Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Möhe
addikt
aszittehogymivan de kiderült hogy mégse , már húzza vissza a szíve...is
KAMELOT
titán
Csak azt hitte!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
negro
őstag
De jo, hogy nem pesten elek. Most komoly, hogy nem vehetnem elo az autot mert Euro II-es? De a fustolo buszok meg mennek... nem hinnem pl. a regi suzukik meg astrak okkozzak a szmogot... vagy egy benyas E39, E46, E36...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
KAMELOT
titán
Tudod mi okozza a szmogot? Az, hogy rengetegen fával fűtenek mert azt hiszik spórolnak. Aztán nem spórolsz vele semmit csak még többet ártasz vele. Kivágod a fát amit elégetsz és még szennyezed is a levegőt. Amikor komáromban estefele autókázok olyan rettentő büdös és köd van, hogy nem látni semmit. Vagyis a köd az a FÜST a házakból. Családi házam van emeletes 5 szobával és gázzal fűtök. 60eu / hónap a költségem. Baromságokat ne mondjon nekem senki, hogy olcsó a fával fűtés. 90%-os a kazánom.
Ha még vannak régi buszok forgalomban akkor azok szennyezhetik, de a legtöbb busz/kamion már ADBLUE-s, úgyhgoy azokkal nincs gond. ADBLUE-t tehetnének minden dízel kocsiba és meg lenne oldva a probléma. Legújjabbakban már van alapból, mármint pár típusban.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Möhe
addikt
Most néztem: 07 a forgalmiba beírva, e39 30da 2001-es
Azt hittem rosszabb.
JanR
addikt
Kapkodjak is ki a rendorok az "oreg" autokat (az enyem is 16 eves es jelenleg kitiltott).
ADAM1337
nagyúr
Enyém 4-es. E39 523i single vanos
negro
őstag
Alapvetoen mivel pesten elnek rokonok, meg eltem is fent anno, meg most is heti szinten jarok fel, azert zavar! Az Euro III -as az meg mehetne. De nekem M52 meg Euro II-es, magyar forgalmiba 04-es tehat epp, hogy nem. Amugy meg ne gondold, hogy az jobb. Egy diesel eu III-as tobb karosanyagot jutatt a legkorbe mint egy II-es benyas... Francia orszagban pl. ezert akarjak 2020-tol total kitiltani barmilyen dieselt szmog riado eseten!
A nepautos botrany ota tudjuk is mennyire valos ertekek ezek a diseleknel...
Egy szo mint szaz raadasul az orszag felenek II-es vagy ettol roszabb besorolasu az autoja. Pest kornyeken meg 30% -a az autoknak. Ertem, hogy EU meg minden de ez itt magyarba nem jarhato ut. Megint egy kasza. Megbuntettik a szerencsetlen szulot aki vinne a suzukival a gyereket oviba vagy iskolaba utana meg menne dolgozni 150 ezerre. Gratulalok!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
negro
őstag
Pesten nem tudom mennyire futenek "fosszilis" temaval ugyan de biztos ez is szamit.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Möhe
addikt
Azt hittem hogy én is ki vagyok tiltva (Zalából marhára érint ) ,csak kiváncsiságból,de meglepődtem. Amúgy váltanék benzinre, kb meg is van a kiszemelt már,csak az utat kellene összerakni logisztikailag.
MPowerPH
félisten
Az E39 M5 is arrol hires, hogy 'vedi' a kornyezetet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
szerencsére az M52 tudja az euro 3-at én át is minősítettem anno.
Miért nincs BMW-m?
Hát az e46 után mit vegyen az ember, az e60 és e90-ről annyi rosszat hallani, vagy a motorokról, vagy a tejfölösdoboz feeling.
Persze aki egyszer BMW-t vesz nehezen áll át (esetleg egy Merci még jöhetne, legalább hátul hajt )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
whitezo88
nagyúr
Ma neztem hogy ki vagyok tiltva enis bar mikor plakett alapjan neztek meg jo volt...
Skimaster
senior tag
e46 320d difibe mennyi olajat kell tenni és mi az ajánlott?
Hol van a forgalmiba,hogy milyen osztályba tartozok?Pénteken mennék Pestre....le kell tegyem a vasat Érden??
JanR
addikt
V.9
Skimaster
senior tag
Köszi...07-el jó vagyok!!
Difire valaki?
Gsx-rr
veterán
De ezek pontosan mit jelentenek? Mert gondolom a 7 az nem a motor Euro besorolasat.
MPeter87
őstag
Cxgrav
senior tag
Skimaster
senior tag
Köszi!
Gsx-rr : Nekem euro3,ennyi a lényeg,ezek szerint az 7-es.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Write off.
Most beszeltem a sraccal, aki megvette. Korforgoban egy oreg papi elbambult, es bele hajtott. A biztosito szerint az auto erteke £4000, a kar £12000, szoval nem javitjak. Ezzel csak az a bibi, hogy annyi penzert meg a 30D is ritka... Ennyit itt kint a megkimelt, jol karbantartott autokrol, ha egy idiota megtalal. Pedig elnezve a serulest, nem annyira veszes. Uj gepteto, uj lokharito+lampamoso, uj fenyszoro, uj sarvedo, uj felni(meg csak defekt sincs). Az elso torony kerdeses csak, sajnos a srac nem tudta megmondani, mi a helyzet a gepteto alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Skimaster
senior tag
WTF?
szőröscica
addikt
Ez a Te exed? Valóban nem húzta sokáig az új tulajnál.
Az autó értéke 4000 GBP? WTF?
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Jah, annyi. Ugy, hogy par honapja vette tolem £7500 -ert. Es ugy, hogy a traderen 12db van fent ebbol az evjaratbol, es az elso, ami nem rom az £8,695 -ert van hirdetve, es az a 3. a listan, meg van fent egy cat D-s £7500-ert, ami meg a masodik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Gsx-rr
veterán
De akkor Euro 3-al nem kozlekedhetsz.
Vagy a kod szerint 4-ig nem kozlekedhetnek az autok?
En azt hittem Eu 4 vagy az alatti autok vannak kitiltva.
Skimaster
senior tag
Azért ez durva...én biztos megtámasztanám a biztosítót....hátulról egy baseball ütővel!!
Gsx-rr: De mehtek a 7-es kategóriámmal,mert csak 4-ig van tiltás.
[ Szerkesztve ]
Yeffy
veterán
ezek a legalis verszivok itt sajnos igy mukodnek...
BMW: sajnalatos, mi tortent az exeddel, nagy kar erte... nem gondoltam volna, hogy ennyire "leertekelik.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
KAMELOT
titán
Bontóból szerel ilyet alkatrészeket olcsón. 1-2 megvan működve a kocsi. Sőt a szerelés sem nagy vasziszdasz.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
NoZoli
tag
A kód szerint! 04-ig nem mehetnek. Szerintem, sokan ezt simán benézik és az Euro 4-gyel sem mernek elindulni és dobálják a sarat, hogy ki vannak tiltva. De akinek ennyi esze van, ne is induljon útnak, semmivel.
STC Speed
őstag
Sziasztok!
Ameddig megvan egy kiszemelt autó,lehet eladnám az e46 osomat.Nincs sehol hirdetve,mert egyébként semmi baja,sőt szerintem hibátlan!
2003,320i,sedan,sapphireblack,digitklima,sportülések,tetőablak,multikormány,ülésfűtés,tolatoradar,xenon....
Futomu patika,kasztni sehol semmi rozsda,minden számla megvan uj kora óta,gyári fény..stb
Szóval aki ilyet keres,kérem írjon! Csak használni kell.
Hikvision
senior tag
Pár kép, és egy irányár sztem megnövelné az érdeklődök számát.
20 éve a PH-n.
lali81
tag
uhh... még jó hogy nem akkor történt amikor nálad volt.
Egy fullos gépet ledaráltak itten.. ..itthon mondjuk kb 1-2 napig lenne max ilyen állapotban és talpra tennék.
lali81
tag
mi lesz helyette?
a szmogriadó témába én is belevauzok, nekem 2009-es 25d és 10-es kategória van a forgalmimban, euro 4-esnek vettem.
[ Szerkesztve ]
negro
őstag
Szmog temahoz visszanyulva itt egy TC-es velemeny. Btw ezt irtam le en is tobbek kozt korabbi kommentemben...
"Ha valakinek nem lenne világos: a szálló por néven csúfolt dologhoz a benzines járműveknek nem sok közük van, illetve csak annyi, amennyi gumi- és fékpor bármilyen más autóból is jön. Ez tipikusan a dízelek végterméke, amit szilárdrészecske-emissziónak, még hétköznapibb nyelven koromnak hívunk."
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
JanR
addikt
Hiába írja ezt a TC. Attól még ki vagyok (vagyunk) tiltva
negro
őstag
Na igen, csak neha jo visszaigazolva latni tolem okosabtol, amit en csak jozan paraszti esszel ki kohogok.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
Igen, a sok regi dieselauto, vagy azok, amikbol kiramoltak a dpf-t, mert nem volt penz a javitasara. Plusz az osszes kozvetlen befecskendezesu benzines, amik ugye euro v es euro vi -osak, tehat extra kornyezetbaratok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Skimaster
senior tag
Főtengely ékszíjtárcsából milyent érdemes e46 320d -be?dayco?INA?breda?febi?
MPowerPH
félisten
Gyarit! Az az egy alkatresz, amivel nem igazan erdemes sporolni. Egyebkent meg INA a gyari beszallito, szoval lehet az is megteszi, nem tudom. Dragabb is az INA, mint a tobbi. Es amikor en a gorgoket es feszitoket rendeltem, akkor INA-t kertem. Mindegyiken ott volt a kikoszorult BMW logo es kodszam, sot, az egyikben benne maradt, gondolom 'gondatlansagbol'.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
sfefe
őstag
Igy van szallo por=diesel.
Aztan lehet itt vedeni/harcolni a dieselekert csak nincs ertelme....( mindenki azt vedi amilyen van neki )
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
MPowerPH
félisten
Vazz, mond mar meg Te nagyokos, ha rajta a koromszuro, akkor ugyan hogy es mi jon ki a kipufogon varosi menetben, mikor a rendszer nem tudja elinditani a regeneraciot, mert a korulmenyek nem alkalmasak ra? Legalabb nezz utana, mi az a DPF, hogy mukodik, mikor regeneral es azt hogyan teszi.
Pont azert dugul el sokak szuroje, mert b@szik kifaradni vele a varosbol kicsit megjaratni, egyenletes tempoban, hogy az auto tudja regeneralni. Es ha jo a technika, akkor 600-700 km-enkent teszi csak meg, valahol a hatarban. Azert nem valo a diesel varosi hasznalatra. Nekem az auto a mostani megtett 751km alatt egyszer regeneralt, kint a semmi kozepen az autopalyan. Igaz, en premiummal jarok, igy nincs akkora koromkepzodes sem.
A benzineseitekre is felkerul a koromszuro lassacskan, nyomos okkal. A sok elhanyagolt foshalom PD-CRTDi, TDCi, DCi meg tarsai, akiknel a tulajdonos egy fejrantassal tudomasul vette, hogy az autoban meghalt a DPF, ki kell cserelni X00.000Ft -ert, inkabb leszedette, es kiprogramoztatta 60k -ert, mert minek az bele. Igen, azok direktben okadjak a finom kormot az emberek orra ala. De ez nem a diesel autok hibaja, hanem a tulajdonosoke, meg a muhelyeke, amik hirdetik ezt a lehetoseget, mint megoldast. Es valahogy ezek az autok ez utan is atmennek a muszakin. Akkor ki a hibas? A regi dieselek pedig ilyenek, akkor meg nem volt arrol szo, hogy azt a kormot, amit okadnak, 'ossze kellene gyujteni', mert nem tul egeszseges. Pont ugy, ahogy a mostani benzineseknel. Csak ezert ok sem fogjak a szakadekba lokni az autojukat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Skimaster
senior tag
köszi,nekem megteszi az ina akkor!Honnan lehet egyébként tudni,hogy melyik gyáraknak kik a beszállítóik?
MPowerPH
félisten
Ez jo kerdes. Alt. az ilyen fobb alkatreszeknek 1, maximum 2db beszallitoja van. En forumokrol vadasztam le, szerelok mondtak, es maga a BMW markakereskedes, hogy milyen alkatresz eseten mit kell venni, hogy ne kelljen kifizetni a felarat a BMW logoert.
Don't Tread On Me
sfefe
őstag
Figyu, ne szemelyeskedj baratom.....
Olvastam mar rola es? Nem arrol van szo, hogy a dpf mit csinal hanem pl kinek van az autojaban...
Nagyon sokan nem cserelik mikor bedoglik hanem szarnak ra, tulaj hibaja? Az ove is meg szar a technik ennyi. Ugy kellene megcsinalni, hogy ne lehessen megkerulni es akkor nem lenne "szar a diesel" duma de addig ez van. Bar akkor is lenne mert rohadt budosek mikor az ember megy utanuk. Es ne mond azt, hogy a tiednek lehetne szagolni a kipufogot mert mikor vittuk a ceges autokat szervizbe a dpf-es csoda is budos volt. (Szoval ez a habzoszaju diesel vedes mar kicsit sok)
Sokan varosra is dieselt vesznek mert 2lityoval kevesebbet eszik ( koztuk faterom is) de pl Ő sem erti meg, hogy kb 600k-val tobbert vette mint benzines tarsat es kb 20 ev mulva termelne neki hasznot mikor mar megsem lesz. Őt is szerinted erdekli mi az a dpf es mit csinal mikor az uzemanyagon is szarragoskodik??
A masik meg Pesten melyik dieselekbol van tobb?? Na ugye, tehat mitol van szallo por?? Tudom a biciklistol.....
Reszemrol ennyi a temahoz befejeztem ertelmetlen tovabb.....
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
CharlieDrop
veterán
Mellesleg ez hülye téma, ha megnézem a piacot miből van több?
dízel, hiába akarok benzinest, ha nincs
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#34146) szőröscica válasza CharlieDrop (#34145) üzenetére
szőröscica
addikt
Ha benzinest szeretnél, akkor keress kitartóan, lesz.
Szerintem amúgy annyival több a dízel, hogy jó állapotút is könnyebb kifogni belőle, mint benzinesből. A kínálat 80%-a foshalom, csak 100 autóból még mindig marad 20, amivel érdemes lehet foglalkozni, ha dízel, a 30 benzinesből meg 5. És akkor ez még tényleg csak az állapot, nem pedig az, hogy karosszériaváltozat / váltó / felszereltség alapján szűrsz.
(#34147) CharlieDrop válasza szőröscica (#34146) üzenetére
CharlieDrop
veterán
a váltóból nem engedek. e90-ből sok négyhengeres van, az vagy nem erőgép, vagy nem is megbízható. e60-ból van pár 25i és 30i, csak ott kissé ódzkodok a fenntartási költségektől...
még megy a mantra, amíg úgy is megvan az accord
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
Olyana fenntartási költsége, mint a többi kocsinak.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
CharlieDrop
veterán
Azért van pár hasfájós része, ami a "többi" kocsi még hírből sem ismer
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
szőröscica
addikt
Az E60/61 a második legnyűgösebb BMW, rengeteg típushibával, a racionálisan várható élettartamnál jóval hamarabb megdöglő, költséges alkatrészekkel. Tippelhetsz, melyik a legkényesebb.
Én imádom a sajátom, de ami tény, az tény.