Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44451) steven84


steven84
tag

Lehet konfigurálni az új G20-at a magyar oldalon... 😎

(#44452) Xero válasza MPowerPH (#44450) üzenetére


Xero
nagyúr

Háááát. Azért szerintem akkoriban is max felső közép volt. Prémium valahol egy jól felszerelt 5-ösnél és 7-eseknél kezdődött.

Max a 30i+-os E46-okra mondanám hogy szagolgatták a prémiumot a nagy motor megléte miatt, de kb ennyi.

Az viszont tény, hogy szerintem az egyik legpofásabb BMW gépek voltak a Z-ket leszámítva és össze is voltak becsülettel még pakolva, bár ez ügyben kissé elfogult vagyok. :DDD

(#44451) steven84: Normális, nem Lexus szökevény lámpákat lehet rá configolni? ;] :P

[ Szerkesztve ]

(#44453) Gsx-rr válasza Xero (#44452) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Az a komoly, hogy tavasszal gondolkodtam veszek hetvegekre egy Cabriot. Az egy dolog hogy olyat nem talaltam ami tetszene,de ha lett volna is annyiba kerulne mint amit 7 eve vettem :)

(#44454) Xero válasza Gsx-rr (#44453) üzenetére


Xero
nagyúr

Ez azért sok tényezős lehet. Egyrészt, utolsó soft top, másrészről tényleg általában egyben van, harmadrészről nagyobb a választék még a szívókból.

Van egy olyan érzésem, hogy annyira sosem fog bezuhanni a coupe/cabrio E46-ok ára mint az E36 esetében, sőt lassan elkezdenek felfelé kúszni.

Ha lenne rá keret és hely én is szívesen dédelgetnék egy szép fl 30i coupeot valahol, de egyik sincsen. :DDD

Esetleg az 1-es cabrio lehet alternatíva, de az kicsit bután néz ki, meg hát a minőség sem teljesen ugyan az. Kíváncsi leszek, hogy ezzel az új design irányzattal visszatérnek-e a masszívabb érzéshez. De ezt az idő dönti el.

(#44455) dobi válasza Xero (#44452) üzenetére


dobi
aktív tag

Egy faceliftes E46 325i full extrásan (xenonnal, bőrrel, napfénytetővel, navival) nem kelt prémium hatást egy hasonló korabeli Lacetti-hez vagy Focus-hoz képest? Dehogynem. Arról nem is beszélve, hogy egy E39 525i-be vagy egy facelift előtti E60 525i-be pont ugyanez az M54-es motor van és az mondjuk fapados létére (szövet belsővel, xenon meg napfénytető nélkül) már prémium? Hogy is van ez? A BMW nem ettől prémium!

A BMW maga egy prémium kategóriás autómárka csakúgy mint pl. az Audi vagy a Mercedes! Ez a kategórián belüli minőség mellett az újkori árukon valamint a hozzá való alkatrész árain is tükröződik.

Pl. a Toyota a Lexus márkával van jelen a prémium kategóriában, és ha megnézel az alsó középosztályban egy korabeli IS 200-at szinte az E46 japán változatát látod, és az is prémium volt!

Szerintem te az osztályra gondolsz amiből van többek között alsó, alsó közép, felső közép, és felső kategóriás!

A 7-es BMW szerintem már lassan luxus kategória, ahol a BMW amúgy a Rolls Royce is jelen van!

[ Szerkesztve ]

(#44456) Gsx-rr válasza dobi (#44455) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Csak tudod egy bizonyos kor utan mar egy autot nem nevezhetsz premiumnak a mai vilagban. Foleg ,hogy egy atlagban az E46-ok resze nem bovelkedik az extrakban.
Egy gyari uleses vekony kormanyos E46 meg foleg minden csak nem premium auto.
0 felszereltseggel meg ujkoraban se volt az!

(#44457) Xero válasza dobi (#44455) üzenetére


Xero
nagyúr

Nálam prémium -> Anyagok, funkciók, helykínálat, összeszerelési minőség, presztízs.
Nekem is van egy xenonos, bőrös, sport üléses, navis E46, mégsem nevezném prémiumnak. Sőt a most házhoz kerülő C43-t is max a motorja miatt, viszont itt is rezeg a léc, hiszen nem valódi egy ember egy motoros AMG.

Bár szerintem már ez egyéni értékrend.

(#44458) FIREBLADE78 válasza Gsx-rr (#44453) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Új z4. Habár az luxus lenne csak 1-2 napra. Sebaj. Hétköznap jöhet hozzám. 😁

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#44459) chess001 válasza Xero (#44457) üzenetére


chess001
aktív tag

Nem attól prémium valami, mert nagy, vagy szép, vagy jó. Gyakorlatilag a logó miatt. Most 4 prémium gyártó van, az Audi, BMW, Mercedes, Lexus. Van még jónéhány, aki próbálja megugrani a szintet, de még nem tartanak ott. Gyakorlatilag a márka miatt fizet a vevő felárat.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#44460) Gsx-rr válasza chess001 (#44459) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Azert a premium erzeshez egy logo keves. Szo se rola a Bmw-nek van premium kategorias autoja, de az nem az E46.

Ennyi erovel az Iphone 4 is egy premium telefon. Viszont tudjuk hogy messze nem az.

(#44461) chess001 válasza Gsx-rr (#44460) üzenetére


chess001
aktív tag

Pedig de. Az E30 óta kb. az összes BMWt annak lehet csúfolni...
Az iphone is azóta prémium, hogy megjelent az első. Gondolj bele, hogy mennyit adnál érte, ha nem lenne ott a logo, csak az, hogy made in china.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#44462) Gsx-rr válasza chess001 (#44461) üzenetére


Gsx-rr
veterán

szerinted egy alapmotoros szovetuleses F10 premium auto?

(#44463) STC Speed válasza Gsx-rr (#44460) üzenetére


STC Speed
őstag

E46 VOLT csak, szerintem akkoriban annak számított bőven, most ne az uj f10 hez hasonlitsuk :) hanem amilyen autók akkor voltak.

(#44464) MPowerPH válasza STC Speed (#44463) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mondjuk az F30 sem premium... Puritan szar az egesz, csak az emberek agyaban az el, hogy a BMW az egyenlo a premiummal. Az E90 sem volt az.... Maximum a motor, ami azza teszi. De nem a sz@r 20D es tarsai, hanem a rendes motorok, amik tenyleg kiemelik a kategoriabol, lasd a 30 vagy 35D.

Ma jottem haza az M6 -on hazafele Szekszardrol. Levillogott egy 1er, nem birta vegigvarni, amig 140 -el megelozom a kamiont.... :)) Kapora is jott, mert remappoltattam az Octaviat. Magam ele engedtem. 116i... :DDD A tobbi tortenelem. ;] Sokan azt hiszik, ha BMW -ben ulnek, akkor az barmilyen szar motorral is az autopalya kiralya lesz. Pedig ez csak egy hitvany Skoda, tenyleg a legalja az autoknak.(bar az 1er -nel azert klasszisokkal jobb)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#44465) szimi57


szimi57
őstag

Prémium, idézet a Wikipédiából:

"prémium ( nem összehasonlítható )

1. Kiváló minőségben ; magasabb az ár vagy az érték.
2. ( autóipar ) közel luxus, high-end; A piaci szegmenshez viszonyítva a közép-piac és a luxuspiac között."

[ Szerkesztve ]

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#44466) Gsx-rr válasza STC Speed (#44463) üzenetére


Gsx-rr
veterán

A Premium minositest nem a marka hatarozza meg.
Egyszer lattam egy Mondeot a parkoloban valami brutal felszereltseggel individual belsovel muszerfal is borozott volt.

Egy alapban nem kizarolag felsokategorias dolgokat gyarto cegnek is lehetnek premium modelljei legyen szo autorol vagy barmi masrol.

Egy sima alap belepo szintu tv se premium attol mert 55 col. A premium modell abbol is kb ugyanugy nez ki kozben technikailag eg es fold

[ Szerkesztve ]

(#44467) chess001 válasza Gsx-rr (#44466) üzenetére


chess001
aktív tag

A prémium egy minősítés a gyártónak. Azt jelenti, hogy többet tud keresni, mert már letett valamit-akármilyen is most az a termék abszolút értelemben.
Az E36-nál pl. egy akármilyen Suzuki jobb ma már belső térben... De az E36 akkor is prémium termékként lett eladva. Anno azért a Suzukik sem olyanok voltak, mint manapság.
Az F10, F30, vagy akármilyen BMW is az. Sőt a BMW az egyik legügyesebb kupec, mert egy kicsi cég és a világon az egyik legismertebb. Nagyon régóta benne van a gépgyártásban, de gyakorlatilag az E30 M3 és az E9 CSL az, aminek köszönheti, hogy az, ami.
Amivel ti keveritek az a luxus termék fogalma szerintem is.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#44468) dobi válasza chess001 (#44467) üzenetére


dobi
aktív tag

Igen a luxussal, meg sokkal inkább a kategóriákkal! A BMW az alsó kategóriában is prémium, régen is az volt csakúgy mint a Merci! :))

(#44469) Xero


Xero
nagyúr

Itt kb nézetekről beszélgetünk. Szóval kb felesleges ezen vitázni.
Számomra BMW-ből az 5-7 (és coupe verzió), az X5-6 és a Z-k amik prémiumak. Az alacsonyabb modelleket, max nagy motorral fullra felszerelve sorolnám ide.

Természetesen egy mezítlábas, szövet üléses 520d-t sem tartok prémiumnak pl.

(#44470) szimi57


szimi57
őstag

Még a kis Compact is prémium. :)

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#44471) Hikvision


Hikvision
senior tag

Egy 3-as BMW az én szememben soha nem lesz prémium autó, prémium autó egy A8 vagy 7-es bmw, de nem egy 3-as, a kindertojás műanyagjaival...

20 éve a PH-n.

(#44472) negro válasza Hikvision (#44471) üzenetére


negro
őstag

Haat... a helyzet az, hogy egy F30 tenyleg az, viszont ha megnezed, milyen autok es fokent auto belsok voltak 98-2000 tajan es ahoz kepest viszonyitol egy E46 belsot, akkor az, abban az idoben premium volt. Nezz meg egy Jag S- type vagy Volvo S40-et milyen gagyi egy 46 belsohoz kepest. Na meg akkor volt 3/5/7-es oszt jonapot. X meg a fasorban se. Ma mar egy 3-as az 1-2-es "anyagaira" epul, regen forditva volt. Egy E46 ugy ahogy az E39 hozott anyagaibol dolgozott.

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#44473) chess001 válasza Hikvision (#44471) üzenetére


chess001
aktív tag

M3 CS 25 millió + sarc, mert gagyi...
Az első kerekes BMW-k is prémiumok, ki is tudod számolni, hogy mennyi az annyi. Ford egyterű +extrák-218i +extrák ára mennyi is?
Az V motoros 7-es, A8 már luxus termékek, ha nem traktormotorral vannak szerelve.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#44474) chess001 válasza Xero (#44469) üzenetére


chess001
aktív tag

A Z sorozat inkább kilóg a sorból, mert az roadster, azt már inkább rétegterméknek mondják. Az X-nél azért van példányszám. A 1-2-3 is prémium, azokat még könnyebb is összehasonlítani, mert ott vannak a mezei versenytársak, VW, Ford, Kia és társai...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#44475) bitpork válasza Hikvision (#44471) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A nyócas után mit vettél, mid van most ha szabad bepótolnom a lemaradásomat :R :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#44476) Hikvision válasza bitpork (#44475) üzenetére


Hikvision
senior tag

Üdv :)

Utána volt egy E90 325ix, aztán egy RX350, utána egy RX400h, most pedig egy 2017-es GS300h.

Nálad mi a szitu? :)

[ Szerkesztve ]

20 éve a PH-n.

(#44477) bitpork válasza Hikvision (#44476) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

PM ment h ne itt OFF-oljunk - de azt hittem hogy itt látlak, legalább egy x5 lett :) Mondjuk a 4.8i :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#44478) MPowerPH válasza bitpork (#44477) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nyugodtan offoljatok. :DDD Legalabb autokrol beszelgettek, nem egy vodor csavarrol.

Don't Tread On Me

(#44479) FIREBLADE78 válasza bitpork (#44477) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Mi az a 4.8i?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#44480) CharlieDrop válasza FIREBLADE78 (#44479) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Az első X5 motorja

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#44481) MPowerPH válasza FIREBLADE78 (#44479) üzenetére


MPowerPH
félisten

A 4.8i azt jelenti, hogy annyi milliot kell elverni ra evente, hogy jo legyen. Nagyvonaluan itt a benzin ktg is bele van irva a szamozasba, nemcsak a szervizszamla.

;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#44482) H.Ezredes válasza MPowerPH (#44481) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Ez tévedés :D 1,5M -ba motor kompletten megvan csinálva A-Z-ig... ;] A többi már nem is olyan vészes :DDD

(#44479) FIREBLADE78

N62B48 V8 motor

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#44483) Shamat


Shamat
aktív tag

Megvan a gépes. Első BMW-m... :K V6 volt már pár, sor6 még nem. :DDD
[link] [link] [link]

Tudom, hogy sok zsetont rá kellesz locsolnom, de nem fogom sajnálni tőle. :R

[ Szerkesztve ]

DEAD LIKE ME

(#44484) Möhe válasza FIREBLADE78 (#44479) üzenetére


Möhe
addikt

hogy MOL részvénnyel megy a kocsi :DDD

(#44485) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Kozben a nemeteknel zuhan az F10 ara, eladhatatlan lett. UK -ban detto, az ireknel ma egett ki egy. Azert eleg durva, hova sullyed a gyarto. Szarnak bele, mar kint a szutyok 2.0 G30, valtson mindenki arra, az talan nem gyullad ki. Vicc.... Es ez a sok ember nem BMW -t vesz legkozelebb, az is biztos.

Don't Tread On Me

(#44486) FIREBLADE78 válasza MPowerPH (#44481) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

:C :K
Még jó,hogy az X nem gyullad. De soha többé dízel.

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#44487) lali81 válasza MPowerPH (#44485) üzenetére


lali81
tag

neked megvan még a 35d? Te is tervezted az eladást, ha jól rémlik.
én még azért megtartom az E60-at pár évig, mert annyit költöttem már rá, h. nem visz rá a lélek.

[ Szerkesztve ]

(#44488) szőröscica válasza lali81 (#44487) üzenetére


szőröscica
addikt

Szerintem szallj ki, amig tudsz. En irtozatosan sajnalom, hogy egyaltalan beleultem.

Barmibe jobb lett beleolnom azt a bo masfel millat, azido alatt, mig nalam volt. Nyugdijelotakarekossag, nyaralasok, alkohol, kurvak, barmi...

(#44489) aero. válasza FIREBLADE78 (#44486) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

(#44490) FIREBLADE78 válasza aero. (#44489) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Hú,ez a régi, szúúúszááá,nyugodt vagyok :)) Még jó,hogy megy el a háztól... elvileg

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#44491) Ummon válasza FIREBLADE78 (#44490) üzenetére


Ummon
csendes tag

Ez M57 motor lesz, a megmaradt vákuum pumpából ítélve. Itt nem feltétlen az EGR hűtő lesz a gyökérok.

(#44492) MPowerPH válasza lali81 (#44487) üzenetére


MPowerPH
félisten

Eladtam.... :B Nekem meg mazlim volt, mert eleg jo aron elment, es eleg gyorsan. Bar az hibamentes volt, es az uj tulajnak meg az EGR hutot is kicsereltettem a visszahivas keretein belul, szoval O megussza a tuzet.

Don't Tread On Me

(#44493) FIREBLADE78 válasza MPowerPH (#44492) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Azt most gyalog jársz? :D
Összeraktam az új kocsit 26,3 misike jött. Nem vok boldog.

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#44494) MPowerPH válasza FIREBLADE78 (#44493) üzenetére


MPowerPH
félisten

Van 7 db Transit Jumbom jelenleg. :) Meg most kell a love a vallalkozasra, nem koltok autora.
Van egy Octaviam is, de egy sz@rkupac, viszont most megteszi. :DDD

Ha veszek is, akkor sem BMW -t, ez mar 1000%. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#44495) Skizz


Skizz
addikt

Sziasztok,
E60 gyári profnavis fejegységbe be lehet építeni utólag bluetooth modult?

köszi,

(#44496) szőröscica válasza Skizz (#44495) üzenetére


szőröscica
addikt

Mindent lehet, a kerdes, hogy erdemes-e. A Tiedben biztos nincsen? Szinte az osszesben meghal a bluetootht vezerlo MULF modul. Ez javithato, cserelheto, idovel ujra be fog szarni (talan a MULF2 mar jobb).

A nullarol kiepites szerintem masszivan hatjegyu osszeg lenne es szet kellene bombazni a kocsi belsejet.

(#44497) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

Nem hagyott nyugodni a főtengely csapágyak állapota így ma ránéztem... 231E Km !!!!!!!! Ezek után kiugrott főtengely összes csapágy csere.....

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#44498) Mágus2 válasza H.Ezredes (#44497) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mi miatt kopnak meg ennyire? Elvileg ennek a futásnak a dupláját is bírniuk kellene. Volt valami kenési gond?

(#44499) d@minator


d@minator
addikt

Sziasztok! 316i (E90 LCI - N43 motor) valós 130e Km. és 2011 forgalomba helyezés. Mit kell ilyenkor még kicserélni?
Olaj és szűrő, levegő és pollenszűrő, 4 gyertya kicserélve. Gyertyacsere után két nappal elszállt az egyik gyújtótekercs. Cserélve OK. Egy szerelő ismerősöm aki nem érdekelt anyagilag azt mondta csak azt cseréljem ami elromlik ne költsek több tekercsre. Mások azt mondják cserélni kell mindet, sőt a hosszbordásszíjat (amit megnéztünk és jó állapotú) is a görgőkkel. Üza szűrőt nem kell soha. Vízpumpa ugye elektromos. Van aki szerint láncot is cserélni kell (komplett), mert át fog ugrani. Van aki szerint ennél a motornál nem kell.

A motor egy kicsit kopogós de azt mondják ez ilyen. A városi fogyasztás 10,5 liter. Nem sokallom, mert keveset megyek de ez normális?

Start-Stop rendszert beindítás után kikapcsolom de a következő beindításnál megint ki kell kapcsolni. Valahol olvastam, hogy last settings-t be lehet állítani az F szériánál. Ennél vajon nem lehet?

Még nem volt hátsó kerekes autóm, télen mire számítsak?

(#44500) Newlachka válasza d@minator (#44499) üzenetére


Newlachka
őstag

N43-as motor az mumus, mindenféleképpen vidd el Ezredeshez!
területileg merre laksz?
Ha nem jó Pest és környéke, tudok Kecskemét környékén szervizt.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.