Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fred23 #31012 üzenetére

    Eredetileg ugye a DX12 új bekötésére készült, tehát a DX11 is úgy van a motorban, hogy emulálja a régi binding API-val való kompatibilitást. Szóval ez a DX11 igazából senkinek sem jó.

    (#31017) Fred23: Igazából az AMD-nek és az NV-nek nem sok köze van az AC Origins-hez, mármint fejlesztési szerződés szintjén. Az Intel volt a legfőbb fejlesztési partnere erre a címre az Ubisoftnak. Ettől függetlenül a játék használ technikákat mindhárom gyártótól, de a többieknek reklámszerződésre volt lehetőségük.

    Annyit tudni, hogy volt az Ubinál egy nagyon ambiciózus projekt, hogy átrakják bindlessre az AnvilNextet. De olyanra, hogy már maga a motor lekezelje a root signature különbségeit, és elfedje a hardverek eltéréseit. Nem tudni, hogy ez mennyire jött be, ettől függhet a DX12 elérhetősége is. De az beszédes, hogy a Far Cry 5 esetében a Dunia új verziójára egy teljesen más megoldást választottak. Persze az AnvilNext csapatának az Intel és az NV adott tanácsokat, míg az AMD inkább exkluzív szerződést kötött a Dunia csapatával.

Új hozzászólás Aktív témák