenetére


SpaceKombajn
tag

Ronal

spacetime

(#12841) ReFleXx válasza bajnokpityu (#12839) üzenetére


ReFleXx
addikt

nem a kupak miatt, hanem ha a felnin van a logo

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#12842) sziku69


sziku69
senior tag

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok. Focust néztem ki, de nem tudom melyik típus a megbízhatóbb. A TDDi felé hajlok inkább, mert a TDCi-nél ijesztgetnek a magasnyomású szivattyúval. (is)
Lenne egy 116 lóerős 2003-as évjáratú tdci, illetve picit idősebb kiadású 90 lovas tddi.

Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?

(#12843) molnarpeter válasza sziku69 (#12842) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ebben a kategóriában TDI-t vennék, nem rohad, és nem szokott üzemanyag rendszerrel sem gond lenni, ha mégis, töredéke a költség. TDDI adagoló lehet elég drága, és rendszeresen elromlik, TDCI pedig közös nyomócsöves, modern és üzemanyag minőségére érzékeny technika, ilyen korban lutri, illetve ekkor még az olajpumpa szívókosara is ellen tudott tömődni.

(#12844) sziku69 válasza molnarpeter (#12843) üzenetére


sziku69
senior tag

Sajnos nem tudom, az melyik verzió. A sima di? amelyik 75 lovas? Annyi fajta van, hogy nem igazodok ki. :)

(#12845) molnarpeter válasza sziku69 (#12844) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

TDI=Golf, Octavia, Leon, Toledo... A Di ugyanúgy drága adagolós :(

(#12846) Peterhappy


Peterhappy
őstag

Sziasztok,

Hasonlo kerdesem volna.
2004, de inkabb 2006-2009 kozotti Focus kombit vennenk.

Milyen benzines motorra szabad loni es melyik kerulendo MK2 es melyik MK3 eseteben? Melyik lancos es melyik szijas meg?
1.4 nem jatszik, 1.6-bol ketfele is van, 1.8, 2.0 -melyiket merjem batran megvenni?

Van kulonbseg az itthon forgalomba helyezett es a nemet import autok kozott?

Elore is koszi!
Peter

(#12847) sziku69 válasza molnarpeter (#12845) üzenetére


sziku69
senior tag

Mindenképp szeretnék a Ford vonalon maradni. Lehet hogy megnézek egy 1.6-os benzinest inkább.

(#12848) Real_Necro válasza ReFleXx (#12838) üzenetére


Real_Necro
veterán

Ok, köszönöm az infókat. Nézelődök még.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#12849) DeFranco


DeFranco
nagyúr

mk1 fókába telepítenék valami fix telefontartót lehetőleg nyom nélkül eltüntethető módon, pl. középkonzolra ráépítve mint régen a nokiás időkben...

van valami ilyen megoldás, ismertek ilyeneket? tapadókorongos van, szellőzőrácsosat nem akarok, jobb lenne valami fix, ha megoldható. úgy is bontom tavasszal/nyáron a középkonzolt mert izzót kell cserélni akkor már megoldanám egy füst alatt...

b) kérdés: a középkonzol bontásához kell valami speckó szerszám? szoktam ilyen mindenféle formára vágott kártyákat/ördöglakatokat látni amivel a rádiót, stb. kiszedik. mk1 fókához kell ilyen? ha igen, milyen?

(#12850) Mikulásbá válasza DeFranco (#12849) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Megy privát!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.