- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Petykemano #42999 üzenetére
Én azt gondolom, hogy ha Intel komyan gondolja a dolgot akkor olyan banyaszlimiterel látják el a kártyákat a kiadás előtt ami megkerulhetetlen illetve működő. Ez a generáció még jövő év elején fog kiteljesedni, nem látom ennyire optimistán, hogy 7-8 hónap múlva 500$ körül elérhető lesz valóban a 3070 teljesítménye az nvidiánál vagy AMD nel.
-
Petykemano
veterán
> Szerintem alapvető lesz az Intel alacsonyabb árazása de ha van eszük nem most adják ki a
> kártyáikat AMD nézve még a 499$ alatti árazást sem tartom elképzelhetetlennek akár 399
> is 3070 teljesítménnyel.Nem teljesen értelek.
Ha most kiadnák a 3070-nek ekvivalens kártyát $399-ért, akkor az diszruptív lenne. (Tételezzük fel, hogy a bányászat által támasztott keresleti többlet lecsengett)
Ezt én is elvárnám és még akkor is jó lenne, ha csak akkor húzhatnád be a "kedvezményt", ha intel procit veszel mellé. (Figyelembe véve, hogy most a 6 magosok között inkább az intel procik olcsóbbak)De ha ez nem most, hanem kábé jövő év elején történik, az szerintem már nem lesz olyan egetrengető. Továbbra is tételezzük fel, hogy nincs bányászati keresleti többlet - akkor 9 hónap múlva amúgyis elvárt lenne, hogy a most még $480-499-ért adott ~3070 ára inkább már a $400 körül keringjen. Ez általában azért nagyjából be is szokott következni, a keresleti boom előtt az 5700/X ára is alacsonyabb volt már 10-20%-kal, mint rajtkor.
Egyébként abban igazad van, hogy a következő generációs konzol nagyon érdekes lesz.
Hogy az mikor lesz, az érdekes kérdés. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez a konzolgeneráció is ki fog bírni 7 évet. mindenesetre következő körben lesz már 3 cpu+gpu alternativa -
Busterftw
nagyúr
válasz
tisztelturam #42997 üzenetére
Jo hat ilyen alapon sok embernek az msrp rtx 3080 is draga.
A topik viszont nem errol szol. -
tisztelturam
aktív tag
válasz
Busterftw #42995 üzenetére
"A banyaszat es a hiany ellenere azert lehet kartyakat talalni, pl rtx 3060 eleg sok van a piacon a tobbihez kepest."
Nyilván,[ahogy ha nagyon akar az ember minden fajtát találna] de engem mint játékost (és gondolom a sok másik embert) az nem vigasztal hogy egy max 180 ezres 3060 VGA-t megtudnék venni valahonnan 300-350+ ezerért..
-
Petykemano
veterán
válasz
tisztelturam #42991 üzenetére
vannak, emberek, akik
- hisznek Isten létezésében
- hisznek a túlvilági életben
- hisznek a lélekvándorlásban
- hisznek a földönkívüliekben
- hisznek az indigó gyerekekben
- hisznek a Jézuskában/Mikulásban
- hisznek a piac mindent tökéletesen elrendező láthatatlan kezében
- hisznek a kormánynak (vagy az ellenzéknek)
És remekül elbeszélgetnek ezekről a témákról kézzelfogható bizonyítékok nélkül.Mások pedig a megfizethető GPU-ban hisznek.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
tisztelturam #42994 üzenetére
Nezz be Radeon vagy RTX 3000 topikba akar csak itt vagy redditen.
Vannak eleg sokan, akik nem csak a teszt videokat lesik youtube-on, hanem hozzajutnak a kartyakhoz.
A banyaszat es a hiany ellenere azert lehet kartyakat talalni, pl rtx 3060 eleg sok van a piacon a tobbihez kepest. -
tisztelturam
aktív tag
Pedig sajnos nem értelmetlen, hanem addig valós dolog amíg a bitcoin át nem áll majd energiazabáló bányász megoldásról másra.
Értem én hogy a technologia nem áll meg ,de itt tegye már fel a kezét aki leginkább a játék miatt akarna venni VGA-t. Vagy ha itt már mindenki csak bányászik akkor elnézést és nem szóltam. -
wjbhbdux
veterán
Az tényleg kérdőjel Intelnél, nekem még az előző bányászláz alatt volt szerencsém egy hd4000-el játszogatni és ott olyan volt a driver hogy kb 1 évvel a megjelenés után elbaszták és fullscreen-ben minden game megállás nélkül villogott, 2 évvel a megjelenés után dobták a supportot és sose javították, csak security fixek azóta is ahogy elnézem. de azért a 2013-as driverrel használható
-
válasz
tisztelturam #42991 üzenetére
En vagy Petykemanó vagy paprobert szégyelljük magunkat hogy esetleg szakmai/ idevágó dolgokról diskurálunk?
Lehet minden hírnél és kommentnél sírni ezen csak már rohadt unalmas ezt olvasni,finoman kifejezve magam. Ez IT. jellegű szakmai oldal és az élet, a fejlődés nem áll meg. A bányászos siralmakat és az ezzel együtt járó sírás rívást, gyaszhangulatot minden egyes hír és cikk alatt már ertelmetlen dolognak tartom. -
tisztelturam
aktív tag
Csak érteném mire fel ez a nagy "hurráhangulat" már most?
Ha ez a 3070-3080 szint igaz, akkor akár ha 200$ is lenne nem mindegy? A papír elbírná akár a 50$-os címkét is ha ugye nem jut hozzá aki játszani akarja majd megvenni.. Szóval az ár már kb 1.5 éve csak "fajlagos" Ez az intel VGA arra lesz jó hogy nézegessük a teszteket a neten majd a bányában használják őket, aki meg esetleg játékra tud majd szerezni azt a többiek a válukon viszik körbe a városban főleg ha "valós" áron és nem dupla-tripla áron szerezte -
válasz
Petykemano #42987 üzenetére
Szerintem alapvető lesz az Intel alacsonyabb árazása de ha van eszük nem most adják ki a kártyáikat AMD nézve még a 499$ alatti árazást sem tartom elképzelhetetlennek akár 399 is 3070 teljesítménnyel. Szerintem megbolygatják a piacot ,de nagyon. ÉN nem vagyok ellene az árukapcsolásnak, bármelyik gyártóról is lenne szó, ha látnám anyagi előnyét.
Szerintem nvidia nem fog lepattanni, mindkét helyen gyártatni fog.
A következő generációs konzolokra leszek én kíváncsi de nagyon, még ha a jövő zenéje is még, hogy mi lesz azokban. -
Busterftw
nagyúr
válasz
Petykemano #42987 üzenetére
A wfttech-es leakben volt szo agressziv arazasrol, top modell 499 dollarert.
De szerintem ez kizart. Bar msrp lehet 499 dollar, a piaci ar meg.... -
Petykemano
veterán
Elvileg TSMC 6nm-en készül majd.
Kíváncsi lennék,
- vajon nagy volumenben gyártják- majd?
Ez nyilván rögtön az első hónapokban már látni fogjuk (vagy épp nem) a steam surveyben és/vagy a JPR riportban. Bár a volumen nagyobb részét biztosan mobil termékek teszik ki. Ha Elsőre nem is sikerül elvinni a perf/w koronát, azért talán 5-10-ot el lehet vinni a tortából 2-3 negyedév leforgása alatt. (Persze árukapcsolással többet is)
- és ha számmottevő volument gyártanak, akkor vajon azt ki elől veszik el? Látjuk, az AMD hogy küzd a waferért, és még Így is mennyivel kevesebbet tud eladni, mint az nvidia...Két megérzésem van
1.) Nem lesz különösebb árverseny, az Intel nem fog megmenteni minket. Szépen beáll a sorba és árukapcsolással fogja megoldani az eladásait. Közepes csalódás lesz: technológiailag középszerű, de első próbálkozásra elmegy, árban meg "meh", de legalább örüljünk, hogy bővült a kínálat.2.) Lesz ott még nagy kalamajka.
Bármilyen furán hangzik is, de szerintem a Samsung problémája az, hogy nem volt eddig olyan partnere, amelyik elég nagy volumenben gyártott volna high performance terméket. (Talán a samsungnak kellett volna felvásárolnia a GF-t)
Ebben az nvidia fog segíteni és ha nem pattan le az nvidia a következő körben akkor szerintem azt fogjuk taoasztalni, hogy javulnak a Samsung nodejai.Ha az Intel gpu sikeres, akkor viszont megeshet, hogy kiszorítja az AMD gpukat és az AMD kénytelen lesz a.gpu gyártást átvinni a samsunghoz.
-
válasz
paprobert #42984 üzenetére
hát a radeon 7 az kb 2080 super majdnem 3060 Ti szint. Ha arra ráhúz még egy kis órajelet akkor azért a 3070 vagy fölötte lehet. Azt azért szintén Raja alatt adták ki pár éve, elavultabb gyártáson- Én nem tartom elképzelhetetlennek a 3070 körüli szintet, néhol akár fölötte is.
-
Petykemano
veterán
Amellett, hogy az Elsőre 3080 behúzása hihetetlennek tűnik, azt is nézni kell, hogy ezt legkorábban 2021Q4 bejelentés és 2022Q1 elérhetőség mellett mondják. Addigra a 3080 már közel másfél éve lesz a piacon és azt várjuk majd, hogy 2-3 negyedéven belül 2.2-2.5x teljesítménybeli ugrást hajtanak végre (az nvidia és az amd)
A hatás ennél persze nagyobb lehet. Normál körülmények között addigra mindenki bávásárolt és már 10-15%-os akciókkal kéne kínálni a kártyákat. De mivel a kurrens generációból alig jutott játékosoknak, sokáig nagy lehet a kereslet. Sőt, ha addig még kitart az, hogy a gpukat 3x áron lehet kapni, és ezen enyhít az Intel szériája, akkor sokan fognak nagyon örülni.
-
[Intel Xe-HPG DG2 Graphics Card PCB Leaks Out – 4096 Cores, 16 GB VRAM, Gaming Performance Close To NVIDIA RTX 3080]
WCC hír , ( illetve MLID)szóval óvatosan. De azért szép lenne -
Raggie
őstag
válasz
Dtomka #42975 üzenetére
Fű ember...
Hány éves vagy?
Megértem hogy frusztrál, hogy nem tudsz új VGA-t venni, én sem örülöük neki, de a java annak amit leírtál hattalmas butaság. Vagy úgy is fogalmazhatnék, hogy elrugaszkodott tündérmesét állítasz be a fejedben olyan lehetséges valóságnak, amire egy 15 éves is rájön hogy teljesen lehetetlen... de reménykedhetsz benne persze, csak nem érdemes.
Valamint a VGA vásárlás még mindíg kényelmi luxus. Tehát sem a drága sem az olcsó VGA esetében nem fognak sem többen sem kevesebben meghalni... -
Dtomka
veterán
válasz
awexco #42901 üzenetére
...szánalmas...
...emberek halnak, emberek ezrei halnak meg, .... nap mint nap, miközben egy páran még gazdagabbak lesznek...
Ha rajtam múlna...
1. Az összes coint eltörölném, és aki ilyet állít elő börtönbe zárnám minimum 5 évre!
2. 1 ember, 1 vga - aki többet szeretne, kizárt. Aki visszaél és hamis személynek adja ki magát 5 év...
3. Az EU országokban nem egyenlő a fizetés - (A mai napig nem értem miért is vagyunk benne az EU-ban oly sok éve... nekik jó, [mármint a politikusoknak, hiszen azota azt a pénzt ami minket illetne zsebre teszi, hogy ro...djanak ki a cipőjükből!] nekünk ugyanolyan sz@r... de remélem nem sokáig!)
Átlagszámítás - így a legdrágább vga is megfizethető lenne...
Szeretem az fejlődést, az IT szenvedélyem a Commodore '64 -gyel kezdődött... de ami manapság megy az gusztustalan és undorító!
Nem kell velem egyetérteni, de ez az igazság! -
awexco
őstag
válasz
AsakuraDave #42971 üzenetére
Lehet a direct storage hiánya miatt kér ennyi ramot ...
-
wjbhbdux
veterán
ma megjelent Unreal 5 engine techdemo gépigénye
megvan az új crysis -
tisztelturam
aktív tag
Biomutant pcgameshardware vga tesztje
-
AsakuraDave
őstag
válasz
tisztelturam #42963 üzenetére
Első videó után lehetett tudni, hogy egy újabb ZS kategóriás borzalom lesz ez is...
-
Yutani
nagyúr
válasz
tisztelturam #42963 üzenetére
Teljesen jogos, ezzel a kinézettel egy RX 570-en 1080p Ultrán 60FPS-sel kellene futnia.
-
tisztelturam
aktív tag
válasz
gainwardgs #42962 üzenetére
Azt egyébként érti valaki,hogy ilyen kinézet mellett miért ilyen gyenge a 4k teljesítmény? Mert a linkeld oldal képei alapján a játék valami borzasztóan ronda
-
gainwardgs
veterán
válasz
tisztelturam #42961 üzenetére
Figyelj én azóta is követem az oldalt, aztán ahogy jön ki más oldalon is performance test pl. techpowerup, guru3d stb. összehasonlítva nincs nagy különbség szóval azt mondanám hogy 90% pontos ez az oldal is
-
tisztelturam
aktív tag
válasz
gainwardgs #42958 üzenetére
Ja ez volt az az oldal amit korábban olvastam ,hogy itt sokan nem szeretnek mondván hogy kb 2 VGA-t tesztelnek csak a többit "átlagosítják" valódi mérés nélkül.
Én nem tudom ebben van-e igazság. -
Kolbi_30
őstag
válasz
gainwardgs #42958 üzenetére
Gondolom a zöldeknek van optimalizálva
-
válasz
gainwardgs #42958 üzenetére
Mindegyik radeon gyenge, nem?
-
gainwardgs
veterán
válasz
tisztelturam #42957 üzenetére
Kérdés az 5700xt miért ilyen gyenge
-
tisztelturam
aktív tag
válasz
gainwardgs #42956 üzenetére
Fél órája googlet bujom de nem ad ki semmi tesztet
-
[NVIDIA's $24 Billion Advantage Over Advanced Micro Devices]
Jó évet fognak zárni mindegyik cégnél. -
AsakuraDave
őstag
válasz
FollowTheORI #42950 üzenetére
Jelenlegi top PC-n natív 8K max graf 30fps
[link]
Jelenlegi konzolok nem natív 4K alacsonyabb grafika mint PC 60fps.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #42950 üzenetére
De a PS5-ön ez GNM-en fut, ami azért sokszor jobb API, mint a DirectX 11.
-
Yutani
nagyúr
válasz
FollowTheORI #42950 üzenetére
Egy RX 470-en is megvan a 60 FPS... 1080p LOW-on.
-
-
Yutani
nagyúr
válasz
tisztelturam #42946 üzenetére
Mintha az NV kártyáin jobban futna.
-
tisztelturam
aktív tag
Days Gone Benchmark Test & Performance Review (Techpowerup)
-
Yutani
nagyúr
Na, nem csak a videókártya árak szállnak el a bányászat miatt:
-
[GFN Thursday: 61 Games Join GeForce NOW Library in May]
éssss akinek megvan az eredeti annak már jön lefele a Metro Enhanced ingyen ..
73,4 GB -
gejala
őstag
válasz
AsakuraDave #42939 üzenetére
RE3-ban alapból van egy kis élesítés a képen, amit csak moddal lehet kikapcsolni. Gondolom a TAA miatt tették bele. De így viszont AA nélkül csak még rosszabb az egész, mert a recék is túl vannak élesítve és durván vibrál minden mozgás közben.
Én ezért használtam végül FXAA+TAA kombót. Lágyabb tőle a kép, de legalább nem fájdul meg a fejem.
-
AsakuraDave
őstag
válasz
gejala #42938 üzenetére
Hát jah Resi 3 Remake is csak 200%-on lesz az igazi az meg már render resnek mennyi 8K ha 1440pn vagyok? De még mindiginkább legyen kicsit pixeles egy két dolog minthogy elmossa a képet a TAA. TAA nélkül iszonyat részletes egy csomó textúra míg TAA-val elvész egy csomó detail igy amugy tök felesleges a munka vele...
-
gejala
őstag
válasz
AsakuraDave #42930 üzenetére
Ez egy PBR motor, úgyhogy élsimítás nélkül brutál aliasing van mindenhol 4K-ban is.
Egyedül az FXAA+TAA beállítás ad jó minőséget. Egymagában egyik se elég, SMAA meg grafikai hibákat okoz, miközben a recékkel semmit se tud csinálni.Én is kipróbáltam 1440p + res scalet AA nélkül, de borzasztóan néz ki, főleg mozgásban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A VRS-t többféleképpen lehet használni. Van neki egy Tier_1-es és egy Tier_2-es szintje. Ebben a játékban a Tier_1 van csak kihasználva, abban nincs sok lehetőség, ellenben fut az Intel IGP-in. És ez azoknál fontos, mert sokat jelent ám az előny. A Tier_2-es szint viszont nem fut az Intel IGP-ken (ilyen van egyébként a Gears 5-ben). Na most a Tier_2-es szintre lehet olyan megoldást csinálni, ami úgy növeli a teljesítményt, hogy nem csökkenti a képminőséget, de a Tier_1-es szint túl limitált ehhez. Az új RE-ben az lehetett a döntő, hogy a motor eleve marha gyors, ergo sokkal jobban számított, hogy az Intel IGP-i kapjanak egy kis boostot, minthogy a VGA-k 100 fps helyett 110-zel menjenek. Véleményem szerinte teljesen érthető döntés ez most.
-
gV
őstag
persze megérte beemelni a DX12U-ba csak azért nézd meg a TPU-s teszten, ha kicsit bele nagyítasz már látszik elég sokat ront a minőségen (pl. kanapé és alatta a csempe), nekem a VRS még mindig csak a 3DM-ban mutat jól (ellentétben az RT-vel és DLSS-el azok játékokban is rendben vannak).
-
gV
őstag
Resident Evil Village im Technik-Test - ComputerBase
most a Turing túl jó vagy nem optimalizáltak rendesen Amperere? mert kb. annyit lassul RT-vel mind2. -
qwe8585
csendes tag
https://www.youtube.com/watch?v=e_m2i5hU9jM
NVIDIA & AMD Won't Like This: GPU Price Creep, Greed, and Generational Stagnation
-
AsakuraDave
őstag
válasz
imi123 #42929 üzenetére
[link] Demo RT teszt meg comparison. Szokásosan jól fut ez a motor viszont arra a fránya TAA lehetne AA OFF beállítás is hozzá...
Pont most toltam ki a Resi 3 Remake -et és már ebbe is a karaktermodellek meg minden elég jól néz ki persze TAA nélkül mert itt szerencsére kikapcsolható azt +200% res scale 1440p-n[link]
-
válasz
AsakuraDave #42918 üzenetére
Bekerül a játék GF Nowba is,így bárki élvezheti/ kipróbálhatja RT képes kártya nélkül is. Meg pár hasznos fejlesztés is bekerült. [link]
-
-
paprobert
őstag
"Ha a rendszert erre építjük, akkor a nextgen RT-t alkalmazó portokhoz 50-60 GB-os VGA-k fognak kelleni, mert a PC-s szabványos rendszer nem tud kivágni és LOD-ot változtatni."
Ha azt nézem, hogy az összes konzolgeneráció végére a konzolokban található RAM mennyiség ~négyszeresét rakják a gyártók a VGA-ra, akkor még jók is leszünk a 64GB-tal.
Lesz mivel terméket szegmentálniuk az évek alatt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
AsakuraDave #42916 üzenetére
Sok játékban ma borzasztóan korlátozva van a sugarak távolsága. Egyszerűen csak a szemed elé lövi ki, pár virtuális méterre. Ennek az oka, hogy ha olyan messzire lőné, mint mondjuk a Godfall, akkor borzasztóan zabálná a VRAM-ot az effekt. Erre a megoldása programozhatóság.
[link] - ez az előadás nagyon részletesen bemutatja, hogy mi a probléma. Felvázol rá egy potenciális megoldást, és azt is prezentálja, hogy az miért megoldás.
#42917 b. : A probléma általános. Elég sok dolognak nem úgy kellene, hogy kinézzen RT-ben, ahogy kinéz. Azért olyan az eredmény, mert 2-3 méterig vannak sugarak. Esélye sincs az RT-nek, hogy igazán jól működjön. De ugye a fejlesztők is be vannak szorítva, mert ha tovább lövik a sugarakat, akkor azért gigabájtokban fizetnek. Olyan VRAM terhelést raknak a VGA-kra, amire nincsenek felkészítve. Nincs elég VRAM rajtuk. De a megoldás nem az, hogy raksz rájuk sok GB-ot, hanem az, hogy azt a memória- és erőforrás-pazarló működést megszünteted. Ez már csak azért is fontos, mert ugye a nextgen konzolról jönnek át majd az új portok, azokban extrém geometriai terhelés lesz, és eközben akkor is számolni kell egy rakás tartalmat, ha a kamera rá sem néz. Ez butaság. Ha a rendszert erre építjük, akkor a nextgen RT-t alkalmazó portokhoz 50-60 GB-os VGA-k fognak kelleni, mert a PC-s szabványos rendszer nem tud kivágni és LOD-ot változtatni. Ezért nem alkalmaz egyik konzol sem fixfunkciós bejárási lépcsőt. Ha így tennének, akkor ott is gyűlnének ám a felesleges gigabájtok a memóriában, de ugye van a hülye brute force megoldás, és az okos. És a fixfunkciós egység ugyan jóval gyorsabb lehet, de a programozhatósággal meghatározhatod, hogy csak a szükséges dolgokat számold. Ami a teljes számítás egy töredéke lesz, mert a kamera nem lát mindent, és amit nem lát azt nyugodtan ki lehet vágni (kinek számolod, ha nem látszik?), vagy ami messze van, arra nyugodtan mehet egy alacsonyabb LOD szint, amit akár a sugár kilövése után is lehet változtatni.
-
-
Laja333
őstag
válasz
AsakuraDave #42907 üzenetére
-
válasz
AsakuraDave #42918 üzenetére
Igen erre gondoltam a kiindulási kommentemben amit a mester félreértett .
-
AsakuraDave
őstag
RT GI, REFLECTION > RT SHADOW
De úgy eszméletlen szinten sokkal többet nyújt a másik két RT effekt és nem nem AMD miatt mert azokon "csak" RT SHADOW támogatott címek vannak én pl Cyberbe se kapcsolom be annyival is több FPS mivel látványba nem hoz semmit csak ha tényleg AZT figyelem míg a GI, Reflection eléggé szembetűnő változást nyújt.
-
De te most egy olyan dolgot keversz ide aminek nincs köze ahhoz amit én leírtam feljebb és olyan dolgokat keversz ide aminek alapból semmi köze a kiindulási kommentemhez.
Godfall esetében mindig is ez lesz a véleményem. bármennyi Vramot is sprórol. Nulla hozzáadott értékkel bír benne az RT árnyékolásra. Azzal többet spórolok, ha kikapcsolom benne.Értem hogy profitálhatna belőle de nincs itt a Microsoft megoldása. Nvidia meg nem tud konzolokra építkezni, majd ha lesz szabványos DXR megoldás rá hogy ne fix távolsággal dolgozzanak biztos használják. DE most ez van és nincs más.
Attól hogy elolvasom mit szeretnének DXR alatt attól még nem lehet örülni egy ilyen látványos megoldásnak mint amit a Metro felmutat a mostani szabványos DRX alatt szegényes 6-10 GB Vrammal?
ráadásul nem csak előző generációs Nvidia kártyákra optimalizálva de szépen fut a Radeon 6000 szérián is ...Vagy kizárt? porosodó fixfunkciós hardverekről beszéljünk?
Te már egy más dimenzióról beszélsz mert félreértetted a kiindulási kommentet és most itt tartunk. -
AsakuraDave
őstag
AMD kártyákon amúgy is ott az 16GB vram és még se fut jobban ez az RT a DF teszt alapján
Még mindig nem tartunk ott, hogy a vram kevés hanem az Ampere kártyán az RT core erősebb mint az RDNA2-eseken lévő core. Raszterba Exodus alatt a 6800XT >=RTX3080, DF videója alapján meg most majd ez a CSAK RT-vel játszható verzió min 20-30%-al jobban megy a 3080-on mint 6800XT pedig azon van +50% vram ezekre a feleslegesen sok számításra bár nekem a "compute" szó alapján a vram mennyiség eszembe se jut, hogy számítana bármit is, mivel a numero 1 az a GPU "agya" fog számítani, hiába a trillió vram ha számolni meg nem tud a kártya... Mindegy nV szponzorált cím readás ingyé mivel megvan a "sima" amit még 2080-on toltam így 3080-on lesz minőségbeli javulás egy új végigjátszásra
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Érdekes. A Godfall esetében nem voltál ennyire kibékülve azzal, hogy messzire lőtték a sugarakat. Akkor baj volt vele. Most már megbékéltél ezzel is? Mert őszintén szólva szerintem, és tényleg csak szerintem, a Godfall pont elképesztően sokat profitálnak az Intel megoldásából. Gigabájtokban mérhető memóriát spórolnának vele, miközben a képminőség semmit sem romlana.
-
Én nem beszéltem a DXR mostani állapotáról, mert nem érdekel érted? leszarom mennyi Vramot pazarol és Egy átlag felhasználó így működik.
RTX On aztán ha megy akkor megy ha nem akkor nem.Jobban néz ki? jobban. Ha kell mellé DLSS akkor azzal ha úgy sem megy akkor Játszik RT .anélkül. Ennyi a sztori.
Az 5700 kártyán menyi Vramot eszik az RT ? na látod . Ez a játék jól néz RT vel ennyi, nem kell ezt lehámozni állandóan Cicaharcá és lefikázni mindent meg a fix funkciós hardvereket idekeverni és állandóan sírni itt. Videón láthatod és beépítették jól néz ki, szépen fut egy Turing kártyán is örülünk? örülünk. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Tehát teljesen jó, hogy egy eljárás 3-7 GB VRAM-ot el tud pazarolni a semmiért? Oké, nincs több kérdésem.
Az a baj, hogy ez nem gyártói vita. Minden VGA be tudja szopni a 3-7 GB-os extra VRAM használatot, és az ezzel járó extra terhelést, méghozzá csak azért, mert szar a rendszer. És ha megnéznéd azt az előadást, akkor meg is értenéd, hogy miért. De ha azért nem vagy hajlandó megnézni, mert az Intel csinálta, akkor úgy alakítasz ki véleményt, hogy az API problémáit nem ismered.
Megjegyzem, az NV-nek is pont ugyanaz a véleménye, mint az Intelnek és az AMD-nek. A DXR aktuális állapota híg fos, mert őket is pont ugyanúgy érinti az extrém pazarló memóriahasználata, mint az Intelt és az AMD-t. Sőt, a GDDR6X miatt őket jobban érinti.
-
Abu. Már nem érdekel mit írsz. Elfogult vagy . Mint írtam már neked mindig az a jó amit más csinál , csak ne NV cucc legyen. RT ben csak az árnyékolás a jó mert AMD csak azt használ RT megoldásban meg az Intel a jó akiknek még kártyájuk sincs de megmondjak a tutit. Használd egészséggel. nekem lassan 3 éves lesz az RT képes kártyám. Jól szolgál ma is. A tehát nem érdekel már amit írsz mert nem adok semennyire a véleményedre. van sajátom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sokkal olcsóbban lehet jobb GI-t csinálni. Lásd az Unreal Engine 5 Lumen megoldását. Annak van szüksége RT-s GI-ra, aki nem elég okos, hogy ezt a problémát az erőforrások töredékéből megoldja. Nem viccből nem használnak ilyet a modern motorok. Sokat zabál, és az alternatíváknál nem jobb. De persze, ha az erőforrásokat akarod pazarolni, akkor hajrá.
Pedig érdekelhetne, mert egészen jól elmondja az Intel, hogy miért fos most az RT. Csak egyszer nézd meg, és meg fogod érteni, hogy nem a hardver az oka, hanem az a pazarló munkavégzés, amire az API rákényszeríti a hardvert. Az Intel fel is vázolja, sőt, be is mutatja működés közben a megoldását.
-
A teljes körű RT alatt a ligthning / GI funkciót értettem a játékokban az árnyékolás mellett, nem ezt amit leírtál újra, hogy milyen szar nekünk.
Szomorkodunk is minden nap, a leglassabb kártyáink vannak RT alatt és van benne egy csomó felesleges anyag is amik porosodnak
Pont nem érdekel az Intel hogy old meg bármit is .
DE örülök hogy magadra vetted az AMD -s jelzőt, még ha a mondandóm nem is volt egyértelmű -
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljes körű RT van azokban is. A különbség, hogy a programozhatóságra van tervezve. Már elmondtam, hogy a traversal unit, ami hiányzik koncepció. Azért nincs benne, mert a traversal shaderrel használhatatlan. Nem lehet majd elérni a hardverben, ott fog porosodni a tranzisztorok között, egy hardveres /dev/null lesz.
Ugyanígy az Intelnek sem lesz fixfunkciós traversal unitja. Érdemes megnézni ezt az előadást. Nagyon jól bemutatja azt a gigantikus pazarlást, ami a gondot jelenti, ha a traversal lépcső nem programozható. Ha a pazarlást kilövöd a programozhatósággal, akkor sokkal több sebességet nyersz, mintha egy külön hardvert építenél a pazarlásra. [link]
-
válasz
AsakuraDave #42907 üzenetére
Néztem a tesztet és a gépigénye is viszonylag jó lett, van ahol gyorsabb mint az eredeti verzió, azért az elég király.
Remélem most majd tényleg rá tud nézni pár Amd-s miről is szól (hatna) ez, meg hogy valóban miért is kellene teljes körű RT. -
AsakuraDave
őstag
[link] Cyberpunk 2077 -ben is a lightning RT adja a legtöbbet a játékélményhez főleg mivel egy neonfényes csilivili világban játszódik, persze a reflection se rossz de ez inkább annak tudható be, hogy az alap SSR egy falra hányt borsó szintjén lettek implementálva... Jó lenne látni ezt elterjedni mert tényleg órákat csökkent a munkán és lehetne másra fordítani azt az időt. RDNA2-ön elv DLSS nélkül akár 1440p-be is játszható lesz RT-vel így remélem azért majd ez kicsit felnyitja a szemeket és nem továbbra is azt kell hallgatni, hogy az RT egy haszontalan cucc. Akinek ezután se tetszik meg az RT az nem tudom a valós életben, hogy látja a fényeket vagy hogy nem érzékeli, hogy mennyivel immerzivebb az egész környezet amit a monitoron/TV-n lát, mert eddig a CB77 kívűl nincs játék ami akár csak közelítene is a valósághoz, readás ugye RT-vel nem kell külön munka, hogy ha te kilövöd a lámpát akkor hogy legyen a kép így talán nem lenne több halhatatlan villanykörte a játékokba
-
válasz
Petykemano #42903 üzenetére
Egyszeruen perpill bizonyos chip-ek eseten mi a Q2-es igenyek felet nem tudjuk kiszolgalni, top customerek eseten, ugy hogy ez csak discrete semiconductor piac, akkor szerinted az IC piacon mi lehet....
-
Kolbi_30
őstag
válasz
Petykemano #42903 üzenetére
Mindent elvisznek nem tudnak eleget gyartatni. Ez van.
-
Ami nekem új infó volt:
Enterprise, Embedded and Semi-Custom segment revenue was $1.35 billion, up 286 percent year-over-year and 5 percent quarter-over-quarter. The year-over-year increase was driven by higher semi-custom product sales and EPYC processor revenue. The quarter-over-quarter increase was driven by higher EPYC processor sales partially offset by lower semi-custom product sales.
Az meg örömteli, hogy 50%-kal több noti design lesz úgy fest, csak legyen is mit beléjük rakni
AMD customers are on track to increase the number of notebooks based on the AMD Ryzen 5000 Series Mobile Processors and AMD Ryzen PRO 5000 Series Mobile Processors by 50 percent compared to the prior generation, as leading OEMs announced new systems for businesses, gamers, creators and consumers.
kitekintés:
For the second quarter of 2021, AMD expects revenue to be approximately $3.6 billion, plus or minus $100 million, an increase of approximately 86 percent year-over-year and 4 percent quarter-over-quarter. The year-over-year increase is expected to be driven by growth in all businesses. The quarter-over-quarter increase is expected to be primarily driven by growth in data center and gaming. -
awexco
őstag
válasz
szmörlock007 #42900 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Apple Air Pad 5.generácio / 32GB / Wi-fi / 12Hó garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest