- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
AsakuraDave #44367 üzenetére
A napokban meg azt olvastam, hogy a hajók üresen vesztelgelnek a kikötőkben, a személyzet nem hajlandó elhagyni őket, mert várják a fizetésüket, amivel hónapok óta tartozik nekik a tulajdonos cég. Most akkor mi van?
Ugyanakkor azt is írják, hogy az USA-ban ott állnak a teli konténerek és nem történik semmi. Felfoghatatlan.
-
Petykemano
veterán
válasz
AsakuraDave #44367 üzenetére
Nem tudom, jól értem-e?
Tehát üres (vagy legalábbis félig teli) konténerrel nem.indulNak a hajók.
Mi változott? Miért üres a konténer?
- Mert kínában a covid miatt állnak a gyárak?Ez nehezemre esik elhinni.
Ha erről lenne szó, akkor azért kéne szivárognia híreknek brutális kínai lezárásokról. Másrészt akkor az AMD, nvidia, tsmc és a partnereik is súlyos veszteségeket kéne elszenvedniük, hiszen nem érkezik meg az áru az eladás helyszínére.Szerintem hihetőbb magyarázat volna az, hogy a termelés zavartalan, csak más piacokra adják el.
-
Petykemano
veterán
válasz
AsakuraDave #44361 üzenetére
Arra van magyarázat, hogy mivel vannak tele ennyire a hajók és konténerek?
A covid lezárások idején ez érthető volt. De azóta csak.helyreálltak a munkahelyek, nem? Már nem nyaralnak otthon a dokkmunkások, és kamionosok. Mitől nőtt meg az áruforgalom?Az energia árakra plauzibilis válasz sztem a kripto.
-
válasz
AsakuraDave #44351 üzenetére
Látszana a logisztikai drágulás is. Egy konténer ára tízszeresére ment fel, egy VGA árában ez néhány dollár drágulás eredményezne csak. Múlkor kiszámoltam, bár nyilván nem pontos, de közelítheti a valóságot.
-
Petykemano
veterán
válasz
AsakuraDave #44351 üzenetére
>> "de alapból is drágábbak lennének csak nem ilyen"
Ez a videó lényegi mondanivalója>> "azt mondani hogy a logisztikai drágulás nem látszódna a terméken.. "
Ilyet meg nem állít -
Devid_81
félisten
válasz
AsakuraDave #44351 üzenetére
En azt ertem, hogy a logisztika kis vagy nagy reszet teheti ki a koltsegeknek, es azt is ertem, hogy eladhatjak mas uton, mint teszik is a termekkel.
Csak arra akarom felhivni a figyelmet, hogy mielott adakozast kezdenenk es penzt gyujteni a logisztikanak, gyartoknak stb eloszor lassuk mar azt is tisztan, hogy koszonik szepen ezek a lancszemek jol vannak es eletuk egyik jobb, hanem a legjobb eveiket elik jelenleg anyagilag, de akkor megis hogy ha ennyire minden ellenuk jatszik?
Jelenleg a "mindenre rafoghato" lehuzas zajlik, semmi tobb.Csavarhatjuk ezt barhova.
Nezd meg a hireket, pusztan az elmult 1 hetben volt tuz TSMC mellett ami novelheti az arat, volt egy foldrenges is ami szinten novelheti az arat, majd holnap jon az esozes, de uzemanyag ellatas gondok vannak, nincs viz a gyartashoz...es melle rakjuk a covidot ami lassan 2 eve a legjobb indok az emelesre.
Ha egy legy lesz@rja a gyarkaput mar emelnek, ennyi, amig a p@r@szt elviszi a termeket 5x aron addig csinaljak, majd ha lemegy a kereslet akkor arat csokkentenek. -
Devid_81
félisten
válasz
AsakuraDave #44349 üzenetére
Pontosan mivel magyaraznad azt, hogy az Intel&AMD&NVidia is rekordokat dontoget minden egyes negyedevben miota a covid van?
Mert ha ellatas gondokkal es logisztikai gondokkal kuzd a vilag akkor szvsz nem lehet eladni sem, hiszen nincs termek ami kijonne a gyarbol es nincs aki szallitsa, avagy a user nem lat semmit sem amit vehetne, de kozben megis hulyere gazdagodnak valakik a taplaleklanc tetejen..!? -
Alpi.
addikt
válasz
AsakuraDave #44335 üzenetére
Lényegében bármilyen eljárással is felskálázott kép egyre kevésbé "romlik" ahogy növekszik a felbontás. 720p-ről 1080p-re felskálázott kép elég ótvar, míg 1440p-ről 4K-ra nagyságrendekkel kevésbé romlik a natív felbontáshoz viszonyítva. Ez a "viselkedés" majdhogynem önmagában, optimalizáció oldalról képbe kerülhetne. Mert ha valami nem okoz észrevehető romlást, de csökken a gpu terhelés, azt értelmesebb fejlesztők próbálják kiaknázni. Ez a jövőben, 8K, akárhány K-nál még inkább előtérbe kerül majd ha tippelni kéne.
"Konzolokon is csak úgy megy az RT hogy a felbontás kb negyede az RT felbontás." - RT-vel nem vagyok igazán képbe, de általában a fényforrások / árnyékok / tükröződések oldalról rengeteg opció, eljárás, stb. alkot egy rendszert. Úgy kell felépíteni, hogy minden helyzetben jól nézzen ki, de ugyan akkor a feltolunk mindent oszt' jólvan út óriási mellét eredményez. A teljesítményt bármeddig agyon lehet verni, de lehet olyant is, hogy nagyon jól néz ki, mégis ahhoz mérten, alig kérjen "enni". Tuti, hogy RT -nél pont ezek meg még sokkal több opciós a story. Pc-n nagyon ritkán látni értelmesebb optimalizálást vagy kiemelkedően jól összerakott, jól működő engine-ket. Középszar és nagyon rosszat annál gyakrabban. Annak ellenére, hogy nem vagyok nagy konzolos, azért ott tudok mondani jópár olyan művet, ami szinte hihetetlenül jól néz ki, ahhoz képest, hogy egy kenyérpirítón fut ! Ezt most csak amiatt mondtam, hogy én nyitva hagynám itt azt az ajtót, hogy simán beleX@rnak pcs oldalról jópár dologba, mert majd úgyis megveszi az ürge az erősebb vgat, aztán annyi. Valahol meg is értem egyébként őket. Ennek ellenére ami jó az jó, ami rossz az meg nem jó. -
Callisto
őstag
válasz
AsakuraDave #44335 üzenetére
4K + Quality DLSS -nél azért már kicsit a tűt a szénakazalban szindróma, hogy észrevedd a "romlást"
Messziről kiböki a szemem azonnal. AMD-s verziója pedig még rosszabb.
-
válasz
AsakuraDave #44177 üzenetére
teljesen új, modern motorra lenne szüksége ezeknek a frenchisek-nek megérdemelné a sok rajongó és vásárló azt gondolom. De ez van az Évente jövő COD nál is. Minek ha így is megveszik.
-
válasz
AsakuraDave #44166 üzenetére
Ezt inkább két részől érdeme megközelíteni :
1,szinte minden Amd szponzorált címben így van, gondolom direkt erre rá is rágyúrnak, mert ez kellemetlen az NV számára, de mindent félretéve , tökre megérdemli a zöld ezt a dolgot, mert legalább 12 GB ram kellett volna a 3080 kártyára, de inkább 16.A FC 3-6 mindegyik ezt művelte a megjelenéskor, Vram hiány nélkül is rengeteg ilyen bugot generáltak. nem feltétlenül annak a sara ez, de persze simán lehetséges.
-
HSM
félisten
válasz
AsakuraDave #44168 üzenetére
Meg kéne nézni egy 8-12GB-os RX-et, azokon hogyan működik.
Én is láttam rengeteg játékot, ami vidáman lefoglalja, ami csak van a kártyán, de nem biztos, hogy ez is így működik. -
HSM
félisten
válasz
AsakuraDave #44166 üzenetére
"ha megnézed a videót látod, hogy a 3080-ason nem tölt be a textúra mert "elfogy" a vram hozzá PEDIG ott lenne még 1.5GB vram a játéknak csak xarik rá"
Ez a memória töredezettsége miatt is lehet, ha nincs egyben elég nagy szabad terület, akkor az egészet át kellene rendezni, hogy beférjen az új allokáció. -
HSM
félisten
válasz
AsakuraDave #44162 üzenetére
Nem a compute, ami hamarabb elfogy az RX6800/6900-okon túltolt RT-vel, hanem a memória sávszélesség. Nyilván a 3080-akon közel másfélszer szélesebb buszon GDDR6X-el ilyen téren több tartalék van.
#44164 Busterftw: "Ha 8GB ramod van, 15 tabbal lefoglal 4-et, ha 16GB-od van akkor 10-et, ha 32GB akkor meg 14-et."
Egyfelől ez nem igaz, nem foglal lényegesen többet, mint amire ténylegesen szüksége van, másfelől, amikor nincs annyi ramod, mint kéne neki úgy földbeáll a sebessége, hogy öröm nézni."A lefoglalt/használt vram közti különbséget kellene már megérteni."
Úgy látszik, nálad is vannak még ilyen téren hiányosságok. -
Busterftw
nagyúr
válasz
AsakuraDave #44162 üzenetére
Ez olyan mint a Chrome. (sarkitva)
Ha 8GB ramod van, 15 tabbal lefoglal 4-et, ha 16GB-od van akkor 10-et, ha 32GB akkor meg 14-et.Ettől még 8GB-on is flottul megy a 15 tab.
Ha van hely lefoglal többet, de annyit nem fog használni.
A lefoglalt/használt vram közti különbséget kellene már megérteni. -
válasz
AsakuraDave #44065 üzenetére
Egyetértek, én is így gondolom.
-
keIdor
titán
válasz
AsakuraDave #43811 üzenetére
A konzol piacon a Playstation és Xbox sokkal nagyobb brand, ezeknek a neveknek vannak fanjai is, nem az AMD-nek, a laikusabb azt se tudja, hogy ez van benne.
Reklámozzák is azt, amiket írtál, csak nem Radeon brand névvel…
-
keIdor
titán
válasz
AsakuraDave #43802 üzenetére
A konzol nem hozzájuk tartozik, van Xbox meg Playstation csatorna sokkal több feliratkozóval.
-
válasz
AsakuraDave #43802 üzenetére
Mindig van az utcán vagy földúton néhány tócsa, csak hogy tükröződhessen. Weird.
-
koko52
nagyúr
válasz
AsakuraDave #43804 üzenetére
FC1 és FC3 a két kedvenc.
-
koko52
nagyúr
válasz
AsakuraDave #43802 üzenetére
FC sorozat nálam best forever, ne sértegesd!
-
Jacek
veterán
válasz
AsakuraDave #43640 üzenetére
Van nálam egy TI beraktam még anno kipróbáltam 64 MH/s volt most 80!
De én csak beraktam megnézni tegnap, Abu írta a mai cikkben hogy lehet allítani majd még ránézek
-
PuMbA
titán
válasz
AsakuraDave #43226 üzenetére
Igen, kicsit vicces, hogy elvileg én akarom a világomat ráhúzni a történésekre, mikor pont az ellenkezője igaz. Xbox Series X húzócímbe nem raknak RT-t, ez mindent elmond a helyzetről. Majd ha 10 játékból 6 RT-s akkor lehet mondani, hogy az RT-t nagy figyelemmel kell követni
Ma még ott tartunk, hogy az se tiszta, hogy az NVIDIA fixfunkciós iránya vagy az AMD univerzálisabb RT megoldása lesz a győztes, mert PC-n az előbbi, konzolokon az utóbbi hódít.
-
awexco
őstag
válasz
AsakuraDave #42971 üzenetére
Lehet a direct storage hiánya miatt kér ennyi ramot ...
-
gejala
őstag
válasz
AsakuraDave #42939 üzenetére
RE3-ban alapból van egy kis élesítés a képen, amit csak moddal lehet kikapcsolni. Gondolom a TAA miatt tették bele. De így viszont AA nélkül csak még rosszabb az egész, mert a recék is túl vannak élesítve és durván vibrál minden mozgás közben.
Én ezért használtam végül FXAA+TAA kombót. Lágyabb tőle a kép, de legalább nem fájdul meg a fejem.
-
gejala
őstag
válasz
AsakuraDave #42930 üzenetére
Ez egy PBR motor, úgyhogy élsimítás nélkül brutál aliasing van mindenhol 4K-ban is.
Egyedül az FXAA+TAA beállítás ad jó minőséget. Egymagában egyik se elég, SMAA meg grafikai hibákat okoz, miközben a recékkel semmit se tud csinálni.Én is kipróbáltam 1440p + res scalet AA nélkül, de borzasztóan néz ki, főleg mozgásban.
-
válasz
AsakuraDave #42918 üzenetére
Bekerül a játék GF Nowba is,így bárki élvezheti/ kipróbálhatja RT képes kártya nélkül is. Meg pár hasznos fejlesztés is bekerült. [link]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
AsakuraDave #42916 üzenetére
Sok játékban ma borzasztóan korlátozva van a sugarak távolsága. Egyszerűen csak a szemed elé lövi ki, pár virtuális méterre. Ennek az oka, hogy ha olyan messzire lőné, mint mondjuk a Godfall, akkor borzasztóan zabálná a VRAM-ot az effekt. Erre a megoldása programozhatóság.
[link] - ez az előadás nagyon részletesen bemutatja, hogy mi a probléma. Felvázol rá egy potenciális megoldást, és azt is prezentálja, hogy az miért megoldás.
#42917 b. : A probléma általános. Elég sok dolognak nem úgy kellene, hogy kinézzen RT-ben, ahogy kinéz. Azért olyan az eredmény, mert 2-3 méterig vannak sugarak. Esélye sincs az RT-nek, hogy igazán jól működjön. De ugye a fejlesztők is be vannak szorítva, mert ha tovább lövik a sugarakat, akkor azért gigabájtokban fizetnek. Olyan VRAM terhelést raknak a VGA-kra, amire nincsenek felkészítve. Nincs elég VRAM rajtuk. De a megoldás nem az, hogy raksz rájuk sok GB-ot, hanem az, hogy azt a memória- és erőforrás-pazarló működést megszünteted. Ez már csak azért is fontos, mert ugye a nextgen konzolról jönnek át majd az új portok, azokban extrém geometriai terhelés lesz, és eközben akkor is számolni kell egy rakás tartalmat, ha a kamera rá sem néz. Ez butaság. Ha a rendszert erre építjük, akkor a nextgen RT-t alkalmazó portokhoz 50-60 GB-os VGA-k fognak kelleni, mert a PC-s szabványos rendszer nem tud kivágni és LOD-ot változtatni. Ezért nem alkalmaz egyik konzol sem fixfunkciós bejárási lépcsőt. Ha így tennének, akkor ott is gyűlnének ám a felesleges gigabájtok a memóriában, de ugye van a hülye brute force megoldás, és az okos. És a fixfunkciós egység ugyan jóval gyorsabb lehet, de a programozhatósággal meghatározhatod, hogy csak a szükséges dolgokat számold. Ami a teljes számítás egy töredéke lesz, mert a kamera nem lát mindent, és amit nem lát azt nyugodtan ki lehet vágni (kinek számolod, ha nem látszik?), vagy ami messze van, arra nyugodtan mehet egy alacsonyabb LOD szint, amit akár a sugár kilövése után is lehet változtatni.
-
Laja333
őstag
válasz
AsakuraDave #42907 üzenetére
-
válasz
AsakuraDave #42918 üzenetére
Igen erre gondoltam a kiindulási kommentemben amit a mester félreértett .
-
válasz
AsakuraDave #42907 üzenetére
Néztem a tesztet és a gépigénye is viszonylag jó lett, van ahol gyorsabb mint az eredeti verzió, azért az elég király.
Remélem most majd tényleg rá tud nézni pár Amd-s miről is szól (hatna) ez, meg hogy valóban miért is kellene teljes körű RT. -
PuMbA
titán
válasz
AsakuraDave #42793 üzenetére
Azért csalódás, mert szénné marketingelték az egészet, hogy milyen jó lesz. Igazából megértem a fejlesztőket, mert előző gen konzolokban lévő gyenge CPU-ra kellett csinálniuk a játékot, de hogy a játék nem next-gen, az tuti biztos
A prev-genre ültetve próbáltak kihozni mindent, de hát ez csak azt engedi, hogy tőled 20m-ig minden szuper részletes, aztán meg a grafika átmegy a nullába. 2013-as GTA V LOD szintnél jobbat nem tudtak csinálni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
AsakuraDave #42737 üzenetére
Ha Founders Edition, akkor március végén jön hozzá a VBIOS, ha nem referencia, akkor Q2-ben hozzák a gyártók. De ha nem azon a nyolc játékon éppen nem játszol, amit az NV támogat, akkor felesleges vele foglalkoznod még. Az NV megoldása egyelőre nem olyan, amilyen az AMD-é, hogy minden szoftveren működik. Fokozatosan kerül hozzáadásra a szoftverek támogatása. Egyelőre erre a nyolc játékra van korlátozva: Assassin's Creed Valhalla, Battlefield V, Borderlands 3, Forza Horizon 4, Gears 5, Metro Exodus, Red Dead Redemption 2 és Watch Dogs: Legion
-
AsakuraDave
őstag
válasz
AsakuraDave #42701 üzenetére
[Metro Exodus EE]
Úgy is megakartam venni steam-re is az acsik miatt meg anno "csak" 2080-asom volt így nem ment maxon
Valszeg most se fog de legalább nem az a gagyi DLSS lesz benne mint megjelenéskor.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
AsakuraDave #42701 üzenetére
Nem más szögből süt, hiszen ez egy fejlesztői kép, ahol direkt pont ugyanúgy vannak beállítva a fényforrások. De pont ez a lényeg, hogy az árnyékoknál RT nélkül az apró részleteket nem tudod normálisan megvalósítani. Egyszerűen a kapott eredmény torz lesz, és raszterizálásnál esélyed sincs, hogy ezen reális körülmények szintjén javíts. Vannak persze bizonyos trükkök, mint például a frustum tracing, de az az RT-nél is nagyobb teljesítményigénnyel rendelkezik.
Emiatt repült rá sok fejlesztő az RT árnyékokra, mert a problémát ezeknél az effekteknél csak RT-vel lehet kezelni. Más effekteknél vannak nagyon jó alternatívák, de az árnyékok túl nehezen alkalmazhatók. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
AsakuraDave #42698 üzenetére
A Hitman 3 az nem szimpla SSR, hanem egy hibrid megoldás, aminek az alapja SSR, de ezt kiegészíti még render to texture, illetve némelyik felületre elég a cube map, és az is van rajta. Használhattak volna RT-t is, csak lassabb sokkal, és nem ad többet.
Az RT a tipikus gondokra tud reagálni. Képesek vagyunk alapvető árnyékot kreálni nélküle, de nem tudunk pontosat. Egy csomó hiba lesz az árnyékok szélével, sokszor ez nem elég éles, vagy nem elég lágy, nem elég erős az átmenet, stb. Ezeket nagyon nehéz RT nélkül kezelni. És azt is, ahova kellene árnyék, de az istenért se tudod beműteni. RT-vel ezek egyszerűen mennek.
Ugyanez van a Dirt 5-ben is RT-vel:
On:
Off:
Ezek mind olyan apró problémák, amelyekre a raszterizáláson belül nincs válasz. A visszaverődéssel még lehet jól trükközni, ahogy a GI effektekkel is, de az árnyékoknál a raszterizálásának egészen durva határai vannak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
AsakuraDave #42696 üzenetére
Cyberpunk lelépezője nem valami jó. Sok, nagyon régi technológiát használ, amelyeket a mai motorok már bőven leléptek. Ezért számít a visszaverődés. De ha olyan SSR-t használna, amilyet mondjuk a Godfall, akkor messze nem vennéd észre a különbséget.
A Godfall az árnyékoknál azokat a dolgokat számolja RT-ben, amit nehéz raszterizálással megoldani. Szinte lehetetlen. Nagyon sok munkával közel lehet kerülni, de egyszerűbb leimplementálni RT-vel. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
AsakuraDave #42692 üzenetére
A memóriaigény 4K-ra van megadva. 1440p-ben csökken memóriaigény, így nem kell már 12 GB. Emellett a Primal update bevezet egy új textúramenedzsmentet. Ha nincs elég VRAM a VGA-n, akkor elkezdi dinamikusan csökkenteni a textúrák méretét, így nyerve extra kapacitást az RT shadow effektre, ami önmagában 3 GB körüli VRAM-igénnyel rendelkezik.
Az árnyékok jelentik a legnagyobb problémát, amit nem lehet RT nélkül megoldani. Minden más problémára van gyorsabb, hasonló minőséget adó alternatíva. Sőt, a Far Cry 6-ban az Ubisoft bevezet majd egy hibrid SSSR-t. Az lényegében az RT visszaverődés effektekhez hasonló minőséget ad, csak negyedannyi erőforrásigény mellett, töredék memóriahasználattal. Egyébként lehetne alkalmazni jó hatékonysággal RT-t az árnyékokon túl is, de egyszerűen nincs még traversal shader, amivel visszafogható lehetne a memóriahasználat. Utóbbi a legnagyobb probléma, mert ha nem tudod a LOD-ot megfelelően kezelni, akkor jobban jársz egy trükkös implementációval mondjuk a visszaverődésre, mert az RT-s megoldás csak a kamerához nagyon közel működhet kevés VRAM terheléssel. Az Ubisoft főleg emiatt a probléma miatt vetette el az RT reflectiont a Far Cry 6-nál. Elképesztően limitált a mostani API.A Flight Simulator is viszonylag jó. A legnagyobb problémája az, hogy elavult API-t használ, mert a motor alatta sok éves.
A The Coalition a Microsoft tulajdona, ezért fértek hozzá az Unreal Engine Microsoft által módosított változatához, ami jelentősen átírt ám, emiatt fut sokkal jobban, mint a gyári. -
hokuszpk
nagyúr
válasz
AsakuraDave #42655 üzenetére
nagyjabol atfutottam, de tobb Radeont talaltam, mint 3080 -at
-
Devid_81
félisten
válasz
AsakuraDave #42655 üzenetére
Gondolom ez volt a nyitokeszlet egesz Kinara
-
#09256960
törölt tag
válasz
AsakuraDave #42646 üzenetére
A Cyberpunk 2077-et félreértik az emberek.
A 2077 az a V 1.0 kiadás éve benne -
tisztelturam
aktív tag
-
válasz
AsakuraDave #42642 üzenetére
Nekem pont ez tetszik benne, emlékeztet a Syberia-ra, azt imádtam anno, persze kérdés , hogy az irányítás és a kamerakezelés milyen..
-
válasz
AsakuraDave #42640 üzenetére
Az RT nem igen tesz hozzá ebben a játékban elnézve a teszteket, de a DLSS elég jól sikerült .
-
Televan74
nagyúr
válasz
AsakuraDave #42581 üzenetére
A 3600 és a 5600X között nagyon nagy a különbség. Addig a 3060 és a 3070 között kevesebb a difi. Biztos vannak játékok, ahol jobban járhat az ember egy drágább CPU + olcsóbb GPU párossal. De az esetek nagy többségében, bizony a GPU erő jobban fog számítani.
-
#09256960
törölt tag
válasz
AsakuraDave #42558 üzenetére
Bement egy bányász ?
-
awexco
őstag
válasz
AsakuraDave #42545 üzenetére
Pedig jó páran kiemelték fórumon a hatékonyabb rt-t
Bár semmi alapja nem volt de biztosak voltak a hülyeségükben
-
keIdor
titán
válasz
AsakuraDave #42533 üzenetére
Nincs rá szükség, szerintük így is ők a legjobbak.
-
awexco
őstag
válasz
AsakuraDave #42494 üzenetére
Osztom a véleményed , h witcher 3 sokkal több tartalommal volt ellátva.
A cp2077 story része olyan rövid és unalmas , hogy szégyen ...w3 ba néha kíváncsiságból is megnéztem h mi egy épület . Sokkal izgalmasabb volt ősi romok közt kutatni. Az cp2077 szép , szép de kevés izgalommal . Vasbeton épületek közt mászkálni 0 izgalommal .
-
válasz
AsakuraDave #42494 üzenetére
bizonyítani magamnak ? mit kellene bizonyítanom magamnak? nem gyerek vagyok aki az utolsó zsebpénzéből vette meg.
.
Tartalmat kérni 2 óra játék után , mikor simán 150 órát beletehetsz anélkül hogy lezárnád a sztorit? A mellék szálak jobbak mint a fősztori..
Játék még sok szempontból Béta,de szép! Engem nem hat meg ez , mert az 1.06 patch óta zavaró bugok nélkül játszható.
Az hogy többet vártam én is ebből a szempontból tény.
De A többi finomhangolás, nekem hozzá adni nem fog a játékhoz az én kártyámmal, majd orvosolják. -
válasz
AsakuraDave #42491 üzenetére
extra tartalommal? 2 óra játék után?ok
-
gV
őstag
válasz
AsakuraDave #42357 üzenetére
egy elnézést kérhetnének
-
Locutus
veterán
válasz
AsakuraDave #42343 üzenetére
Captain obvious to the rescue.
-
gV
őstag
válasz
AsakuraDave #42298 üzenetére
-
Bibgr0
aktív tag
válasz
AsakuraDave #42296 üzenetére
https://www.maxon.net/en/cinebench
szerk:
közvetlen letöltő link -
Jacek
veterán
válasz
AsakuraDave #42280 üzenetére
Edekes a 1x jatekban talalhato DLSS ami trainingezni kell a szerverparkban az viszont vilagmegvalto :)
Es ettol 4k nativ az marad -
válasz
AsakuraDave #42280 üzenetére
A Smart Access Memory esetében szintén direkt segíti a megírt programkód a technológia működését, így a legtöbb játék alapján átlagosnak számító 5-6%-os előny helyett 15-20% közötti gyorsulást is képes hozni a rendszer.
SAM-es gyorsulast nem az IC-re valo optimalizalas miatt latod, hanem konkretan a SAM-re tortent optimalizalas miatt.
Senki nem is allitotta, hogy perpill lenne tobb cim ami igazan profital a SAM-bol. Viszont a jovoben akadhat.
-
válasz
AsakuraDave #42277 üzenetére
-
Raymond
titán
válasz
AsakuraDave #42269 üzenetére
Az osszehasonlitas azon a kepen kinos, nem ertem mindek csinalnak ilyeneket. Az Off-os kepen a Shadow Quality le van veve, magasabb beallitasokon jobban nezne ki.
-
gejala
őstag
válasz
AsakuraDave #42267 üzenetére
Global Illumination is lesz meg Ambient Occlusion.
Nem hiszem, hogy a 3080 ennyire elhasal majd. Ne felejtsük el, hogy DXR 1.1-el jön, az jóval gyorsabb lesz minden hardveren. Minecraft is gyorsult 10-20 fpst. -
Laja333
őstag
válasz
AsakuraDave #42204 üzenetére
Nem obsolete csak "redundant", ha csak játékra kell. 4k 30/60 fps a kanapéból ülve 450 fontból. Ráadásul csak megveszed, leülsz és játszol.
Ha nem zavarna engem annyira a controller én sem vesződnék PC-vel, amibe most csak a VGA-m volt 780 font... -
válasz
AsakuraDave #42204 üzenetére
"Konzol grafika 4k 60fps-re SX áron is össze lehet rakni gépet."
Ez esetben várnak szeretettel a milyen gépet vegyek topikban, bizonyára sokan szeretnének 4K@60-as gépet venni 185k-ból. -
válasz
AsakuraDave #42204 üzenetére
“Konzol grafika 4k 60fps-re SX áron is össze lehet rakni gépet.”
Mesélj még kérlek. -
válasz
AsakuraDave #42201 üzenetére
A PC-sek idióták.
-
válasz
AsakuraDave #42201 üzenetére
Ahol csak a proci 90-100k-val drágább, mint az Xbox Series X, ggwp
-
válasz
AsakuraDave #42143 üzenetére
Annyira nem hatalmas, de már most harmatgyenge az új gpu szériákhoz képest.
-
válasz
AsakuraDave #42141 üzenetére
Kb.
És a 2060S sem fix 32 fps, beesett 30 alá is, annak sem ártana a DRS. Beállítások modolva lettek hogy egyforma legyen a játék. És lehet hogy egy non super 2060 körbe lenne hugyozva. Szóval? -
válasz
AsakuraDave #42129 üzenetére
Ez mind szép és jó, hogy hibahatár (btw 3% proper mérés esetén már távol áll a hibahatártól), csak az AC VH esetén 1080P-ben GPU limit van és nem CPU (amit tökéletesen mutat a többi GPU betagozódása
), ééés eddig a TPU ezen fantasztikus tesztjét leszámítva még sehol sem volt a 3080 előrébb, mint a 3090....
Felesleges védeni, a TPU mostanába kriminálisan szar munkákat ad ki a keze közül... ez van
-
válasz
AsakuraDave #42125 üzenetére
CPU limit mellett sem lehet gyorsabb a lassabb kartya...
Solfilo:
You know, just TPU things...
-
Petykemano
veterán
válasz
AsakuraDave #42058 üzenetére
Nem lesz DLSS-ük, mert a DLSS Nvidia technológia és trademark
/tr
-
awexco
őstag
válasz
AsakuraDave #42017 üzenetére
Azt , h hülyeségeket állítasz ...
"nvidiának annyi a profitja amennyi az amd total bevétele"
-
TTomax
félisten
válasz
AsakuraDave #42014 üzenetére
Az még így is 4x annyi mint amit az AMD produkált,cpustól,konzolostól...
Drága volt a bőrkabát nahh... le kellett írni...
-
awexco
őstag
válasz
AsakuraDave #42012 üzenetére
igen ? Legyünk már tisztába a dolgokkal ...
Nvidia : Net income : 899M (2020q3)
AMD bevétel (2020q3) 2,801
Szóval szerinted 899M=2801M el ??? -
hokuszpk
nagyúr
válasz
AsakuraDave #41855 üzenetére
"és teszteket mit kell itt hokuszpokuszozni"
te most megszólítottál ?
de sajnos ez az öreg Csiri Bá asztala. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
AsakuraDave #41858 üzenetére
Tovabbra sem ertem honnan szeded ezeket a hulyesegeket.
Rajtad kivul itt senki nem beszel exponencialis novekedesrol. De meg linearisrol sem. Ez meg mindig a sajat agymenesed.A matek meg szuper egyszeru.
A 2080ti (ahova a 3070 jon)kb 40%-al gyorsabb mint az 5700xt.
Ennel legpeszimistabb szamitassal is gyorsabb lesz az uj kartya. Meg akkor is gyorsabb lenne ha csak egy ketszer akkora 80CU RDNA1 chip jonne barmi fejlesztes nelkul.
Meg rossz skalazassal is hozna egy ketszer akkora chip 50%-ot.
Mar ezzel a 3070-3080 kozott lenne. De mivel ehhez jon meg az ujabb architektura plusz magasabb orajelek a varhato teljesitmeny ennel valamivel feljebb lesz.Ezt mar kb egy honappal ezelott ki lehetett szamolni de mostmar nem is kell mert a leakek meg tobb helyrol is jonnek es mind ugyanazt mutatja.
Aki olvassa a hireket mar eleg reg nyilvanvalo hogy a 3080 kornyekere jon az uj kartya.
Mar azt is lehet tudni hogy kb 4K-ban egalban lesznek, alacsonyabb felbontasokon a Navi elonyosebb. RT alatt erosebb a 3080, ott valamivel jobb a Navi mint a 2080ti. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
AsakuraDave #41855 üzenetére
Az hogy bo 25% orajelet javultak az RDNA1 felett plusz ketszer akkora chip jon es ujabb architekturan nagyon szep alapot ad hogy megsaccoljuk hova fog erkezni
De semmi baj, ne olvasd ha ennyire faj
En csak leirtam mi a varhato orajel...a tobbi hokuszpokuszt meg FPS-t csak hozzakepzelted magadnakPersze vegul is semmi nem tiltja hogy a sajat kepzelgeseidre valaszolj ugye
-
válasz
AsakuraDave #41855 üzenetére
Ugyan úgy túl vannak tolva a leakek, mint a zöldeknél voltak.
28.ai bejelntést sem szabad készpénznek venni szerintem.
Majd a független tesztek!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest