Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szilchi
őstag
Szép napot.Utóbbi két napban 3x indultam el hidegben és most valamiért normálisan működik ismét a váltó.Pedig hétfőn megy karosszériáshoz és utána gondoltam elvinni váltóolaj cserére.Mondjuk történt annyi,hogy 2 napja valami címeres ökör meghúzta "kicsit" a kocsi jobb oldalát meg még le is törte a tükröt .Úgyhogy vittem a megszokott szervizbe,ahol volt a kuplungcsere meg váltóolaj csere is,és ott felraktak egy utángyártottat. Valamivel több mint 1 órát volt ott és gyk. azóta jó a váltó.Lehet valamit csinálhattak vele?Egy olaj csere gondolom én ennyi időbe nem fér bele,főleg hogy nincs leeresztő csavar.Mindenesetre eddig jó.Vagyis hidegen minimálisan több ellenállást érzek váltáskor,melegen meg semmi.Tehát semmi recsegés vagy szorulás.Utoljára kicsit melegítettem a motort,leállítottam hogy sebességbe tudjam rakni,majd megint beindítottam hogy elinduljak .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
DeFranco
nagyúr
lehet be kellett dolgoznia magát az olajnak, vagy épp felkavart valami üledéket a csere
nálam is mintha-mintha lett volna ilyen a csere után.
figyeld akkor szerintem még egy darabig.
molnarpeter
nagyúr
Az elmúlt két napban nem volt olyan hideg
szilchi
őstag
Dehogynem,sőt .Ma reggel hosszú idő után megint volt jég a szélvédőn.Sőt napközben is csak plusz 2 volt.Hét elején reggel 4-5 fok volt,délután 10 fok és felette.Lehet nem csavarozták össze rendesen?Vagy kettőt odaba...ak kalapáccsal oszt cső?
Defranco : Szemmel tartom és továbbra is óvatosan bánok vele
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
zakoss
tag
Sziasztok,
Az első lökhárító alsó gumipereme egy óvatlan kanyarodás során egy padkával találkozott és levált. Hogy ne lötyögjön levettem az egészet és a kocsiba raktam.
Kérdés: ezt a műanyag gumi peremet könnyen visszalehet operálni a lökhárítóra?
Ford Fiesta 2003, 1.4 benzin
[ Szerkesztve ]
kcsa
veterán
Gyárilag rettentő magas minőségben, kárpitos tűzőgéppel van felrakva (lehet van más rögzítő is, de én csak azt láttam). Szóval valószínűleg megoldható
Beca1990
senior tag
Ford Fiesta 1.4-es 2005-ös Trend felszereltség, megér 650e -t? persze hogy megér, inkább az a kérdés hogy lehet e valami olyan problémája amire én is rá tudok jönni?
Az eladó (kereskedés) elmondása szerint csak egy kutyát ütöttek el vele, azért fényezték az első lököst.
Ezen kívül esztétikailag, motorikusan nagyon jó.
nem túl olcsó ez?
Egyénként 170e km van az autóban.
Műszaki még 1,5 év.
[ Szerkesztve ]
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
pet007
aktív tag
Azt tudja esetleg valaki, hogy ha klimaban alacsony a nyomas (gondolom nem volt toltetve az elmult par evben) akkor az dob barmi hibakodot? (Manualis klima) kompresszor nem kezd el porogni, igy hideget se fuj, kerdes kompresszor miert nem kapcsol.
Akkor gondolom a klíma kompresszornak van baja.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
pet007
aktív tag
Lehetseges, bar en ugy tudom, hogy ha nincs nyomas akkor onvedelemkent nem huz ra a kompresszor. Ezt lenne jo ha valaki meg tudna erositeni.
radi8tor
MODERÁTOR
Hibakódra ne számíts. Ha nincs benne gáz, akkor kenése sincs a kompresszornak (mivel a gáz mellett még olaj is kering a csövekben).
Ha nem kapcsol be, akkor az inkább behúzó mágnes hiba lesz. Van egy kuplung rajta, hogy ne pörgesse éjjel-nappal az ékszíj a kompresszort.
Hívj fel egy klímás szervizt, pl őket.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
pet007
aktív tag
Lesz idom megnezem maga a kompresszor forog-e allo motornal, kov. Honapban pedig elviszem feltoltetni, addig meg elmondok par miatyankot hogy csak annyi baja legyen.
pet007
aktív tag
Klemens
őstag
Ha túl alacsony a hűtőközeg töltöttsége, akkor nem kapcsol be, avagy hamar lekapcsol a kompresszor.
Behúzómágnes áramot megkapja?
Ha igen, akkor megpróbálhatod azt is, hogy amikor bekapcsolod a kompresszort, egy seprűnyéllel odacsapsz a kuplungnak, hogy akkor behúz-e. Előfordul, hogy behúzni nincs ereje, de ilyenkor ha összébb nyomod, akkor behúzva már meg tudja tartani.
Ha ezek után sem kel életre, akkor vidd el szervízbe. Egy manuálklíma nem fog hibakódot dobni, talán egy digit már igen, de az sem valószínű.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
molnarpeter
nagyúr
Ha elgurítod egy rendes klímáshoz, 10 perc alatt megmondják, mi a baja.
pet007
aktív tag
Koszi a valaszokat, akkor ebbol klimas lesz, persze csak kov. fizukor
suspect
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Ford Focus kombi, 2014-es 1.6-os benzines 5 sebességes.
Normális, hogy a fordulatszám 130-nál 3500, 150-160-nál meg már 4000 fölött van?
Teljesen normális még egy 6 sebességestől is az lenne szinte.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
kcsa
veterán
Nem tudom hogyan változhatna egy adott sebességhez tartozó fordulatszám hagyományos kéziváltónál, mivel fix fogaskerekeket tartalmaz a váltó. Szóval normális.
Nekem a 101 lovas verzió 130-nál már 3900 körül forog, sajnálok is ennél gyorsabban menni vele, mert 150 környékén majdnem 5000 rpm, ami minden, csak nem egészséges hosszú távon.
"Less but better" - Dieter Rams
kcsa
veterán
Pedig hidd el, egészségesebb egy jó állapotú kenési rendszerű autónál a magasabb fordulatszám (nyilván nem tiltáson), mint az alacsony fordulaton erőltetés
Persze, városban 2-3000 között használom, csak egyenletes szakaszokon teszem ötödikbe mondjuk 60 körül, ahol nem kell gyorsítani.
Ami viszont mindenképpen visszatart a kínzástól, az a fogyasztás. Nyugiban (~115-120 km/h) 7,2 l/100, durván hajtósan meg 8,8. Nálam ez a különbözet évente 90.000 forintot jelent, annyit meg nem ér meg az a pár perc, főleg, hogy sokkal jobban kell koncentrálni, ami még fárasztó is.
"Less but better" - Dieter Rams
OPiiPO
addikt
főleg dizelnél tipikus az 1100-es fordulatszámon történő eröltetés, remeg az egész kasztni, a tulaj meg boldogan vigyorog hogy most szinte már termeli a benzint - ettől szokott a falnak menni
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
embe
nagyúr
MK3-as Focus.
Az ablakmosó fúvókák permetezve fújják a folyadékot a szélvédőre. De sajna a szélvédő felső részére nem jut belőle, így ott nem törli le szépen.
Lehet ezen állítani? Másik autón lehetett, mert egy kis fém golyó volt, ezen olyan mintha csak valami gumis "izéből" jönne ki. Próbáltam de nem lehetett ezen a szórásképen állítani?
Más:
Ukrajnában voltam, és tankolni szerettem volna. Kicsit macerás volt, mert az alap gázolaj töltőpisztolya betudta nyomni a tanksapka fedelét, a lezáró lemezt.
Én viszont a prémium gázolajt akartam tankolni. Ennek a töltőpisztolya meg kis vékonyabb csövű volt. Nem tudtam vele lenyomni ezt a lemezt. Úgy sikerült tankolni, hogy a tartozék kis tölcsért bedugtam a tankba, ez nyitotta azt a fedelet,majd ebbe tettem a pisztolyt.
Nem lehet valahogy lenyomni ezt a fedelet, muszály így trükközni vele?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
bajnokpityu
félisten
Általában egy tűt bedugva a fúvókába tudod állítani az irányt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
embe
nagyúr
Nem fogod elhinni.... de ezt próbáltam. Csak valahogy nem jött össze. Nem éreztem azt hogy valami ott elmozdulna. Olyan volt mintha valami műanyagba dugtam volna csak a tűt. Más autón érezni hogy a kis "golyót" állítom.
És a folyadék sem sugárban, hanem inkább permetszerűen jön belőle.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
pet007
aktív tag
Tanknyilasnal ez gondolom azert van hogy meg veletlenul se tankolj bele benzint, vagy jelen esetben ultraplusszos ukran gazolajat
kcsa
veterán
A permetezős nem állítható, nekem is olyan van.
Poultier
tag
Nálam, mikor ez volt be volt kövesedve a fúvóka, a kis tű nem segített, de egy darab kerítésdróttal már ki lehetett nyomni a vízsugár útjából.
pet007
aktív tag
Azokat nem lehet allitani, de sokan irtak hogy nem nyom eleg magasra. Tobb helyen azt ajanlottak hogy szelvedo oldalon kis muanyaglemezt(1-2mm vastagot) be lehet illeszteni a fuvoka ala, de szerintem ez eleg kokany megoldas.
kcsa
veterán
Egyébként ez nagy baja a fixnek, én pont mk3 focus spricnire cseréltem a (szintén mk3) mondeoban a gyárit, és jobb mint az eredeti. Viszont haver cmax-ába is belepróbáltuk, de annyira más szögben áll, hogy csak a szélvédő alját locsolgatta.
DeFranco
nagyúr
nekem a sima állítható spricnivel az a bajom, hogy ha alacsonyra állítom, akkor autópályán csak az alját locsolja a szélvédőnek, ha magasra, akkor pályán jó, de a dugóban a mögöttem lévőt locsolom.
kcsa
veterán
Nekem is ez volt a fő bajom, de ez mondeoban egész jó kompromisszum, pályán ez is kevéske, de városban, országúton jo.
radi8tor
MODERÁTOR
Már 20 éve is úgy oldottam meg a dolgot, hogy pulzálva használtam a mosót. Így jutott víz az ablak teljes felületére. Pályán meg persze nyomni kell neki ami a csövön kifér.
Nem lehet úgy beállítani, hogy minden sebességnél (légellenállásnál) jó legyen.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
DeFranco
nagyúr
drága az ablakmosókar
persze amúgy tudom, hogy nem lehet mindenkinek jó csak gondoltam hozzászólok a témához hátha valakinek van ötlete.
@kcsa: én pályára "optimalizáltam" ott kritikus hogy a lehető legrövidebb idő alatt tiszta legyen egy latyakos felcsapás után.
radi8tor
MODERÁTOR
Az enyém még drágább. Van benne elektronika. De azért van hogy használjuk.
Apám kb azért nem indexel mert drága az index-kar. Mondom OK.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
kcsa
veterán
Én meg évente egyszer - kétszer pályázok, szóval ez nekem így jó.
embe
nagyúr
Na ha nem állítható akkor még jó hogy nem feszegettem szét.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
zozyk
addikt
Végre belefutottam egy dpf regenerálásba a kocsinál, megálltam a házunk mögött és amíg vártam, a kocsi mellett állva fura hangja/szaga lett, majd a pill.fogyasztásmérőt nézve a szokásos alapjárati l/h majd tripláját mutatta.
Gyorsan megnéztem Forscan-ben, a dpf_load lement 80%-ról 48%-ra.
Kérdés:
Hétvégén megyek Mohácsra ( sok-sok autópályás km ) , javulhat e még ez az érték? (Most városi autózás után csinálta.)
[ Szerkesztve ]
berek21
senior tag
Sanszos hogy még jobb lesz. Ha át tud melegedni a kipufogórendszer rendesen, az sokat segít.
LG Velvet eladó!
bajnokpityu
félisten
Melyik ment le 48ra? Mert kettő van. Az egyik kvázi igazat mond, a másik használattal kombinálva. Az első 30 alá kéne menjen regen után. A másik meg összevissza mutat.
Nézted cat 11 hőt közben?meg regen után alapjáraton érdemes ránézni a nyomáskülönbségre is. 0 körül jó
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
zozyk
addikt
bajnokpityu
félisten
600 fokot gyorsan érje el, akkor működik a fákja.
És igen, nalam sok város után sok pálya miatt folyamatosan egyre nőtt a regenek közötti km szám, azt szereti.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
embe
nagyúr
Ez a felület Forscan Lite-ban van, ott állítható be?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
Tothgera30
Ármester
Ez a Focus mennyire gyanús? (Trend Plus, Kombi, 2012, 153k km, 2,2m).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Goose-T
veterán
Semmi gyanús nincs rajta, ráadásul magyarnak tűnik, rajta van a hologramos matrica a szélvédőjén, és mintha M betűvel kezdődne a rendszám rajta. Ez azt jelenti, hogy itt is adták el. Lekövethető a szervizmúltja, el kell vinni egy márkaszervizes átvizsgálásra, és ha rendben van, akkor meg lehet venni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
zozyk
addikt
Igen. Csinálok majd képet neked az érzékelők neveiről, ha megyek a kocsihoz.
zozyk
addikt
embe
nagyúr
Köszi!
Kábelem van, a laposon majd meglesem ezt a DPF telítettség értéket gondolom azon is csekkolható.
Sajna 2 bluetoothos adapterrel is néztem, de csak nagyon minimál értékeket olvasott ki. Az elvileg hozzávaló adapter meg még úton van.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe