Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz
MPowerPH #44639 üzenetére
Azt hiszed az ügyfelek csak BMW-vel járnak és nincs más autójuk ??? Hát tévedsz ha ezt gondolod.... Szoktak mesélni a többi autóról is... Pl Volvo 1,5 év alatt 1,5M Ft . Opelen egy váltó javítás 800K a kocsi ( értékének a fele kb ) Audi-ba Milliók.... Másik ismerős RS6 újonnan garanciális időben folyamatosan elpattantak a kerámia féket tartó csavarok és zörgött a tárcsa folyamatosan amíg garanciális volt kicserélték a csavarokat amint lejárt a garancia mondták nem adnak csavar nem csinálják meg hivatalosan nincs is csavar hozzá 1,5M az új tárcsa menj és fizess... De ha a BMW -re kell költeni ennyi pénzt akkor szar fos... Ez a szánalmas.... De ez csak pár példa.... Ezekről mi a véleményed ??? Merciesek mondják E coupe-ba 120E Km-nél az ismerősnek cseréltessen láncot mert el fog csattanni... Gondolom ők sincsenek képben azért mondják....
Másik szerelő ismerősömet kérdeztem mondjon pár dolgot... VW-be eldurran az EGR hűtő vizet szív a motor és kikönyökölnek ??? Azzal mi van ??? Audi A6 V6 típusbetegség 2 szívósor injektrokok folyamatosan leállító csappantyú. VW konszernbe EGR szelepek az összes TSI motor vezérlése kuka 80 ezrenként kellene cserélni ML W164-es kigyulladt bent égett a csóka meg is halt... W212-es mercibe 70 ezrenként cserélj levegőszűrőt agyrém...
(#44646) Saycz
Tegyük ezt is tisztába a kocsi Minden papírral névre írva mindennel együtt 5,4M volt úgy,hogy 17" gyári felnire szerelt téli gumi szett is járt hozzá. Nézd meg milyen F10-11-et kapsz 5M forint környékén... 2014/10 LCI 30D ről beszélünk automata elektromos bőr ülésfűtés adaptív lámpa HI-FI NBT navi üvegtető stb nem egy full felszerelt de nem egy szövet üléses kis navis fos.... Ami normálisabb mind 6M-tól indul de inkább 7-8M[link] XD-t biztosan nem vennék... És itt rendbe tetette az autót nem csak a motort csináltuk meg sok más dolgot és 0 az-az nulla hiba van a hibatárolóba.... Nem nyöszörög csörög zörög kopog az úton megvan csinálva amit meg kellett és most beül és megy....
Nem védeni akarom hanem jó lenne ha felfognák az emberek nem az autó a szar mert nincs megfelelően karbantartva... A kitolt 30ezres olajcserékkel ami fel is hígul gázolajjal... A le nem cserélt szűrőkkel azt érik el,hogy tönkremegy a turbó tönkremegy a motor elkopnak a csapágyak lánc stb... Ezzel a csodálatos EGR visszavezetéssel azt érik el,hogy bődületes koromlerakódás keletkezik. Ha mindenki 10 Ezrenként lecserélné az olajat és szűrőket vígan elmennének a motorok minden hozzányúlás nélkül 300E Km-t nyugalomba.... De ilyen fos feltételek mellett,hogy jön egy 150E Km-t futott autóba 5x cseréltek olajat és 2x levegőszűrőt abban miért csoda,hogy elkopnak a csapágyak tönkremegy a turbó stb... És attól,hogy eldurran az EGR hűtő nem fog kigyulladni egy autó sem soha nem is gyulladt ki az enyém se..... Azért gyulladhat ki mert nagyon nagy koromképződés megy végbe. leszűkülnek a járatok egy helyre összpontosul a meleg gáz főleg mikor regenerál és ezt kokszot beizzítja..... Azzal meg senki nem törődik,hogy 100E Km alatt rohadt nagy koromlerakódás keletkezik.... Mindenki szarik rá nagy ívben cseréltek 3x olajat a motorba had szóljon... Talán le kellene venni a szívósort meg az EGR hűtőt és kitakarítani.... De azt nem mert az szar ha karban kellene tartani valamit tisztességesen és fizetni kellene érte..... Ha nem lenne halál retek ótvar egyik se gyulladna ki... Kitakaríttatta bárki a szívósort hengerfejet EGR-t bárki azok közül akinek kigyulladt ???? Mert rohadtul szarnak erre az emberek a márkaszervizben meg ilyet nem csinálnak... A remek feltételek miatt mennek szét a turbók felpörögnek olajat szív és a korommal együtt minden begyullad ez 2 leggyakoribb ok amiért kigyulladnak mindbe van 100-150-200E Km de senki nem akarj kitakaríttatni.... Nem az autó a szar hanem a tulajok gyökerek felelőtlenek.... Annyival takarózik mindenki,hogy a gyári így adja meg az olajcserét ők nem térnek el de ha szétmegy minden akkor meg a kurv@ anyját selejtet adnak el... 100E Km után szívósort kellene takarítani meg hengerfejet ha szükséges 10 ezrenként meg normálisan olajat cserélni szűrőkkel és nem lenne kiégés.... De miről beszélünk mikor senki nem akar olajat cserélni 10 ezrenként de elvárás van arra,hogy ne gyulladjon ki... Szánalmas.... És fogalmuk sincs az embereknek mi mivel jár. Azzal a motorral amivel megeteted a saját retkét nem kellene takarítani ???? Vagy addig kell menni amíg el nem adod majd szop vele más ???? Mindenki szarik a megfelelő karbantartásra ez az igazság.... Más ügyfél meg jön boldogan és annyit kérdez mennyi lesz kifizeti és megy boldogan,hogy jó az autó és leszarja ami a fórumokon megy. Legtöbb ember nem jön fel fórumozni mert leszarja.... Nevet egyet megveszi az F10-et F30-at vagy bármit és kifizeti a szervizt és örül,hogy jó az autó... Azoknak szarik be így aki a gyári utasítás szerint megy meg aki még erre is rátesz egy lapáttal.... És ezekből 2 fajta ember van 1. Akinek fingja sincs arról,hogy le kellene cserélni a szűrőket és az olajat idejében csak beviszi amikor jelez a 2. Ami tudatosan leszarja és tudja,hogy szart tesz neki tudja,hogy tönkre fog menni tudja,hogy nem fogja bírni de leszarja mert eladja és azzal nyugtatja magát és a többi embert ő a gyári utasításoknak megfelelően cseréltet mindent miközben tudja rohadtul nem jó neki.... Csak leszarja....
-
steven84
tag
Azt kellene felfogni mindenkinek, hogy aki 150k fölötti autót vesz, költenie kell rá mert az előző tulaj(ok) nem fognak tízezrenként olajat szűrőt,stb cserélni.
A BMW-k motorja precízen megépített szerkezet, ha megkapná a vásárlástól számítva a 10k-s kötelező cseréket, semmi baja nem lenne 200k-s korára.
Sajnos modern világba élünk, a márkák rá vannak kényszerítve a környezetvédelem miatt a kitolt olajcserékre, lifetime olajperiódusokra, pl váltó olaj. Amerikába pl elő van írva a váltó 60-80 ezrenkénti olajcseréje, nálunk nem tehetik meg mert uniós szabályoknak kell megfelelni. EZ NEM A GYÁRTÓ HIBÁJA!!! -
Hikvision
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #44644 üzenetére
Német fronton azt vedd amelyik tetszik, kb egyformát lehet szopni az összessel.
Én megértem Misit, hogy védi a márkát mert ebből él, de azt nekem ne mondja senki, hogy az normális, hogy vásárlás után ha rendbe akarod rakatni az 5 milliós autódat akkor 1.6-ot egyből rá kell dobni a javításra, hogy legalább a motorja rendbe legyen...
Azt is értem,hogy utána rendbe lesz a motor, de ezer más dolog tud tönkremenni még azon kívül, tisztán látszik, hogy ezeket az autókat adott km futásra tervezik, 200-ezer után minden kilométer ajándék, ez a szomorú, de ez nem csak a BMW-nél van így hanem kb. az összesnél, még a Lexusok is elkezdenek nyűgösködni 200-ezer után, pont azért vettem én is olyat ami 1.5 éves, és van benne 38-ezer km.
Lexus Budában a kötelező olajcsere 84-ezer forint volt, levegőszűrő nélkül, mert azt csak 45-ezrenként cserélik, végig ott voltam az autó mellett, a többi részét becsületesen megcsinálták, de mielőtt lejár a garancia (5-év) úgy is eladom, tehát engem sem nagyon érdekel, hogy jót tesz-e neki a 15-ezres olajcsere meg a 45-ezres levegőszűrő, szoptam én a levetett szarokkal már eleget...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #44644 üzenetére
[link] ez nem lesz csapágyas egy darabig
Q7 plug-in is jónak tűnik eddig, tizenéves konstrukció a motor. Valahogy az az érzésem, hogy a benzines Plug-in többi (BMW, Volvo, Mercedes) kevésbé illik a történetbe - rövid úton villany, hosszú távra dízel, mert a benzin sokat enne, illetve mintha inkább újabb tervezésű, kevésbé ismert/kiforrott erőforrást tennének bele.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #44642 üzenetére
Tudom, hogy vannak. Baratomnak a 4x4 behalt az E Klasse -on, ugrott is 1 milla.... De legalabb a motorja annak is penge. Nemet autok mar nem a regiek, csak sajnalatos, hogy a bmw mar motort gyartani is elfelejtett. Rendes benzinese mar regota nincs, a dieselek meg generaciorol generaciora rosszabbak. A valtora hiaba irom, hogy f@sza, azt nem ok tervezik es gyartjak, az osszes nemet premium ezt hasznalja.
-
FIREBLADE78
addikt
Vegyetek mercit. Úgyis az a fasza. Arra is költeni kell. Mindenre. Úgy van minden megcsinálva,eldobd pár év múlva.
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #44638 üzenetére
Nekem nem faj, mindenki arra kolt, amire akar. De mindenkit lebeszelek a BMW vetelrol. En veszek olyan autot, amire nem kell szorni a penzt, mas lett a prioritas, es remelhetoleg a lehetosegek is tagulnak, eselyt adva egy lizingre, ami megoldja az egesz szervizes kerdeskort.
Lehet nem vagyok szerelo, de azert van tapasztalatom veluk, leven ilyet hasznaltam, es sok kinti ismerosom detto ilyet hajt. Plusz a klubos forumok, uk, magyar, facebook ugye, eleg aktiv kozossegi eletet eltem ezekben, es teszem azt most is. Szerelo vagy, tudnod kellene, hogy az EGR nem a bajorok talalmanya. Diesel Audiban es Merciben is benne van, DPF szinten.
Es leirtad a problemakat is, de konyorgom. Mas autokkal is a markaszerviz foglalkozik legalabb a garancia vegeig. Ott is nyujtott olajcserek vannak. Szoval? -
H.Ezredes
őstag
válasz
MPowerPH #44636 üzenetére
Rengeteg olyan BMW tudok mondani ami elment ugyan úgy 400E Km-t és kibírta....
Sőt másik ügyfél 35D-jében 700E Km van !!!!!!!!!!!! Folyamatosan szervizelve ő hozta ki a szalonból.... Váltóba is 100 ezrenként olaj cserélve és nincs baja. Vannak ilyenek... Kell a megfelelő karbantartás.... az N57-se lenne csapágyas 300E Km-es korában ha 10 ezrenként le lenne cserélve az olaj.
De egy mocsok olajcsere periódussal EGR visszavezetéssel DPF regenrálással mit vársz ?? Komolyan elvárod,hogy ne legyen semmifél következménye?????? Hagyjuk a mesét.... Ülj bele 0Km-es korába egy benzin dízelbe cseréld le az olajat 10 ezrenként az EGR-t írasd ki és ne a hugy BMW olajat öntsd bele. Nézd meg mennyi ideig fog elmenni nem 150E Km
Melyik Lexus dízelről beszélsz ????????????????????????? . Nem értesz hozzá és meg se akarod érteni amit írok..... Dízel kormol benzin soha nem fog kormolni így... A Dízel mindig lerakódottabb lesz.... EGR miatt kula lesz a motor bele de már a közvetlen befecskendezéses benzines is.. Az összes motor nincs kivétel mindegy milyen márka..... Kigyulladásnak több oka van pl eltörik a turbó tengely vagy beömlök a motorolaj felpörög és kigyullad nem 1 autó gyullad ki így a másik a lekokszolódott retek EGR-t is leírtam már.... Ugyan azokat a kérdéseket teszed fel én leírtam mik a problémák. Te nem akarod megérteni csak a saját hülyeséged hajtogatod. Vegyél Lexus-t én elfogadom. Te meg fogadd el ,hogy valaki BMW-t akar venni akar költeni rá és ez mellett még szereti is. Neked ez ne fájjon nem te fizeted. Zárjuk le ezt itt és most....
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #44635 üzenetére
Azt megkerdezhetem, hogy a Lexus miert hibamentes, es miert nem kell generalozni 150-200k km utan?
Az Audi A6 3.0BiTdi motorja(ezt hoztam fel, mert a 35D -t csunyan uti, sajnos) miert nem csapagyasodik le? Vagy barmelyik masik V6... Es miert nem gyulladnak ki?
Hogy lehet, hogy egy Mercedes E Klasse 350CDi, 2014-es, elmegy mostmar majd 360k km -et vezerles, csapagy, turbocsere nelkul? Csaladban van...Ezeknel miert nem a normalis szervizhez tartozik az, hogy a motorban csapagyat kell cserelni, mert megeszi? Akkor csak a BMW tulajok ilyen okrok?
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Gsx-rr #44627 üzenetére
Az-az új autó amit te hozol ki a szalonból.... Egy 2 éves autó amiben 50E Km van az nem új... Az az új amit te csomagolsz ki a dobozból. Ahogy egy 2 éves telefon sem új egy 2 éves TV sem az és egy 2 éves cipő sem új.... Vagy amit 2 éve felraktam turbót az is új ?!?!?!
Keveset futott fiatal autó.
Próbáljátok meg eladni a 1-2-3 éves cuccaitokat újként... Emellett érdekes,hogy a 2016-os kocsiba zörög a kesztyűtartó amibe 50E Km van és a 2014-es 230E Km-t futott autóba meg kuss van 0 zörgés / kopogás....
Visszatérve egy pár szó erejéig az F11-re az sem új autó 4 éves autó amibe több mint 230E Km van.... Maximum fiatal sokat futott autó.... Itt nem csak vezérlés csere volt... Váltóolaj csere lengőkar csere összes olaj szíjak görgők EGR kiírás stb stb.... Ismerős szerelők mondják,hogy a Mercibe is szakadnak a lácok Audi se jobb VW-be is megvannak a nyűgök.... Egyébként annyira szar az F10,hogy másik igen hozzáértő szervizes barátunk F10 35D-vel járt most már G sorozattal jár de olyan szar fos az F10,hogy szervizes létére azt vett magának.... Hagyjuk ezt. Itt mindig csak a fikázás megy..... Csodálkoznak,hogy eltörik a turbó tengely felpörög a motor és kigyulladnak mikor 25-30 ezrenként menj olajat cserélni 60 ezrenként levegőszűrőt.... Ez mit tesz a motorral és a turbóval???? Hogy kap levegőt??? Mit szív be ????? Nem kap levegőt a motor csoda,hogy lekotlik a szerencsétlen turbó??? A motor,hogy bírja azt a hugy olajat amivel elmennek 30 ezret és fossá regenerálja magát mert kell a DPF !!!! A gázolajos 20E Km-es olajjal milyen kenést kap a motor ???? Milyen terhelésen megy ???? Ezeknek a motorok 1500-2000-től már 5-6-740Nm-t tudnak szerintetek ezt ilyen feltételek mellett mennyi ideig kell bírnia ????? A lánc is milyen kenést kap ezzel a retek olajjal???????? Kell az egr is mert környezettudatosak vagyunk de ha egy hányinger lerakódott fos lesz a motor belülről akkor megy az ugatás,hogy jaj de szar így szar úgy szar. Hát barátaim azért megy az ugatás ha nincs benne a DPF meg az EGR ha benne van meg azért is.... Egy rossz vicc amit csináltok páran... Minden baj minden szar de melegedjen be 2 perc alatt ne legyen károsanyag kibocsájtás ne kormoljon ne kelljen olajat cserélni legyen rohadt erős és persze fogyasszon 2L-t Mindenre megvan az igény... De mikor 150-200-300E Km után elkopnak a dolgok elkokszolódik minden akkor meg csak az ugatás megy,hogy hát a régiek bezzeg.... Régen nem voltak ilyen teljesítmények mint manapság beültél a fos vw-be volt 90-le-d és ment a klattyogó retek.... Nem volt halálra bonyolított EGR hűtő nem volt DPF több lépcsős befecskendezés nem volt 2000 bar nyomás nem kellett 30 ezrenként olajat cserélni meg a többi fos.... Nem az autó a szégyen hanem a sok tudatlan okos aki csak fikázni tud közbe nem is ért hozzá fingja nincs miért megy szét csak ugat,hogy hát fooossss bele kell költeeenniiii fossss............. Régi N62B44-es motor is ~ 100-150E Km után lógott a motor bele... folyt orrán száján az olaj+ meg is zabálta minden baja volt.... kompletten megcsináltuk a motort 3év alatt 100E Km +++ van benne nem folyik nem eszi az olajat a tulaj a mai napig mondja mennyire jó... Persze hozzátartozik,hogy rendesen ki vannak max 10 ezrenként cserélve a szűrők olaj stb..... Ha nincs megfelelő karbantartás ne csodálkozzatok..... Illetve tulajok 99% megveszi újonnan és leszarja az autót mert eladja viszonylag kevés Km-es korában beül széttapossa tovább adja majd a következő is majd az az utáni is.... És mindenki szarik mindenre de csodaszámba megy ,hogy széthullanak... Persze van gondos tulaj aki betartja a gyári utasítást de egyszerűen nem jó ez a rohadt 25-30 ezres olajcserék bírja az elején amíg új a motor de 2-300E Km-s korára elfárad.... Próbáljatok meg futni úgy,hogy a szátok elé raktok egy rongyot.... Ugyan így megy a motor a retkes szűrővel.... Írhatnék sok mindent még de felesleges....
Gondolkodjatok el 53E Km alatt 1 olajcser 0 levegőszűrő...... Miért nem bírják az örökkévalóságig.....
-
FIREBLADE78
addikt
Ezt nem értem. Nálam a szutykos kis pénzüket hadják itt ( 10k körül) és más szolgáltatónál 100x ennyit és ott nem cirkuszolnak,elégtelenkednek. Csak nálunk. Érdekes ez az emberi faj.
-
MPowerPH
félisten
válasz
blade01 #44624 üzenetére
Azert jol korbejartad a temat.... Szoval akkor kezdjuk el, milyen autorol is aradozol eppen? Irtad, hogy B47, ami egy teljesen alap motor a premium szegmensben, alsobb kat. -ban persze lehet az mar extra. A jol felszereltseg is kerdeses, mert ami az 5er -nel csak az alap, az az 1er -ben mar majd full extra.
Nem almodozok M3 -akrol, esetleg egy regi E46 -os verziorol, palyazni. Ha minden marad az eredetiben, akkor C63 AMG -ben ulnek, mert egyebkent is eladtam volna az autot. Eszemben nem volt BMW -t venni.
Az, hogy miert nem irom le osszeszedve, amit gondolok, pedig maganugy. Ha lesz idom osszeszedni a gondolataimat, akkor megteszem. Telefonrol nem irogatok.
-
Ck.
addikt
Megkaptam a levelet a visszahívásról az EGR hűtő miatt, le is foglaltam online az időpontot, meg is lepődtem mert mindössze 3 napra rá már volt is szabad időpont és helyben megvárhatónak írták. Másnap csörgött a telefon, hogy mégsem tudják a lefoglalt időpontban vállalni, csak 3 héttel később.
Aztán végül sikerült találni egy másik márkaszervizt az egyik közeli városban, ahol 2 napra rá tudtak is fogadni.
Felajánlottak még egy akciós klíma tisztítást is, illetve ha már ott volt az autó, akkor kértem, hogy nézzék már meg a kesztyűtartó felől jövő ciripelő zörgést. Elvittem még előző délután az autót, mert másnap nem értem volna oda, majd közölték, hogy csak késő délután jöjjön vissza másnap, mert egy fél napos melót rá kell szánni, le kell hűlnie a motornak, stb. (Nem értem minek kell pontosan lehűlnie, amikor egész éjszaka ott parkol náluk a csillag garázsban és másnap reggel kezdenének rajta dolgozni, na mindegy...)
A megbeszéltek szerint délután megyek érte, a munkafelvevő ember mutatja a munkalapot, hogy csináltak egy ingyenes általános állapot felmérést, klíma tisztítást, valamint a belső oda nem illő zörgések megszüntetését 3 órán keresztül csinálták, tesztút, 2 ember fülelt, kesztyűtartó, ajtó burkolatok le, patentok ellenőrzése, stb, tény hogy sokkal jobb lett, de...de, most jön az a bizonyos de:
Az EGR hűtőt nem cserélték ki, mert NINCS ALKATRÉSZÜK!
Mondom és ezt akkor nem tudták előre amikor a visszahívásra adtak időpontot?!
Emberünk csak a vállát vonogatta, hogy sajnálja és remélhetőleg pár héten! belül megjön a cucc!
Tiszta röhej, végülis csak azt nem kaptam meg, amiért mentem.
De legalább ingyen lemosták és kitakarították belül, meg leápolták a műszerfalat és a képernyőt.
Ja meg ingyen kv és keksz. Meg BMW ásványvíz. Jupííí! -
Gézengúz
addikt
-
blade01
újonc
válasz
MPowerPH #44622 üzenetére
Először is sziasztok! Új vagyok még itt (bár H.Ezredesel már privátban beszéltem).
Kicsit kívülről látom még a dolgokat, elég új az autóm és hibátlan (lekopogom). Viszont igyekszem tanulni és figyelni mások tapasztalatait, mert a prevenció híve vagyok. Az enyém is dízel (B47), igen, majd EGR-t elvileg nézik hivatalos szervízben.
De azt látom, ahogy már mások is írták, hogy csak a negatív kritikát írod mindenre itt, a neved pedig arra enged következtetni BMW tulaj vagy (de olvastam, hogy már nem). Szerintem mivel már nincs meg (de titkon örülnél egy új M3/4 akárhánynak mint itt kb mindenki) most visszajössz ide "kárörvendeni" vagy meggyőzni magad de jól döntöttél.
Nézőpont kérdése. Én most kíváncsiságból kitettem hahu-ra az autóm mennyit is ér, konkrétan az egy évvel ezelőtti megvásárlási áron. 1 napja van kint és már 4 kereskedés írt azonnal hívjam őket és vigyem be, kp-ra megveszik. Ennyit a dízel és BMW undorról.. Igaz ez egy gyönyörű változat és jól fel van extrázva.
Közben megnéztem a többi szóba jöhető márkát/autót és konkrétan rosszul lettem (nyilván az árkategória kb ugyanez amit megnéztem). Az elekromos egy vicc, a hibrid ronda, benzines turbóssal nem vagyok beljebb.. és igen nekem számít a külső. Nekem a vezetés hobbi, 1km-re van a munkahelyem, ha nem ilyen az idő besétálok (szerencsés vagyok tudom). És "sajnos" már tudom milyen a prémium (még egy 1-es is az Magyarországon, mindegy ki mit mond, nyilván nem a fapados változatra gondolok). Azért írom, hogy sajnos, mert megnőttek az igényeim. Ha nem érdekelne hogyan néz ki a kocsi, akkor Toyota Priusom lenne.A privát véleményem, hogy a környezetvédelmi khm. egyéb érdekek a sok szabályozással ellehetetlenítik a működését a benzin/dízelnek és jelenleg az elektromos felé terelnek mindent.. Konkrétan azt mondják ok rakj tüzet a meleghez és főzéshez, de ne legyen füstje! Vicc.
Én is várom milyen tapasztalataid vannak (látom rövid megjegyzésekre azért van időd), de nekem a család barátja autószerelő és horror sztorikat mesél bármilyen márkáról legyen szó. Kamiontól kezdve buszokon át mindent szerelt már. A hivatalos szervízt messziről kerülöm egyébként ha tehetem.
-
Xero
nagyúr
válasz
szőröscica #44616 üzenetére
Ok minden elromolhat. Erre mindig csak azt tudom mondani, hogy az E merci jobb? Amiben kifingott anno egy érzékelő, azt hitte kiégett az egyik féklámpa izzó ezért letiltott és se előre se hátra?
Jó nyilván ha leég az szarabb, de könyörgöm a technika ilyen. Oké egy Jazz nem fog ennyi hibát produkálni, de nem is fogja úgy kinyalni az ember hátsóját.
Azt aláírom, hogy sokkal körültekintőbbek is lehetnének a tervezési folyamatok, valamint a minőségellenőrzés, viszont a mai világban marhára nem 10+ évre terveznek. Sok ismerős/barát dolgozik autó iparban, gyártónál vagy tier1-es beszállítónál. Vannak cifra határértékek és szabványok.
Nagyon egyszerű példa: MQB platform kormány szervó vezérlése. Nem volt tuti a tervezés, kicsit mókolni kellett volna még rajta, mert ha megfelelő erővel húztak meg egy csavart a NYÁK-nál, akkor az autó csak balra volt hajlandó kanyarodni, de azt állandóan. Megoldás? Nincs teljesen behúzva egy rögzítő csavar. Majdnem lötyög.
Vagy másik kedvenc példám VW klíma hűtő csövei. Az elején még brutális selejttel dolgoztak, mert szigorú volt az audit és a meozás. Eltelt 1-2 év a bevezetéstől, egyből mehettek a kicsit fososabb csövek is. Azokat is beszerelték. Eldurran a parasztnak 3 év múlva? Ki bánja? Nincs már gari.
Ezek után miért vagyunk meglepődve?
Manapság kb mindenki cigánykodik már.
-
válasz
MPowerPH #44619 üzenetére
A szaron kívül mást nem írtál... ez meg ertelmetlen. Mar más is írta, hogy írd le pontosan... Neked mi a bajod, mi romlott el, mennyi km után. Egyedül azt látom csak, hogy ez szar az szar bezzeg ez meg bezzeg az. Persze azokról meg neked nincs tapasztalatod amikkel példálózol, de közben erősködsz.
Nem vezet sehova, vagy írsz pontos dolgokat vagy ne szarozz és példálózz. -
H.Ezredes
őstag
válasz
Hikvision #44611 üzenetére
Netto 1,6
(#44613) joamilestoné
Ácsi itt mindenki nagyon nagy tévedésbe van !!!! Fiatal autó DE !!!!!!!!!! sok Km ! 231E Km után csoda,hogy 1 db lengőkart kell cserélni vagy hardy-t ?? Egy lengéscsillapító élettartama 100-150E Km ebben 230E Km van.... Miért csoda ez ????
Tisztázzuk azért 5,4M volt az autó Névre írva mindennel cakk pakk úgy,hogy egy komplett téli szettet kapott gyári ugyan olyan felnire szerelve mint a nyári. ( csak a felni és gumik értéke barátok között is 300K ) Az autóba 231E Km alatt egy oxygen sensor hiba volt...
természetesen kicseréltük azt is 0 az-az nulla hiba van az autóban Mi ezen a szar ??? Mi a nyűg ??? Érdekes más ügyfelünknek akinek F10-van és szintén megcsináltuk 1 év alatt és 25E Km megtétele alatt 2 Első féltengely meghibásodás volt mindösszesen de így ~350E Km-el úgy gondolom ez belefér egyébként olajcserékre jött... És hangsúlyozom nem az autók a szarok hanem az,hogy 25-30E Km van megadva egy olajcserére 60 ezrenként levegőszűrő csere. Ez normális ? Miért csoda ha elkopnak a dolgok.... Megfelelő karbantartás mellett sokáig jó lehet egy autó. Érdekes módon megyek vele a szar utakon és a beltér is kussba van nincs nyöszörgés kopogás semmi. Simán kuss van az autóban? Ez akkor szar ???? Én nem látom,hogy szar lenne azt látom,hogy kurv@ jó.... Egyébként 11 éve tudja mindenki,hogy vezérlést kell cserélni lassan 2019-be miért kell ezen sírva fakadni???? Baj van fejekben ????? Nehéz feldolgozni ???? Nem 82-őt írunk,hogy nem kell hozzányúlni. Ez van. Én felvilágosítok mindenkit,hogy mivel jár valaki vállalja megcsináltatja az autót és használja gondtalanul a másik fele meg 10Ft-ot nem akar belekölteni az autóba. Ha ilyen autót veszel 200-300E Km-el akkor ezeket meg kell csinálni és jó lesz !!! Nálunk hála isten nem a lepukkant lefingott kocsik járnak mondjuk tisztességesen igyekszünk leszervizelni őket,hogy sokáig jók legyenek. Én sok F10 tulajt ismerek aki élvezi és használja az autóját a másik fele meg sír azért mert féket kell cserélni rossz vicc.....
(#44619) BMW001
A mai napig nem voltál képes leírni miért is akkor szar a BMW a te szemszögedből. Mekkora nagy problémáid voltak ez E92-vel meg az F10-el saját bevallásod szerint soha semmi komoly problémád nem volt egyik autóval se F10-be visszahívásba kicserélték az EGR hűtőt is. Milyen negatív saját tapasztalatod van ???????????????????? Ott hagyott az út szélén ??????? Hetente jártál szervizbe kigyulladt elszakadt a vezérlés ??? Mi volt a problémád miért szar??????? Neked gyakorlatilag csak pozitív tapasztalataid voltak a saját autóiddal mégis így szarozod ?!?! Azért ez vicc.... Jó hibamentes autóid voltak de amúgy fosok... Miért ?? Más ugyan úgy probléma nélkül használja az autóját és nem szarozza le,hogy lehet ez??? Mondom abszolút megértenélek ha lett volna egy láncszakadásod EGR kigyulladásod de még azt is kicserélték neked...
-
MPowerPH
félisten
Miert? Mert leirom, hogy ha valami szar? Kontrazzal ra! Vagy varj, van tapasztalatod F10 -el?
Es E60 -al?(azzal nekem sincs, joamilestoné viszont meselt mar)
Miert van az, hogy a jelenlegi F10 tulajok, meg a szerelok is azt tanacsoljak a vallakozo kedvueknek, akik ilyen penztemetoket, konstrukcios zsakutcakat akarnak venni, hogy "MENEKULJ", es "ha ep az eszed nezz mas markat". Azok a tulajok, akik gyulolik az autot, felnek beleulni, nehogy valami osszefossa magat, es ott kelljen hagyni sok 100k -t egy 'rutin' javitasra. De megszabadulni is nehez ezektol, mert amiota vegigfutott a sajtoban, hogy szeretnek kiegni, azota a kutyanak nem kell.
-
MPowerPH
félisten
De ez csak a motor, konyorgom.
Amivel ilyen nem szabadna tortenjen ilyen alacsony futasnal, mert a csapagycsere es az orokeletu vezermulanc csere sem tartozik egy rendesen megepitett auto fenntartasi ktg -i koze. Itt meg ugy beszelunk rola, mintha termeszetes dolog lenne, hogy a motor csapagyas lesz akkora futasnal, aminel egy hulladek VW/Skoda diesel meg bejaratos, 5-6x tobbet elmegy megbontas nelkul. Egy olyan hulladekra nem koltesz el annyit 1 millio km alatt, mint ezekre a hulladeknak is tul szarokra 150-200k km utan.
Szerinted mas nem fog elromlani ezeken a szarokon a millio erzekelo, es elektronika kozul? F10 -en nincs olyan hiba, ami orvosolhato 100k alatt.
-
szőröscica
addikt
De be fog szarni benne valami mas. Most itt annyi torent, hogy nem lesz csapagyas a motor ujabb 200 ezer km-en keresztul, es talan a vezermuLANC sem szakad el. Ez azert nem oriasi elvaras, barmivel jarj is.
Majd jonnek az injektorok, a nagynyomasu, a csoda komfort elektronikak, stb. Arrol a gyartorol beszelunk, aki egy antenna jelerositot vagy egy bluetooth modult sem tudott megcsinalni normalisan.
-
MPowerPH
félisten
Es akkor kerdeztetek, hogy miert egy vodor csavar az osszes bmw, es hogy en miert szidom.... Az 1 guriga az 1 guriga, egy 10 millios auto aranak a 10% -a. Mas is elkolt ennyit, de nem egy alkalommal, hanem evek alatt. Mindig lesz valami gond, mindig fizetni kell, es igazabol soha nem fogsz nyugodtan az autoba ulni.
-
Areturus
tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz
szőröscica #44607 üzenetére
Persze. De abban nem is volt DPF és 30E Km úgy,hogy a hugy gázolajos motorolajjal mész illetve nem a fos Shell-es BMW olaj volt anno....
"
F11 LCI 2014/10 231E Km. Vezérléscsere / csapágy csere és hozzá tartozó karbantartások. Sokakkal ellentétben mi rendes karbantartást végzünk az autón. Tapasztalataink alapján sok szerviz nem foglalkozik kellőképpen a kocsik állapotával. Nincs olyan,hogy CSAK vezérlés csere. 200-250E Km után nem elég csak vezérlést cserélni. A szívósor teljesen lekokszolódik és a hengerfejben lévő szívó járatok is. Ezeket meg kell tisztítani különben nem fog megfelelően működni a motor.(Gyakorlatilag az összeszűkült járatok miatt lecsökken a teljesítmény szabályozni se tudja magát megfelelően alapjárati problémák lehetnek stb. ) N47-57-nél akár már 150E Km után tönkremehet a turbó amit ha időben nem vesznek észre nagy baj lehet. Eltörik a tengely beszívja az olajat a motor felpöröghet stb... EGR hűtőt szoftveresen ki tudjuk kapcsolni így nem eszi meg a saját retkét a motor és nem fog kigyulladni se mivel zárva lesz a szelep. Sokan ezekkel abszolút nem törődnek. A másik fontos dolog,hogy a hűtőkazettát is ki kell takarítani mivel megáll a kosz a hűtőkben ezáltal romlik a hűtés hatásfoka. Ezek fontos dolgok főleg nyáron és hozzátartoznak ahhoz,hogy megfelelően működjön további ~200E Km-t. A gyári kitolt olajcserék és állandó regeneráció miatt a főtengely nyugvócsapágyak elkopnak. Gyakorlatilag aki nem foglalkozik ezzel annak előbb utóbb kuka motorja lesz. Ezeket ellenőrizni kell de inkább cserélni. Mi olyan gondossággal nyúlunk az autóhoz,hogy ne kelljen 2 havonta szétszedni. Ezt tartjuk valódi megfelelő vezérléscserének és karbantartásnak. Lehet olcsón vezérlést cserélni igénytelenül úgy,hogy semmit se takarítanak ki mindent retkesen hagynak stb. A mi célunk a hibamentes működés a következő ~200E Km-re." -
H.Ezredes
őstag
Összeraktam az albumot. Véleményem szerint EZ a vezérlés csere és nem a többi humbug amit sokan nyomnak... Ezeket kell megcsinálni ~ 250E Km környékén
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Zolom89 #44602 üzenetére
Minden attól függ,hogy fáj-e ha bele kell költeni 500K-t vagy már 100K-t sem akarsz.... Ha szívesen költesz rá akkor meg lehet venni bármit.... Fontos,hogy milyen összegbe keresel autót LCI , pre LCI , 30D-t jobban ajánlanám. a régebbi D2 218Le-be nem kell vezérlést cserélni D3 231Le kell ha nem volt. Mind kettő jó motor a D3 újabb jobb korszerűbb viszont a vezérlést kell cserélni. LCI-n a 2. generációs 6HP váltó van ami érezhetően jobb. LCI-k beltérben és kívülről is frissebbek. Ha teheted jól felszerelt LCI-t nézz. Átvizsgálás nélkül nem szabad megvenni mert ha fost veszel akkor lehet költeni gazdagon....
-
Zolom89
senior tag
Hali, e60 mennyire ajánlott kategória szerviz szempontból? 25d 30d motorral nézegetem de attól félek h megveszem és ugyan annyit költők rá.. mi az amit figyelni kell vásárlásnál? Mit kerüljek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Samsung LCD és LED TV-k
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- DOOM - The Dark Ages
- Milyen egeret válasszak?
- BIOS frissítés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Peugeot, Citroën topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest