Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  DIGI internet (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-05 18:11:35

LOGOUT.hu

DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#81351) Jorus válasza 5150 (#81350) üzenetére


Jorus
nagyúr

Jelezd neki, hogy néhány általad használt alkalmazás nem működik megfelelően NAT-olt IP-vel, ezért szeretnéd kérni, hogy vegyenek ki NAT alól, hogy publikus IP címet kapj.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#81352) 5150 válasza Jorus (#81351) üzenetére


5150
aktív tag

Köszönöm. Ezt kötelesek megtenni? Illetve honnan fogom tudni, ha rábólintanak és megtették? Az IP cimből lehet következtetni, vagy traceroute és hasonlókból? Múlt héten kötötték át optikaira, még nem ismertem ki teljesen, de azért vannak furcsaságok, random késések, még mikor a pingek jól néznek is ki. Pél ezt azóta sem értem egy egyszerű google.hu-nál (más ip-kkel brutális)

[ Szerkesztve ]

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#81353) Jorus válasza 5150 (#81352) üzenetére


Jorus
nagyúr

Igen, és onnan fogod látni, hogy nem 100. kezdetű a WAN IP-d, illetve a router/modem admin felületén látható IP megegyezik az ellenőrző oldalakon (WhoisIP pl.) látható IP-ddel.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#81354) 5150 válasza Jorus (#81353) üzenetére


5150
aktív tag

Felhivtam őket, kérték az adatokat és elvileg 72 órán belül megcsinálják, majd küldenek sms-t róla és áramtalanitanom kell a készüléket. Remélem megszűnnek az időtúllépés hegyek, köszönöm a segitséget :R Kellemes hétvégét :)

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#81355) 5150


5150
aktív tag

Na már meg is csinálták :)

A késések száma is csökkent valamelyest

:)

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#81356) 5150


5150
aktív tag

Nem tudom számit e (remélem nem) de most (egy újrainditás után) megint, az első állapothoz hasonló IP-t ir az eszköz és a website is

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#81357) Dragon3000 válasza 5150 (#81356) üzenetére


Dragon3000
veterán

Ha egyezik a két ip, akkor nem vagy natolva, gondolom szakadt a kapcsolat és ilyenkor új ip-t kapsz.

(#81358) 5150 válasza Dragon3000 (#81357) üzenetére


5150
aktív tag

Igen, azok egyeznek

Ez nem volt világos. Köszönöm a választ :R

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#81359) headhunter válasza radi8tor (#81347) üzenetére


headhunter
addikt

(#81360) #07746304 válasza dchard (#81344) üzenetére


#07746304
törölt tag

Mondjuk a Telekomnál az árrés garantált, aztán nekik is légkábel lengedez itt Hajdúszoboszlón is azt húznak, és Berettyóújfaluban is. Pedig elvileg a rézdrót miatt ki van építve a földkábel rendszerük. A DIGI-nél más a helyzet, ott tényleg az van, hogy olcsón adnak Internetet, cserébe kifizettetik a beszerelés költségét is. Ha pedig ez már felhozódott, vajon mit szólna az alvállalkozó, ha az ügyfél azt mondja neki, hogy:

én fizetem a kiépítés költségét, és nem bánom ha többe kerül, de nekem a lakásban rendezd el rendesen, ne csak hanyagul behányd, hanem kábelvezetőcsatorna, meg a kertben ásás!

Évekkel ezelőtt találkoztam egy telekom szerelővel, aki azt mondta: Ő Biharkeresztesen imádott dolgozni, mert ott földkábelezni kellett, és imádta, mert azt mondta, nagyon jól megfizetik (ennek 5+ éve).

(#81361) Faby válasza #07746304 (#81336) üzenetére


Faby
senior tag

Végigolvasva a sztorit, ritka egy szerencsétlen csillagállást fogtál ki. Nyilván az átlagba beletartoznak ezek is, meg az olyanok is, mint az enyém:
Május 20-án, szerdán rendeltem meg telefonon keresztül, csak netet. ÜFSZ 14 napon beülr ígérte a bekötést.
Május 21-én, csütörtökön hívtak a szerelők (hogy alvállalkozó, vagy a Digi, nem tudom), hogy egyeztessünk időpontot, idézem, sajnos csak a következő hét hétfőn van legközelebb szabad időpontjuk. Megállapodtunk május 25, hétfő, 8-12 időpontban. Jöttek is, kb 9 után, megcsinálták, két szépséghibával:
Szerintük a padlásról lejövő csőbe már nem fér az optikai kábel, (koax+2 lan mellé), ezért falon kívül jöttek volna, mondom nekik, az kizárt. Közös megoldásként kihúzták a koaxot (UPC egyik vételi helye volt, már nem aktív), helyesebben azt használva húzták be az optikai madzagot. A másik az volt, amikor a homlokzaton vagy fél méterre a UPC kábeltől fúrtak új lyukat. Azt is megbeszéltük, hogy simán kifér a koax mellett, és átfűzték.
A koaxot azóta visszahúztam, a kezdeti bénázásomat leszámítva azóta is megy rendesen a net. Már láttam az első számlát is :)
Szóval nálam megrendeléstől kiépítésig 5 nap (3 munkanap) telt el. Debrecen, családi ház.

[ Szerkesztve ]

A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

(#81362) #07746304 válasza Faby (#81361) üzenetére


#07746304
törölt tag

Vannak akik sokat hajlandóak rá várni, én mérsékelten vagyok toleráns, azt biztos, hogy így is már "rekord" időt vártam a saját esetemben. Mondjuk nem volt égetően fontos számomra.

Az tuti, hogy előtte mindig délután meg éjszaka esett ...
De ma visszanéztem a hívásnaplót, és láttam, hogy a május 27-ei szerelő (a jogászkodó) száma nem ugyanaz, mint a tegnapi mukié.

Megjegyzem, hogy én mindig a minőséget helyezem előtérbe az árral szemben. Ha a Telekom optika előbb ért volna ide (tekintve, hogy ott újból lett volna kínálat kánaán, normális telefon csomag, televíziós bitráta stb) eleve nem is foglalkoztam volna a DIGI-vel.

Ahogyan azt mutattam, 10 évvel ezelőtt is elzavartam őket, mert a minőség a parabolás tévéjüknél finoman szólva is vacak volt. Nem működött az EPG, olyan STB-t adtak, ami egy dobozban valójában két STB (Hyundai HSS-1160NA)., a Teletext is alig működött... Ha bekötték volna tegnap anyagilag nem jártam volna ilyen jó, mert a Vodánál a két szolgáltatás lett volna 6+K, és ehhez jött volna a 3100 Ft, plusz az HBO Go, tehát lényegében kiadás szempontjából ott lettem volna, mint amikor nem volt konkurens, csak ugye több lábon állva szolgáltatói szempontból.

De volt olyan fejezet is, amikor azt mondták, itthon, hogy rendelhetem az egészet a DIGI-től, na az volt még egy vicc - szerencsére nem lett belőle semmi.

Itt a sztori linkje:

alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""
Aztán nem dőlt el végleg, szerencsére.

Volt nekem már jó pár szolgáltatóval dolgom (volt amelyik megszűnt, ez az Invitel) - pedig nem űzök ebből sportot mint sokan mások, nekem ami bevált, az marad - de ilyen böszmeséget, hogy egy klasszikust idézzek, nem láttam. Szóval tudtak újat mutatni ... negatív értelemben. Román minőség...

[ Szerkesztve ]

(#81363) radi8tor válasza #07746304 (#81362) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Figyu, már túl vagy a 100. hozzászóláson itt a topikban. Szeretnélek megkérni, hogy mostmár kevesebb fikázást írj. Amit akartál ennyi idő alatt bőven kiírtál magadból, de kezd unalmas lenni.
Köszönöm!

⭐ Stella

(#81364) herdsman12 válasza #07746304 (#81362) üzenetére


herdsman12
őstag

Elvesztettem a fonalat...
Mennyiért/milyen lesz a megtartós csomagod a konkurenciánál?
(Csak, hogy irígykedjünk.)

(#81365) Intruder2k5 válasza herdsman12 (#81364) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A konkurencia topikjában megtalálod.

[ Szerkesztve ]

(#81367) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Olyan jó arcok voltak lezárták a ticketet csak nekem cs*sztek szólni. :U

Kíváncsi lennék mi volt a gond odabent.

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#81370) nrg_52 válasza Micsurin (#81367) üzenetére


nrg_52
addikt

Addig nem tekintheto lezartnak a problema amig nem tajekoztatnak. Majd par honap mulva rajukszolsz es kersz kotbert.:DDD

[ Szerkesztve ]

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#81372) adika4444 válasza Micsurin (#81367) üzenetére


adika4444
addikt

SMS-t sem küldtek? Felhívtad őket?

üdv, adika4444

(#81373) rothfb válasza #07746304 (#81362) üzenetére


rothfb
veterán

Az eseted margójára:
link

Ennyit a szolgáltatódról. No comment kategória. Drágább és sz@rabb.:DDD

(#81374) adika4444 válasza rothfb (#81373) üzenetére


adika4444
addikt

Én nem védem a Vodafone-t, meg az UPC-t sem, de itt sok hiba a pandémia okozta terhelésre is visszavezethető, erre ugye még rátesz a Docsis rendszer ahol azért elég sok a hibalehetőség, pláne, ha van a kiépítésben egy kis spórolás is. Az UPC-nél is voltak ilyesmi gondok, hogy lerohadt a nemzetközi irány, lerohadt a DNS stbstb, az elmúlt 3--5 évben igen vegyes problémákat lehetett tapasztalni.

üdv, adika4444

(#81375) Dragon3000 válasza adika4444 (#81374) üzenetére


Dragon3000
veterán

Az ilyeneket szeretik elfelejteni felvásárlás esetén és minden hibának az oka az új tulajdonos lesz.

(#81376) Lackooo84 válasza #07746304 (#81362) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szegény te... pont most olvasom mi megy a vodánál, mióta átvették a UPC-t... :DDD Majd visszasírod még a DIGI-t... :DDD

The Truth is out there...

(#81377) nrg_52 válasza Lackooo84 (#81376) üzenetére


nrg_52
addikt

Szerintem is... En orulok, hogy megszabadultam toluk.:DDD :DDD :DDD

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#81378) rothfb válasza adika4444 (#81374) üzenetére


rothfb
veterán

Az rendben van, hogy leterheltség, ez még elfogadható. Viszont én Digi ügyfélként egyáltalán semmilyen leterheltség miatti hibát, lassulást nem tapasztaltam. Sem 1 órást, sem 8 órást, sem 1 percest.

(#81379) mpo válasza rothfb (#81378) üzenetére


mpo
veterán

Itt a Telekom, Vidanet , Digi van, voltam Vidanetes, telekomos és OTP-s sose leszek.
Miért választanám a Vidanetet a Digi helyett?
Csak azokat jelöltem be, ami most is van a Diginél 8790 Ft-ért, (HBO, Film Now, FTTB 500/200), két tévé CAM-mel.

[ Szerkesztve ]

Ha érted, akkor már elavult.

(#81380) Dragon3000 válasza rothfb (#81378) üzenetére


Dragon3000
veterán

Akkor olvasd vissza kicsit a topikot, amikor elkezdődött a maradj otthon sorra írkáltak ide, hogy a gigabites net pár KB/s-kel megy... Ettől persze sok helyen nem volt gond, de sok helyen meg igen, aki szerencsésebb volt ott nem volt semmi gond :D

(#81381) rothfb válasza mpo (#81379) üzenetére


rothfb
veterán

Én Telekomos vagyok mobilos szempontból. No meg Digis. Mobil esetében nincs bajom a Telekommal, tv-s szolgáltatómnak viszont sosem akarnám. Az OTP nem tudom hogyan jön ide. Évtizedek óta vagyok én is és családom is OTP-s. Sőt mondhatni több, mint fél évszázada vagyunk (én persze még nem éltem akkor) OTP-sek. Soha semmilyen gond nem volt. Alapból utálom a bankokat, de ha már mindenképpen ott kell tartani a pénzt, mert oda utalják, akkor az ország legbiztonságosabb bankja az OTP. Függetlenül attól, hogy ki az elnöke és, hogy róla mi a véleményem. Nagyon jó példa erre a legutóbbi cikk egy házaspárról, akik 51 milliót vesztettek el a saját hibájukból és kaptak vissza az OTP-től. A sok rossz közül a legkevésbé rossz.
De ez nem ennek a fórumnak a témája.

(#81382) rothfb válasza Dragon3000 (#81380) üzenetére


rothfb
veterán

Oké oké. De a Vodánál egész napos leállásokról, nem elérhető ügyfélszolgálatról írkálnak. A leállást pedig teljes leállásnak kell érteni, úgy mint nuku internet, tv, telefon. Nem lassulásokról van csak szó. És most történnek ezek, nem amikor tényleg otthon volt mindenki. Illetve most is történnek. Ráadásul még a médiában is terelnek folyamatosan, ha megjelenik egy cikk ezekről a hibákról. Órákig nem reagálnak, ha pedig mégis, megy a mellébeszélés.

[ Szerkesztve ]

(#81383) mpo válasza rothfb (#81381) üzenetére


mpo
veterán

Régen Matáv és OTP volt.
A mobilom T-Mobile-os, a bank az ERSTE (nem én választottam, hanem a munkáltató még Mezőbank korában), de árban, szolgáltatásban megfelel, ezért nem váltok.
Próbálok mindenben normális szolgáltatást elfogadható áron találni.

Ha érted, akkor már elavult.

(#81384) Micsurin válasza adika4444 (#81372) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Felhívtam őket, nehogy a szagértőket kiküldjék még a végén. :D

nrg_52 :DDD :DDD

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#81385) Dragon3000 válasza rothfb (#81382) üzenetére


Dragon3000
veterán

Szerintem, amikor a net napokig 1-2KB/s-re lassul azonos azzal, hogy nincs, mert semmit nem tölt be, nem egy két ember rakta be ide a mérésről a képeket gigabites netről. Sok esetben a digi ügyfélszolgálat sem volt elérhető, nekem nem volt ez idő alatt se gondom.

(#81386) rothfb válasza Dragon3000 (#81385) üzenetére


rothfb
veterán

De tv-jük és telefonjuk volt.

(#81387) viktorhu válasza rothfb (#81378) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez igen alapos statisztikai merítés volt :) Nyilván a többség nem tapasztal problémát egyik szolgáltatónál sem, de azért itt is voltak bőven jelzések, hogy kinél éppen mi nem működik. Az offtopic szolgáltató meg kapacitást növelt a home office és otthoni iskola miatt, és az új sávok bevezetése a koaxon megmutatta egyes helyeken a hálózat eddig ki nem ütköző gyengeségeit.

(#81388) viktorhu válasza rothfb (#81382) üzenetére


viktorhu
veterán

Telekom mobilhálózata is állt le egész napra, ők voltak az elsők, akikkel ilyen történt. Vodafone-nal is talán egyszer fordult elő ilyen. Nincs megbízhatóságban különbség a három mobilszolgáltató között, a roaming lehetőségekben annál inkább.

Szerk: itt a városrész Facebook csoportjában a járvány elején állandó téma volt, hogy "nálatok sem megy a digi?" :)

[ Szerkesztve ]

(#81389) rothfb válasza viktorhu (#81387) üzenetére


rothfb
veterán

Ha van egy csőhálózatod, amely áll vastagabb és vékonyabb csövekből, de az összeköttetéseknél szívószál van, akkor az ki fog ütközni. Főleg ha erőltetjük. És ezt a Voda nem tudta? :F :D
Tudta jól, hogy nem egy optikai hálózatot vesz át. Ha van egy egy literes üveged, abba nem fogsz tudni 2 liter folyadékot önteni, csak úgy, hogy utána törölgetheted fel a kifolyt folyadékot. Ez még akkor is így van, ha úgy állítod be, hogy te milyen rendes voltál, mert kapacitást (folyadékot) növeltél. Egyébként tényleg nem lehetett olvasni ennyi reklamációt, mikor még UPC volt. Lehet, hogy ezt a fajta szolgáltatási formát még gyakorolnia kell a Vodának. Ez nem mobil szolgáltatás. Off vége.

[ Szerkesztve ]

(#81390) Dragon3000 válasza rothfb (#81389) üzenetére


Dragon3000
veterán

"Egyébként tényleg nem lehetett olvasni ennyi reklamációt, mikor még UPC volt."

Ahogy néztem a panaszok nagy része idén indult közben már tavaly augusztusban megtörtént a felvásárlás, így inkább azért vannak gondok, mert nem volt a hálózatuk felkészülve a maradj otthon állapotra, úgy ahogy a digi is sok helyen elhasalt, a bővítés meg nem csettintésre megy, ha év vége felé sem lesz változás a sok panaszosnál, akkor lehet mondani, hogy a voda nem foglalkozik megfelelően a dolgokkal.

(#81391) rothfb válasza Dragon3000 (#81390) üzenetére


rothfb
veterán

Nekem ezzel csak azért van bajom, mert most is sok a reklamáció, sőt konkrétan mai hír, hogy dühösek az ügyfelek. Pedig már nincs kijárási korlátozás. Már rég túl vagyunk a "maradj otthon" szitun. Az elérhetetlen üfsz-re meg végképp nincs magyarázat. A Digi ezt ügyesen megoldotta akkor mikor hiba volt pl nálunk. Felhívtam őket és automata tájékoztatott, hogy adott körzetben hiba van és kérik a türelmemet, javítják. Magyarul a leterhelt ügyfélszolgálatot (mert sokan hívják őket ilyenkor) egy huszárvágással megoldották és még infóhoz is jutottunk. Ha más nem, legalább megtudtuk, hogy tudnak a hibáról és javítják. 1 óra múlva minden visszajött. Időm sem volt dühöngeni. Mindez kb 2-szer fordult elő az elmúlt 1 évben. De talán 2 évben is.

(#81392) PBA válasza #07746304 (#81360) üzenetére


PBA
aktív tag

Hát, jól kiszúrtál velük, hogy nem kötteted be. :)
A Digi egyébként egy jó nagy sóhivatal, ebben egyetértek, az viszont biztos, hogy semmi pénzért nem mennék vissza az exUPC-hez. Mindenki úgy dönt, ahogy jónak látja!

(#81393) Túzok22 válasza Jorus (#81270) üzenetére


Túzok22
aktív tag

Akkor lehet hogy kontakt hibás volt a cat5

(#81394) BazsiBazsi


BazsiBazsi
aktív tag

Létezik olyan térkép ami vizualizálja a kábeles lefedettségét a diginek?

(#81395) mpo válasza BazsiBazsi (#81394) üzenetére


mpo
veterán

Nem sok értelmét látnám ha lenne, mert a kábeles nettel nem mozgok az országban, mint egy mobillal.
A lakcímedre vagy ha költözöl, az új címre tudsz rákeresni a Digi oldalán, hogy ott mi érhető el.

Ha érted, akkor már elavult.

(#81396) qnadam válasza rothfb (#81391) üzenetére


qnadam
veterán

Már rég túl vagyunk a "maradj otthon" szitun.

azt te csak hiszed :) sokkal többen dolgoznak most otthonról.

nagyon off: volt szerencsém hagyatéki ügyet intézni otp-nél is, k&h-nál is. ami utóbbinál 20 percbe telt, az az otp-nél egy hetet és több személyes megjelenést igényelt.
bónusz: az otp atm-jei hazudnak, csak hogy több tranzakciós díjat húzzanak le. vannak otp atm-ek, amik idegen kártyáról nem adnak ki egyszerre 100e forintnál többet, és közben annyit mondanak, hogy nem áll rendelkezésre annyi pénz a gépben. de olyanba is futottam már bele, hogy otp kártyára nem volt hajlandó ~1M forintot kiadni, mert jajjaj, nincs benne annyi. érdekes, három tranzakcióval már volt.
bónusz 2 otp atm: ha idegen kártyán pint változtatsz, sikeresnek jelzi a változtatást. egyébként nem változik meg, de ilyen apróságok kit is zavarnak...
szóval a magam részéről inkább elkerülöm az otp-t, ha lehet.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#81397) Garold


Garold
senior tag

HG8121H ONT-t kaptam pár éve az optikai nethez. A wifije gyalázatos, de azt megoldottam mesh eszközökkel. Ami viszont nagyon idegesít mostanában, hogy a a szolgáltatói DNS-ekkel egyre több a probléma, pár hete egyes weboldalak nem jöttek be, most meg a Xiaomi okosizzóimat nem tudom csatlakoztatni. Az ONT konfig felületén nem lehet egyedi DNS-eket beállítani a digi userrel. Az ügyfélszolgálat tud ezen kérésre változtatni? Meg lehet valahogy tudni a eszköz adminisztátori adatait? Szívesebben használnám a google DNS-eit. Van e esetleg ennél az eszköznél újabb amire érdemes lenne cseréltetni, mert már a tápja sem az igazi?

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#81398) qnadam válasza dchard (#81344) üzenetére


qnadam
veterán

az már eleve javítana, ha nem két oszlopsor lenne egy olyan utcában, ahol két autó nem fér el egymás mellett. és nem is azt mondom, hogy az újonnan jövő szolgáltató kötelezve legyen arra, hogy a föld alatt vigye a cuccát, viszont az az önkormányzat, ami hozzányúl az utakhoz/járdákhoz úgy, hogy nem tesz be mindegyik alá n darab csövet, az nyugodtan ássa el magát.
az emberek megkérdezése... a demokratikus énem azt mondja, hogy igen, ezt így kellene. a realista énem szerint viszont ha az átlagemberen múlik, akkor úgy is fogunk kinézni, mint banglades-alsó, az emberek nagy részét ugyanis nem érdekli, hogy mi van a kis házán kívül (vagy belül), és egy fillért nem szánna az esztétikumra.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#81399) Intruder2k5 válasza Garold (#81397) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Röviden, ezek közül egyik út sem járható. Az üfsz ha tudna sem fog ilyet csinálni, az admin hozzáférés adatai nem nyilvánosak, és sajnos a csere sem kívánságműsor. Hogy kell-e cserélni azt a technikus dönti el és nem kérés alapján cserélik, illetve majd olyat kapsz, amilyet adnak, és nem amilyet választasz.

Saját routert használhatsz, abban tudsz Google DNS-t konfigolni.

(#81400) rothfb válasza qnadam (#81396) üzenetére


rothfb
veterán

Az ország (sokkal) nagyobbik része nem otthonról dolgozik és soha nem is dolgozott otthonról. Ha egyszer is így lesz, csődbe megyünk és se gazdaságunk, se egészségügyünk, se iparunk nem lesz. Nem mintha az elmúlt években lett volna pl egészségügy Magyarországon.

Otp ügyben meg azt tudom mondani, hogy se megcáfolni, sem pedig megerősíteni nem tudom, hogy miben hazudik az otp és miben nem. Egy biztos, otp atm van mindenütt, amíg más bankok sz@rnak arra, hogy te esetleg pénzt akarsz kivenni. Hogy ezért aztán az otp milyen idegen banktól származó kártyát hogyan kezel, nem az én, mint otp ügyfél dolga. Sőt idegen kártyáról húzzon csak le több pénzt. De ha már itt tartunk, ha én idegen atm-ből veszek ki, az is sokkal többe kerül, mintha sajátból tenném ugyanezt.
Nem enged 1 milliót kivenni automatából? Ekkora összeget ki az Isten nyila vesz ki automatából? Ehhez lehet, hogy még személyesen is igazolványt kérnek.
Idegen automata pin kód változtatás? Ki dugja a más banktól származó kártyáját olyan automatába ami nem hozzá tartozik és próbál pin kódot változtatni?
Elárulom én még soha nem vettem ki idegen automatából pénzt és pint sem akartam változtatni. Tudod miért? Mert otp-s vagyok és mindenütt van automata. :U

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  DIGI internet (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.