Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12151) szilchi válasza szilchi (#11955) üzenetére


szilchi
őstag

Szép napot.Utóbbi két napban 3x indultam el hidegben és most valamiért normálisan működik ismét a váltó.Pedig hétfőn megy karosszériáshoz és utána gondoltam elvinni váltóolaj cserére.Mondjuk történt annyi,hogy 2 napja valami címeres ökör meghúzta "kicsit" a kocsi jobb oldalát meg még le is törte a tükröt :(( .Úgyhogy vittem a megszokott szervizbe,ahol volt a kuplungcsere meg váltóolaj csere is,és ott felraktak egy utángyártottat. Valamivel több mint 1 órát volt ott és gyk. azóta jó a váltó.Lehet valamit csinálhattak vele?Egy olaj csere gondolom én ennyi időbe nem fér bele,főleg hogy nincs leeresztő csavar.Mindenesetre eddig jó.Vagyis hidegen minimálisan több ellenállást érzek váltáskor,melegen meg semmi.Tehát semmi recsegés vagy szorulás.Utoljára kicsit melegítettem a motort,leállítottam hogy sebességbe tudjam rakni,majd megint beindítottam hogy elinduljak :U .

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#12152) DeFranco válasza szilchi (#12151) üzenetére


DeFranco
nagyúr

lehet be kellett dolgoznia magát az olajnak, vagy épp felkavart valami üledéket a csere

nálam is mintha-mintha lett volna ilyen a csere után.

figyeld akkor szerintem még egy darabig.

(#12153) molnarpeter válasza szilchi (#12151) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az elmúlt két napban nem volt olyan hideg ;]

(#12154) szilchi válasza molnarpeter (#12153) üzenetére


szilchi
őstag

Dehogynem,sőt :) .Ma reggel hosszú idő után megint volt jég a szélvédőn.Sőt napközben is csak plusz 2 volt.Hét elején reggel 4-5 fok volt,délután 10 fok és felette.Lehet nem csavarozták össze rendesen?Vagy kettőt odaba...ak kalapáccsal oszt cső?

Defranco : Szemmel tartom és továbbra is óvatosan bánok vele :K

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#12155) zakoss


zakoss
tag

Sziasztok,

Az első lökhárító alsó gumipereme egy óvatlan kanyarodás során egy padkával találkozott és levált. Hogy ne lötyögjön levettem az egészet és a kocsiba raktam.
Kérdés: ezt a műanyag gumi peremet könnyen visszalehet operálni a lökhárítóra?
Ford Fiesta 2003, 1.4 benzin

[ Szerkesztve ]

(#12156) kcsa válasza zakoss (#12155) üzenetére


kcsa
veterán

Gyárilag rettentő magas minőségben, kárpitos tűzőgéppel van felrakva (lehet van más rögzítő is, de én csak azt láttam). Szóval valószínűleg megoldható :)

(#12157) Beca1990


Beca1990
senior tag

Ford Fiesta 1.4-es 2005-ös Trend felszereltség, megér 650e -t? persze hogy megér, inkább az a kérdés hogy lehet e valami olyan problémája amire én is rá tudok jönni?

Az eladó (kereskedés) elmondása szerint csak egy kutyát ütöttek el vele, azért fényezték az első lököst.
Ezen kívül esztétikailag, motorikusan nagyon jó.

nem túl olcsó ez?

Egyénként 170e km van az autóban.
Műszaki még 1,5 év.

[ Szerkesztve ]

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#12158) pet007


pet007
aktív tag

Azt tudja esetleg valaki, hogy ha klimaban alacsony a nyomas (gondolom nem volt toltetve az elmult par evben) akkor az dob barmi hibakodot? (Manualis klima) kompresszor nem kezd el porogni, igy hideget se fuj, kerdes kompresszor miert nem kapcsol.

(#12159) Sub-ZeRo válasza pet007 (#12158) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Akkor gondolom a klíma kompresszornak van baja.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#12160) pet007 válasza Sub-ZeRo (#12159) üzenetére


pet007
aktív tag

Lehetseges, bar en ugy tudom, hogy ha nincs nyomas akkor onvedelemkent nem huz ra a kompresszor. Ezt lenne jo ha valaki meg tudna erositeni.

(#12161) radi8tor válasza pet007 (#12158) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hibakódra ne számíts. Ha nincs benne gáz, akkor kenése sincs a kompresszornak (mivel a gáz mellett még olaj is kering a csövekben).
Ha nem kapcsol be, akkor az inkább behúzó mágnes hiba lesz. Van egy kuplung rajta, hogy ne pörgesse éjjel-nappal az ékszíj a kompresszort.

Hívj fel egy klímás szervizt, pl őket.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#12162) pet007 válasza radi8tor (#12161) üzenetére


pet007
aktív tag

Lesz idom megnezem maga a kompresszor forog-e allo motornal, kov. Honapban pedig elviszem feltoltetni, addig meg elmondok par miatyankot hogy csak annyi baja legyen. :R

(#12163) pet007


pet007
aktív tag

Nohat, ha mar van odb olvaso akkor itt egy kep is:
a nyomas az kb 14 psi, ez lehet keves neki?

(#12164) Klemens válasza pet007 (#12158) üzenetére


Klemens
őstag

Ha túl alacsony a hűtőközeg töltöttsége, akkor nem kapcsol be, avagy hamar lekapcsol a kompresszor.
Behúzómágnes áramot megkapja?
Ha igen, akkor megpróbálhatod azt is, hogy amikor bekapcsolod a kompresszort, egy seprűnyéllel odacsapsz a kuplungnak, hogy akkor behúz-e. Előfordul, hogy behúzni nincs ereje, de ilyenkor ha összébb nyomod, akkor behúzva már meg tudja tartani.
Ha ezek után sem kel életre, akkor vidd el szervízbe. Egy manuálklíma nem fog hibakódot dobni, talán egy digit már igen, de az sem valószínű.

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#12165) molnarpeter válasza pet007 (#12163) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha elgurítod egy rendes klímáshoz, 10 perc alatt megmondják, mi a baja. :)

(#12166) pet007


pet007
aktív tag

Koszi a valaszokat, akkor ebbol klimas lesz, persze csak kov. fizukor :R

(#12167) suspect


suspect
aktív tag

Sziasztok!

Van egy Ford Focus kombi, 2014-es 1.6-os benzines 5 sebességes.
Normális, hogy a fordulatszám 130-nál 3500, 150-160-nál meg már 4000 fölött van?

(#12168) Tsebacsi válasza suspect (#12167) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Teljesen normális még egy 6 sebességestől is az lenne szinte.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#12169) kcsa válasza suspect (#12167) üzenetére


kcsa
veterán

Nem tudom hogyan változhatna egy adott sebességhez tartozó fordulatszám hagyományos kéziváltónál, mivel fix fogaskerekeket tartalmaz a váltó. Szóval normális.

(#12170) xEon1337 válasza suspect (#12167) üzenetére


xEon1337
őstag

Nekem a 101 lovas verzió 130-nál már 3900 körül forog, sajnálok is ennél gyorsabban menni vele, mert 150 környékén majdnem 5000 rpm, ami minden, csak nem egészséges hosszú távon.

"Less but better" - Dieter Rams

(#12171) kcsa válasza xEon1337 (#12170) üzenetére


kcsa
veterán

Pedig hidd el, egészségesebb egy jó állapotú kenési rendszerű autónál a magasabb fordulatszám (nyilván nem tiltáson), mint az alacsony fordulaton erőltetés ;)

(#12172) xEon1337 válasza kcsa (#12171) üzenetére


xEon1337
őstag

Persze, városban 2-3000 között használom, csak egyenletes szakaszokon teszem ötödikbe mondjuk 60 körül, ahol nem kell gyorsítani.
Ami viszont mindenképpen visszatart a kínzástól, az a fogyasztás. Nyugiban (~115-120 km/h) 7,2 l/100, durván hajtósan meg 8,8. :D Nálam ez a különbözet évente 90.000 forintot jelent, annyit meg nem ér meg az a pár perc, főleg, hogy sokkal jobban kell koncentrálni, ami még fárasztó is.

"Less but better" - Dieter Rams

(#12173) OPiiPO válasza kcsa (#12171) üzenetére


OPiiPO
addikt

főleg dizelnél tipikus az 1100-es fordulatszámon történő eröltetés, remeg az egész kasztni, a tulaj meg boldogan vigyorog hogy most szinte már termeli a benzint - ettől szokott a falnak menni :((

[ Szerkesztve ]

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#12174) embe


embe
nagyúr

MK3-as Focus.
Az ablakmosó fúvókák permetezve fújják a folyadékot a szélvédőre. De sajna a szélvédő felső részére nem jut belőle, így ott nem törli le szépen.
Lehet ezen állítani? Másik autón lehetett, mert egy kis fém golyó volt, ezen olyan mintha csak valami gumis "izéből" jönne ki. Próbáltam de nem lehetett ezen a szórásképen állítani?

Más:
Ukrajnában voltam, és tankolni szerettem volna. Kicsit macerás volt, mert az alap gázolaj töltőpisztolya betudta nyomni a tanksapka fedelét, a lezáró lemezt.
Én viszont a prémium gázolajt akartam tankolni. Ennek a töltőpisztolya meg kis vékonyabb csövű volt. Nem tudtam vele lenyomni ezt a lemezt. Úgy sikerült tankolni, hogy a tartozék kis tölcsért bedugtam a tankba, ez nyitotta azt a fedelet,majd ebbe tettem a pisztolyt.
Nem lehet valahogy lenyomni ezt a fedelet, muszály így trükközni vele?

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#12175) bajnokpityu válasza embe (#12174) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Általában egy tűt bedugva a fúvókába tudod állítani az irányt.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#12176) embe válasza bajnokpityu (#12175) üzenetére


embe
nagyúr

Nem fogod elhinni.... de ezt próbáltam. :DDD Csak valahogy nem jött össze. Nem éreztem azt hogy valami ott elmozdulna. Olyan volt mintha valami műanyagba dugtam volna csak a tűt. Más autón érezni hogy a kis "golyót" állítom.
És a folyadék sem sugárban, hanem inkább permetszerűen jön belőle.

[ Szerkesztve ]

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#12177) pet007 válasza embe (#12174) üzenetére


pet007
aktív tag

Tanknyilasnal ez gondolom azert van hogy meg veletlenul se tankolj bele benzint, vagy jelen esetben ultraplusszos ukran gazolajat :DD

(#12178) kcsa válasza embe (#12176) üzenetére


kcsa
veterán

A permetezős nem állítható, nekem is olyan van.

(#12179) Poultier válasza embe (#12176) üzenetére


Poultier
tag

Nálam, mikor ez volt be volt kövesedve a fúvóka, a kis tű nem segített, de egy darab kerítésdróttal már ki lehetett nyomni a vízsugár útjából.

(#12180) pet007 válasza embe (#12176) üzenetére


pet007
aktív tag

Azokat nem lehet allitani, de sokan irtak hogy nem nyom eleg magasra. Tobb helyen azt ajanlottak hogy szelvedo oldalon kis muanyaglemezt(1-2mm vastagot) be lehet illeszteni a fuvoka ala, de szerintem ez eleg kokany megoldas.

(#12181) kcsa válasza pet007 (#12180) üzenetére


kcsa
veterán

Egyébként ez nagy baja a fixnek, én pont mk3 focus spricnire cseréltem a (szintén mk3) mondeoban a gyárit, és jobb mint az eredeti. Viszont haver cmax-ába is belepróbáltuk, de annyira más szögben áll, hogy csak a szélvédő alját locsolgatta.

(#12182) DeFranco válasza kcsa (#12181) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nekem a sima állítható spricnivel az a bajom, hogy ha alacsonyra állítom, akkor autópályán csak az alját locsolja a szélvédőnek, ha magasra, akkor pályán jó, de a dugóban a mögöttem lévőt locsolom.

(#12183) kcsa válasza DeFranco (#12182) üzenetére


kcsa
veterán

Nekem is ez volt a fő bajom, de ez mondeoban egész jó kompromisszum, pályán ez is kevéske, de városban, országúton jo.

(#12184) radi8tor válasza DeFranco (#12182) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Már 20 éve is úgy oldottam meg a dolgot, hogy pulzálva használtam a mosót. Így jutott víz az ablak teljes felületére. Pályán meg persze nyomni kell neki ami a csövön kifér.
Nem lehet úgy beállítani, hogy minden sebességnél (légellenállásnál) jó legyen.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#12185) DeFranco válasza radi8tor (#12184) üzenetére


DeFranco
nagyúr

drága az ablakmosókar :D

persze amúgy tudom, hogy nem lehet mindenkinek jó csak gondoltam hozzászólok a témához hátha valakinek van ötlete.

@kcsa: én pályára "optimalizáltam" ott kritikus hogy a lehető legrövidebb idő alatt tiszta legyen egy latyakos felcsapás után.

(#12186) radi8tor válasza DeFranco (#12185) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Az enyém még drágább. Van benne elektronika. De azért van hogy használjuk.
Apám kb azért nem indexel mert drága az index-kar. Mondom OK. :W

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#12187) kcsa válasza DeFranco (#12185) üzenetére


kcsa
veterán

Én meg évente egyszer - kétszer pályázok, szóval ez nekem így jó.

(#12188) embe


embe
nagyúr

Na ha nem állítható akkor még jó hogy nem feszegettem szét. :DDD

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#12189) zozyk


zozyk
addikt

Végre belefutottam egy dpf regenerálásba a kocsinál, megálltam a házunk mögött és amíg vártam, a kocsi mellett állva fura hangja/szaga lett, majd a pill.fogyasztásmérőt nézve a szokásos alapjárati l/h majd tripláját mutatta.

Gyorsan megnéztem Forscan-ben, a dpf_load lement 80%-ról 48%-ra.
Kérdés:
Hétvégén megyek Mohácsra ( sok-sok autópályás km :D ) , javulhat e még ez az érték? (Most városi autózás után csinálta.)

[ Szerkesztve ]

(#12190) berek21 válasza zozyk (#12189) üzenetére


berek21
senior tag

Sanszos hogy még jobb lesz. Ha át tud melegedni a kipufogórendszer rendesen, az sokat segít.

LG Velvet eladó!

(#12191) bajnokpityu válasza zozyk (#12189) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Melyik ment le 48ra? Mert kettő van. Az egyik kvázi igazat mond, a másik használattal kombinálva. Az első 30 alá kéne menjen regen után. A másik meg összevissza mutat.
Nézted cat 11 hőt közben?meg regen után alapjáraton érdemes ránézni a nyomáskülönbségre is. 0 körül jó

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#12192) zozyk válasza bajnokpityu (#12191) üzenetére


zozyk
addikt

Ezeket néztem.
Cat11 volt alacsonyabb, kb ~250 körül a Cat12 meg 600 felett, ha jól néztem.

(#12193) bajnokpityu válasza zozyk (#12192) üzenetére


bajnokpityu
félisten

600 fokot gyorsan érje el, akkor működik a fákja.

És igen, nalam sok város után sok pálya miatt folyamatosan egyre nőtt a regenek közötti km szám, azt szereti.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#12194) embe válasza zozyk (#12192) üzenetére


embe
nagyúr

Ez a felület Forscan Lite-ban van, ott állítható be?

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#12195) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Ez a Focus mennyire gyanús? (Trend Plus, Kombi, 2012, 153k km, 2,2m).

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#12196) Goose-T válasza Tothgera30 (#12195) üzenetére


Goose-T
veterán

Semmi gyanús nincs rajta, ráadásul magyarnak tűnik, rajta van a hologramos matrica a szélvédőjén, és mintha M betűvel kezdődne a rendszám rajta. Ez azt jelenti, hogy itt is adták el. Lekövethető a szervizmúltja, el kell vinni egy márkaszervizes átvizsgálásra, és ha rendben van, akkor meg lehet venni.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#12197) zozyk válasza embe (#12194) üzenetére


zozyk
addikt

Igen. Csinálok majd képet neked az érzékelők neveiről, ha megyek a kocsihoz. :)

(#12198) zozyk válasza embe (#12194) üzenetére


zozyk
addikt

Ezek vannak bekapcsolva:

És így néz ki:

(#12199) embe válasza zozyk (#12198) üzenetére


embe
nagyúr

Köszi!
Kábelem van, a laposon majd meglesem ezt a DPF telítettség értéket gondolom azon is csekkolható.

Sajna 2 bluetoothos adapterrel is néztem, de csak nagyon minimál értékeket olvasott ki. Az elvileg hozzávaló adapter meg még úton van.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#12200) athomi


athomi
veterán

Ez mennyire vállalható szerintetek? Van benne azért km, de leírás és képek alapján úgy tűnik rendben van. Csak az alufelni tűnik baromi rondának.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.