Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2651) hoby36 válasza dragonfx (#2650) üzenetére


hoby36
senior tag

Hugoméknak van aknályuk.Ott csináltam.

A logikában semmi sem véletlen!

(#2652) dragonfx válasza hoby36 (#2651) üzenetére


dragonfx
veterán

jaaaaaaaaaa úgy könnyü....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2653) hoby36 válasza dragonfx (#2652) üzenetére


hoby36
senior tag

Ha felemeled a jobb felét,akkor szerintem úgy is megy.

A logikában semmi sem véletlen!

(#2654) Eagl3 válasza MPowerPH (#2635) üzenetére


Eagl3
veterán

A motor 100%, hogy bírná.
BMW motor, ne vicceljünk már, tudod mit műveltek régen ezekkel a motorokkal? :U

(#2655) Eagl3 válasza csudri (#2647) üzenetére


Eagl3
veterán

20 az nagyon sok sztem...

Dodi-t keresd me ezügyben. ;)

(#2656) MPowerPH válasza Eagl3 (#2654) üzenetére


MPowerPH
félisten

Én a tartosságárol beszéltem. Rövid távon lehet nem lenne gond, de sokáig turboval rugdalnál egy nem turbora tervezett motort/váltot, szerintem nem sokáig úsznád meg büntetlenül.
Mondom, ha nem is a motor, de a többi erősen károsodhat. :(

Don't Tread On Me

(#2657) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Na, ma megint vezethettem a T5 -ös S60 -ant. Basszus, nem tudok betelni vele. :(
Sajnos az autom, még mindig szervizben van, mert angliában valami ünnep volt, és késik az alkatrész. :O Lehet ha beleülnék újra, változna a véleményem.
De amúgy hihetelen, hogy megy a turbo motor, és ezekbe még tiltást se raktak. ;]

Don't Tread On Me

(#2658) csudri válasza MPowerPH (#2657) üzenetére


csudri
őstag

Nem akarok bunkó lenni, de ha Volvóról akarsz nyáladzani, akkor tedd egy Volvo topikban, nem itt van a helye...

(#2659) MPowerPH válasza csudri (#2658) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hékás, én még BMW -s vagyok. :B Csak lehet már elvonási tünteim vannak, mert 3 hete nuku verda. :(
Csak leírtam a tapasztalataimat, ennyi. :) És ezzel megfogalmaztam egy kritikát is, méghozzá azt, hogy a BMW miért nem csinált turbot. A mercedes és főleg az audi előszeretettel alkalmazták már régebben is. Ha lenne E39 -ből egy olyan féle motor amit pl. az Audi A6 2.7T -be raktak, mindjárt más lenne minden. Nem értem, miért nem gondolkoztak ilyenen régebben. :(

Don't Tread On Me

(#2660) God Vazzeg válasza MPowerPH (#2659) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Mondom: azon az áron amenyiből s60-at veszel rakatsz turbót a tiedbe és sokkal előrébb leszel vele. De nem akarom magamat ismételni, meg amúgy is a te dolgod. Én elgondolkodnék rajta :K

(#2661) MADV12 válasza MPowerPH (#2659) üzenetére


MADV12
csendes tag

A 2002-est csinálták turbóval.......sajna csak azt :(((

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#2662) MPowerPH válasza MADV12 (#2661) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mármint melyik 2002 -est?

God: tudom, de nem szeretném, ha ennyire megpiszkálnák a mocit. Ráadásul turboval annyit fogyasztana, mint egy 540 -es, vagy még többet is.
A chiptuning belefért nálam a dologba, több nem.

Amúgy szerintem nyárra lesz a csere, előb tuti nem. És akkor vagy egy S60, vagy egy 330XI, de az új motoros.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2663) God Vazzeg válasza MPowerPH (#2662) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Ahogy érzed :R

(#2664) MPowerPH válasza God Vazzeg (#2663) üzenetére


MPowerPH
félisten

Az a baj, hogy még 1db ilyen 528i -t nem találtam a neten, ami turbos lenne. Jó lenne egyet megnézni, kíváncsi vagyok.

Don't Tread On Me

(#2665) dragonfx válasza MPowerPH (#2664) üzenetére


dragonfx
veterán

Ha ennyire turbós bömi kell van, mondom 335i..télleg kicsit nyáladzás ez már..ha hiányzik a verdád akkro addig készülj fela angy találkozásra... :C ....vagy addi kérj egyet kölcsön....a volvo jó autókat cisnál de szerintme egy bmw szintjét nem üti meg....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2666) MPowerPH válasza dragonfx (#2665) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hát, a 335i -re még várhatok egy darabig. Egyenlőre nem az én árkategóriámban van. :(
Amúgy szerintem teljesen normális, hogy elmondjuk egymásnak a tapasztalatokat, szerintem. :) Próbáltam már Mondeot is dieselben meg benyásban is, próbáltam Astra 1.9 tádét, meg Vectra 2.2 -őt, Golf IV 1.6 -ot meg még sorolhatnám. És igazábol egyik se fogott meg a kocsim után. Csak ez, amiről beszéltem.(már le se merem írni a nevét. :U )

Don't Tread On Me

(#2667) MADV12 válasza MPowerPH (#2662) üzenetére


MADV12
csendes tag

73 és 74-ben gyártották a 2002 turbot,- elsőként európai autógyártók közül- szériában
A maga 170 LE-vel akkor rakétának számított

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#2668) MADV12


MADV12
csendes tag

BMW szerelőt, megbízható, korrektet (megfelelő diagnosztikával, comp. stb., nem "lehúzóst") keresek de nem márkaszervízt !!! Ha tud valaki ajánlani, megköszönném !!

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#2669) God Vazzeg válasza MADV12 (#2668) üzenetére


God Vazzeg
veterán

BMWPower.hu fórum ;)

(#2670) MPowerPH válasza MADV12 (#2668) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hova valósi legyen?

Don't Tread On Me

(#2671) MADV12 válasza MPowerPH (#2670) üzenetére


MADV12
csendes tag

Pesten vagyok, de bármi Pest-környéki OK...........köszi

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#2672) MPowerPH válasza MADV12 (#2671) üzenetére


MPowerPH
félisten

Én tudok ajánlani. Este elküldöm priviben az adatait. Nagyon korrekt ember, szerintem olcsón dolgozik, és kifogástalanul. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2673) MADV12 válasza MPowerPH (#2672) üzenetére


MADV12
csendes tag

köszöntem :R

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#2674) darnellsmith


darnellsmith
senior tag

ilyet látott már vki? kíváncsi leszek az ízére :U 1 , 2

Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!

(#2675) God Vazzeg válasza darnellsmith (#2674) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Állat :DD Szerintem ugyanolyan íze lesz mint a redbullnak :K

(#2676) darnellsmith válasza God Vazzeg (#2675) üzenetére


darnellsmith
senior tag

na majd meglátom, bár lehet nem kéne meginni mivel csak 1 lesz :U

Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!

(#2677) God Vazzeg válasza darnellsmith (#2676) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Megiszod, doboz fel a szekrény tetejére :K ;]

(#2678) darnellsmith válasza God Vazzeg (#2677) üzenetére


darnellsmith
senior tag

csak a red bullokat gyűjtöm :DDD

Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!

(#2679) God Vazzeg válasza darnellsmith (#2678) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Én kérek elnézést :DDD

(#2680) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Na, könnyen lehet, hogy el kell adnom az automat. :( Lehet javíthatatlan, márpedig ha ez lesz, akkor vége a bmw -s karrieremnek, mert szerintem ez az egyik legnagyobb szégyen, hogy ilyen elő tud fordulni egy ilyen kategóriájú kocsival.. :( :(((

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2681) MPowerPH


MPowerPH
félisten

De le a kalappal a szerelő előtt. Azt mondta, tovább próbálkozik, hátha sikerül valamit kieszelni. Az ABS computert elküldte a Brittekhez, mert biztos volt benne, hogy ott a hiba. 80k volt, küldtek egy újat a régi helyett. Kiderült, hogy nem az volt a hiba. Utánna kiderült, hogy tévedett, és nem fizettette ki a 80k -t, hanem azt mondta, ez az ő hülyesége volt, nem kell egy garast se adnunk. És még a tavai karambol után rendbe rakatta a tolatóradart is a kocsiban, azért se kért pénzt.
Szóval le a kalappal előtte, nem hiszem, hogy más is ilyen becsületes lett volna, főleg nem a gyári szervizek. :(

Don't Tread On Me

(#2682) Eagl3 válasza MPowerPH (#2681) üzenetére


Eagl3
veterán

Ne haragudj, de mi az, hogy javíthatatlan? Olyan nincs, hogy javíthatatlan.
Javaslom keress fel másik szerelőt, aki ért is hozzá mert abból amit leírtál... inkább nem is minősíteném. Meg csak úgy benyel 80K-t ? Ne nevettess már, melyik autószerelő cseréli ki neked az ABS computert meg csinállja meg a tolatóradart igyen? :F

Lehet meg kéne venned azt a volvot... :U

(#2683) MPowerPH válasza Eagl3 (#2682) üzenetére


MPowerPH
félisten

Bp. -n sokan hozzá hordják a BMW -ket. Elismert szerelő, megvan minden BMw -re való diagnosztikai eszköze. A barátság meg onnan van, hogy faterral nagyon jóban vannak. A céges autokat is hozzá viszik, és anno a Reinhold autoit is ő javította.
Amúgy 20 évet kint dolgozott Németben egy gyári BMw szervizben, onnan is vannak az eszközei. Szóval van tapasztalat rendesen.
A javíthatatlan az azt jelenti, hogy annyiba kerülne a javítása, hogy nem éri meg megcsináltatni. 700k +szerelés. A szerelés tuti van 200k. :(
A tolatóradar meg nem egy drága dolog, 5k -s összeg.
Anno a kormányművemet 40k -ból kihozta. Ez másoknál 140k. És tökéletes. :K

Ha nem sikerül megcsinálni, mert még nem biztos, hogy esélytelen, akkor lehet Volvo lesz.
Én azért reménykedek, és 150k -t szánok rá. Többet egy garassal se. :(
Amúgy voltam az NT autonál(hivatalos BMW -s), azt mondták 1,5milla. :DDD Jót röhögtem, és megköszöntem.
Voltam más BMW -eknél is, és azt mondták ha nem jeladó, akkor ők nem vállalják. Na, ez milyen dolog??? :(((

Olajcserénél is csak az olajat szoktam megvenni, persze nála piaci áron. A munkaköltség az nulla. Nagyon becsületes ember.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2684) MPowerPH


MPowerPH
félisten

De nekem ez is nagyon elég lenne. Nagyon szép. :K Vagy ez.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2685) dragonfx válasza MPowerPH (#2684) üzenetére


dragonfx
veterán

hagyjad már avolvot ne hülyítsenek meg a turbóval..egy 530 bömi tekintéálytparancoslobb,amugy tényleg nincs olyna hiba ami javíthatatlan..de írd már le mi az amiért 700+200=900k-t kérnek meg 1.5 gurgiát??.motorgenerál??..még az sme lenne annyiba...váltócsere se......computer csere se..semmi nem keürl ennyibe egy e39 528ason...át akarnak vágni ne ahgyd..egy szerleő meg tényleg nem nyel le 70k-t ott valami nem gömbölyűű...

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2686) MPowerPH válasza dragonfx (#2685) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hidd el lenyel. Felhívták a BMW képviseletet, ezt nem lehet után gyártottan kapni.
Ez nem egy sima kábel, hanem egy kábelköteg, sok kis érrel. Nem sima kábelek, hanem kifejezetten adatkábelek. Csak egyben lehet cserélni a kábelköteget, még ha csak 1 száll sérült is. :( Ne viccelj már, egy gyári navihoz 200k a kábelköteg, az meg semmi ehhez képest. És ebből nem lehet használtat se, és mint már mondtam után gyártottat se.
A 200k szerelési költség az abban merül ki, hogy az autot majdnem darabjaira kell szétszedni. Az egész alját szét kell bontani, kormányban négy érzékelő van, tehát középkonzol, kormány kibont. A motorteret teljesen ki kellene pakolni, mármint a hátsó computer részét. És ezt már nem a szerelő csinálja, hanem az auto informatikus/elektronikus. Jobbat nem találok abból, mert a hivatalos BMW szervizek egy része is hozzá küldi az autokat. Ma állt bent egy M5 is, annak elszállt a rajtautomatikája, azt csinálgatták. Asszem az NT autotól küldték oda.

Nem javíthatatlan, csak ebben az esetben nem éri meg megcsinálni, szóval javíthatatlan.
Egy totálkáros kocsit is meg lehet csinálni, csak nincs értelme.
Computer csere 540k, váltocsere 420k, kuplung 250k...
Sajnos pont a kábelezés az, ami összetett dolog. Nem mindennapi, hogy elromlik. Az E39.hu -n beszélgettem pár sráccal, az ottani fő anyagbeszerző is 680k -t mondott a kábelekre, de 2 hónapig is eltarthat. :(

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2687) dragonfx válasza MPowerPH (#2686) üzenetére


dragonfx
veterán

te tudod....nem hinném az abs hiánya megér ekkora költséget én már anélkül járok régóta vígan.... ;)

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2688) MPowerPH válasza dragonfx (#2687) üzenetére


MPowerPH
félisten

Dragon, nem is az ABS -ről van szó, bár pl. télen az is jól jön. Hanem a ASR/DSC hiánya a gond. Ugye egy 200 lovas hátsókerekes autonál necces ha nincs kipörgésgátló, meg menetstabilizátor. Télen lehetetlen TC nélkül menni, nyáron meg ha gyorsabban megyek, még 160 -nél is, kicsit erősebb irányváltásoknál bekapcsol a menetstabilizátor. Arról nem is beszélve, hogy nem látom a sebességet, mert nem mér olyankor. :(

Don't Tread On Me

(#2689) dragonfx válasza MPowerPH (#2688) üzenetére


dragonfx
veterán

na az gáz..a többi csak a te tudásodon mulik szerintem...nekem sincs semmi jo enyém nem is erős...e36 azért driftel angyokat erősebb mociba mert se mnetestabi se kipörgésgátló nemigazán van benen max. utcso 1-2évben....tudni kell vezetni érezni az autót nahhhh.... :R ..egy bmw mindig egy kincs de annaka kezében aki tudja uralni amia mocitérben van....ezért odzkodok én is a 325től 200 ló már nem semmi...

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2690) MPowerPH válasza dragonfx (#2689) üzenetére


MPowerPH
félisten

Tudod dragon, száraz úton ha kicsit élvezni akarom a dolgot, én is kinyomok mindent. főleg szerpentineken, mert segítségekkel nem élvezetes. de esős csúszós úton már jó ha va.
Télen meg egyszer próbáltam ki, hogy menet közben kikapcsoltam, kis gázt adtam 70 -nél és már dobta is a hátulját. Szóval életveszély. Azért pl. azt mondják, hogy 540i meg M5 télen majdnem halál, ha kicsit gyorsan mész. :(
Na, alakul a dolog, lehet meg lesz a hiba, és talán meg is tudják csinálni. Ember, ennyi elektronikát amit ez az auto tartalmaz. :W

Don't Tread On Me

(#2691) dragonfx válasza MPowerPH (#2690) üzenetére


dragonfx
veterán

ettől szép a dolog...a bmw mindig ilyen volt.

Hát nem tom nem próbáltam még....esős uton ugyanugy én is 1x majdnem becsusztam....figyelni kell lassan menni nem nyomni...amugy m3ra is azt mondják télre le kell rakni...

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2692) MPowerPH válasza dragonfx (#2691) üzenetére


MPowerPH
félisten

Na látod, erről beszélek. Mert így stabilizátorokkal lazán lehet hóban is menni, fogja az autot, nem is akárhogy. De most lehet sikerül megcsinálni, remélem. Mondjuk attól még lehet csere lesz... Ezek az 530 -asok is nagyon tetszenek. :K Vagy az E60 -asból valami gyengébbet, megérné? :U

Don't Tread On Me

(#2693) dragonfx válasza MPowerPH (#2692) üzenetére


dragonfx
veterán

áhh e60 nagyon drága még szerintme ahhoz képe mit ér egy e39....2.5ös szívó alatt megvenni szerintem vétek a mostani 5öst.....
e39 530i jó választásnak tünik.... ;)

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2694) MPowerPH válasza dragonfx (#2693) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hát, kifogsz fikázni, de 525D -t néztem. :DDD Persze egy része törlesztő lesz, mert tényleg drága.
Haver megchippelte az övét, most 220 ló. ;] De talán a dieseltől ovakodni kellene...

Don't Tread On Me

(#2695) God Vazzeg válasza MPowerPH (#2694) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Én próbáltam egy legújabb 530D-t, chippelve, egészen elképesztő. Vezettem már volvót is, de ez valami egészen más volt. Nem mertem neki nagyon nyomni, olyat húzott, hogy esp ellenére is fogni kellett a kormányt :Y Egy álom :R :B

Szerintem vicc a kábelköteg ára, nézelődj a bmwpoweren, sokan bontanak ilyeneket, vegyél tőlük egyet. Vagy miért nem jó a bontott?? :U

[ Szerkesztve ]

(#2696) MPowerPH válasza God Vazzeg (#2695) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem lehet bontottan. :DDD Beszerelés után már nincs kiszerelés. Ez az az egyik alkatrésze az autonak, amelyiket nem lehet bontva megvenni. Mondtam, E39.hu -n kérdezősködtem. Ott is azt mondták, ha az a hiba, akkor ez komoly, és nem olcsó. És a szerelési költség is nagyon magas. :(
Hát, Volvo az benzin turbo, bmw meg diesel turbo. Azért nem mindegy. Menetteljesítményekben elmarad a bömös, a feeling az ami jobb. Álltalában azért vesz az ember bömbit. Pl. az E60 M5 a konkurenseihez képest gyenge. RS6 sokkal ütősebb, sőtt! nagyon megalázta az M5 -öt. A Mercinek is vannak biturboi az AMG szériában.
Nem értem az M5 -öt miért nem adták ki Biturbo változatban... Megmondták, a turbo a jövő. :K

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#2697) God Vazzeg válasza MPowerPH (#2696) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Ez jó nagy csöcs :( Az enyémben volt kábelköteg cserélve, és jobb lett mint újkorában :U De mint mondták az enyém (E30) faék a tiedhez képest :R

(#2698) csudri


csudri
őstag

BMW powa [link]

(#2699) dragonfx válasza MPowerPH (#2696) üzenetére


dragonfx
veterán

M5 V10 biturbó...hátszázz lóerő...

nem fikázlak le a dízel miatt....biztos jól huz keveset eszik..én is elgondolkoztama következőn....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#2700) MPowerPH válasza dragonfx (#2699) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hivatalosan az M5 -ből nincs biturbo. A tuningcégek próbálkoztak ilyennel, de az már nem gyári. Merciből már van olyan modell(nem jut eszembe a neve :W ), ami gyári AMG, de asszem a Brabus átalakította, és 700 lovas. Audiból nem tom, hogy van -e ilyen, de ott azért már gyárilag is közel vannak a 600 lóhoz.
Mondjuk azt meg kell hagyni, hogy a BMW V10 -esét mondják a legjobb motornak, bár azt mondják egy idő után ezek a nagyteljesítményű blokkok nagyon megbízhatatlanok lesznek. :(

Már erősen gondolkoztam a dieselben... Pedig utálom, de mégis jól hangzik. Egy chip, és mindjárt van egy állat autod, csak hát ha a motort szervizelni kell, akor a gatyád rámegy. Ellentétben a benzinessel, ahol a kötelező dolgokon kívül nem kell semmihez hozzányúlni.

Itt van az a bizonyos megújult M5, amit pont az Audi új RS6 -ja ellen adtak ki. Azért érezték, hogy ez így nem lesz jó.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.