Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34101) Möhe válasza KAMELOT (#34100) üzenetére


Möhe
addikt

aszittehogymivan de kiderült hogy mégse ;] , már húzza vissza a szíve...is

(#34102) KAMELOT válasza Möhe (#34101) üzenetére


KAMELOT
titán

Csak azt hitte! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#34103) negro


negro
őstag

De jo, hogy nem pesten elek. Most komoly, hogy nem vehetnem elo az autot mert Euro II-es? De a fustolo buszok meg mennek... nem hinnem pl. a regi suzukik meg astrak okkozzak a szmogot... vagy egy benyas E39, E46, E36...

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#34104) KAMELOT válasza negro (#34103) üzenetére


KAMELOT
titán

Tudod mi okozza a szmogot? Az, hogy rengetegen fával fűtenek mert azt hiszik spórolnak. Aztán nem spórolsz vele semmit csak még többet ártasz vele. Kivágod a fát amit elégetsz és még szennyezed is a levegőt. Amikor komáromban estefele autókázok olyan rettentő büdös és köd van, hogy nem látni semmit. Vagyis a köd az a FÜST a házakból. Családi házam van emeletes 5 szobával és gázzal fűtök. 60eu / hónap a költségem. Baromságokat ne mondjon nekem senki, hogy olcsó a fával fűtés. 90%-os a kazánom.

Ha még vannak régi buszok forgalomban akkor azok szennyezhetik, de a legtöbb busz/kamion már ADBLUE-s, úgyhgoy azokkal nincs gond. ADBLUE-t tehetnének minden dízel kocsiba és meg lenne oldva a probléma. Legújjabbakban már van alapból, mármint pár típusban. :)

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#34105) Möhe válasza negro (#34103) üzenetére


Möhe
addikt

Most néztem: 07 a forgalmiba beírva, e39 30da 2001-es
Azt hittem rosszabb. :)

(#34106) JanR válasza negro (#34103) üzenetére


JanR
addikt

Kapkodjak is ki a rendorok az "oreg" autokat (az enyem is 16 eves es jelenleg kitiltott).

(#34107) ADAM1337 válasza Möhe (#34105) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Enyém 4-es. :D E39 523i single vanos

(#34108) negro válasza Möhe (#34105) üzenetére


negro
őstag

Alapvetoen mivel pesten elnek rokonok, meg eltem is fent anno, meg most is heti szinten jarok fel, azert zavar! Az Euro III -as az meg mehetne. De nekem M52 meg Euro II-es, magyar forgalmiba 04-es tehat epp, hogy nem. Amugy meg ne gondold, hogy az jobb. Egy diesel eu III-as tobb karosanyagot jutatt a legkorbe mint egy II-es benyas... Francia orszagban pl. ezert akarjak 2020-tol total kitiltani barmilyen dieselt szmog riado eseten!
A nepautos botrany ota tudjuk is mennyire valos ertekek ezek a diseleknel...

Egy szo mint szaz raadasul az orszag felenek II-es vagy ettol roszabb besorolasu az autoja. Pest kornyeken meg 30% -a az autoknak. Ertem, hogy EU meg minden de ez itt magyarba nem jarhato ut. Megint egy kasza. Megbuntettik a szerencsetlen szulot aki vinne a suzukival a gyereket oviba vagy iskolaba utana meg menne dolgozni 150 ezerre. Gratulalok!

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#34109) negro válasza KAMELOT (#34104) üzenetére


negro
őstag

Pesten nem tudom mennyire futenek "fosszilis" temaval ugyan de biztos ez is szamit.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#34110) Möhe válasza negro (#34108) üzenetére


Möhe
addikt

Azt hittem hogy én is ki vagyok tiltva (Zalából marhára érint :DDD ) ,csak kiváncsiságból,de meglepődtem. Amúgy váltanék benzinre, kb meg is van a kiszemelt már,csak az utat kellene összerakni logisztikailag.

(#34111) MPowerPH válasza Möhe (#34110) üzenetére


MPowerPH
félisten

Az E39 M5 is arrol hires, hogy 'vedi' a kornyezetet. :DDD

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#34112) CharlieDrop válasza negro (#34108) üzenetére


CharlieDrop
veterán

szerencsére az M52 tudja az euro 3-at én át is minősítettem anno.

Miért nincs BMW-m?

Hát az e46 után mit vegyen az ember, az e60 és e90-ről annyi rosszat hallani, vagy a motorokról, vagy a tejfölösdoboz feeling.

Persze aki egyszer BMW-t vesz nehezen áll át :D (esetleg egy Merci még jöhetne, legalább hátul hajt :D)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#34113) whitezo88


whitezo88
nagyúr

Ma neztem hogy ki vagyok tiltva enis bar mikor plakett alapjan neztek meg jo volt...

(#34114) Skimaster


Skimaster
senior tag

e46 320d difibe mennyi olajat kell tenni és mi az ajánlott?
Hol van a forgalmiba,hogy milyen osztályba tartozok?Pénteken mennék Pestre....le kell tegyem a vasat Érden?? :P

(#34115) JanR válasza Skimaster (#34114) üzenetére


JanR
addikt

V.9

(#34116) Skimaster válasza JanR (#34115) üzenetére


Skimaster
senior tag

Köszi...07-el jó vagyok!!
Difire valaki?

(#34117) Gsx-rr válasza Skimaster (#34116) üzenetére


Gsx-rr
veterán

De ezek pontosan mit jelentenek? Mert gondolom a 7 az nem a motor Euro besorolasat.

(#34118) MPeter87 válasza Gsx-rr (#34117) üzenetére


MPeter87
őstag

(#34119) Cxgrav válasza Skimaster (#34116) üzenetére


Cxgrav
senior tag

Katt ide

[ Szerkesztve ]

Picture me Rollin' by 2pac

(#34120) Skimaster válasza Cxgrav (#34119) üzenetére


Skimaster
senior tag

Köszi!

Gsx-rr : Nekem euro3,ennyi a lényeg,ezek szerint az 7-es.

[ Szerkesztve ]

(#34121) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Write off. :(

Most beszeltem a sraccal, aki megvette. Korforgoban egy oreg papi elbambult, es bele hajtott. A biztosito szerint az auto erteke £4000, a kar £12000, szoval nem javitjak. Ezzel csak az a bibi, hogy annyi penzert meg a 30D is ritka... Ennyit itt kint a megkimelt, jol karbantartott autokrol, ha egy idiota megtalal. :((( Pedig elnezve a serulest, nem annyira veszes. Uj gepteto, uj lokharito+lampamoso, uj fenyszoro, uj sarvedo, uj felni(meg csak defekt sincs). Az elso torony kerdeses csak, sajnos a srac nem tudta megmondani, mi a helyzet a gepteto alatt.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#34122) Skimaster válasza MPowerPH (#34121) üzenetére


Skimaster
senior tag

WTF?

(#34123) szőröscica válasza MPowerPH (#34121) üzenetére


szőröscica
addikt

Ez a Te exed? Valóban nem húzta sokáig az új tulajnál. :(

Az autó értéke 4000 GBP? WTF?

[ Szerkesztve ]

(#34124) MPowerPH válasza szőröscica (#34123) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, annyi. Ugy, hogy par honapja vette tolem £7500 -ert. Es ugy, hogy a traderen 12db van fent ebbol az evjaratbol, es az elso, ami nem rom az £8,695 -ert van hirdetve, es az a 3. a listan, meg van fent egy cat D-s £7500-ert, ami meg a masodik.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#34125) Gsx-rr válasza Skimaster (#34120) üzenetére


Gsx-rr
veterán

De akkor Euro 3-al nem kozlekedhetsz.
Vagy a kod szerint 4-ig nem kozlekedhetnek az autok?
En azt hittem Eu 4 vagy az alatti autok vannak kitiltva.

(#34126) Skimaster válasza MPowerPH (#34124) üzenetére


Skimaster
senior tag

Azért ez durva...én biztos megtámasztanám a biztosítót....hátulról egy baseball ütővel!! :Y

Gsx-rr: De mehtek a 7-es kategóriámmal,mert csak 4-ig van tiltás.

[ Szerkesztve ]

(#34127) Yeffy válasza Skimaster (#34126) üzenetére


Yeffy
veterán

ezek a legalis verszivok itt sajnos igy mukodnek... :(

BMW: sajnalatos, mi tortent az exeddel, nagy kar erte... :( nem gondoltam volna, hogy ennyire "leertekelik.

Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

(#34128) KAMELOT válasza MPowerPH (#34121) üzenetére


KAMELOT
titán

Bontóból szerel ilyet alkatrészeket olcsón. 1-2 megvan működve a kocsi. Sőt a szerelés sem nagy vasziszdasz. :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#34129) NoZoli válasza Gsx-rr (#34125) üzenetére


NoZoli
tag

A kód szerint! 04-ig nem mehetnek. Szerintem, sokan ezt simán benézik és az Euro 4-gyel sem mernek elindulni és dobálják a sarat, hogy ki vannak tiltva. De akinek ennyi esze van, ne is induljon útnak, semmivel. :DDD

(#34130) STC Speed


STC Speed
őstag

Sziasztok!

Ameddig megvan egy kiszemelt autó,lehet eladnám az e46 osomat.Nincs sehol hirdetve,mert egyébként semmi baja,sőt szerintem hibátlan!
2003,320i,sedan,sapphireblack,digitklima,sportülések,tetőablak,multikormány,ülésfűtés,tolatoradar,xenon....
Futomu patika,kasztni sehol semmi rozsda,minden számla megvan uj kora óta,gyári fény..stb
Szóval aki ilyet keres,kérem írjon! :) Csak használni kell.

(#34131) Hikvision válasza STC Speed (#34130) üzenetére


Hikvision
senior tag

Pár kép, és egy irányár sztem megnövelné az érdeklődök számát.

20 éve a PH-n.

(#34132) lali81 válasza MPowerPH (#34124) üzenetére


lali81
tag

uhh... még jó hogy nem akkor történt amikor nálad volt.
Egy fullos gépet ledaráltak itten.. :Y ..itthon mondjuk kb 1-2 napig lenne max ilyen állapotban és talpra tennék.

(#34133) lali81 válasza STC Speed (#34130) üzenetére


lali81
tag

mi lesz helyette?
a szmogriadó témába én is belevauzok, nekem 2009-es 25d és 10-es kategória van a forgalmimban, euro 4-esnek vettem.

[ Szerkesztve ]

(#34134) negro válasza negro (#34108) üzenetére


negro
őstag

Szmog temahoz visszanyulva itt egy TC-es velemeny. Btw ezt irtam le en is tobbek kozt korabbi kommentemben...

"Ha valakinek nem lenne világos: a szálló por néven csúfolt dologhoz a benzines járműveknek nem sok közük van, illetve csak annyi, amennyi gumi- és fékpor bármilyen más autóból is jön. Ez tipikusan a dízelek végterméke, amit szilárdrészecske-emissziónak, még hétköznapibb nyelven koromnak hívunk."

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#34135) JanR válasza negro (#34134) üzenetére


JanR
addikt

Hiába írja ezt a TC. Attól még ki vagyok (vagyunk) tiltva :)

(#34136) negro válasza JanR (#34135) üzenetére


negro
őstag

Na igen, csak neha jo visszaigazolva latni tolem okosabtol, amit en csak jozan paraszti esszel ki kohogok. :)

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#34137) MPowerPH válasza negro (#34136) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, a sok regi dieselauto, vagy azok, amikbol kiramoltak a dpf-t, mert nem volt penz a javitasara. Plusz az osszes kozvetlen befecskendezesu benzines, amik ugye euro v es euro vi -osak, tehat extra kornyezetbaratok.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#34138) Skimaster


Skimaster
senior tag

Főtengely ékszíjtárcsából milyent érdemes e46 320d -be?dayco?INA?breda?febi?

(#34139) MPowerPH válasza Skimaster (#34138) üzenetére


MPowerPH
félisten

Gyarit! Az az egy alkatresz, amivel nem igazan erdemes sporolni. Egyebkent meg INA a gyari beszallito, szoval lehet az is megteszi, nem tudom. Dragabb is az INA, mint a tobbi. Es amikor en a gorgoket es feszitoket rendeltem, akkor INA-t kertem. Mindegyiken ott volt a kikoszorult BMW logo es kodszam, sot, az egyikben benne maradt, gondolom 'gondatlansagbol'.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#34140) sfefe válasza negro (#34136) üzenetére


sfefe
őstag

Igy van szallo por=diesel.
Aztan lehet itt vedeni/harcolni a dieselekert csak nincs ertelme....( mindenki azt vedi amilyen van neki )

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#34141) MPowerPH válasza sfefe (#34140) üzenetére


MPowerPH
félisten

Vazz, mond mar meg Te nagyokos, ha rajta a koromszuro, akkor ugyan hogy es mi jon ki a kipufogon varosi menetben, mikor a rendszer nem tudja elinditani a regeneraciot, mert a korulmenyek nem alkalmasak ra? Legalabb nezz utana, mi az a DPF, hogy mukodik, mikor regeneral es azt hogyan teszi.
Pont azert dugul el sokak szuroje, mert b@szik kifaradni vele a varosbol kicsit megjaratni, egyenletes tempoban, hogy az auto tudja regeneralni. Es ha jo a technika, akkor 600-700 km-enkent teszi csak meg, valahol a hatarban. Azert nem valo a diesel varosi hasznalatra. Nekem az auto a mostani megtett 751km alatt egyszer regeneralt, kint a semmi kozepen az autopalyan. Igaz, en premiummal jarok, igy nincs akkora koromkepzodes sem.

A benzineseitekre is felkerul a koromszuro lassacskan, nyomos okkal. A sok elhanyagolt foshalom PD-CRTDi, TDCi, DCi meg tarsai, akiknel a tulajdonos egy fejrantassal tudomasul vette, hogy az autoban meghalt a DPF, ki kell cserelni X00.000Ft -ert, inkabb leszedette, es kiprogramoztatta 60k -ert, mert minek az bele. Igen, azok direktben okadjak a finom kormot az emberek orra ala. De ez nem a diesel autok hibaja, hanem a tulajdonosoke, meg a muhelyeke, amik hirdetik ezt a lehetoseget, mint megoldast. Es valahogy ezek az autok ez utan is atmennek a muszakin. Akkor ki a hibas? A regi dieselek pedig ilyenek, akkor meg nem volt arrol szo, hogy azt a kormot, amit okadnak, 'ossze kellene gyujteni', mert nem tul egeszseges. Pont ugy, ahogy a mostani benzineseknel. Csak ezert ok sem fogjak a szakadekba lokni az autojukat.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#34142) Skimaster válasza MPowerPH (#34139) üzenetére


Skimaster
senior tag

köszi,nekem megteszi az ina akkor!Honnan lehet egyébként tudni,hogy melyik gyáraknak kik a beszállítóik?

(#34143) MPowerPH válasza Skimaster (#34142) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez jo kerdes. :D Alt. az ilyen fobb alkatreszeknek 1, maximum 2db beszallitoja van. En forumokrol vadasztam le, szerelok mondtak, es maga a BMW markakereskedes, hogy milyen alkatresz eseten mit kell venni, hogy ne kelljen kifizetni a felarat a BMW logoert.

Don't Tread On Me

(#34144) sfefe válasza MPowerPH (#34141) üzenetére


sfefe
őstag

Figyu, ne szemelyeskedj baratom.....

Olvastam mar rola es? Nem arrol van szo, hogy a dpf mit csinal hanem pl kinek van az autojaban...
Nagyon sokan nem cserelik mikor bedoglik hanem szarnak ra, tulaj hibaja? Az ove is meg szar a technik ennyi. Ugy kellene megcsinalni, hogy ne lehessen megkerulni es akkor nem lenne "szar a diesel" duma de addig ez van. Bar akkor is lenne mert rohadt budosek mikor az ember megy utanuk. Es ne mond azt, hogy a tiednek lehetne szagolni a kipufogot mert mikor vittuk a ceges autokat szervizbe a dpf-es csoda is budos volt. (Szoval ez a habzoszaju diesel vedes mar kicsit sok)
Sokan varosra is dieselt vesznek mert 2lityoval kevesebbet eszik ( koztuk faterom is) de pl Ő sem erti meg, hogy kb 600k-val tobbert vette mint benzines tarsat es kb 20 ev mulva termelne neki hasznot mikor mar megsem lesz. Őt is szerinted erdekli mi az a dpf es mit csinal mikor az uzemanyagon is szarragoskodik??

A masik meg Pesten melyik dieselekbol van tobb?? Na ugye, tehat mitol van szallo por?? Tudom a biciklistol.....
Reszemrol ennyi a temahoz befejeztem ertelmetlen tovabb.....

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#34145) CharlieDrop válasza sfefe (#34144) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Mellesleg ez hülye téma, ha megnézem a piacot miből van több?
dízel, hiába akarok benzinest, ha nincs :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#34146) szőröscica válasza CharlieDrop (#34145) üzenetére


szőröscica
addikt

Ha benzinest szeretnél, akkor keress kitartóan, lesz.

Szerintem amúgy annyival több a dízel, hogy jó állapotút is könnyebb kifogni belőle, mint benzinesből. A kínálat 80%-a foshalom, csak 100 autóból még mindig marad 20, amivel érdemes lehet foglalkozni, ha dízel, a 30 benzinesből meg 5. És akkor ez még tényleg csak az állapot, nem pedig az, hogy karosszériaváltozat / váltó / felszereltség alapján szűrsz.

(#34147) CharlieDrop válasza szőröscica (#34146) üzenetére


CharlieDrop
veterán

a váltóból nem engedek. e90-ből sok négyhengeres van, az vagy nem erőgép, vagy nem is megbízható. e60-ból van pár 25i és 30i, csak ott kissé ódzkodok a fenntartási költségektől...

még megy a mantra, amíg úgy is megvan az accord

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#34148) KAMELOT válasza CharlieDrop (#34147) üzenetére


KAMELOT
titán

Olyana fenntartási költsége, mint a többi kocsinak. :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#34149) CharlieDrop válasza KAMELOT (#34148) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Azért van pár hasfájós része, ami a "többi" kocsi még hírből sem ismer ;)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#34150) szőröscica válasza KAMELOT (#34148) üzenetére


szőröscica
addikt

Az E60/61 a második legnyűgösebb BMW, rengeteg típushibával, a racionálisan várható élettartamnál jóval hamarabb megdöglő, költséges alkatrészekkel. Tippelhetsz, melyik a legkényesebb. :DDD

Én imádom a sajátom, de ami tény, az tény.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.